abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:12:00 #1
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624464
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:12:57 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199624486
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Golfslagsloot. O+
Dat zou wel vet zijn. :D

En TT _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199624544
Snelweggeluid is ook wel irritant, vooral de eerste lockdown en in mindere mate de avondklok waren een verademing O+
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:23:03 #4
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624615
Ben wel blij dat ik over het algemeen weinig van m'n buren merk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:24:18 #5
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199624630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben wel blij dat ik over het algemeen weinig van m'n buren merk. O+
Doorgaans bén je dan de overlastgevende buur. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_199624645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben wel blij dat ik over het algemeen weinig van m'n buren merk. O+
Dat is hier inderdaad wel het grote voordeel, heel weinig last, zelfs niet van barbeques O+

Heel even last gehad van een buurjongen die veel piano speelde en je daardoor in het hele huis mee kon genieten, maar nadat we met hem afspraken hebben gemaakt, speelt hij bijna niet meer :7 Ook al 'mag' hij van ons door de weeks tijdens 'kantooruren' gewoon spelen.
pi_199624657
Burden belde hier een paar weken geleden aan met excuses want ze gingen wat verbouwen dus geluidsoverlast. 2 x een kwartiertje wat boorgeluiden, dat was het :')

Maar als je na 2 weken al serieus nadenkt over verhuizen dan is het wel heel erg :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:30:16 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624709
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Vreselijk ;( Ik hoop voor je dat de VVE/huisbaas nog wat voor je kan betekenen. Anders een dossier op laten bouwen bij de gemeente? Die kunnen in het kader van de Wet Aanpak Woonoverlast de eigenaar dwingen de overlast tegen te gaan met dwangsommen (en die zijn vaak niet mis).

Maar dat is (afhankelijk van de gemeente) helaas wel een kwestie van een lange adem. En ik begrijp dat het heel moeilijk is om dat nu op te brengen ;( Dus de overweging om te verhuizen snap ik helemaal, en is misschien voor je eigen mentale gezondheid het beste :*
Dat is echt een hele hele lange adem. En as je er na 2 weken nu al zo bij zit, zou ik dat niet aanraden. Een vriendin heeft dat met haar buurman geprobeerd (die er zelf niks ana kan doen, want stoornis) en dat duurt echt JAREN zo'n dossier. Een huurder er uit krijgen is een giga proces.

quote:
3s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Sinds twee weken nieuwe buren en ik hoor ze CONTINUE praten. De hele tijd. Non stop. Keihard. En ze vinden dat ze op normaal niveau praten en dat dat gewoon moet kunnen. Twee net-afgestudeerden van midden 20. Maar op hun "normale" niveau moet ik in mijn eigen huis de muziek keihard zetten, mn noise cancelling koptelefoon op doen of gewoon weg gaan om niet gek te worden. Inmiddels geescaleerd naar de VVE en hun huisbaas. Ben in de drie weken dat ze er wonen al 3x langs geweest om te klagen. Ik heb zo veel stress. En dat na twee weken. Geef me nog een maand en ik zit overspannen thuis. Met hun boven mn hoofd.
En dat had je niet met de vorige bewoners?
Want t kan natuurlijk aan thuis liggen of aan de bewoners, of een combi.
Maar als t nu ineens opvalt in die 2 weken, dan lijkt het toch echt aan hen te liggen ja.

Werk je ook nog thuis? En zij?
Want ik merk dat dat hier ook wel meespeelt. Misschien daar ook wel. Je bent vaker thuis, zij ook, en dan hoor je sneller iets en vaker.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:31:32 #9
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624726
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Doorgaans bén je dan de overlastgevende buur. :P
Ik verspreid vooral paardenbloemen, verder hooguit in het weekend. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:31:46 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:17 schreef STING het volgende:
Snelweggeluid is ook wel irritant, vooral de eerste lockdown en in mindere mate de avondklok waren een verademing O+
O dat hoorde ik bij mn ouders op een gegeven moment echt niet meer.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:32:31 #11
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O dat hoorde ik bij mn ouders op een gegeven moment echt niet meer.
Denk wel dat de stilte ineens heel erg opvalt als het weg is. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:34:08 #12
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199624757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is echt een hele hele lange adem. En as je er na 2 weken nu al zo bij zit, zou ik dat niet aanraden. Een vriendin heeft dat met haar buurman geprobeerd (die er zelf niks ana kan doen, want stoornis) en dat duurt echt JAREN zo'n dossier. Een huurder er uit krijgen is een giga proces.
Dat ligt dus een beetje aan de gemeente en aan het dossier. Ik heb bij een gemeente gewerkt waar ik binnen een half jaar een last onder dwangsom mocht opleggen op basis van de wet aanpak woonoverlast. Omdat er al voldoende aanleiding was om die gedragsaanwijzing te rechtvaardigen :Y

Maar het klopt dat het niet vandaag op morgen geregeld is. En je moet als klager een hele hoop bijhouden, en klagen. Oh, en in de meeste gevallen wil de gemeente het zelf ook geconstateerd hebben, dus dan moet je ook nog toezichthouders hebben die met regelmaat controleren en meten.
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:34:14 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:24 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is hier inderdaad wel het grote voordeel, heel weinig last, zelfs niet van barbeques O+

Heel even last gehad van een buurjongen die veel piano speelde en je daardoor in het hele huis mee kon genieten, maar nadat we met hem afspraken hebben gemaakt, speelt hij bijna niet meer :7 Ook al 'mag' hij van ons door de weeks tijdens 'kantooruren' gewoon spelen.
Ja die voelt zich schuldig, die durft niet meer :P

Ik vind dat wel lastig hoor. Ik bedoel, je hebt gewoon ene hobby en die wil je ook kunnen beoefenen. Net als bij mij zang. Dat je dat dan niet om 2:00 doet, sure. Maar overdag... ja. Moet kunnen. En als je in een appartement woont hoor je dat, maar dat werkt twee kanten op.

Je moet rekening houde dat je in een appartement woont en anderen je horen.
Maar aan de andere kant moet je ook weten dat je in ene appartement woont en je DUS anderen gaat horen.
Als je daar niet tegen kan, moet je in een vrijstaand huis of dorp gaan wonen.

En beide kanten hebben natuurlijk hun grenzen van wat "toelaatbaar" is.

Een beetje dat voorbeeld wat ik dus afgelopen weekend had.
Appje krijgen op zaterdag avond om 0:00 dat je iemand wakker hebt gejuicht tijdens de eenmalige finale van het Songfestival. Tja..... en toch ga ik me dan schuldig voelen. Terwijl ik ook denk: Hallo, 1x per jaar, zaterdagavond, rustaaaaagh!
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:35:36 #14
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624778
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:24 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is hier inderdaad wel het grote voordeel, heel weinig last, zelfs niet van barbeques O+

Heel even last gehad van een buurjongen die veel piano speelde en je daardoor in het hele huis mee kon genieten, maar nadat we met hem afspraken hebben gemaakt, speelt hij bijna niet meer :7 Ook al 'mag' hij van ons door de weeks tijdens 'kantooruren' gewoon spelen.
Hier aan één kant pianospelers (sterker nog, geven/gaven ook pianoles), maar die doseren het prima. Het is wel altijd duidelijk wanneer ze een feestje gaan hebben, want dan horen we ze veel meer oefenen. :P

En de laatste keer dat ik écht last ervaarde, was toen de overbuur het complete weekend (dag of drie) aan het feesten was, maar als dat één keer in het jaar is, overleef ik het ook wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199624815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja die voelt zich schuldig, die durft niet meer :P

Ik vind dat wel lastig hoor. Ik bedoel, je hebt gewoon ene hobby en die wil je ook kunnen beoefenen. Net als bij mij zang. Dat je dat dan niet om 2:00 doet, sure. Maar overdag... ja. Moet kunnen. En als je in een appartement woont hoor je dat, maar dat werkt twee kanten op.

Je moet rekening houde dat je in een appartement woont en anderen je horen.
Maar aan de andere kant moet je ook weten dat je in ene appartement woont en je DUS anderen gaat horen.
Als je daar niet tegen kan, moet je in een vrijstaand huis of dorp gaan wonen.

En beide kanten hebben natuurlijk hun grenzen van wat "toelaatbaar" is..
Het gaat inderdaad ook meer over een vriendelijk beroep op hem doen of hij graag rekening met ons wil houden. In het weekend hadden we er best veel last van, het betreft een professionele piano die volgens mij een hele theaterzaal kan vullen qua geluid en zelfs de buren aan onze andere zijde konden het horen, dus maar negeren was niet echt een optie. Maar nu in ieder geval happy met de huidige situatie, als we een weekendje de deur uit zijn, appen we hem ook netjes, dat hij zich uit kan leven :P
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:38:16 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hier aan één kant pianospelers (sterker nog, geven/gaven ook pianoles), maar die doseren het prima. Het is wel altijd duidelijk wanneer ze een feestje gaan hebben, want dan horen we ze veel meer oefenen. :P

En de laatste keer dat ik écht last ervaarde, was toen de overbuur het complete weekend (dag of drie) aan het feesten was, maar als dat één keer in het jaar is, overleef ik het ook wel.
Ik heb ook behoorlijk feestende onderburen, vaak buiten (gemeenschappelijke tuin) dus dat hoor je dan via mijn balkon heel goed. Zet ik de TV harder. En als ik ga slapen (aan de andere kant) heb ik er niet echt last van. Is ook meesta niet tot 2:00 in de nacht.

Dan denk ik: Joh, geniet lekker. Ik woon in t centrum van de stad, er gaat geluid zijn. Moet ik niet over zeiken.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:38:53 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:38 schreef STING het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad ook meer over een vriendelijk beroep op hem doen of hij graag rekening met ons wil houden. In het weekend hadden we er best veel last van, het betreft een professionele piano die volgens mij een hele theaterzaal kan vullen qua geluid en zelfs de buren aan onze andere zijde konden het horen, dus maar negeren was niet echt een optie. Maar nu in ieder geval happy met de huidige situatie, als we een weekendje de deur uit zijn, appen we hem ook netjes, dat hij zich uit kan leven :P
Haha, oke dat is wel een beetje luid ja :D

Wij hebben ooit een amateur drummer gehad op de bovenverdieping. :D
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199624839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hier aan één kant pianospelers (sterker nog, geven/gaven ook pianoles), maar die doseren het prima. Het is wel altijd duidelijk wanneer ze een feestje gaan hebben, want dan horen we ze veel meer oefenen. :P

En de laatste keer dat ik écht last ervaarde, was toen de overbuur het complete weekend (dag of drie) aan het feesten was, maar als dat één keer in het jaar is, overleef ik het ook wel.
Voorspelbaarheid maakt het in ieder geval een heel stuk dragelijker, als je weet wanneer je het kunt verwachten kun je je erop instellen (en de TV harder zetten).
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:39:36 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199624845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:36 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Weet niet welk gif jij gebruikt maar als je dat kind dat nu nog steeds moet voeren is het niet heel erg effectief.
Nee ben nog in de planningsfase
pi_199624859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hier aan één kant pianospelers (sterker nog, geven/gaven ook pianoles), maar die doseren het prima. Het is wel altijd duidelijk wanneer ze een feestje gaan hebben, want dan horen we ze veel meer oefenen. :P

En de laatste keer dat ik écht last ervaarde, was toen de overbuur het complete weekend (dag of drie) aan het feesten was, maar als dat één keer in het jaar is, overleef ik het ook wel.
Bij m'n ouders wilden de vorige achterburen in de zomer nog weleens lang doorgaan 's nachts. Vrienden in de tuin, kacheltje erbij, lachen, drinken. Tot midden in de nacht. Leuk dat zij vakantie hebben, maar de rest van de straat niet.
Dus na een week er toch iets van gezegd en toen hielden ze ook eerder op.

M'n nicht woonde een tijd naast een studentenhuis, die lui stonden om twee uur 's nachts te frituren in de schuur en dan riepen ze wie er een kroket wilde. M'n nicht had de neiging om dan te roepen 'JA TWEE STUKS GRAAG!' Maar ja, die moest om zes uur weer d'r nest uit én ze had een klein kind dat steeds wakker werd.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:40:54 #21
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199624864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:38 schreef STING het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad ook meer over een vriendelijk beroep op hem doen of hij graag rekening met ons wil houden. In het weekend hadden we er best veel last van, het betreft een professionele piano die volgens mij een hele theaterzaal kan vullen qua geluid en zelfs de buren aan onze andere zijde konden het horen, dus maar negeren was niet echt een optie. Maar nu in ieder geval happy met de huidige situatie, als we een weekendje de deur uit zijn, appen we hem ook netjes, dat hij zich uit kan leven :P
Verzoeknummers appen die een belediging zijn voor iemands talent; The Piano Man van Billy Joel ofzo. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:41:13 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624867
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Verzoeknummers appen die een belediging zijn voor iemands talent; The Piano Man van Billy Joel ofzo. :7
Ai, die is laag!
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:41:55 #23
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199624874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ai, die is laag!
Passief agressief gedrag O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:42:20 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624882
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij m'n ouders wilden de vorige achterburen in de zomer nog weleens lang doorgaan 's nachts. Vrienden in de tuin, kacheltje erbij, lachen, drinken. Tot midden in de nacht. Leuk dat zij vakantie hebben, maar de rest van de straat niet.
Dus na een week er toch iets van gezegd en toen hielden ze ook eerder op.

M'n nicht woonde een tijd naast een studentenhuis, die lui stonden om twee uur 's nachts te frituren in de schuur en dan riepen ze wie er een kroket wilde. M'n nicht had de neiging om dan te roepen 'JA TWEE STUKS GRAAG!' Maar ja, die moest om zes uur weer d'r nest uit én ze had een klein kind dat steeds wakker werd.
Ik ben gewoon blij dat ik heel makkelijk slaap.
Heb lekker plezier. Proost!

Maar of ik dat ook zou zeggen als t elke avond was, da niet meer denk ik.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199624883
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Verzoeknummers appen die een belediging zijn voor iemands talent; The Piano Man van Billy Joel ofzo. :7
:D

Dat zou bij hem wel een behoorlijke belediging zijn denk ik ja, hij kon terecht op het Conservatorium in Italië, maar hij wilde liever in Nederland Wiskunde studeren :P
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:42:44 #26
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij m'n ouders wilden de vorige achterburen in de zomer nog weleens lang doorgaan 's nachts. Vrienden in de tuin, kacheltje erbij, lachen, drinken. Tot midden in de nacht. Leuk dat zij vakantie hebben, maar de rest van de straat niet.
Dus na een week er toch iets van gezegd en toen hielden ze ook eerder op.

M'n nicht woonde een tijd naast een studentenhuis, die lui stonden om twee uur 's nachts te frituren in de schuur en dan riepen ze wie er een kroket wilde. M'n nicht had de neiging om dan te roepen 'JA TWEE STUKS GRAAG!' Maar ja, die moest om zes uur weer d'r nest uit én ze had een klein kind dat steeds wakker werd.
Pehehehe.

Maar da's op langere termijn irritant ja. Best dat je een feestje hebt, maar wel binnen het redelijke.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199624892
M'n onderburen hebben aan de slaapkamerkant een groot terras, dat wordt gedeeld met drie woningen. En er wonen ook een paar pubers. Toen het nog kinderen waren, hoorde ik ze wel veel spelen, gillen, trampoline springen, over de galerij rennen, met stokken ofzo langs de railing slaan.
Maar die pubers hoor je eigenlijk niet. Soms hoor ik van hun ouders dat er een feestje is en sorry alvast en ze houden zich in, maar daar hoor ik dan eigenlijk amper wat van, terwijl ik er recht boven slaap. Wel raar hoe geluid dan werkt.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:43:31 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624899
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Passief agressief gedrag O+
Ik heb wel eens een appje van de toenmalige buurvrouw gehad toen ik stond te zingen onder de douche: En nu Zombie van The Cranberries.

En dat deed ik dan gewoon voor d'r :D
Maar goed, die kende ik ook heel goed (sterker nog, we zingen samen in de theaters nu)
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199624904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pehehehe.

Maar da's op langere termijn irritant ja. Best dat je een feestje hebt, maar wel binnen het redelijke.
Ja niet vanuit de schuur achterin de tuin naar de mensen in huis schreeuwen, nee.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:44:49 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624921
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderburen hebben aan de slaapkamerkant een groot terras, dat wordt gedeeld met drie woningen. En er wonen ook een paar pubers. Toen het nog kinderen waren, hoorde ik ze wel veel spelen, gillen, trampoline springen, over de galerij rennen, met stokken ofzo langs de railing slaan.
Maar die pubers hoor je eigenlijk niet. Soms hoor ik van hun ouders dat er een feestje is en sorry alvast en ze houden zich in, maar daar hoor ik dan eigenlijk amper wat van, terwijl ik er recht boven slaap. Wel raar hoe geluid dan werkt.
Maar..........

Als t kinderen zijn en je zeikt er over, dan is het not done. Want laat kinderen toch kinderen zijn!
En als t pubers zijn, dan mag je ineens klagen. Hoezo laten we pubers geen pubers zijn dan?

Kinderen voortrekken :r
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:44:57 #31
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199624924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een appje van de toenmalige buurvrouw gehad toen ik stond te zingen onder de douche: En nu Zombie van The Cranberries.

En dat deed ik dan gewoon voor d'r :D
Maar goed, die kende ik ook heel goed (sterker nog, we zingen samen in de theaters nu)
Beter voorbeeld van hoe je je relatie met je buren wil hebben. Ludiek, en een beetje geven en nemen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:45:26 #32
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar..........

Als t kinderen zijn en je zeikt er over, dan is het not done. Want laat kinderen toch kinderen zijn!
En als t pubers zijn, dan mag je ineens klagen. Hoezo laten we pubers geen pubers zijn dan?

Kinderen voortrekken :r
Goeie wel ja, je kan kinderen best leren dat ze niet continu hoeven te gillen en krijsen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:46:15 #33
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een appje van de toenmalige buurvrouw gehad toen ik stond te zingen onder de douche: En nu Zombie van The Cranberries.

En dat deed ik dan gewoon voor d'r :D
Maar goed, die kende ik ook heel goed (sterker nog, we zingen samen in de theaters nu)
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199624944
Wij hadden een groot park naast onze straat. Veel sloten met kikkers in dat park.
Gingen wij als kinderen kikkers vangen. Hele doos vol kikkers hadden we na een middag.

Kwam iemand met het geweldige idee om die in onze straat bij iemand bij de vijver te droppen. (iemand had een mega vijver in de tuin, de enige in de straat)

Toen hoorde ik mijn moeder een aantal dagen later klagen dat die "malloot met die vijver" allemaal kikkers had aangeschaft waar ze 's nachts last van had :D :')

:@
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:46:23 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624947
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Beter voorbeeld van hoe je je relatie met je buren wil hebben. Ludiek, en een beetje geven en nemen.
Ja, ik heb dus links en rechts en onder me hele fijne buren.
Die van onder maken lawaai, maar die zeiken ook niet als ik dat doe.

Heb t idee dat appartementen boven je ook wel echt meer last van je hebben dan links rechts en onder.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199624949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar..........

Als t kinderen zijn en je zeikt er over, dan is het not done. Want laat kinderen toch kinderen zijn!
En als t pubers zijn, dan mag je ineens klagen. Hoezo laten we pubers geen pubers zijn dan?

Kinderen voortrekken :r
Terwijl die pubers gewoon een beetje zitten te ouwehoeren en te blowen.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:46:59 #37
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199624955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeie wel ja, je kan kinderen best leren dat ze niet continu hoeven te gillen en krijsen. :')
... graag ook honden leren dat ze niet continu hoeven te blaffen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:48:00 #38
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199624970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef rival het volgende:
Wij hadden een groot park naast onze straat. Veel sloten met kikkers in dat park.
Gingen wij als kinderen kikkers vangen. Hele doos vol kikkers hadden we na een middag.

Kwam iemand met het geweldige idee om die in onze straat bij iemand bij de vijver te droppen. (iemand had een mega vijver in de tuin, de enige in de straat)

Toen hoorde ik mijn moeder een aantal dagen later klagen dat die "malloot met die vijver" allemaal kikkers had aangeschaft waar ze 's nachts last van had :D :')

:@
Whaha _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:48:14 #39
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199624971
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Terwijl die pubers gewoon een beetje zitten te ouwehoeren en te blowen.
Net-aan pubers en feestjes zijn om een andere reden irritant trouwens. Het is ķf continu hetzelfde liedje ķf het liedje wordt na 10 seconden afgekapt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199624976
Overbuurvrouw denkt mij te kennen omdat ze in de jaren 60 een scharrel was van m'n oom, maar die spreekt me dan weleens aan, en die loopt steeds te klagen over de Marokkanen en die pubers die op de trap naar het parkeerterrein zitten enzo, en dat ze dan wordt uitgescholden als ze er wat van zegt. Ik vraag me dan af hoe ze ze benadert? Ze zitten daar een beetje te blowen en gaan voor me aan de kant als ik eraan kom, ik bedank ze en doei.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:48:57 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199624981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Terwijl die pubers gewoon een beetje zitten te ouwehoeren en te blowen.
Ja precies. Doe je ding.

Da's bij mij ook wle een gedeeltelijke irritatie t.o.v. de klacht ricting mij afgekopen weekend.
Best jong en aardig meisje.... hoezo klaag jij dat je om 0:00 waker gemaakt wordt op een zaterdag avond? Hoezo sliep jij al op een zaterdagavond?! Leef eens!

Maar ja, da's projectie :@
Wie weet is ze verpleegster en kwam ze net uit een nachtdienst of moest ze vroeg op.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:50:16 #42
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199625001
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Doe je ding.

Da's bij mij ook wle een gedeeltelijke irritatie t.o.v. de klacht ricting mij afgekopen weekend.
Best jong en aardig meisje.... hoezo klaag jij dat je om 0:00 waker gemaakt wordt op een zaterdag avond? Hoezo sliep jij al op een zaterdagavond?! Leef eens!

Maar ja, da's projectie :@
Wie weet is ze verpleegster en kwam ze net uit een nachtdienst of moest ze vroeg op.
Ik lig tegenwoordig ook op zaterdag vroeg in bed ;( Ik ben een saai wijf geworden ;(
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_199625005
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Doe je ding.

Da's bij mij ook wle een gedeeltelijke irritatie t.o.v. de klacht ricting mij afgekopen weekend.
Best jong en aardig meisje.... hoezo klaag jij dat je om 0:00 waker gemaakt wordt op een zaterdag avond? Hoezo sliep jij al op een zaterdagavond?! Leef eens!

Maar ja, da's projectie :@
Wie weet is ze verpleegster en kwam ze net uit een nachtdienst of moest ze vroeg op.
Ik slaap dan vaak ook al hoor _O- Maar ga er niet over klagen als iemand anders dan zelf wel even een leven heeft. Als het nu doordeweeks elke avond was of als je echt herrie maakte tot diep in de nacht, dan snap ik de klacht.
Tap tap tap
pi_199625008
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik lig tegenwoordig ook op zaterdag vroeg in bed ;( Ik ben een saai wijf geworden ;(
Boks.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:51:15 #45
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625020
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Doe je ding.

Da's bij mij ook wle een gedeeltelijke irritatie t.o.v. de klacht ricting mij afgekopen weekend.
Best jong en aardig meisje.... hoezo klaag jij dat je om 0:00 waker gemaakt wordt op een zaterdag avond? Hoezo sliep jij al op een zaterdagavond?! Leef eens!

Maar ja, da's projectie :@
Wie weet is ze verpleegster en kwam ze net uit een nachtdienst of moest ze vroeg op.
Of die werd gewoon mottig wakker en zag pas later hoe laat het daadwerkelijk was. Klinkt als iets wat mij zou kunnen gebeuren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:52:09 #46
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625033
Maar ik ben sowieso raar met slaap. Ik kan prima in herrie in slaap vallen, maar als ik na een uur of twee gewekt word, blijf ik daarna wakker. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199625035
Ben wel blij dat de winkel hier beneden volgens mij een andere ingang ofzo gebruikt om te worden bevoorraad :') Daar kreeg ik echt vlekken in de nek van. Maar volgens mij hadden heel veel mensen daar last van, want als ik voor de herrie probeerde te schuilen op het balkon aan de andere kant, hoorde ik het daar buitenom nog galmen, dus dan hoorden de overburen het ook, en het appartementengebouw op de hoek ook.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:53:11 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Doe je ding.

Da's bij mij ook wle een gedeeltelijke irritatie t.o.v. de klacht ricting mij afgekopen weekend.
Best jong en aardig meisje.... hoezo klaag jij dat je om 0:00 waker gemaakt wordt op een zaterdag avond? Hoezo sliep jij al op een zaterdagavond?! Leef eens!

Maar ja, da's projectie :@
Wie weet is ze verpleegster en kwam ze net uit een nachtdienst of moest ze vroeg op.
Buren moeten gewoon nooit je telefoonnummer hebben. Maakt klagen veel te makkelijk.
Ze zou namelijk echt niet gaan aanbellen om te klagen over het juichen.

Had ik ook in mijn gehorige flat, onderbuurvrouw, nooit problemen mee. En toen had ze mijn nummer ging ze ineens appen als we te hard met de deur sloegen ofzo. Gewoon dingen die dan even 1x gebeuren ofzo, niks structureel. Hou op joh! en je zit meteen niet meer relaxed want je wil eigenlijk geen overlast veroorzaken.

Blij dat ik daar weg was. 1 flat vol idioten.
pi_199625053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Buren moeten gewoon nooit je telefoonnummer hebben. Maakt klagen veel te makkelijk.
Ze zou namelijk echt niet gaan aanbellen om te klagen over het juichen.

Had ik ook in mijn gehorige flat, onderbuurvrouw, nooit problemen mee. En toen had ze mijn nummer ging ze ineens appen als we te hard met de deur sloegen ofzo. Gewoon dingen die dan even 1x gebeuren ofzo, niks structureel. Hou op joh! en je zit meteen niet meer relaxed want je wil eigenlijk geen overlast veroorzaken.

Blij dat ik daar weg was. 1 flat vol idioten.
Aan de ene kant lijkt een groeps-app me wel geweldig hier, aan de andere kant heb je dan nooit meer rust. Kunnen we beter gaan e-mailen.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:54:37 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625058
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat de winkel hier beneden volgens mij een andere ingang ofzo gebruikt om te worden bevoorraad :') Daar kreeg ik echt vlekken in de nek van. Maar volgens mij hadden heel veel mensen daar last van, want als ik voor de herrie probeerde te schuilen op het balkon aan de andere kant, hoorde ik het daar buitenom nog galmen, dus dan hoorden de overburen het ook, en het appartementengebouw op de hoek ook.
Hier had de supermarkt laatst snachts een kapotte airco. (wij waren gelukkig niet thuis)
Schijnt de halve buurt de politie gebeld te hebben enzo, dus was echt flink lawaai _O-
Maar goed kregen een excuusbrief in de bus met zakjes slaap lekker thee _O-
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:55:06 #51
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199625064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Buren moeten gewoon nooit je telefoonnummer hebben. Maakt klagen veel te makkelijk.
Ze zou namelijk echt niet gaan aanbellen om te klagen over het juichen.

Had ik ook in mijn gehorige flat, onderbuurvrouw, nooit problemen mee. En toen had ze mijn nummer ging ze ineens appen als we te hard met de deur sloegen ofzo. Gewoon dingen die dan even 1x gebeuren ofzo, niks structureel. Hou op joh! en je zit meteen niet meer relaxed want je wil eigenlijk geen overlast veroorzaken.

Blij dat ik daar weg was. 1 flat vol idioten.
Klinkt vooral als een idiotenprobleem, niet als een nummerbezitprobleem. 8-)
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:55:20 #52
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625067
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Buren moeten gewoon nooit je telefoonnummer hebben. Maakt klagen veel te makkelijk.
Ze zou namelijk echt niet gaan aanbellen om te klagen over het juichen.

Had ik ook in mijn gehorige flat, onderbuurvrouw, nooit problemen mee. En toen had ze mijn nummer ging ze ineens appen als we te hard met de deur sloegen ofzo. Gewoon dingen die dan even 1x gebeuren ofzo, niks structureel. Hou op joh! en je zit meteen niet meer relaxed want je wil eigenlijk geen overlast veroorzaken.

Blij dat ik daar weg was. 1 flat vol idioten.
Ja, inderdaad. Je weet waar m'n deurbel zit hoor, het is niet dat ik eng ben ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:55:54 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625074
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Klinkt vooral als een idiotenprobleem, niet als een nummerbezitprobleem. 8-)
Ook, maar je maakt de drempel voor klagen gewoon te laag.
Net als bij Angel, die dame zou hij anders niet gehoord hebben.
pi_199625084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hier had de supermarkt laatst snachts een kapotte airco. (wij waren gelukkig niet thuis)
Schijnt de halve buurt de politie gebeld te hebben enzo, dus was echt flink lawaai _O-
Maar goed kregen een excuusbrief in de bus met zakjes slaap lekker thee _O-
Dat is wel aardig :D

Hiernaast zit onder een parkeergarage en die heeft soms kuren, dan hoor je een soort gonzend gezoem. Buurvrouw op de eerste verdieping had er de meeste last van, die werd gek. Duurde wel een paar weken voor het probleem was achterhaald. Die garage viel weer onder een andere VVE en die werkte niet meteen mee.
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:58:58 #55
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199625103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aan de ene kant lijkt een groeps-app me wel geweldig hier, aan de andere kant heb je dan nooit meer rust. Kunnen we beter gaan e-mailen.
Burenapp, ik hou ervan. Kleinburgerlijk geneuzel en geklaag van anderen dragen zo bij aan mijn geluksgevoel.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_199625142
Mijn buurvrouw is 70 en is borderliner O+
pi_199625160
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Burenapp, ik hou ervan. Kleinburgerlijk geneuzel en geklaag van anderen dragen zo bij aan mijn geluksgevoel.
Ik kan er zelf ook wat van :@
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:05:12 #58
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625167
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Burenapp, ik hou ervan. Kleinburgerlijk geneuzel en geklaag van anderen dragen zo bij aan mijn geluksgevoel.
Dat klinkt echt als horror. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:05:20 #59
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199625169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan er zelf ook wat van :@
App mij ajb :@ O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_199625208
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Burenapp, ik hou ervan. Kleinburgerlijk geneuzel en geklaag van anderen dragen zo bij aan mijn geluksgevoel.
Dat gaat mij echt te ver. Ze hebben ons wel gevraagd. Netjes gezegd dat we dat binnenkort echt eens moeten doen. Dat was anderhalf jaar terug.

Ik hoef niet te weten dat er een neger los rond loopt.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:09:49 #61
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199625213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:02 schreef babylon het volgende:
Mijn buurvrouw is 70 en is borderliner O+
Mijn borderliner onderbuurvrouw (in mijn vorige woning) heeft mij echt veel te veel stress gegeven :') Blij dat ik daar weg ben. En dat de woningbouw haar een ultimatum had gesteld.

Zijn ze op 70 jarige leeftijd nog steeds zo erg?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_199625234
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Mijn borderliner onderbuurvrouw (in mijn vorige woning) heeft mij echt veel te veel stress gegeven :') Blij dat ik daar weg ben. En dat de woningbouw haar een ultimatum had gesteld.

Zijn ze op 70 jarige leeftijd nog steeds zo erg?
Nou ja, geen indicatie natuurlijk. En we hebben haar redelijk onder controle. Tis vooral de rest van de buurt die er last van heeft.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:11:40 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199625243
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik slaap dan vaak ook al hoor _O- Maar ga er niet over klagen als iemand anders dan zelf wel even een leven heeft. Als het nu doordeweeks elke avond was of als je echt herrie maakte tot diep in de nacht, dan snap ik de klacht.
Ja, en dat is dus niet.
Ach ja, ze is niet bij mij geweest. Alleen bij de verkeerde buren dus (die me waarschuwde).
We zien wel :)
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199625250
Ik zou vooral lekker elke keer zeiken als er weer eens iemand aan het wild parkeren is waardoor m'n buren en ik niet wegkunnen met de auto :9
Tap tap tap
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:14:01 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199625270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Buren moeten gewoon nooit je telefoonnummer hebben. Maakt klagen veel te makkelijk.
Ze zou namelijk echt niet gaan aanbellen om te klagen over het juichen.

Had ik ook in mijn gehorige flat, onderbuurvrouw, nooit problemen mee. En toen had ze mijn nummer ging ze ineens appen als we te hard met de deur sloegen ofzo. Gewoon dingen die dan even 1x gebeuren ofzo, niks structureel. Hou op joh! en je zit meteen niet meer relaxed want je wil eigenlijk geen overlast veroorzaken.

Dat laatste dus ook. Ik vind t vervelend. Wil geen overlast verooraken. Maar denk ook: Hallo, wil wel kunnen leven.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:15:06 #66
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_199625282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:09 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat gaat mij echt te ver. Ze hebben ons wel gevraagd. Netjes gezegd dat we dat binnenkort echt eens moeten doen. Dat was anderhalf jaar terug.

Ik hoef niet te weten dat er een neger los rond loopt.
_O-

Hier gaat het vooral over de krant due niet is bezorgd. Af en toe wakker ik de discussie opnieuw aan door te melden dat ik geen krant heb gehad. (wat niet onlogisch is als je geen abonnement hebt :+ )
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:15:09 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199625283
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Burenapp, ik hou ervan. Kleinburgerlijk geneuzel en geklaag van anderen dragen zo bij aan mijn geluksgevoel.
Ik heb er alleen eentje met links en rechts. En die is meer: Wie wil er een borrel?
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_199625310
Ik heb alleen het nummer van de buren op de hoek, omdat ik weleens op hun katten pas.
Tap tap tap
pi_199625343
Mijn zus zat in een burenapp maar dat resulteerde in één grote buurtruzie :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:23:01 #70
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625358
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

_O-

Hier gaat het vooral over de krant due niet is bezorgd. Af en toe wakker ik de discussie opnieuw aan door te melden dat ik geen krant heb gehad. (wat niet onlogisch is als je geen abonnement hebt :+ )
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:23:48 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199625368
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

_O-

Hier gaat het vooral over de krant due niet is bezorgd. Af en toe wakker ik de discussie opnieuw aan door te melden dat ik geen krant heb gehad. (wat niet onlogisch is als je geen abonnement hebt :+ )
:D Trut.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:24:19 #72
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199625373
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:11 schreef babylon het volgende:

[..]

Nou ja, geen indicatie natuurlijk. En we hebben haar redelijk onder controle. Tis vooral de rest van de buurt die er last van heeft.
Ah. Oke :P Hoe heb je haar redelijk onder controle? :P
Die van mij was wel officieel borderliner. Toen we nog wel op goede voet waren heeft ze me dat verteld. En dat heb ik daarna gemerkt ook :') ;(
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:25:30 #73
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199625386
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

_O-

Hier gaat het vooral over de krant due niet is bezorgd. Af en toe wakker ik de discussie opnieuw aan door te melden dat ik geen krant heb gehad. (wat niet onlogisch is als je geen abonnement hebt :+ )
_O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_199625560
quote:
Vanaf vandaag kan iedereen die in 1971 is geboren zich laten vaccineren.
*O* eerste vaccinatie komt al een beetje in de buurt.

Al verandert die eerste vaccinatie op korte termijn niets :')
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:40:35 #75
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625571
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:39 schreef STING het volgende:

[..]

*O* eerste vaccinatie komt al een beetje in de buurt.

Al verandert die eerste vaccinatie op korte termijn niets :')
De planning is ook naar voren geschoven zag ik, ik stond steeds op eind juni, nu half juni. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199625621
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:39 schreef STING het volgende:

[..]

*O* eerste vaccinatie komt al een beetje in de buurt.

Al verandert die eerste vaccinatie op korte termijn niets :')
Eerste vaccinatie heeft ook al een heel goede beschermingsgraad toch?
Tap tap tap
pi_199625632
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerste vaccinatie heeft ook al een heel goede beschermingsgraad toch?
Ja, twee weken na de eerste vaccinate is de kans op ziekenhuisopname al zeer klein.
pi_199625698
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:39 schreef STING het volgende:

[..]

*O* eerste vaccinatie komt al een beetje in de buurt.

Al verandert die eerste vaccinatie op korte termijn niets :')
1e beschermt al goed tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopname. Duurt ff 2-3 weken voor de immuunreactie is opgewekt maar dan ben je gewoon veilig.
Ik zit vandaag op de 2 weken *O*
A mind with a heart of it's own
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:49:33 #79
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerste vaccinatie heeft ook al een heel goede beschermingsgraad toch?
Klopt, alleen qua "rest" duurt het nog wel even. Wij een vaccin is nog steeds flink nog zonder natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199625715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klopt, alleen qua "rest" duurt het nog wel even. Wij een vaccin is nog steeds flink nog zonder natuurlijk.
Maar voor mijn eigen wereldje en belevenis scheelt het al een stuk :P
Tap tap tap
pi_199625721
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

1e beschermt al goed tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopname. Duurt ff 2-3 weken voor de immuunreactie is opgewekt maar dan ben je gewoon veilig.
Ik zit vandaag op de 2 weken *O*
Ja, klopt, ik bedoelde meer dat ik twee weken erna niet gelijk weer vrolijk naar kantoor mag, etc. :7
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:52:23 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625739
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik bedoelde meer dat ik twee weken erna niet gelijk weer vrolijk naar kantoor mag, etc. :7
ik was gister op kantoor O+
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:36 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625763
Oh en over vaccinatie gesproken, ze hadden me toch een mooie tekst op intranet gezet.
Iets als: we vinden het belangrijk dat veel mensen zich laten vaccineren, want dan kunnen we veilig naar kantoor. Het is natuurlijk niet verplicht.
Probeer de vaccinatie in je eigen tijd te plannen

:') :')

Ik plan hem gewoon wanneer de eerste mogelijkheid is hoor. bye bye!
pi_199625767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik was gister op kantoor O+
Fijn O+

Ik ga wel kijken of ik in ieder geval een meet & greet mag regelen met twee nieuwe medewerkers, waarmee ik/we tot nu toe alleen via Teams contact hebben.
pi_199625773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik bedoelde meer dat ik twee weken erna niet gelijk weer vrolijk naar kantoor mag, etc. :7
Helaas niet nee. Krijg je weer dat gezeik met mensen die zich niet willen laten vaccineren en het al dan niet mogen vragen van vaccinatiebewijzen, toegangstesten etc.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:54:52 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625782
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:54 schreef STING het volgende:

[..]

Fijn O+

Ik ga wel kijken of ik in ieder geval een meet & greet mag regelen met twee nieuwe medewerkers, waarmee ik/we tot nu toe alleen via Teams contact hebben.
Dat is wel fijn ja!
Hier begon dus ook een nieuwe collega dus ik vond het zelf ook fijner om haar zelf even te verwelkomen, voordat ze helemaal alleen thuis zit.
pi_199625809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Oh en over vaccinatie gesproken, ze hadden me toch een mooie tekst op intranet gezet.
Iets als: we vinden het belangrijk dat veel mensen zich laten vaccineren, want dan kunnen we veilig naar kantoor. Het is natuurlijk niet verplicht.
Probeer de vaccinatie in je eigen tijd te plannen

:') :')

Ik plan hem gewoon wanneer de eerste mogelijkheid is hoor. bye bye!
De eerste viel toevallig in mijn weekje vrij. De 2e over 3 weken midden op de ochtend op een dik half uur rijden. Prima, ik boek wel anderhalf uur verlof.
Collega mag 5 minuten later op dezelfde locatie dus dat wordt carpoolen :P
A mind with a heart of it's own
pi_199625815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Oh en over vaccinatie gesproken, ze hadden me toch een mooie tekst op intranet gezet.
Iets als: we vinden het belangrijk dat veel mensen zich laten vaccineren, want dan kunnen we veilig naar kantoor. Het is natuurlijk niet verplicht.
Probeer de vaccinatie in je eigen tijd te plannen

:') :')

Ik plan hem gewoon wanneer de eerste mogelijkheid is hoor. bye bye!
Nu plan ik het dus juist in jullie tijd. Als moet ik dan langer wachten :+
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:58:05 #89
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar voor mijn eigen wereldje en belevenis scheelt het al een stuk :P
Uhuh, helemaal met een groepje gevaccineerden is het al een stuk relaxter. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:58:59 #90
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199625841
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Oh en over vaccinatie gesproken, ze hadden me toch een mooie tekst op intranet gezet.
Iets als: we vinden het belangrijk dat veel mensen zich laten vaccineren, want dan kunnen we veilig naar kantoor. Het is natuurlijk niet verplicht.
Probeer de vaccinatie in je eigen tijd te plannen

:') :')

Ik plan hem gewoon wanneer de eerste mogelijkheid is hoor. bye bye!
Godver. :')

Scheelt wel, ik hoef hier alleen te roepen "datum x te prikken" en dan krijg ik een "MOOI" terug. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:02:14 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:57 schreef rival het volgende:

[..]

Nu plan ik het dus juist in jullie tijd. Als moet ik dan langer wachten :+
Ja echt he, het is dat ik dit zelf ook zo snel mogelijk wil dus ik pak hoe dan ook de eerste optie tegen die tijd.
Als ik naar de huisarts moet kan het toch ook gewoon, wat een onzin!
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:03:06 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199625901
Maar goed het mag dus wel als het 'niet anders kan' en dan moet je bijzonder verlof indien :')
Mja allemaal best, ik wil de prik!!!
pi_199625942
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:39 schreef STING het volgende:

[..]

*O* eerste vaccinatie komt al een beetje in de buurt.

Al verandert die eerste vaccinatie op korte termijn niets :')
Daarmee mag je straks gewoon reizen hoor :)
En over 2 weken mag iedereen die wil een afspraak maken :P
pi_199625960
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
Maar goed het mag dus wel als het 'niet anders kan' en dan moet je bijzonder verlof indien :')
Mja allemaal best, ik wil de prik!!!
Ja dag, gewoon lekker zo snel mogelijk prik halen.

Over 4 weken mijn tweede *O*
pi_199625968
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daarmee mag je straks gewoon reizen hoor :)
En over 2 weken mag iedereen die wil een afspraak maken :P
Voor onze vakantie in in het buitenalnd in september is het handig inderdaad ja :Y
Maar in juni/juli heb ik er volgens mij nog geen voordeel van :P
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:07:47 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199625978
Dus binnenkort weer voltijds naar kantoor. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199626026
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daarmee mag je straks gewoon reizen hoor :)
En over 2 weken mag iedereen die wil een afspraak maken :P
Flashbacks naar LiveNation
Tap tap tap
pi_199626032
Vier browsers en vier apparaten aanzwengelen om een afspraak te kunnen maken in Roermond ofzo.
Tap tap tap
pi_199626041
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus binnenkort weer voltijds naar kantoor. :{
Hier gaat dat niet gebeuren, hier wordt het een zogeheten 'Hybrid mode', straks ca. 50% op kantoor O+
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:12:30 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199626053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:11 schreef STING het volgende:

[..]

Hier gaat dat niet gebeuren, hier wordt het een zogeheten 'Hybrid mode', straks ca. 50% op kantoor O+
Ik heb nog geen idee hoe ze het hier voor ogen hebben. Heb er nog helemaal niks over gehoord. Heb er zelf ook niet naar gevraagd overigens.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199626055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Vier browsers en vier apparaten aanzwengelen om een afspraak te kunnen maken in Roermond ofzo.
En https://www.prullenbakvaccin.nl/ in de gaten houden? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')