In mijn tet, als dat magquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Laat je hem dan ook in je bovenbeen zetten? (Eventueel liggend?)
Teveel vetweefsel vrees ik. In je bil mag ook niet.quote:
"Oh sorry meneer dat mijn tepel uw mond raaktequote:Op donderdag 27 mei 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Teveel vetweefsel vrees ik. In je bil mag ook niet.
Maar als je nu gaat liggen en dan in je rechterbeen geprikt wil worden, moet ie toch een beetje over je heen (buigen)
Kijk maar uit, straks wordt je met heel iets anders geprikt!quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
"Oh sorry meneer dat mijn tepel uw mond raakte![]()
![]()
"
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:34 schreef Stienn het volgende:
Vanaf 11 uur kan geboortejaar 1974 en 1975 ook al een afspraak maken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:34 schreef Stienn het volgende:
Vanaf 11 uur kan geboortejaar 1974 en 1975 ook al een afspraak maken.
... maar komt dat door leveringen of mankracht? Want wij krijgen volgens mij naar rato dezelfde hoeveelheid leveringen als zij krijgen. Dat zou bij ons dan mogelijk ook hetzelfde probleem kunnen geven...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:40 schreef jealgu het volgende:
Ondertussen bij de zuiderburen: 11 juli iedereen eerste prik wordt niet gehaald, er wordt nu op 85% gemikt.
Klopt:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar komt dat door leveringen of mankracht? Want wij krijgen volgens mij naar rato dezelfde hoeveelheid leveringen als zij krijgen. Dat zou bij ons dan mogelijk ook hetzelfde probleem kunnen geven...
Omdat dan alles plat gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:02 schreef Stienn het volgende:
Ik snap niet dat ze de leeftijden niet in grotere blokken vrij geven. Bijvoorbeeld vanaf zaterdag 1975 - 1980 enz. er zijn zat mensen die staan te springen voor een afspraak.
Was wel opvallend verschil toen ik mijn tweede AZ ging halen, zorgpersoneel inderdaad shirtje en vestje. En de boomers dik aangekleedquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook wel lekker snel nu, T-shirtjes en vestjes met rits VS Duizend overhemden met lange mouwen en veel te veel knoopjes, liefst eroverheen nog een polo en een jas.
Het gaat nu soms zelfs al plat als er slechts 1-2 geboortejaren zich mogen aanmelden, laat staan als er nog meer tegelijk zou doen.quote:
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef HPoi het volgende:
Ai, kink in de kabel. Janssen faalt hard en heeft pas 380k geleverd aan NL ipv planning 3 miljoen eind juno.
Ik met geb. Datum 82. zal dus wel langer moeten wachten. (en alles jonger dan mij ook)
Ja dat dacht ik ook. Maar de Jonge verwacht nu vertraging, dus zou de Jonge het dan zo verkeerd zien?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.
Oké, bedankt voor deze bijdrage.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor allen die die injecties zo snel mogelijk willen hebben: Het gaat een heel klein beetje sneller. Zojuist mijn reclamebrief ongeopend in de papierbak geflikkerd.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor allen die die injecties zo snel mogelijk willen hebben: Het gaat een heel klein beetje sneller. Zojuist mijn reclamebrief ongeopend in de papierbak geflikkerd.
Die extra leveringen van Pfizer compenseerde de tegenvallende AZ leveringen, dus deze extra tegenvaller gaat doorwerken in de planning.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.
Met welke reden?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat fijn dat het voor jou zo weinig voorstelde.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Al corona gehad. Stelde niets voor.
Dank je. En dan was het ook nog eens in zo'n piekperiode waarin men (weer) geloofde dat je ter plekke dood zou omvallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat fijn dat het voor jou zo weinig voorstelde.
Geldt helaas niet voor iedereen, gezien de bezetting in de ziekenhuizen gedurende de laatste pak 'em beet anderhalf jaar. Vaccineren is een vrije keuze.
Voor jou persoonlijk wel maar als je t nog eens oploopt dan kun je anderen besmetten die er mss niet zo goed van af komen. Dus ik hoop van harte voor de mensen met wie je in contact komt in de toekomst dat het voor jou bij deze ene besmetting blijft.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dank je. En dan was het ook nog eens in zo'n piekperiode waarin men (weer) geloofde dat je ter plekke dood zou omvallen.
Heb er eens de (RIVM-)cijfers bijgehaald qua doden over de gehele periode - en dan zit ik net in een overgangsleeftijd, dus het gemiddelde van die twee groepen: 62 coronadoden (mannelijk). In 15 maanden tijd. Dat is voor mij een aanvaardbaar risico.
Die kans is toch echt heel erg klein. En vaccineren is een vrije keuze.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk wel maar als je t nog eens oploopt dan kun je anderen besmetten die er mss niet zo goed van af komen. Dus ik hoop van harte voor de mensen met wie je in contact komt in de toekomst dat het voor jou bij deze ene besmetting blijft.
Gevaccineerden kunnen het net zo goed nog(maals) oplopen en zijn dan evengoed besmettelijk. Mijns inziens maakt het dan geen donder uit waar je je immuunreactie vandaan hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk wel maar als je t nog eens oploopt dan kun je anderen besmetten die er mss niet zo goed van af komen. Dus ik hoop van harte voor de mensen met wie je in contact komt in de toekomst dat het voor jou bij deze ene besmetting blijft.
Maar worden niet meer ziek of belanden niet meer in het ziekenhuis, daar gaat het ook vooral om. Zonder klachten ben je ook minimaal besmettelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gevaccineerden kunnen het net zo goed nog(maals) oplopen en zijn dan evengoed besmettelijk. Mijns inziens maakt het dan geen donder uit waar je je immuunreactie vandaan hebt.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar worden niet meer ziek of belanden niet meer in het ziekenhuis, daar gaat het ook vooral om. Zonder klachten ben je ook minimaal besmettelijk.
Waarom zou je Sputnik willen? Wij weten niet eens wat de effectiviteit van Sputnik is en waarschijnlijk zijn de bijwerkingen van Sputnik vergelijkbaar met AstraZeneca en Johnson&Johnson, Sputnik is immers ook een vectorvaccin.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:09 schreef pvdplanet het volgende:
13 juni prik (bouwjaar 1975)
Sputnik hadden ze helaas niet
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:17 schreef Nielsch het volgende:
Als ik bij het maken van een afspraak voor een vaccinatie invul dat ik uit 1975 kom kan ik een afspraak maken, ook al kom ik uit 1982. Gaan ze daar later nog op controleren?
Bedoel je dit "meer" alsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar worden niet meer ziek of belanden niet meer in het ziekenhuis, daar gaat het ook vooral om. Zonder klachten ben je ook minimaal besmettelijk.
Tweede, neem ik aanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel je dit "meer" als
a: Ze worden niet meer ziek dan anderen, dus ze worden wel ziek maar niet meer dan anderen (ook niet minder)
b: Ze worden gewoon niet meer ziek, als in: gewoon helemaal niet meer?
Ze worden misschien wel besmet maar ontwikkelen dan vrijwel geen klachten. Grootste deel van de gevaccineerde mensen heeft dan geen klachten. Heb je wel klachten, zijn ze zeer mild. Irritatie in de keel of beetje verkouden noem ik niet ziek. Als je vrijwel geen klachten hebt "stoot" je ook weinig deeltjes uit en is de kans minimaal dat je anderen besmet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel je dit "meer" als
a: Ze worden niet meer ziek dan anderen, dus ze worden wel ziek maar niet meer dan anderen (ook niet minder)
b: Ze worden gewoon niet meer ziek, als in: gewoon helemaal niet meer?
quote:
Dat is dus helaas niet waar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze worden misschien wel besmet maar ontwikkelen dan vrijwel geen klachten. Grootste deel van de gevaccineerde mensen heeft dan geen klachten. Heb je wel klachten, zijn ze zeer mild. Irritatie in de keel of beetje verkouden noem ik niet ziek. Als je vrijwel geen klachten hebt "stoot" je ook weinig deeltjes uit en is de kans minimaal dat je anderen besmet.
Balen zeg!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus helaas niet waar.
Mijn vriendin werkt in de zorg, is verpleegkundige en heeft begin dit jaar al 2 vaccinaties gehad van Pfizer. Ze heeft nu net als ik corona en ik heb haar nog nooit zo ziek gezien als nu.
Afgelopen maand zijn op haar werk meerdere mensen geweest die dubbel gevaccineerd waren en toch allemaal corona kregen, weliswaar met milde tot geen klachten. Besmettelijk zijn ze dan echter wel
Zelf ben ik nog niet gevaccineerd, ik was afgelopen week aan de beurt maar moet nu een maand wachten helaas. Het hele huis heeft hier momenteel Covid en vandaag is eindelijk een dag dat ik even het licht weer zie maar wat een kutweek was dit zeg
Een vaccinatie geeft geen/nooit gegarandeerde bescherming. Helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin werkt in de zorg, is verpleegkundige en heeft begin dit jaar al 2 vaccinaties gehad van Pfizer. Ze heeft nu net als ik corona en ik heb haar nog nooit zo ziek gezien als nu.
Afgelopen maand zijn op haar werk meerdere mensen geweest die dubbel gevaccineerd waren en toch allemaal corona kregen, weliswaar met milde tot geen klachten. Besmettelijk zijn ze dan echter wel
Zelf ben ik nog niet gevaccineerd, ik was afgelopen week aan de beurt maar moet nu een maand wachten helaas. Het hele huis heeft hier momenteel Covid en vandaag is eindelijk een dag dat ik even het licht weer zie maar wat een kutweek was dit zeg
Dat klopt, die berichten ken ik ook en ja het beschermd geen 100%quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Balen zeg!
Is ook geen garantie he, de werking is ook niet 100%. Gaat om het gehele effect. Kijk bijvoorbeeld dit bejaardentehuis.
https://www.trouw.nl/binn(...)oe-kan-dat~b0c20dc0/
Alleen maar geen tot milde klachten na vaccinatie.
Ik denk dat het "beschermen" wat meer aandacht mag worden gegeven dat vaccinatie/behandeling geen garantie is en dat de "voordelen" vooral statistische waarde hebben waaraan het individu zelf geen rechten aan kan ontlenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Balen zeg!
Is ook geen garantie he, de werking is ook niet 100%. Gaat om het gehele effect. Kijk bijvoorbeeld dit bejaardentehuis.
https://www.trouw.nl/binn(...)oe-kan-dat~b0c20dc0/
Alleen maar geen tot milde klachten na vaccinatie.
Nog een reden om dat prikje beter maar niet te halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor rare redenatie? Juist wel halen, zonder vaccinatie was ze wellicht in het ziekenhuis beland.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog een reden om dat prikje beter maar niet te halen.
Het helpt geen kloten en je loopt ondertussen wel met die overhaast ontwikkelde shit in je lijf.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare redenatie? Juist wel halen, zonder vaccinatie was ze wellicht in het ziekenhuis beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |