In mijn tet, als dat magquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Laat je hem dan ook in je bovenbeen zetten? (Eventueel liggend?)
Teveel vetweefsel vrees ik. In je bil mag ook niet.quote:
"Oh sorry meneer dat mijn tepel uw mond raaktequote:Op donderdag 27 mei 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Teveel vetweefsel vrees ik. In je bil mag ook niet.
Maar als je nu gaat liggen en dan in je rechterbeen geprikt wil worden, moet ie toch een beetje over je heen (buigen)
Kijk maar uit, straks wordt je met heel iets anders geprikt!quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
"Oh sorry meneer dat mijn tepel uw mond raakte![]()
![]()
"
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:34 schreef Stienn het volgende:
Vanaf 11 uur kan geboortejaar 1974 en 1975 ook al een afspraak maken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:34 schreef Stienn het volgende:
Vanaf 11 uur kan geboortejaar 1974 en 1975 ook al een afspraak maken.
... maar komt dat door leveringen of mankracht? Want wij krijgen volgens mij naar rato dezelfde hoeveelheid leveringen als zij krijgen. Dat zou bij ons dan mogelijk ook hetzelfde probleem kunnen geven...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:40 schreef jealgu het volgende:
Ondertussen bij de zuiderburen: 11 juli iedereen eerste prik wordt niet gehaald, er wordt nu op 85% gemikt.
Klopt:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar komt dat door leveringen of mankracht? Want wij krijgen volgens mij naar rato dezelfde hoeveelheid leveringen als zij krijgen. Dat zou bij ons dan mogelijk ook hetzelfde probleem kunnen geven...
Omdat dan alles plat gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:02 schreef Stienn het volgende:
Ik snap niet dat ze de leeftijden niet in grotere blokken vrij geven. Bijvoorbeeld vanaf zaterdag 1975 - 1980 enz. er zijn zat mensen die staan te springen voor een afspraak.
Was wel opvallend verschil toen ik mijn tweede AZ ging halen, zorgpersoneel inderdaad shirtje en vestje. En de boomers dik aangekleedquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook wel lekker snel nu, T-shirtjes en vestjes met rits VS Duizend overhemden met lange mouwen en veel te veel knoopjes, liefst eroverheen nog een polo en een jas.
Het gaat nu soms zelfs al plat als er slechts 1-2 geboortejaren zich mogen aanmelden, laat staan als er nog meer tegelijk zou doen.quote:
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef HPoi het volgende:
Ai, kink in de kabel. Janssen faalt hard en heeft pas 380k geleverd aan NL ipv planning 3 miljoen eind juno.
Ik met geb. Datum 82. zal dus wel langer moeten wachten. (en alles jonger dan mij ook)
Ja dat dacht ik ook. Maar de Jonge verwacht nu vertraging, dus zou de Jonge het dan zo verkeerd zien?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.
Oké, bedankt voor deze bijdrage.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor allen die die injecties zo snel mogelijk willen hebben: Het gaat een heel klein beetje sneller. Zojuist mijn reclamebrief ongeopend in de papierbak geflikkerd.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor allen die die injecties zo snel mogelijk willen hebben: Het gaat een heel klein beetje sneller. Zojuist mijn reclamebrief ongeopend in de papierbak geflikkerd.
Die extra leveringen van Pfizer compenseerde de tegenvallende AZ leveringen, dus deze extra tegenvaller gaat doorwerken in de planning.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Pfizer heeft meer geleverd dan vooraf verwacht, dus het zal wel meevallen.
Met welke reden?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |