Zo'n vangrail is best scherp als je erop gaat schuivenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:11 schreef Szura het volgende:
Zou evenepoel zo’n bovenop uitstekend paaltje hebben geraakt met z’n rug?
Hallo Sjoerd!quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:13 schreef ulghh het volgende:
Leek wel alsof Evenepoel werd aangereden door zo bike exchanger
Ik zou een bril kopenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:13 schreef ulghh het volgende:
Leek wel alsof Evenepoel werd aangereden door zo bike exchanger
Gewoon.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:19 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Sjimmie Janssens überhaupt nog bij dat zeer uitgedunde pelotonnetje (of vlak daarachter) hebben gezeten.
Het is Vervaeke toch zeker? En hij wordt hier gelost door een prima plakbidon vanuit de Trekwagen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:19 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Sjimmie Janssens überhaupt nog bij dat zeer uitgedunde pelotonnetje (of vlak daarachter) hebben gezeten.
Het is inderdaad Vervaeke.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is Vervaeke toch zeker? En hij wordt hier gelost door een prima plakbidon vanuit de Trekwagen.
Die had ik met dat idee ook meegenomen ja.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:23 schreef wimderon het volgende:
Mijn voorspelling: Bernal gaat proberen Dani te laten winnen vandaag.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
QS gaat Remco op achterstand rijden zodat ze hem naar huis kunnen sturen?
Ja, niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou Almeida dit ineens kunnen winnen?
Almeida heeft een gekrenkt ego, die wil nu even laten zien waarom hij het kopmanschap verdiende ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk voldoende muntgeld bij zich.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Almeida heeft een gekrenkt ego, die wil nu even laten zien waarom hij het kopmanschap verdiende ofzo.
Die wil enkrl de REV op achterstand zettenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |