Zijn die beesten je in de maag gesplitst?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had overigens al twee namen maar het bleken geen poesjes te zijn, dus bedankt voor het meedenken.
Nee dat valt mee. Maar tegenwoordig is het best lastig om katten te krijgen of je moet er een fortuin aan kwijt willen. Nu hadden we twee poesjes uitgekozen maar dat hele nest werd doodgeboren. Een vriendin van mij had echter ook nog een nestje en daar konden we nu twee van krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zijn die beesten je in de maag gesplitst?
Jeetje, na twee weken heb ik het eindelijk eens goed!quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Mexicanobakker gefeliciteerd het is voor klassementsmannen
Het is een kwestie van plussen en minnen, ik denk niet dat het elkaar vandaag de dag veel ontloopt. Waar de Tour het sentiment heeft en de ronde gewoon eigenlijk 24/7 bezig is, heeft de Giro de infrastructuur, minder controle. De broddelwerken van maandag waren ontzettend kut, maar het heeft ergens ook wel iets. Dat was typisch Giro. De Vuelta staat in ieder geval te allen tijde in ieder geval onderaan, daar zit je soms uren naar niks te kijken. Perico of geen Perico.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet veel in mijn ogen, maar ik neem hem toch maar mee in de opsomming.
De Tour is de laatste jaren niet minder leuk dan de Giro in ieder geval, iets wat ik ten tijde van Contador nog wel anders zag. Dat jaar met Landa, Aru, Contador was echt genieten bijvoorbeeld.
Lambdin is een inwoner van Nashville, Tennessee, dus waarschijnlijk als "Chaw-ky" met zo'n vet zuidelijk accentquote:
De altijd chauvinistische Karrel. Over het darts hebben we hem laatstelijk niet meer gehoord natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze zomer lekker 50 avonden naar Karrel met zn vlashaar kijken. Hij zal wel een slaapzak meenemen
Bij Sporza hebben ze een liveblog maar dan alleen voor het werken van Dimi in Prumjur Liek. Over andere potjes lees je helemaal niets. Immer chauvinistische Belgenquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
De altijd chauvinistische Karrel. Over het darts hebben we hem laatstelijk niet meer gehoord natuurlijk.
Met de huidige Bernal is dat vooral een "strijd"quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, koers willen we zien. Strijd op de flanken voor de dagzege door de toppers.
Vreselijke overhypte schepsels. Wat moet je er mee?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Maar tegenwoordig is het best lastig om katten te krijgen of je moet er een fortuin aan kwijt willen. Nu hadden we twee poesjes uitgekozen maar dat hele nest werd doodgeboren. Een vriendin van mij had echter ook nog een nestje en daar konden we nu twee van krijgen.
HLN ook. Terwijl ik op de hoogte wilde blijven van de laatste Remco, moest ik eerst een kwartier scrollen tussen alle artikeltjes over Dancing Dimi. Wie of wat is in godsnaam Dancing Dimi?quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Sporza hebben ze een liveblog maar dan alleen voor het werken van Dimi in Prumjur Liek. Over andere potjes lees je helemaal niets. Immer chauvinistische Belgen
Ach, een keer de kopmannen geïsoleerd zien op de eennalaatste klim zou ik al als een overwinning voor de neutrale kijker ervaren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de huidige Bernal is dat vooral een "strijd"
Liveblog over een 20 minuten durend potje Prumjur Liekquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Sporza hebben ze een liveblog maar dan alleen voor het werken van Dimi in Prumjur Liek. Over andere potjes lees je helemaal niets. Immer chauvinistische Belgen
quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
HLN ook. Terwijl ik op de hoogte wilde blijven van de laatste Remco, moest ik eerst een kwartier scrollen tussen alle artikeltjes over Dancing Dimi. Wie of wat is in godsnaam Dancing Dimi?
De darter die ze op bevel van Wuyts zijn gaan volgen om de rem in de luwte te zettenquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
HLN ook. Terwijl ik op de hoogte wilde blijven van de laatste Remco, moest ik eerst een kwartier scrollen tussen alle artikeltjes over Dancing Dimi. Wie of wat is in godsnaam Dancing Dimi?
Ik denk niet dat hij zich nog bovenmatig gaat inspannen. Meedrijven en een sprintje winnen zal het devies zijn. Als een Bardet gaat zal hij daar mogelijk nog vrede mee hebben ook.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de huidige Bernal is dat vooral een "strijd"
Zou Jan in het buitenlands ook elke zin afsluiten met ‘hè’?quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:03 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
@:wimderon Nog meer kwaliteit in de Sander show.
Heeft Johannes Enricus überhaupt al interviews gedaan namens ons Home of Cycling?quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou Jan in het buitenlands ook elke zin afsluiten met ‘hè’?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |