Peddelenquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is een boot. In die boot zitten mensen te roeien. Dus roeiboot
Zat er ook iemand tussen die aan het roeien was dan? Die heb ik dan gemist, de rest was toch echt aan het kanoën, zo leek het.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is een boot. In die boot zitten mensen te roeien. Dus roeiboot
Snoetje en Pluisje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nog naarstig op zoek naar twee namen voor katten. (katers)
Jan en Joopquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
¤287quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist ontvang ik een prachtige brief van de altijd sympathieke Belastingdienst.
Ik heb de centjes al netjes ontvangen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist ontvang ik een prachtige brief van de altijd sympathieke Belastingdienst.
¤3700. En bedankt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de centjes al netjes ontvangen.
Wat is er precies zo boeiend aan de Vuelta?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef VoMy het volgende:
Vinden we de Giro eigenlijk nog leuker dan bijvoorbeeld de Tour of de Vuelta? Dat was een paar jaar geleden nog populair om te zeggen, maar tegenwoordig?
Sowieso dan de vuelta, persoonlijk,quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef VoMy het volgende:
Vinden we de Giro eigenlijk nog leuker dan bijvoorbeeld de Tour of de Vuelta? Dat was een paar jaar geleden nog populair om te zeggen, maar tegenwoordig?
Voor mij Tour-Giro-Vuelta maar dat is ook omdat ik met de Tour meestal vrij heb en dat gewoon vanuit sentiment ook het meeste met wielrennen associeer, lekker lome zomerdagen voor de buis hangen. En er is wat meer rumoer omheen met talkshows e.d.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef VoMy het volgende:
Niet veel in mijn ogen, maar ik neem hem toch maar mee in de opsomming.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er precies zo boeiend aan de Vuelta?
Toulon en Chalky (gepikt uit een uiterst vermakelijk boek van Dewey Lambdin)quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zomer lekker 50 avonden naar Karrel met zn vlashaar kijken. Hij zal wel een slaapzak meenemenquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mij Tour-Giro-Vuelta maar dat is ook omdat ik met de Tour meestal vrij heb en dat gewoon vanuit sentiment ook het meeste met wielrennen associeer, lekker lome zomerdagen voor de buis hangen. En er is wat meer rumoer omheen met talkshows e.d.
Hoe spreek die 2e naam uit?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Toulon en Chalky (gepikt uit een uiterst vermakelijk boek van Dewey Lambdin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |