wat is mijn OPquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
Zet even je eigen OP terug aub Herman moest vorige keer lachen om enjoy maar waarschijnlijk niet
Welkom in de KLB SCquote:
zou ik kunnen doen maar kijk eens wat een likes ik nu hebquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welkom in de KLB SC
In deze SC....
Hebben we plezier
Lachen we
Huilen we
Worden we boos
Maken we het goed
Enjoy maar waarschijnlijk niet
dat is geen suggestie, dat is een feitquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een sneue TT![]()
Suggestie: HermieHermann heeft een kleine piemel
Ja oke je hebt gelijk volgende keer beterquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zou ik kunnen doen maar kijk eens wat een likes ik nu heb
Is toch geilquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
R&P / one night stand met nichtje ethisch?
[..]
Geil topicquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
R&P / one night stand met nichtje ethisch?
[..]
Echt he en als je lekkere dochter hebt is t elke dag feestquote:
de overheid wil tegenwoordig al voor je beslissen op welke manier je van je kinderen MAG houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he en als je lekkere dochter hebt is t elke dag feest
Baas over eigen kind!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de overheid wil tegenwoordig al voor je beslissen op welke manier je van je kinderen MAG houden![]()
alles in naam van de deugdelijkheid
Mijn oma is drie jaar geleden gestopt met fietsen en toen was ze 84quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:04 schreef Solotovski het volgende:
Alsof ie ook maar een meter op dat ding heeft gefietst
ik ben niet gestopt op haar te fietsenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mijn oma is drie jaar geleden gestopt met fietsen en toen was ze 84
Is goed liekequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
dp moet nog even wachten, dacht oprecht dat ik aan het pissen was toen ik kwam vandag, vulkaan van Etna leek te ontploffen, zou wel goede video opgeleverd hebben.quote:
En is ze nu 150?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Volgende keer beter poepiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:18 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
dp moet nog even wachten, dacht oprecht dat ik aan het pissen was toen ik kwam vandag, vulkaan van Etna leek te ontploffen, zou wel goede video opgeleverd hebben.
Ze is vorig jaar overledenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben niet gestopt op haar te fietsen
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.quote:
Denk aan je nichtje op je pikkie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.
Mooie dikke klodderquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.
Wel even wachten tot ze 18 is hèquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he en als je lekkere dochter hebt is t elke dag feest
Heb geen video gehad schatjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:25 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:rupibma je weet heel goed dat 't geen pikie is in de zin van verkleinwoord.
Als het niet verder gaat dan baffe zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
noel en charlie zetten mensen aan tot incest en ik ben de viespeuk?
Jeetjequote:
Et tu rem?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als het niet verder gaat dan baffe zie ik het probleem niet zo
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap je post niet fokit leg eens uit
Voor de mensen die het niet snappen, lieke is een sneue aandachtshoer die haar private parts te pas en te onpas in random topics dropt. Zie hier voor een voorbeeld: B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #110quote:
Bijzonder volk toch op fok hequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Voor de mensen die het niet snappen, lieke is een sneue aandachtshoer die haar private parts te pas en te onpas in random topics dropt. Zie hier voor een voorbeeld: B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #110
En check anders haar PoHi even (ze heeft hier overigens verschillende accounts gehad, maar dat ze dezelfde is blijkt telkens wel weer uit hetzelfde lichaam/soort van foto's).
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:29 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
foto's van gisteren en paar maanden terug, je weet best dat ie long is. video morgen.
Ik heb geen nichtjes met goede bafbilquote:
Pacho Harrera?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:33 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik heb geen nichtjes met goede bafbil
Ik weet niet meer hoe je eruit ziet. Ga niet zo maar vies doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:33 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe meer geile suggestieve (of expliciete) woordjes hoe beter de video.
Dan nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Voor de mensen die het niet snappen, lieke is een sneue aandachtshoer die haar private parts te pas en te onpas in random topics dropt. Zie hier voor een voorbeeld: B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #110
En check anders haar PoHi even (ze heeft hier overigens verschillende accounts gehad, maar dat ze dezelfde is blijkt telkens wel weer uit hetzelfde lichaam/soort van foto's).
Nee, geen familiequote:
Ik verwonder mij wel om wat mannen daar geil vinden. Ik vind de billen daar afgezakt en dat stoort mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan nog.
Als het je stoort is negeren ook een optie. Mensen die zichzelf voor schut willen zetten op internet (al dan niet anoniem) moeten dat zelf weten. Maar om iemands lichaam af te kraken is vrij zielig.
Homoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe je eruit ziet. Ga niet zo maar vies doen.
Ben er wel goed in. Menig man heb ik laten komen.
hoor vaak dat ik wat weg heb van een jonge john. f. kennedi (srs).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe je eruit ziet. Ga niet zo maar vies doen.
Ben er wel goed in. Menig man heb ik laten komen.
Dan al helemaal.quote:
Je kunt er ook voor kiezen om al het goedbedoelde advies dat je al talloze malen hebt gekregen in de wind te slaan en in plaats daarvan gewoon stug door te blijven gaan met posten. Dan is het niet zo heel raar dat mensen wat minder vriendelijk gaan reageren. Nogmaals, dit is niet haar eerste account, maar account nummer zoveel....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Dan nog.
Als het je stoort is negeren ook een optie. Mensen die zichzelf voor schut willen zetten op internet (al dan niet anoniem) moeten dat zelf weten. Maar om iemands lichaam af te kraken is vrij zielig.
En ik maar denken dat je een jonge Ahnuld was.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoor vaak dat ik wat weg heb van een jonge john. f. kennedi (srs).
qua accent wellichtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een jonge Ahnuld was.
Gaat het alweer over Braddie?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om al het goedbedoelde advies dat je al talloze malen hebt gekregen in de wind te slaan en in plaats daarvan gewoon stug door te blijven gaan met posten. Dan is het niet zo heel raar dat mensen wat minder vriendelijk gaan reageren. Nogmaals, dit is niet haar eerste account, maar account nummer zoveel....
ik stuur echte pic van niet-dic als je dat ook bij mij doet en dan kan ik gelijk dicpic sturen, goed?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Vieze praat. Niet eens met foto's ofzo.
mwa, eetverslaving is real.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om er zo uit t zien
Ja. Alleen niet met jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
wie wil lepeltje lepeltje kroelen in een romantisch klein hotel in Parijs?
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om geen hulp te zoeken voor oplosbare problemen
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om er zo uit t zien
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan nog.
@Fuguequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Op het moment geen enkele.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:53 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:the_emotion
welke series volg je tegenwoordig?
Je mist mijn punt. Er is een verschil tussen spotten met aangeboden uiterlijke kenmerken en een levensstijl die is gebaseerd op eigen keuzes.quote:
Wat mag ik dan met je doen knul?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Je in je kont neuken of zoquote:
Ook niet echt.quote:
Likken werkt beter bij hemquote:
Dat gaat mij te ver sorry.quote:
Hey ouwe spechtquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
n
[..]
iks zo geil als rimmen man
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.quote:
Oehquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.
vind je dat echt?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
n
[..]
iks zo geil als rimmen man
Was het niet de bedoeling dat zij met vieze praat moest komen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.
ben een gentleman dus begin wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat zij met vieze praat moest komen?
je mag toetreden tot de bff-club.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nja op neuken na dan, hangt ook van de dag af
😼quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ben een gentleman dus begin wel.
mami chula, laat je panties aan en berijd m'n gezicht, heb m'n broek nog aan maar je ziet de print van m'n long dolo. lik je nat net niagara, aan het eind weet je het verschil niet meer tussen je pussi en ass, allemaal een groot genotscenter.quote:
We zijn ooit samen naar de Noordkaap gereden, wat een avontuur was dat zeg!quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
iemand hier wel eens gechilt met brad?
Ben ooit met hem naar de snackbar geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
iemand hier wel eens gechilt met brad?
Srs? In de zin van met hem naar de snackbar gegaan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ooit met hem naar de snackbar geweest.
Ben met honger weer naar huis gegaan want hij had de hele tent leeggegeten.
noordkaap?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
We zijn ooit samen naar de Noordkaap gereden, wat een avontuur was dat zeg!
Was dit nou echt nodig, ik vond het in KLB al zwaar traumatiserendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Wat een kut opquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welkom in de KLB SC
In deze SC....
Hebben we plezier
Lachen we
Huilen we
Worden we boos
Maken we het goed
Enjoy maar waarschijnlijk niet
Traumaatje meer of minderquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Was dit nou echt nodig, ik vond het in KLB al zwaar traumatiserend
hoe kan ik 'm leuk maken? en is overigens geen antwoord op de vraag, wat was er vies aan? kun je foto van een bil die op die van jou lijkt sturen, is toch specialer, extra dikke klodder voor je.quote:
Ffs gastquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe kan ik 'm leuk maken? en is overigens geen antwoord op de vraag, wat was er vies aan? kun je foto van een bil die op die van jou lijkt sturen, is toch specialer, extra dikke klodder voor je.
Ashquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe kan ik 'm leuk maken? en is overigens geen antwoord op de vraag, wat was er vies aan? kun je foto van een bil die op die van jou lijkt sturen, is toch specialer, extra dikke klodder voor je.
Ben je nog niet van je stoel gegleden?quote:
Zit die klodder op haar stoel dan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je nog niet van je stoel gegleden?
Zo ver kan ash toch niet spuitenquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zit die klodder op haar stoel dan?
leef nu van m'n vastgoed. @Naardegallemiezen, pm gelezen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ffs gasthoop niet dat die klodders komen op de burgers die je bakt in je McJob.
Neequote:Op woensdag 26 mei 2021 13:40 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat? je wilde toch een speciale foto?
Hoeveel passief maandelijks inkomen, na aftrek kosten?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
leef nu van m'n vastgoed. @:naardegallemiezen, pm gelezen?
De groei van het aantal abonnees valt kennelijk tegenquote:
Hangt een beetje van de onderhoudskosten af maar grofweg 6k.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:07 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoeveel passief maandelijks inkomen, na aftrek kosten?
Ben je Turk wats deze usernamequote:Op woensdag 26 mei 2021 14:58 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
heb geliked de dislike is afgeweken
Is dit google vertaald 🙂quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:24 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Bizi çekemiyorlar Caney türk diye.
Ey wat slechtquote:
Nee heb ik bij de handquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Had u daar nog worst bij gewild?
Slaafquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:14 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
ik kom uit byazantium ben een kabeldrager en draag kabels
Heb je je pillen gesliktquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:16 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Kingkong vs godzilla
Braddie vs Suez kanaal starring @:thebradge @:okselzweet @:Jochemsjakie @:boze_eend en @:spinazieruiker
Waterjongen @:scrupuleus
Wie de fuck ben jijquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:16 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Kingkong vs godzilla
Braddie vs Suez kanaal starring @:thebradge @:okselzweet @:Jochemsjakie @:boze_eend en @:spinazieruiker
Waterjongen @:scrupuleus
MiVerquote:
Wow niet? Serieus?quote:
Uit Zeeland toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow niet? Serieus?
Wat een baas was dat
Pfoe dat weet ik niet meerquote:
Is z'n tv al afgestoft ?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoe dat weet ik niet meer
Weet wel dat dagdag hemelsbreed 10km verderop woonde
Dat vind ik jammerquote:
MiVer was een wijs man alleen liep hij op het verkeerde pad hij had zijn eigen energie in het water moeten gooien dan krijg je zoveel terug ik heb niets meer ik ben een geschilde banaan pure haat stroomt door mijquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is z'n tv al afgestoft ?![]()
Ja man, MiVer wilde met z'n brommertje een paar andere users wel even het kanaal in tyfen, zo badass
Ik wil ook wat jij hebtquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
MiVer was een wijs man alleen liep hij op het verkeerde pad hij had zijn eigen energie in het water moeten gooien dan krijg je zoveel terug ik heb niets meer ik ben een geschilde banaan pure haat stroomt door mij
Denk nadat ie zn dodge opgehaald hadquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is z'n tv al afgestoft ?![]()
Ja man, MiVer wilde met z'n brommertje een paar andere users wel even het kanaal in tyfen, zo badass
Ja, nogal.. Never forget: NoorsBloed, Krentenbol. Emimichquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk nadat ie zn dodge opgehaald had
Wat een markante users hadden we back in the days zeg
Krentenbol kan k me niet echt meer herinneren tbhquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nogal.. Never forget: NoorsBloed, Krentenbol. Emimich
alles is fake habibo geen resultaten meer en ook geen doelen gewoon zitten en de energie opnemen met je oogballen. ik zelf wil drinken maar als ik knipper mis ik het allemaal. mijn hoofd is als de gaza strook ik kan de raketten niet uitzetten en ik wil eten maar ze hebben mijn borden gestolenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krentenbol kan k me niet echt meer herinneren tbh
Die was fake toch?
Hahaha en lamon Hahahahquote:
Schrijf jij teksten voor Bløf?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:32 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
alles is fake habibo geen resultaten meer en ook geen doelen gewoon zitten en de energie opnemen met je oogballen. ik zelf wil drinken maar als ik knipper mis ik het allemaal. mijn hoofd is als de gaza strook ik kan de raketten niet uitzetten en ik wil eten maar ze hebben mijn borden gestolen
Om bij andere mensen in de smaak te vallen maar fuck hun ja toch niet danquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:34 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
waarom zijn mensen nep of doen mensen nep?
Ik beschouw dat als een ja.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
habibo ik ben een verdwaalde schaduw opgesloten in co2 cylinder
Toen Lamon en MiVer fittie hadden, dat was pas grappig.quote:
dat zijn demonen die in huid van een ander kruipen. ze verkopen hun ziel om een ander te zijn en in de smaak te vallen maar ze proeven niet goed bedorven vlees en hun brein ze hebben daar niets meer omdat ze geprogrammeerd zijn een ander te zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Om bij andere mensen in de smaak te vallen maar fuck hun ja toch niet dan
waarheid is dood een bloedend lam dat geofferd wordtquote:
Ja zo goed is mijn geheugen niet meerquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen Lamon en MiVer fittie hadden, dat was pas grappig.
Duurde wel lang...
Mijn haribo's zijn gejatquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:38 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
waarheid is dood een bloedend lam dat geofferd wordt
bescherm ons en richt onze spaken naar de hemel
zullen we hem zegenen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:43 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje wat ben ik blij met mn nieuwe trui
haribo dropveters om mijn nekquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:44 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Mijn haribo's zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
Heb er al overheen gespotenquote:
Macaroniquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:23 schreef Makrelis het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak een Poetin-ei.
Wraps. Wat is een Poetin-ei?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:23 schreef Makrelis het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak een Poetin-ei.
Russisch eiquote:
inbeelden hoe @Rupibma bil eruit ziet en daar bijpassende porn bij googlen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:58 schreef okselzweet het volgende:
hallo allemaal, hebben jullie nog nieuwe hobbies gevonden vandaag?
Deel eens wat van die porno danquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
inbeelden hoe @:rupibma bil eruit ziet en daar bijpassende porn bij googlen.
Ik heb het ook zelf bedacht.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:50 schreef Stepperoller het volgende:
Ja Russisch ei kan ik ook Googlen, maar Poetin-ei leverde niets op. Iig niet eten gerelateerd.
Ik heb alleen sjans met Marokkaanse en donkere mannen en op het werk met Nederlandse mannen, zodra ze mijn karakter meemaken, cause I'm nice.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
inbeelden hoe @:rupibma bil eruit ziet en daar bijpassende porn bij googlen.
hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb alleen sjans met Marokkaanse en donkere mannen en op het werk met Nederlandse mannen, zodra ze mijn karakter meemaken, cause I'm nice.
Denk niet dat dit wat wordt poepie
Hier heb je sjans van Ash de IJscoman, prijs jezelf gelukkig, je bent gewild.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb alleen sjans met Marokkaanse en donkere mannen en op het werk met Nederlandse mannen, zodra ze mijn karakter meemaken, cause I'm nice.
Denk niet dat dit wat wordt poepie
Beter kom je bezorgen stuk tuigquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
beter bakken jullie mij een lahmacun papoeatjes
rustig aan juffiequote:Op woensdag 26 mei 2021 18:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Beter kom je bezorgen stuk tuig
Gelezen, goed verhaal lekker kort.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
leef nu van m'n vastgoed. @:naardegallemiezen, pm gelezen?
Das het een dickpic?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Gelezen, goed verhaal lekker kort.
geef antwoord op je vraag als je zegt van wie je clone bent.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:58 schreef Tlaloc het volgende:
Zit Ash weer op te scheppen over zijn niet bestaande vastgoed portefeuille?
Met zijn foto van ¤ 200 op het bed
Jou portemonnee toch. Meer immigratie, om het woningtekort aan te pakken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Makrelis het volgende:
Vandaag hebben ze weer een 'inventariserend gesprek' gehad in Den Haag. Waar lullen die lui toch al maanden over?
Over de inventaris lijkt mequote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Makrelis het volgende:
Vandaag hebben ze weer een 'inventariserend gesprek' gehad in Den Haag. Waar lullen die lui toch al maanden over?
Ik verkeer in hogere sferen maat.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:27 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
waarom is iedereen hier geobssedeerd met wie wie is hebben jullie lijken in de kast? ik geef @:Fcu030 gelijk er hangen rare sferen
We mogen alleen op eigen kracht, want ze hebben zich al bij de teleurstelling neergelegd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:28 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
mag ik mee habibo want deze planeet heeft mij teleurgesteld
mijn plannen zijn de realiteit kwijt habibo maar ik verwacht dat de kappen gaan smelten dan kan ik de loop maken en misschien kom ik dan langs de blokkades wat denk jij?quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We mogen alleen op eigen kracht, want ze hebben zich al bij de teleurstelling neergelegd.
Werkelijk geen idee of dat een goede strategie is aangezien ik structureel de verkeerde toepas, maar ik wens je natuurlijk alle succes.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:34 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
mijn plannen zijn de realiteit kwijt habibo maar ik verwacht dat de kappen gaan smelten dan kan ik de loop maken en misschien kom ik dan langs de blokkades wat denk jij?
ik denk dat de enige manier is die er echt is is er g ewoon doorheen penetreren maar ik wil niet opvallen. dan gaan ze je kapot maken je doet vijf stappen vooruit en wordt geplet door een reus. maar ik zorg voor focus zodat ik kan ontsnappen de keuzes die we maken zijn warrig maar ze leiden ergens naar toe en fucki iedereen die zegt dat het niet zo isquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee of dat een goede strategie is aangezien ik structureel de verkeerde toepas, maar ik wens je natuurlijk alle succes.
Kei-hard knallen!quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:42 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ik denk dat de enige manier is die er echt is is er g ewoon doorheen penetreren maar ik wil niet opvallen. dan gaan ze je kapot maken je doet vijf stappen vooruit en wordt geplet door een reus. maar ik zorg voor focus zodat ik kan ontsnappen de keuzes die we maken zijn warrig maar ze leiden ergens naar toe en fucki iedereen die zegt dat het niet zo is
Nee, over zijn dicksize.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:58 schreef Tlaloc het volgende:
Zit Ash weer op te scheppen over zijn niet bestaande vastgoed portefeuille?
Met zijn foto van ¤ 200 op het bed
de checker willen uithangenquote:
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteitquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Iets exotisch verwachten bij een pizza worstenbroodje hahaha
.....,,,,,quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteit
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:31 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
amon ra zorgt voor een nieuwe dag wie ben jij om mij dat te ontnemen. de klauwen van sobek hebben jou te pakken en je hoeft niet aan te komen bij maat
Niet zo zuur.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteit
Aansteller...quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.
beledigingen treffen mij niet vanavond ben ik sterker dan wie dan ook.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.
en het is wel leuk als iedereen weer vraagt wie wie is het maakt me niet uit wie wie is het maakt mij uit dat we de juiste energie hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.
Hou dat vol.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:36 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
beledigingen treffen mij niet vanavond ben ik sterker dan wie dan ook.
Ik ken zequote:Op woensdag 26 mei 2021 20:39 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
[..]
kijk uit voor de kanibalen ze wensen je slechte dingen toe zodat ze je kunnen opeten.
Niks iddquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ze glijden van ons af als de slangen die ze zijn want ze hebben geen inhoud
Duidelijk ja...quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:44 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
dat is zo en dat frustreert ze
Die blijven vreten idd...quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:48 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
beesten met honger kunnen zich nooit vol voelen
tevreden zijn of onteverden op de laatste dag staan er weegschialen en het water vloeit altijd door habiboquote:
Ik heb niet het idee dat het woord exotisch in zijn vocabulaire voorkomtquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Iets exotisch verwachten bij een pizza worstenbroodje hahaha
Met dat coronakapsel uit de op zag hij er wel exotisch uit. Een soort Big fat momma.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het woord exotisch in zijn vocabulaire voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |