quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om geen hulp te zoeken voor oplosbare problemen
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om er zo uit t zien
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan nog.
Als het je stoort is negeren ook een optie. Mensen die zichzelf voor schut willen zetten op internet (al dan niet anoniem) moeten dat zelf weten. Maar om iemands lichaam af te kraken is vrij zielig.
@Fuguequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
wie wil lepeltje lepeltje kroelen in een romantisch klein hotel in Parijs?
Op het moment geen enkele.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:53 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:the_emotion
welke series volg je tegenwoordig?
Je mist mijn punt. Er is een verschil tussen spotten met aangeboden uiterlijke kenmerken en een levensstijl die is gebaseerd op eigen keuzes.quote:
Wat mag ik dan met je doen knul?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
wie wil lepeltje lepeltje kroelen in een romantisch klein hotel in Parijs?
Je in je kont neuken of zoquote:
Ook niet echt.quote:
Likken werkt beter bij hemquote:
Dat gaat mij te ver sorry.quote:
Hey ouwe spechtquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
n
[..]
iks zo geil als rimmen man
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.quote:
Oehquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.
vind je dat echt?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
n
[..]
iks zo geil als rimmen man
Was het niet de bedoeling dat zij met vieze praat moest komen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
omdat ik me zelf ook verveel dus kom hier met die geile turkish delight ass en ik Lassie likt je sneller klaar dan dat Brad weer thuisbezorgd bestelt.
ben een gentleman dus begin wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat zij met vieze praat moest komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |