Je kunt er ook voor kiezen om al het goedbedoelde advies dat je al talloze malen hebt gekregen in de wind te slaan en in plaats daarvan gewoon stug door te blijven gaan met posten. Dan is het niet zo heel raar dat mensen wat minder vriendelijk gaan reageren. Nogmaals, dit is niet haar eerste account, maar account nummer zoveel....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Dan nog.
Als het je stoort is negeren ook een optie. Mensen die zichzelf voor schut willen zetten op internet (al dan niet anoniem) moeten dat zelf weten. Maar om iemands lichaam af te kraken is vrij zielig.
En ik maar denken dat je een jonge Ahnuld was.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoor vaak dat ik wat weg heb van een jonge john. f. kennedi (srs).
qua accent wellichtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een jonge Ahnuld was.
Gaat het alweer over Braddie?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om al het goedbedoelde advies dat je al talloze malen hebt gekregen in de wind te slaan en in plaats daarvan gewoon stug door te blijven gaan met posten. Dan is het niet zo heel raar dat mensen wat minder vriendelijk gaan reageren. Nogmaals, dit is niet haar eerste account, maar account nummer zoveel....
ik stuur echte pic van niet-dic als je dat ook bij mij doet en dan kan ik gelijk dicpic sturen, goed?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Vieze praat. Niet eens met foto's ofzo.
mwa, eetverslaving is real.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om er zo uit t zien
Ja. Alleen niet met jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
wie wil lepeltje lepeltje kroelen in een romantisch klein hotel in Parijs?
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om geen hulp te zoeken voor oplosbare problemen
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die kiest er zelf voor om er zo uit t zien
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan nog.
Als het je stoort is negeren ook een optie. Mensen die zichzelf voor schut willen zetten op internet (al dan niet anoniem) moeten dat zelf weten. Maar om iemands lichaam af te kraken is vrij zielig.
@Fuguequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
wie wil lepeltje lepeltje kroelen in een romantisch klein hotel in Parijs?
Op het moment geen enkele.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:53 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:the_emotion
welke series volg je tegenwoordig?
Je mist mijn punt. Er is een verschil tussen spotten met aangeboden uiterlijke kenmerken en een levensstijl die is gebaseerd op eigen keuzes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |