wat is mijn OPquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
Zet even je eigen OP terug aub Herman moest vorige keer lachen om enjoy maar waarschijnlijk niet
Welkom in de KLB SCquote:
zou ik kunnen doen maar kijk eens wat een likes ik nu hebquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welkom in de KLB SC
In deze SC....
Hebben we plezier
Lachen we
Huilen we
Worden we boos
Maken we het goed
Enjoy maar waarschijnlijk niet
dat is geen suggestie, dat is een feitquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een sneue TT![]()
Suggestie: HermieHermann heeft een kleine piemel
Ja oke je hebt gelijk volgende keer beterquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zou ik kunnen doen maar kijk eens wat een likes ik nu heb
Is toch geilquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
R&P / one night stand met nichtje ethisch?
[..]
Geil topicquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
R&P / one night stand met nichtje ethisch?
[..]
Echt he en als je lekkere dochter hebt is t elke dag feestquote:
de overheid wil tegenwoordig al voor je beslissen op welke manier je van je kinderen MAG houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he en als je lekkere dochter hebt is t elke dag feest
Baas over eigen kind!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de overheid wil tegenwoordig al voor je beslissen op welke manier je van je kinderen MAG houden![]()
alles in naam van de deugdelijkheid
Mijn oma is drie jaar geleden gestopt met fietsen en toen was ze 84quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:04 schreef Solotovski het volgende:
Alsof ie ook maar een meter op dat ding heeft gefietst
ik ben niet gestopt op haar te fietsenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mijn oma is drie jaar geleden gestopt met fietsen en toen was ze 84
Is goed liekequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
dp moet nog even wachten, dacht oprecht dat ik aan het pissen was toen ik kwam vandag, vulkaan van Etna leek te ontploffen, zou wel goede video opgeleverd hebben.quote:
En is ze nu 150?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Volgende keer beter poepiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:18 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
dp moet nog even wachten, dacht oprecht dat ik aan het pissen was toen ik kwam vandag, vulkaan van Etna leek te ontploffen, zou wel goede video opgeleverd hebben.
Ze is vorig jaar overledenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben niet gestopt op haar te fietsen
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.quote:
Denk aan je nichtje op je pikkie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.
Mooie dikke klodderquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
stuur eens een geile pm dan kan ik een mooie dikke klodder voor je maken morgen, kan gewoon met woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |