abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199652759
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat de geruchten wel kloppen
Op Viva zijn ze al een stuk verder dan hier. Geruchten schijnen wel degelijk te kloppen en zoveel meer.
pi_199652821
de ene vrouw gebruikt botox, de andere vrouw laat zich aftuigen door haar partner.
je kunt in beide gevallen stellen dat het alleen maar gaat om het aanpassen van het uiterlijk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:46:56 #228
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199652978
Die verklaring van Top Notch. :')
Ik vermoed omdat er wordt gemiept over white privilege halen ze de strijd op de Molukken en West Papoea erbij.

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

In ieder geval een hoop woorden om weinig te zeggen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199653608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:46 schreef Elpis het volgende:
Die verklaring van Top Notch. :')
Ik vermoed omdat er wordt gemiept over white privilege halen ze de strijd op de Molukken en West Papoea erbij.

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

In ieder geval een hoop woorden om weinig te zeggen.
Moet zeggen dat het tot de laatste pagina (waar hij over Molukken e.d. begint) eigenlijk best wel een ok statement was.

Die trend van de laatste jaren dat als er ergens een relletje is dat er zonder dat de feiten echt bekend zijn meteen allerlei statements en acties (bv. niet meer draaien op de radio) komen is mijns inziens echt geen goede.
Dit lees ik ook terug in dit statement: Eerst maar eens pauze en daarin echt te weten komen wat er aan de hand is. En daarna eventueel gepaste acties nemen.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:03:03 #230
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199654513
En nog wat gossip die Yvonne Coldewijer/ Keet! gepost heeft over wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest:
(dank nog voor de Viva-tip :P )

Zo en nu ga ik wat nuttigs doen. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 13:09:47 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199654617
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef Elpis het volgende:
En nog wat gossip die Yvonne Coldewijer/ Keet! gepost heeft over wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
Dat verbaast me nothing
_O-
pi_199654812
Lol @ dat verbaast me nothing. :')
pi_199654872
Soort Bobby en Whitney maar dan met het talent van een zachte komkommer.
pi_199654985
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:24 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Op Viva zijn ze al een stuk verder dan hier. Geruchten schijnen wel degelijk te kloppen en zoveel meer.
Jaimie met Wesley Sneijder? :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199655054
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef Elpis het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verbaast me niet als ze allebei buiten de deur eten. Als je ziet hoe makkelijk ze over vreemdgaan praat in het interview met Robbert.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_199655091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Jaimie met Wesley Sneijder? :D
Ja, en met die vent van Nikkie Plessen, Ruben. Die schijnen ook al een open relatie te hebben.
Dan zal het ook wel kloppen dat Nikkie met Hazes genaaid heeft, wat ze natuurlijk ontkennen, maar er is een foto dat ze hand in hand door een zaal liepen. En zo is het cirkeltje weer rond. :s)
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:10:29 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199655549
Jaimie keert terug op Instagram :')

https://www.ad.nl/show/ja(...)-herenhemd~a76f99c9/

:|W
pi_199655662
quote:
Ik zie dat ze ook al tot powervrouw geroepen is. :')

Zullen die roepers dat ook zo hard roepen als het bv hun buren zijn? Moet je je voorstellen. twee zwaar verslaafden en bijna elke dag dikke bonje incl een hoop herrie. En daartussen een kind. :{
Wat een powervrouw/koppel zeg! :N
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 14:20:23 #239
197773 crew  maily
pi_199655670
quote:
Blauwe plek op haar linkerborst? :o
pi_199655766
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ja, en met die vent van Nikkie Plessen, Ruben. Die schijnen ook al een open relatie te hebben.
Dan zal het ook wel kloppen dat Nikkie met Hazes genaaid heeft, wat ze natuurlijk ontkennen, maar er is een foto dat ze hand in hand door een zaal liepen. En zo is het cirkeltje weer rond. :s)
Wat een vetlellen. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:58:36 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199664802
quote:

[..]

Nikkie was helemaal gek van Hazes en stond op het punt om Ruben te dumpen toen Dreetje toch maar met Bridget ging. Daarna zag je ook ineens een hausse aan love dovey foto's op Nik d'r insta van haar met Ruben...heel opvallend want normaal post ze nooit iets met 'm.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199666392
Maar eerlijk he? Al doet ze half Nederland, dan nog is dat geen reden om te gaan rammen.

Dan ga je gewoon uit elkaar. Waarschijnlijk niet als de beste vrienden, maar in elk geval ook niet als een stel tokkies de hotelkamer en je vriendin verbouwen. Dan blijf je nog steeds plebs
pi_199684880
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef maily het volgende:

[..]

Blauwe plek op haar linkerborst? :o
Ik zie "alleen" een randje van haar tepelhof.
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 18:19:30 #244
184769 crew  Deisyy
pi_199685511
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:24 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Ik zie "alleen" een randje van haar tepelhof.
Als haar tepel daar zit is er iets niet goed gegaan :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 18:57:20 #245
197773 crew  maily
pi_199685978
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als haar tepel daar zit is er iets niet goed gegaan :o
Iemand met losse handjes? :o
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 18:59:25 #246
184769 crew  Deisyy
pi_199686012
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:57 schreef maily het volgende:

[..]

Iemand met losse handjes? :o
Zonde van de verbouwing ook :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 18:59:56 #247
197773 crew  maily
pi_199686021
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zonde van de verbouwing ook :o
Help mijn man is .....
  zondag 30 mei 2021 @ 20:28:49 #248
58711 soapie
Zeeperd
pi_199687395
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:59 schreef maily het volgende:

[..]

Help mijn man is .....
Een l*l!
pi_199687851
quote:

[..]

Ja ze waren intiem in de Palladium gespot en hij schijnt haar gefingeerd te hebben in de Jimmy Woo. Een hoger level van pauperigheid kun je niet bereiken als je dat kwekkende kutje handdiensten verleent in die patserclub.
pi_199687990
FB Mieke Krol Advocaten

Goedemorgen,

Er is de afgelopen dagen veel te doen omtrent huiselijk geweld. Zelf ben ik in mijn eerste relatie mishandeld. Zowel psychisch als fysiek. Ik was nog jong en onzeker. Het speelde zich af tussen mijn 19e en 25e. Hij was mijn eerste vriendje. Je weet bij de eerste klap niet wat je overkomt. Spijt betuigingen volgen. Je houdt van de man en je zou hem moeten kunnen vertrouwen als hij tegen je zegt:

Het gebeurt nooit meer🙌

Achteraf blijken dat alleen maar mooie woorden. Elke keer ging hij een stapje verder en ging hij meer en meer over mijn grenzen heen. Uiteindelijk heb ik de stap gezet en ben ik voor mezelf opgekomen. Grenzen gezet en die grens van mij was al aardig opgerekt.

Ik heb mijn grenzen niet genoeg bewaakt en waarom niet?
Je gaat toch direct weg wanneer je de eerste mep krijgt?
Je gaat toch niet bij een man blijven die je slaat?
Je bent toch niet gek zijn vaak de woorden die je hoort van andere mensen.

De schaamte is er. Ik heb mij laten slaan en ik ben niet direct weggegaan. Achteraf vind je jezelf dom dat je niet direct bent weggegaan en gaat de schuld bij jezelf neerleggen. Je spreekt er met niemand over omdat je je schaamt. Je stopt het in een doofpot. Het is er niet. Je bent bang voor het oordeel van een ander en schaamte dat je niet direct bent opgestapt!

Wat wil ik hiermee zeggen. Ten eerste ben ik met het schrijven van deze post al weer aan het twijfelen of ik het moet vertellen. Wat zullen andere wel niet van mij denken?

Andere kant wil ik met deze post duidelijk maken dat het vaker voorkomt dan men denkt. Je kan het niet altijd herkennen omdat die persoon het gaat ontkennen omdat je toch voor de man wilt opkomen waarvan je houdt en hem zou moeten kunnen vertrouwen. Je bent een dubbel slachtoffer. Slachtoffer van huiselijk geweld maar ook slachtoffer dat er misbruik gemaakt wordt van je karakter. Er voor iemand staan!

Bekritiseer iemand niet die te maken heeft met huiselijk geweld. Help die persoon door naar haar of hem te luisteren. Geen druk uitoefenen dat de relatie moet eindigen maar help die persoon door te praten en het vertrouwen te winnen om los te weken van de persoon waar diegene van houdt.

Geef niet direct je mening met:

Je laat jezelf toch niet slaan.
Die is ook gek dat hij of zij blijft bij die man/vrouw.
Ik zou echt direct weggaan.

Doe het niet. Er speelt veel meer achter de schermen met huiselijk geweld dan je denkt! Ipv je mening geven is het goed om die ander te helpen door te steunen en te luisteren🙌

Ik vertel dit omdat ik anderen wil helpen die in deze situatie zitten. In een situatie waar zij niet zelf uit kunnen komen. Ik hoop dat mijn verhaal helpt om te laten zien dat je je niet hoeft te schamen maar dat je slachtoffer bent. Laat die schaamte zich niet voortzetten door een mening van andere!

Sta op voor elkaar 🙏 Het is tenslotte: samen sterk💪

Stand up🙌

Liefs,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')