Op Viva zijn ze al een stuk verder dan hier. Geruchten schijnen wel degelijk te kloppen en zoveel meer.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat de geruchten wel kloppen
Moet zeggen dat het tot de laatste pagina (waar hij over Molukken e.d. begint) eigenlijk best wel een ok statement was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:46 schreef Elpis het volgende:
Die verklaring van Top Notch.
Ik vermoed omdat er wordt gemiept over white privilege halen ze de strijd op de Molukken en West Papoea erbij.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
In ieder geval een hoop woorden om weinig te zeggen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef Elpis het volgende:
En nog wat gossip die Yvonne Coldewijer/ Keet! gepost heeft over wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest:
(dank nog voor de Viva-tip)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en nu ga ik wat nuttigs doen.
quote:Dat verbaast me nothing
Jaimie met Wesley Sneijder?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:24 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Op Viva zijn ze al een stuk verder dan hier. Geruchten schijnen wel degelijk te kloppen en zoveel meer.
Verbaast me niet als ze allebei buiten de deur eten. Als je ziet hoe makkelijk ze over vreemdgaan praat in het interview met Robbert.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef Elpis het volgende:
En nog wat gossip die Yvonne Coldewijer/ Keet! gepost heeft over wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest:
(dank nog voor de Viva-tip)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en nu ga ik wat nuttigs doen.
Ja, en met die vent van Nikkie Plessen, Ruben. Die schijnen ook al een open relatie te hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jaimie met Wesley Sneijder?
Ik zie dat ze ook al tot powervrouw geroepen is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jaimie keert terug op Instagram![]()
https://www.ad.nl/show/ja(...)-herenhemd~a76f99c9/
Blauwe plek op haar linkerborst?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jaimie keert terug op Instagram![]()
https://www.ad.nl/show/ja(...)-herenhemd~a76f99c9/
Wat een vetlellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja, en met die vent van Nikkie Plessen, Ruben. Die schijnen ook al een open relatie te hebben.
Dan zal het ook wel kloppen dat Nikkie met Hazes genaaid heeft, wat ze natuurlijk ontkennen, maar er is een foto dat ze hand in hand door een zaal liepen. En zo is het cirkeltje weer rond.
Nikkie was helemaal gek van Hazes en stond op het punt om Ruben te dumpen toen Dreetje toch maar met Bridget ging. Daarna zag je ook ineens een hausse aan love dovey foto's op Nik d'r insta van haar met Ruben...heel opvallend want normaal post ze nooit iets met 'm.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja, en met die vent van Nikkie Plessen, Ruben. Die schijnen ook al een open relatie te hebben.
Dan zal het ook wel kloppen dat Nikkie met Hazes genaaid heeft, wat ze natuurlijk ontkennen, maar er is een foto dat ze hand in hand door een zaal liepen. En zo is het cirkeltje weer rond.
Als haar tepel daar zit is er iets niet goed gegaanquote:Op zondag 30 mei 2021 17:24 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Ik zie "alleen" een randje van haar tepelhof.
Iemand met losse handjes?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als haar tepel daar zit is er iets niet goed gegaan
Ja ze waren intiem in de Palladium gespot en hij schijnt haar gefingeerd te hebben in de Jimmy Woo. Een hoger level van pauperigheid kun je niet bereiken als je dat kwekkende kutje handdiensten verleent in die patserclub.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |