Ze zal toch niet terug gaan naar Scholten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lil' Kleine op vrije voet wegens gebrek aan bewijs![]()
https://www.shownieuws.nl(...)ns-gebrek-aan-bewijs
Vanavond weer shownieuws kijken![]()
Aangifte ingetrokken dus![]()
Money talks, bullshit Walksquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zal toch niet terug gaan naar Scholten.
Ik vind het laatste stukje veelzeggender:quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ren-we-zijn-geschokt
In een statement laat het stel aan Shownieuws weten: "Wij zijn echt geschokt door alle media-aandacht met betrekking tot onze relatie. De geruchten die rondgaan omtrent dit incident zijn absoluut niet waar. We hebben onze hoogtepunten maar zeker ook onze dieptepunten. Omdat wij in de spotlight staan worden deze onder een vergrootglas gelegd."
In het statement laten de twee ook weten dat Jorik, zoals Lil' Kleine echt heet, zijn excusies wil aanbieden voor alle commotie. "Hij ziet in dat bepaalde dingen anders moeten en wil hier graag zijn verantwoordelijkheid voor nemen."
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
In een statement laat het stel aan Shownieuws weten: "Wij zijn echt geschokt door alle media-aandacht met betrekking tot onze relatie. De geruchten die rondgaan omtrent dit incident zijn absoluut niet waar. We hebben onze hoogtepunten maar zeker ook onze dieptepunten. Omdat wij in de spotlight staan worden deze onder een vergrootglas gelegd."
In het statement laten de twee ook weten dat Jorik, zoals Lil' Kleine echt heet, zijn excusies wil aanbieden voor alle commotie. "Hij ziet in dat bepaalde dingen anders moeten en wil hier graag zijn verantwoordelijkheid voor nemen."
Staan de foto’s weer terug op insta?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik vind het laatste stukje veelzeggender:
"Als laatst willen wij de media verzoeken om ons de komende tijd met rust te laten", zeggen Jorik en Jaimie tot slot. "Zodat wij de gebeurtenissen van de afgelopen dagen samen als gezin een plekje kunnen geven. Wij houden erg veel van elkaar.”
Oftewel ze gaat gewoon terug.
Moest het even checken, maar zo te zien nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staan de foto’s weer terug op insta?
Hier valt mijn bek van openquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kindquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:29 schreef shomila het volgende:
Te triest voor woorden dat een kind daar tussen moet opgroeien. Neem dan je verantwoordelijkheid en ga uit elkaar.
Maar nee die gaan gewoon weer verder waar ze gebleven zijn en dat wordt alleen maar elke keer een stukje erger. Arm kind.
Ik was lang geleden zo'n kind en ze zijn wat mij betreft het kind niet waard als ze dat zouden denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kind
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:44 schreef Debskuh het volgende:
[..]
Ik was lang geleden zo'n kind en ze zijn wat mij betreft het kind niet waard als ze dat zouden denken
Is gewoon 100% waar. Wel fijn dat hij alleen excusies (wat dat ook is?) aanbiedt voor de commotie ipv de actie zelf. Het is niet alsof hij voor sommige 13jarigen een voorbeeldrol heeft ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt toch alles wat hij wil hebben. Ach en af en toe ziet hij dat zijn moeder klappen krijgt. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kind
Ja, inderdaad. Pfff hij heeft toch een Rolex? Wat piept die dan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt toch alles wat hij wil hebben. Ach en af en toe ziet hij dat zijn moeder klappen krijgt. Moet kunnen.
Ja zeg het zequote:Op woensdag 26 mei 2021 05:56 schreef Clavis het volgende:
Er is niks van waar maar ze willen wel graag rust om alles te verwerken. Wat valt er te verwerken dan als er zogenaamd niks aan de hand is? Wat een bullshit.
Volgende vakantie vlakbij de Etna.quote:Op woensdag 26 mei 2021 06:42 schreef maily het volgende:
Het is wachten op de volgende uitbarsting vakantie.
Wij houden heel veel van elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 06:32 schreef vencodark het volgende:
Waardeloze verklaring. Zeg dan niks.
Nu is het min of meer de boel goed lullen en sussen.
Arme meid.
Koen Pieter van Dijk, een reality"ster" en de bff van Jaimie. Weet net als Estelle hoe kut Lul Kleine en de relatie is, maar leent zich er wel voor om in haar real life soap (die op discovery, niet de echte) met haar op zoek te gaan naar trouwjurken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 06:57 schreef manny het volgende:
Eindelijk duidelijkheid. Ik las de laatste alinea nog even. De Koen heeft gesproken.
Koen Kardashian, een van de beste vrienden van Jaimie reageerde dinsdag ook op vermeende mishandeling en de bemoeienis van mensen op sociale media die van mening zijn dat Vaes Lil Kleine zou moeten verlaten. „Het is makkelijk om vanaf de buitenwereld te oordelen. Het is makkelijk om te zeggen: ga weg en kies voor jezelf. Maar niemand kent de waarheid en de pijn waar zij in zit”, schrijft hij. „ Laten we niet vergeten dat uiteindelijk alleen zij weet wat de waarheid is.”
#durftevragen: wie in hemelsnaam is Koen Kardashian ?
Je bedoelt "ooit"quote:Op woensdag 26 mei 2021 07:57 schreef Straadthont het volgende:
Koen is zelf zwaar verslaafd en heeft iemand als Jaimy nodig want zelf is hij 3 keer niks! Dit is geen echte vriend maar een ja-knikker, meeloper, een wegkijker. Hij praat dit gewoon goed. Sowieso heb je weinig echte vrienden in een fantasiewereldje waarin drugs de hoofdrol speelt.
Edit; Die verklaring![]()
Bonny en Clyde 2.0
Prima als zij het zo willen maar het zou mooi zijn als de media zou ophouden dit soort figuren nooit nog aandacht te geven. Laat staan eigen programma's etc. Weg ermee!
Genoeg artiesten MET talent die zich kunnen gedragen en dus het podium verdienen dat deze Tokkies innemen.
Niemand weet wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hoe kun je dit als vrouw accepteren. Is geld dan belangrijker als je zelfrespect. Wat is ze dom dom dom.
Waarvan 1 vd 2 deelnemers aangifte deed...quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niemand weet wat er gebeurt is.
De fotos zijn fake, de zogenaamde ooggegetuigen zijn er niet, het OM laat hem gaan.
Gewoon een handgemeen in de relatiesferen opgeklopt in de media tot een flinke mishandeling.
Hij is in de boeien geslagen omdat jaimie zich paniekirig bij de receptie melde. Dat bewijst nog geen mishandeling, hooguit dat er een incident heeft plaats gevonden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 07:36 schreef Samhain het volgende:
En ze willen graag dat wij geloven dat hij op basis van die roddels in de boeien is geslagen?
Trouwens, dat bericht van Koen is toch gewoon een bevestiging?!
Het spaanse OM ontkent dat er aangifte is gedaan, het slachtoffer was alweer op weg naar nederland voordat ze fatsoenlijk gehoord is..........quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarvan 1 vd 2 deelnemers aangifte deed...
Naar verluidt wilde ze hiermee een signaal naar hem afgeven dat het nu echt genoeg is. Echt tijdverspilling voor de politie aangezien ze het niet doorzet en toch wel weer bij hem blijft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het spaanse OM ontkent dat er aangifte is gedaan, het slachtoffer was alweer op weg naar nederland voordat ze fatsoenlijk gehoord is..........
Daarom is de zaak gisteren definitief geseponeerd.
Wijze woorden maar helaas schijnt het zo te werken dat juist de grootste mongolen en nietsnutten op het schild worden gehesen.. Hazes jr bijvoorbeeld. Jammer welquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:57 schreef Straadthont het volgende:
Koen is zelf zwaar verslaafd en heeft iemand als Jaimy nodig want zelf is hij 3 keer niks! Dit is geen echte vriend maar een ja-knikker, meeloper, een wegkijker. Hij praat dit gewoon goed. Sowieso heb je weinig echte vrienden in een fantasiewereldje waarin drugs de hoofdrol speelt.
Edit; Die verklaring![]()
Bonny en Clyde 2.0
Prima als zij het zo willen maar het zou mooi zijn als de media zou ophouden dit soort figuren nooit nog aandacht te geven. Laat staan eigen programma's etc. Weg ermee!
Genoeg artiesten MET talent die zich kunnen gedragen en dus het podium verdienen dat deze Tokkies innemen.
Het gaat om verschillende vormen van afhankelijkheid. Financiële is daar ook 1 van en kan ook bij arme gezinnen spelen, vergis je niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Opvallend dat velen hier zeker weten dat ze alleen blijft voor het geld. Alsof het uitzonderlijk is dat een vrouw bij haar mishandelaar blijft (tenzij geld).
Of dachten jullie dat in arme gezinnen de vrouw altijd na de eerste klap op de vlucht slaat?
I know I know. Het is werkelijk om te janken. En zó oneerlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wijze woorden maar helaas schijnt het zo te werken dat juist de grootste mongolen en nietsnutten op het schild worden gehesen.. Hazes jr bijvoorbeeld. Jammer wel
quote:Op zondag 23 mei 2021 23:56 schreef Phoebster het volgende: Precies, ze verwijderen de foto's niet maar archiveren ze. Dan zijn ze met een druk op de knop weer terug als het weer aan is
Ik verwacht dat Jamie met een verhaal komt als "ik zat niet goed in mijn vel, heftig jaar gehad, ik heb wat dingen niet goed ingeschat en daarop gereageerd en toen kreeg ik paniek en heb ik mezelf bezeerd. Joris was heel lief en het is allemaal heel vervelend dat de pers dit moment nog traumatischer maakt".
Dàt snap ik.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is in de boeien geslagen omdat jaimie zich paniekirig bij de receptie melde. Dat bewijst nog geen mishandeling, hooguit dat er een incident heeft plaats gevonden.
Oh, ik vergis me daar zeker niet in. Dat financiële afhankelijkheid in armere gezinnen net zo goed speelt (misschien wel meer) is niet echt verrassend natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het gaat om verschillende vormen van afhankelijkheid. Financiële is daar ook 1 van en kan ook bij arme gezinnen spelen, vergis je niet.
Mensen proberen zich een voorstelling te maken waarom iemand in vredesnaam blijft. En dan is 1 en 1 al snel 2 voor velen, aangezien ze ook graag haar luxe levensstijl etaleert.
Er is ook niks aan de hand. Ze hebben vannacht gewoon weer lekker naast elkaar geslapen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:36 schreef Samhain het volgende:
[..]
Dàt snap ik.
Maar ze geven een statement af die doet lijken alsof er niets aan de hand is.
Ja dat is een soort basaal wantrouwen en kift jegens vrouwen die uitdragen van luxe te houden en ogenschijnlijk veel bezig zijn met uiterlijkheden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik vergis me daar zeker niet in. Dat financiële afhankelijkheid in armere gezinnen net zo goed speelt (misschien wel meer) is niet echt verrassend natuurlijk.
Het ging me meer om het aantal reacties dat ze alleen bij hem zou blijven vanwege het geld. Niets meer niets minder. Terwijl ze zich denk ik niet heel erg druk hoeft te maken (al weet je dit nooit zeker). En laten we niet doen alsof die mensen het niet verwijtend bedoelen want dat zeker wel. Het komt er bij sommigen gewoon op neer dat ze een walgelijk wijf is omdat ze zich wel laat klappen voor een paar keer Dubai of horloges.. Belachelijke aanname.
sommige fok!kers verheugen zich op een mishandeling, hun fantasie slaat op hol.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:36 schreef Samhain het volgende:
[..]
Dàt snap ik.
Maar ze geven een statement af die doet lijken alsof er niets aan de hand is.
Jij was er wel bij?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef TjjWester het volgende:
Ik blijf erbij waarschijnlijk een echtelijke ruzie met een klein handgemeen en veel paniek op dat moment.
Je blijft erbij? Waarom ga je er vanuit dat het handgemeen klein was? We weten niets.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
sommige fok!kers verheugen zich op een mishandeling, hun fantasie slaat op hol.
Ik blijf erbij waarschijnlijk een echtelijke ruzie met een klein handgemeen en veel paniek op dat moment.
Hoe weet je dat? Als zo'n figuur in de drugsscene zit zou ik ook zeker niet willen dat mijn gezicht, naam en toenaam ergens genoemd worden. Dat wil niet zeggen dat die getuigen er niet zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:24 schreef TjjWester het volgende:
de zogenaamde ooggegetuigen zijn er niet
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat Jaimy koppelen aan de pleegzoon van Karin Bloemen.
mocht dat iets worden dan gaat Jaimy verder in het leven als Bloemen-Vaes.
Lil lontje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
want een potje stevig vechten tot bloedens aan toe dat hoort nu eenmaal bij een relatie. dat is cultuur.
lil kleine staat gelijk aan kort lontje.
De spaanse autoriteiten hebben er nul aandacht aanbesteed, hij is na een korte zitting heen gezonden en gisteren is de zaak definitief gesloten. De spaanse politie heeft veel meer wettelijke mogelijkheden om het slachtoffer te laten praten. Het in de cel zitten wachten op de rechtbank heeft langer geduurd dan de behandeling.......quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:21 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Je blijft erbij? Waarom ga je er vanuit dat het handgemeen klein was? We weten niets.
Je snapt ook wel dat de zwaarte van de zaak voor de Spaanse autoriteiten niets zegt over hoe heftig het is geweest voor Jaimie? Of hoe heftig het überhaupt was?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De spaanse autoriteiten hebben er nul aandacht aanbesteed, hij is na een korte zitting heen gezonden en gisteren is de zaak definitief gesloten. De spaanse politie heeft veel meer wettelijke mogelijkheden om het slachtoffer te laten praten. Het in de cel zitten wachten op de rechtbank heeft langer geduurd dan de behandeling.......
Nee, het feit dat er niks mee is gedaan wilt zeggen dat er weinig is voorgevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat de zwaarte van de zaak voor de Spaanse autoriteiten niets zegt over hoe heftig het is geweest voor Jaimie? Of hoe heftig het überhaupt was?
Het gebrek aan bewijs van schuld =/= bewijs van onschuld.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:14 schreef TjjWester het volgende:
Nee, het feit dat er niks mee is gedaan wilt zeggen dat er weinig is voorgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |