Vandaag vooral bankhangen en FOK!en, wat klusjes in en om het huis en volgende week een paar daagjes naar Amelandquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeh lekker, ga je nog wat leuks doen? Of bankhangen en FOK!en?
Oh heerlijk. Altijd lekker even er tussenuit. Wij moeten deze week het achterstallige weekend weg met onze oudse kleinzoon (bijna 14) nog inplannen. 3 dagen huisje, apenheul, uit eten, bowlen, zwemmen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Vandaag vooral bankhangen en FOK!en, wat klusjes in en om het huis en volgende week een paar daagjes naar Ameland
14,dan vindt hij het nog net leuk om met Opa en Oma op stap te gaan. Geniet ervan!quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Altijd lekker even er tussenuit. Wij moeten deze week het achterstallige weekend weg met onze oudse kleinzoon (bijna 14) nog inplannen. 3 dagen huisje, apenheul, uit eten, bowlen, zwemmen.
Maar ja, hij heeft sinds een week een baantje bij de Spar... Dus nu rekening houden met de zaak en 'zijn baan'![]()
Misschien heb ik kippen over een jaar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoorde voor het eerst ervan vandaag en vind het een grappige naam
Weet je waarom het zo heet dan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoorde voor het eerst ervan vandaag en vind het een grappige naam
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je waarom het zo heet dan?
Graskaas is gemaakt van melk van koeien die na de winter weer de wei in gaan. De kaas krijgt zijn zachte smeuïge smaak doordat de koeien het jonge verse voorjaarsgras eten. Wat de koeien eten is één van de factoren die de smaak van de kaas beïnvloedt. Graskaas is jonge kaas en heeft hiermee een korte rijpingstijd van 4 tot 6 weken. Het unieke van graskaas is dat deze een eigen volle en romige smaak heeft en wordt hierdoor als een echte delicatesse gezien in het voorjaar. Deze limited edition delicatesse is verkrijgbaar vanaf 20 mei 2021 bij de firma kaas.
rommelquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Klopt heb die van Campina wel eens in huis
Boter,kaas en eirerenquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het ergens wel komisch.. Kaas en Boter van koeien die gras eten is nu een unicum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |