Amerikanen hč. Waren best wel aardige gasten. We hebben ze zelfs nog meerdere malen koffie aangeboden, maar dat mochten ze niet aannemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En die spreken vast geen Nederlands, die snipers
Ik wil dat de winter snel komtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je daarmee de winter stoppen?
[..]
Hoe lang ben je al bezig?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amerikanen hč. Waren best wel aardige gasten. We hebben ze zelfs nog meerdere malen koffie aangeboden, maar dat mochten ze niet aannemen.
Heb jij nog van die lekkere salade over, dan vertel ik het jequote:
Vier maanden denk ik. Het ging in het begin best hard maar nu doe ik af een toe een half uurtje. Ga nog wel 4 maanden nodig hebben zoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je daarmee de winter stoppen?
[..]
Hoe lang ben je al bezig?
Die lomi-lomi ging hardquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij nog van die lekkere salade over, dan vertel ik het je
Kom op, je kan hetquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vier maanden denk ik. Het ging in het begin best hard maar nu doe ik af een toe een half uurtje. Ga nog wel 4 maanden nodig hebben zo
Je durft er geen eind aan te breien?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vier maanden denk ik. Het ging in het begin best hard maar nu doe ik af een toe een half uurtje. Ga nog wel 4 maanden nodig hebben zo
Bedankt voor de aanmoediging. Geeft toch motivatiequote:
quote:
Als je weet hoe je die goed maakt gaat die idd heel hard, ik maak die regelmatigquote:
Dit kwam van een recept uit een kookboek, geen idee of het dan goed isquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je weet hoe je die goed maakt gaat die idd heel hard, ik maak die regelmatig
vers, dag van tevoren de juiste lomi lomi technieken toepassen en absoluut met de handen maken en niet met een mes!quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kwam van een recept uit een kookboek, geen idee of het dan goed is
Dan was dit geen optimale lomi. Vis was wel vers de diepvries ingegaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
vers, dag van tevoren de juiste lomi lomi technieken toepassen en absoluut met de handen maken en niet met een mes!
als deze al goed smaakte dan nog maar een keer doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was dit geen optimale lomi. Vis was wel vers de diepvries ingegaan.
En de vis is gesneden met een mes, niet met mijn handen
Wel van een oud en heel wijs volkquote:
Gaat vanzelf nog een keer komen jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
als deze al goed smaakte dan nog maar een keer doen.
Ik haal er verse wilde zalm voor van de markt, beetje prijzig, maar het zoo waard
jawel, maar markt heeft lekkerequote:Op woensdag 26 mei 2021 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf nog een keer komen ja
Al staan er wel heel veel lekkere dingen in dat boek
Geen goede viswinkel daar?
nog niet alle viswinkels gehad hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |