Is nu 3 of 4 jaar geleden. Heb twee jaar in Danang gewoond. Leuke stad aan het strandquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd wanneer je in Vietnam hebt gewoond hoelang, waarom, of je ook mensen hebt ontmoet met een andere achternaam dan Nguyen en alle andere verhalen.
Dat lijkt me ook niet heel goed om elke nacht wakker te blijven..quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
IK wil van mn nachtelijk wakker zijn af ..
Gaat de goede kant opquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet heel goed om elke nacht wakker te blijven..
En lukt het een beetje??
Tof!quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Is nu 3 of 4 jaar geleden. Heb twee jaar in Danang gewoond. Leuke stad aan het strand
Ik gaf daar Engelse les aan z'n beetje alles van kleuters (jongste waren 3) tot volwassenen. Heb dat eerst een jaar in China gedaan maar daar had ik genoeg van, veel gezeur met m'n werkgever en toen ben ik naar Vietnam gegaan. Dat was een goede keuze.. Zoveel relaxter daar
![]()
En nee, iedere Vietnamees heeft Nguyen als voor of achternaam![]()
Nouja niet allemaal maar ik denk wel 1 op de 2.
Studenten kregen/kozen altijd een Engelse naam. Krijg je leerlingen die je aan moet spreken met Superman enzo
Soms mocht ik de namen verzinnen. Dat was altijd wel leuk.
40% volgens Googlequote:Op donderdag 27 mei 2021 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Tof!
Ik dacht ongeveer 90-95% van de bevolking, dus kans is erg klein.
Genoemd naar dat Zwitserse dorpje?quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
40% volgens Google
Maar verder zijn ze ook niet echt creatief met namen. Het zijn allemaal combinaties uit hetzelfde groepje namen.
Phuc is ook wel een leuke naam
quote:
En ze zijn nu leeg of bewaar je ze voor een vrijdagavond?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef Deisyy het volgende:
We hadden deze biertjes in Amsterdam gekocht voor bij het ESF
[ afbeelding ]
Nee die zijn op gegaan tijdens het songfestival en de dim sum, voor vrijdag liggen er weer twee nieuwe koud.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
En ze zijn nu leeg of bewaar je ze voor een vrijdagavond?
Hmm IPAquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef Deisyy het volgende:
We hadden deze biertjes in Amsterdam gekocht voor bij het ESF
[ afbeelding ]
Net even bij schoonmoeder op visite geweest, daar ook even de Giro opgezet (beter dan Tellsell, wat ze zat te kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier staat de Giro al aan hoor, ben na maandag al blij met beelden
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Net even bij schoonmoeder op visite geweest, daar ook even de Giro opgezet (beter dan Tellsell, wat ze zat te kijken).
Nu thuis ook kijken naar de laatste 30 km
Ja zeker wel, niet te zwaar, wat wel handig was na zo'n vermoeiende dag en volgens mij van allemaal van Locale brouwerijen.quote:
Ik begin te ontdekken dat ik daar wel een liefhebber van benquote:
Is zeker ook leukquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:20 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ik kijk vaak ook voor de mooie omgeving hoor
Hoe hoppiger hoe beterquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin te ontdekken dat ik daar wel een liefhebber van ben
Tellsell, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Net even bij schoonmoeder op visite geweest, daar ook even de Giro opgezet (beter dan Tellsell, wat ze zat te kijken).
Nu thuis ook kijken naar de laatste 30 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |