Ik zou voorlopig voor de dames gaan. Het spannendste in de Giro is de eerste uren welk taartje Karsten en Jeroen vandaag krijgen. Ik schakel eind van de middag wel inquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:59 schreef chufi het volgende:
Lui achterover Giro kijken... of live volleybal dames
Correct en ze gaan goedquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig voor de dames gaan. Het spannendste in de Giro is de eerste uren welk taartje Karsten en Jeroen vandaag krijgen. Ik schakel eind van de middag wel in
Het heet alleen zo als je het expres langzaam doetquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
slowkoffie.... die hebben wij op het werk ook. Wist niet dat daar een speciale naam voor was.
heeel langzaamquote:
Wordt ie dan niet koud?quote:
dan doe je het weer te langzaam, en mag het ijskoffie hetenquote:
Ik moet hier aan denken..quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
dan doe je het weer te langzaam, en mag het ijskoffie heten
quote:
Hier staat de Giro al aan hoor, ben na maandag al blij met beeldenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig voor de dames gaan. Het spannendste in de Giro is de eerste uren welk taartje Karsten en Jeroen vandaag krijgen. Ik schakel eind van de middag wel in
Precies zo had ik de koffie de laatste keer dat ik binnen kon lunchen, dit noemden ze daar Vietnamese koffie, een vorm van slow koffie en onderin gecondenseerde melk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet hier aan denken..
[ afbeelding ]
Maar dat wordt vaak ijskoffie. Heel erg sterk ook...één bak is eigenlijk al te veel en zit ik al zenuwachtig te trillen.
Ja ik ken het van toen ik in Vietnam woonde. Heb ook nog z'n drup ding thuis, wist alleen niet dat het slow coffee genoemd werd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies zo had ik de koffie de laatste keer dat ik binnen kon lunchen, dit noemden ze daar Vietnamese koffie, een vorm van slow koffie en onderin gecondenseerde melk.
Ik had dus een blikje gecondenseerde melk en ging het ongeveer op deze manier maken, maar dan met dubbel filter om de koffie langzamer te laten gaan ipv een metalen ding,
Maar eigenlijk zet ik elke dag al slow koffie, want de cafetiere(french press) is ook al een ding daarvoor https://baristaworden.nl/slow-coffee-methoden-trend/
Ik ga meteen nog 1 maken, ik heb ook een blikje kokosmelk in huis die al open isquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ken het van toen ik in Vietnam woonde. Heb ook nog z'n drup ding thuis, wist alleen niet dat het slow coffee genoemd werd.
Is ook lekker trouwens om de gecondenseerde melk te vervangen door kokosmelk.
Ik ben benieuwd of je het wat vindtquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga meteen nog 1 maken, ik heb ook een blikje kokosmelk in huis die al open is
En ik ben benieuwd wanneer je in Vietnam hebt gewoond hoelang, waarom, of je ook mensen hebt ontmoet met een andere achternaam dan Nguyen en alle andere verhalen.quote:
Nee .. geen zin meer inquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
Hé Chuf niet meer in DTS geweest laatste nachten?
Niet gezellig savonds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |