Oh serieus ja ? dat wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel jammer , alles wordt minder . Vroeger spaarde iedereen DE punten.
Nu moet je het digitaal inscannen oid , daar ben ik te lui voor
Je kan ze ook bij Blokker inleverenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh serieus ja ? dat wist ik helemaal niet!
Oh wat een gedoe zeg, wij hebben hier niet eens een blokkerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan ze ook bij Blokker inleveren![]()
https://www.de.nl/spaarprogramma/
Ik hou wel van goede koffie .,maar ik vind de koffie van mij ook erg lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef graag wat extra's uit aan koffie
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat een gedoe zeg, wij hebben hier niet eens een blokker
Ja dan moeten we eerst een kwartier rijdenquote:
kun je niet online bij de blokkert bestellen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat een gedoe zeg, wij hebben hier niet eens een blokker
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dan moeten we eerst een kwartier rijdennaja mn moeder zou het er wel voor over hebben
Inscannen word hem bij ons niet
Ik weet nog steeds niet welke je drinktquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel van goede koffie .,maar ik vind de koffie van mij ook erg lekker
Jawel maar het gaat om het inscannen van punten van de DEquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun je niet online bij de blokkert bestellen?
Tuurlijk !! Is toch gaaf ff met moeders op pad,, daarna visje etenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dan moeten we eerst een kwartier rijdennaja mn moeder zou het er wel voor over hebben
Inscannen word hem bij ons niet
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat om het inscannen van punten van de DE
De merkloze (eigen merk geen idee) roodmerk van de AH , en JUmbo verkoopt die ook. Is 1.90 per pak zoietsquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet welke je drinkt
Ja dat is zeker wel leukquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk !! Is toch gaaf ff met moeders op pad,, daarna visje eten![]()
![]()
![]()
Dat inscannen is ook niets voor mij, maar dat hoef je niet te doen als je bij de Blokker bent begreep ik?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat om het inscannen van punten van de DE
Nou ja ik wist ff niet hoe ik het uit moest leggen dus ik ga er maar van uit dat Blokker ze dan voor je inscantquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat inscannen is ook niets voor mij, maar dat hoef je niet te doen als je bij de Blokker bent begreep ik?
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De merkloze (eigen merk geen idee) roodmerk van de AH , en JUmbo verkoopt die ook. Is 1.90 per pak zoiets
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ja ik wist ff niet hoe ik het uit moest leggen dus ik ga er maar van uit dat Blokker ze dan voor je inscant
Nee snap ik...op je buik liggen met een vuist net onder je middenrif,,,dat hielp mij weleens van misselijkheid af toen ik nog heeeeel klein wasquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is zeker wel leuk![]()
alleen een visje moet ik even niet aan denken
En wat helpt nu?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee snap ik...op je buik liggen met een vuist net onder je middenrif,,,dat hielp mij weleens van misselijkheid af toen ik nog heeeeel klein was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |