senseoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n ding gehad voor pads , (ik kom niet op de naam) maar wat een bagger koffie is dat
Kan je iig meer mee dan dts punten HAHAHAAHAHHAHHAAHHAHHAHAquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wat kun je met die punten dan? behalve geld uitgeven tegen een zogenaamde korting
hihahahooooquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je iig meer mee dan dts punten HAHAHAAHAHHAHHAAHHAHHAHA
Ik heb nog wel een zooi punten en mijn moeder spaart ze nog steedsquote:
Oh leuk zo een DE winkeltjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zooi punten en mijn moeder spaart ze nog steeds![]()
Ik heb te weinig nu, maar vroeger had je in Arnhem zo'n DE winkeltje en daar heb ik heel wat leuk spul kunnen halen
Geen Perla. Vrijwel alle A-merken hebben vaak ook de goedkope merkloze versie , en dat scheelt veel qua geld .quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perla? Die is niet van DE. Perla drink ik ook graag
Ik ben meer van ..doe maar normaal....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink altijd de wat luxere koffies
Tegenwoordig kan je ook bij de Blokker terecht met DE punten , maar het is niet zoveel meer, vroeger had je echt heel veel wat je kon krijgen met je puntenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh leuk zo een DE winkeltjeik spaar ze ook voor mn moeder die heeft er al heel wat. Ze wil graag zo een koffie zet apparaat van DE
Ik drink wel altijd zwart. Maar vind roodmerk zo saai smakenquote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nu deze, maar vind hem niet zo lekker
https://www.ah.nl/product(...)ens-snelfiltermaling
Och als je maagd bent smaakt alles bestquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik drink wel altijd zwart. Maar vind roodmerk zo saai smaken
Ja ik denk dat mijn moeder dat ook nog denktquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je ook bij de Blokker terecht met DE punten , maar het is niet zoveel meer, vroeger had je echt heel veel wat je kon krijgen met je punten
Dat is op zich wel jammer , alles wordt minder . Vroeger spaarde iedereen DE punten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik denk dat mijn moeder dat ook nog denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |