Goeiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ductape om stopcontacten in de buurt van Aapie af te plakken.
Wij hebben via een Ouders van Nu deal geboekt dus als het goed is hebben ze alles voor Aapie (in ieder geval bedje en stoel). Ik wilde sowieso al zijn slaapzakken meenemen maar een extra lakentje is dan ook wel handig. Bordje gaat meequote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Baby beddengoed. Op dat soort parken vinden ze altijd dat baby's wel onder een dekbed kunnen.
En babybestek (lepeltje, bordje) hebben ze vaak ook niet. Hoewel dat tegenwoordig wel vaker goed gaat.
Checkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:39 schreef exode het volgende:
[..]
Vaatdoekjes, knijpers, je eigen hoofdkussens, extra vuilniszakken ook om eventueel ramen donker te maken zodat je aapje een beetje slaapt.
Wij hebben in de voorraadkast zo'n kruidenpotje met verschillende kruiden die gaat altijd mee op vakantie.
Het wordt mooi weer dus picknickkleed! En muggenspul, ook handig.
Dubbel checkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:47 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Theedoek en handdoek voor in de keuken, en wellicht nog een voor op de wc. Handzeep dus ook 2x, als je niet altijd heen en weer wilt moeten.
Wij waren zo gewend aan hele complete airbnb huisjes dat we vorig jaar op vakantie zelfs geen badlakens mee hadden, alleen maar strandhanddoeken. Dat was best onhandig.
Ohja, bakjes/zakjes om restjes te bewaren of eten mee te nemen onderweg. Die hadden wij dus ook niet mee.
Mwah dat lijkt me voor 4 nachtjes wat overbodigquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:21 schreef Vaiana het volgende:
@:MaJo Ohja en bakpapier, vershoudfolie en aluminiumfolie kunnen ook handig zijn om zelf mee te nemen!
Koffiezetapparaat wil ik inderdaad checken zodat ik weet wat er mee moet aan koffiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Wij nemen ook altijd een goed scherp (koks)mes mee. En je favo thee, of even nakijken wat voor koffiezetapparaat er is, zodat je zelf alvast de goede koffie kan meenemen. Zo irritant als je in de CP winkel de hoofdprijs moet betalen.
Toen we vorig jaar in de zomer naar Texel gingen, was ik de schoenen van de kinderen vergeten. Ze hadden net nieuwe teenslippers gehad en hadden vlak voor vertrek dus hun schoenen verwisseld voor teenslippers. Ik had dat niet in de gaten, die schoenen lagen uiteraard op een onlogische plek (daar waar ze uitgedaan waren) en ik kwam er pas onderweg achter... Toen maar snel nieuwe gympen gescoord bij de Hema. Alleen teenslippers is een beetje matig (zeker voor de toen 5-jarige die ze na een halve dag al niet meer aan wilde omdat het zeer deed).
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Als ik dat zo lees kun je denk ik beter thuisblijven 😂
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf.
Onze kinderen slapen nog met licht aan maar als je een baby hebt, die bij elk straaltje licht denkt 'eeeeeej de dag is begonnen' is een kamer kunnen verdonkeren erg fijn. Majo heeft een nieuwer CP huisje dus hopelijk fatsoenlijke gordijnen maar je hebt vaak gordijnen die vol licht doorlaten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Dat van die tape en die vuilniszakken moet een grapje zijn toch?
Ja vroeger hadden we ook geen gordels. Of een maxi cosi.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Vroeger werden we los op de achterbank gemikt en zochten we het maar uit met of zonder gordijnen! @:vencodark thuisblijven is geen straf....
Haha check. Wij gebruiken de oven heel veel dus misten het bakpapier vrijwel meteen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me voor 4 nachtjes wat overbodig
Nou, wij overwegen het nu wel in ons vakantiehuisje. Het bed staat met het hoofeinde precies onder een raam. En ondanks dat de gordijnen best goed verduisteren heb je daar bar weinig aan als de onderkant van de gordijnen recht boven je hoofd hangt, zonder vensterbank.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar daar woon je echt tijdelijk. Voor 4 nachten... en nogmaals alles is te koop. Ook in Drenthe hebben ze dezelfde AH met dezelfde prijs voor een rol vuilniszakken als in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:02 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Haha check. Wij gebruiken de oven heel veel dus misten het bakpapier vrijwel meteen.
[..]
Nou, wij overwegen het nu wel in ons vakantiehuisje. Het bed staat met het hoofeinde precies onder een raam. En ondanks dat de gordijnen best goed verduisteren heb je daar bar weinig aan als de onderkant van de gordijnen recht boven je hoofd hangt, zonder vensterbank.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ho-ho, op de wadden is een rol vuilniszakken toch echt duurder als diezelfde rol in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja maar daar woon je echt tijdelijk. Voor 4 nachten... en nogmaals alles is te koop. Ook in Drenthe hebben ze dezelfde AH met dezelfde prijs voor een rol vuilniszakken als in Utrecht.
Nam ik vroeger ook altijd mee om de ramen te verduisterenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Met een baby was een dagje naar mijn moeder al een volksverhuizing weet ik nog. Alles is met een baby alsof je een maand weggaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Haha zo haal je echt wel de lol uit alles toch?
Voor 3 weken zomervakantie gaan ook niet alle boodschappen mee, maar als ik een weekend wegga, ga ik daar echt geen supermarkt in. We doen wel eens een AH pick up point in de buurt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:18 schreef laziness het volgende:
Ik ben wat meer van livin' on the edge voor een vakantie hoor. Part of the charm. Maar goed wij huren bijna nooit huisjes en al helemaal niet in NL.
De pindakaas en hagelslag maar voor de rest prefereer ik vooral de lokale cuisine voor mijn boodschappen en ben ik van het motto alles is te koop.
We zijn wel eens de handdoeken vergeten in de vouwwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |