SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
fijn!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:10 schreef stapoetiepe het volgende:
HOERA! Het is nu toch mogelijk om alsnog TTKZO te krijgen wanneer je maar voor een deel van een lockdownperiode TTKO hebt ontvangen![]()
https://www.boink.info/ni(...)angtoeslag-ontvingen
Yepquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:44 schreef Amsel het volgende:
Nog meer mensen die een brief gekregen hebben of je nogmaals alle gegevens over 2020 wilt aanleveren?
Jep, wij hebben hem tot nu toe alle (3) jaren gehadquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:44 schreef Amsel het volgende:
Nog meer mensen die een brief gekregen hebben of je nogmaals alle gegevens over 2020 wilt aanleveren?
Afgelopen jaren wel, maar nu gelukkig nog niks ontvangen. Sinds dit jaar gaat alles volgens mij via het KC, dus prima.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:44 schreef Amsel het volgende:
Ik krijg die elk jaar. Nu voor de 5e achtereenvolgende keer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:44 schreef Amsel het volgende:
Dat gaat hier helaas niet op. De gegevens die ik zelf ingevoerd heb, kloppen gewoon (althans, de info over de opvang zelf --> uren en uurtarief. Mijn inkomen heb ik aangepast n.a.v. mijn belastingaangifte). En de opvang geeft het zelf ook aan de belastingdienst door (heb het nagevraagd).quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:39 schreef Bloem75 het volgende:
Je krijgt zn verzoek om informatie op te sturen, vermoedelijk een TGKbrief als;
1)Je eigen kinderopvang geen gegevens aanleverd aan de belastingdienst
2)als je opvang wel de gegevens aanleverd maar het wijkt af met wat de ouder bij toeslagen heeft doorgegeven.
Oftewel, log in op toeslagen.nl
Klik op tabblad "actuele berekening" van 2020 en vergelijk het met je jaaropgave van de opvang.
Komt het overeen? Dan levert je opvang blijkbaar geen gegevens aan. Komt het niet overeen, dan heb je zelf de uren niet goed doorgegeven in het voorschotjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |