Erg leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Van het voetbal moet deze wedstrijd het niet hebben, maar het wordt een feestje qua fans
[ twitter ]
Van binnen is het best leuk, doet Engels aanquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, mijn plaatje van het stadion is kapot.
Zoek het zelf maar op, het is echt ultiem lelijk.
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Heel weinig mis mee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van binnen is het best leuk, doet Engels aan
[ afbeelding ]
Van binnen is het wel aardig ja, voornamelijk vanwege de oude stijl.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Heel weinig mis mee.
Onderschat de PerkeleGoden niet.quote:
Dat is dan niet zo mooi. Het was eigenlijk de bedoeling dat jij voor deze wedstrijd de OP met daarin een goedgeinformeerde voorbeschouwing zou maken, maar ik zie dat Mexicanobakker die taak nu van je heeft overgenomen. Lees jij je dm's nooit?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet niet hoe sterk Finland is.
En dat is nog één van Tom zijn betere 'toevoegingen'.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:20 schreef GGMM het volgende:
Tom deed na hoe het vliegtuig geluid maakt
Wat een debiel
Het is nog niet eens half 6. @Koffieplanter heeft hier een pittige mening over.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:26 schreef Oriente het volgende:
Tijd voor pasta pesto en dan zo JUICHEN voor Finland (al heb ik Denemarken ingevuld in een niet nader te noemen iets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:30 schreef Oriente het volgende:
Even wat Fins speelgoed om het topic wat op te leuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vooruit, ook een Deen dan
[ afbeelding ]
Bonus:Wie is de bovenste dame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:30 schreef Oriente het volgende:
Even wat Fins speelgoed om het topic wat op te leuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vooruit, ook een Deen dan
[ afbeelding ]
Bonus:Zelfs hun Premier is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dachau, 1944.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:JR-Style-93 er van vindt
Dat is een stuk leuker om naar te kijken dan onzequote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zelfs hun Premier is leuk.
[ afbeelding ]
Vond dat filmpje met CR7 wel tof, verder weinig boeiends aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Tiki taki aids. Dit is content voor kinderen en mongolen.
Ja, daar ga je niet meer van af komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
Krijgen we nu het hele EK lang die kut Touzani?
Circusact.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond dat filmpje met CR7 wel tof, verder weinig boeiends aan.
Precies, de NOS vinkt hier gewoon een verplicht hokje mee af.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, daar ga je niet meer van af komen.
Tim & Neil Finn beste Finnenquote:
Bert mag er na morgen weer uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Bert zit er al wat dieper in. @:wimderon
Moisander, maar dat is niet deze pipo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:40 schreef Oriente het volgende:
Wij hadden vroeger bij Heracles deze Fin, wie kent hem nog?
[ afbeelding ]
Mika Nurmela?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:40 schreef Oriente het volgende:
Wij hadden vroeger bij Heracles deze Fin, wie kent hem nog?
[ afbeelding ]
Bijna. Juha Hakolaquote:
2009-2010.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna. Juha Hakola
Vent is pas 33 zie ik, die was heel jong toen hij bij Heracles kwam spelen want dat is echt 12 jaar geleden of zo dat ik daar naar het stadion ging
Klopt ja.quote:
Die Japanner ken ik nog wel, heeft die hier ook niet een jeugdWK gespeeld of was het wat anders? Was best veel aandacht voor toen in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt ja.
We hadden vroeger ook nog Sota Hirayama
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sota_Hirayama
Oh en deze cultheld
[ afbeelding ]
Dan stond iedereen op de banken als hij erin kwam, beetje een meem.
Ja volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Japanner ken ik nog wel, heeft die hier ook niet een jeugdWK gespeeld of was het wat anders? Was best veel aandacht voor toen in ieder geval.
2e is gluscevic ofzo.
Nee en dat valt me tegen want dat doet hij normaal altijd wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:44 schreef Slobeend het volgende:
Zou Afellay zich ook maar enigszins verdiept hebben in de teams die hij moet analyseren?
Bij SV is 'ie prima meestal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee en dat valt me tegen want dat doet hij normaal altijd wel.
User @Scrummie zou jou nou hard uitlachen.quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tim de Cler? of was dat later
Of Barry van Galen of zo
Dit gaat niet goedkomen denk ikquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tim de Cler? of was dat later
Of Barry van Galen of zo
Bij Kenneth kan ik echt alleen maar aan het incident met die grens denkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennet heeft er ook wel kijk op. "Het is wel DEEnemarken he!" Keejoh
Hee joh, Lord Braithwaite is wel de motor van Koeman zijn Barcelona hé.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Yussuf Poulsen, Braithwaite, maar volgens Kenneth is het blok Hojbjerg-Delaney het probleem![]()
Die gaan weinig scoren . Vroeger hadden ze tenminste nog een Sand of een Tomassonquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Yussuf Poulsen, Braithwaite, maar volgens Kenneth is het blok Hojbjerg-Delaney het probleem![]()
oh dat zegt me niks. Ik krijg wel steeds weer dat beeldje dat uit die auto gegooid wordt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij Kenneth kan ik echt alleen maar aan het incident met die grens denken
3 centrumspitsen erin maar geen Dolberg. (lol)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan weinig scoren . Vroeger hadden ze tenminste nog een Sand of een Tomasson
Niet gecancelledquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was toen ook al niet heel (w)oke.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel iets over Dolbergquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 centrumspitsen erin maar geen Dolberg. (lol)
Dat bedoelde ik eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel iets over Dolberg
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat zegt me niks. Ik krijg wel steeds weer dat beeldje dat uit die auto gegooid wordt.
Junkergodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:57 schreef showtimer het volgende:
Mads Junker stond toch ook ooit basis?
Die hebben fatsoenlijk immigratiebeleid.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:59 schreef SamCooke het volgende:
Jonas Wind, dan zullen die verdedigers wel afstand houden.
Iers dus blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die heeft denk ik Schotse voorouders.
Niet weer graag.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die hype was er 10? jaar geleden al
Ik heb een zuinige 1-0.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
Hier zijn mijn voorspellingen:
FOK: 1-1 (wtf)
Werk: 2-0
Bogasson?quote:
Leukste was nog wel dat die gast geen minuut gespeeld heeft toenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar werd ik op een gegeven moment ook schijtziek van.
Werd daarna nog jarenlang random gezongen door studenten in Groningenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ex-speler van Heracles sowieso.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:Scrummie zou jou nou hard uitlachen.
Al betwijfel ik of hij überhaupt weet wat een Klavan is.
Die kon er ook he-le-maal niets van. Dat was dan wel weer humor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leukste was nog wel dat die gast geen minuut gespeeld heeft toen
Geeft niet, kans op een feestje deze zomer is toch minimaal met Drank aan het roer.quote:
Daarom werden ze ook uitgeschakeld natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leukste was nog wel dat die gast geen minuut gespeeld heeft toen
Bij ons ook op elk feest.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Werd daarna nog jarenlang random gezongenn door studenten in Groningen.
Wat ben ik blij dat ik niet in Groningen gestudeerd heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Werd daarna nog jarenlang random gezongen door studenten in Groningen.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
Maar ik begreep dus zojuist dat Frank tegen Oekraïne 5-3-2 gaat spelen
Wat een megadebiel die gast
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
Wonen is voldoende.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in Groningen gestudeerd heb.
nou de wijven nogquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit begin is nu al beter dan heel Wales-Zwitserland bij elkaar
De tweede helft was meer dan prima.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit begin is nu al beter dan heel Wales-Zwitserland bij elkaar
Omdat hij vindt dat dat een goed systeem is denk ikquote:
Maar waarom vind je het megadebiel tegen Oekraïne?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij vindt dat dat een goed systeem is denk ik
Ja weet ik veel wat er in zijn hoofd omgaat
Dat scheelde overigens slechts 1 sollicitatieronde. Die kogel mooi gedoken dus.quote:
Beetje oefenen met die opstelling, zodat de jongens het goed onder de knie krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
Uni vond ik best mooi, maar dat was het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat scheelde overigens slechts 1 sollicitatieronde. Die kogel mooi gedoken dus.
Omdat het voor geen meter looptquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het megadebiel tegen Oekraïne?
Ik woonde ten tijde van die hype en dat EK in Belfast, Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Belg kijk je op de Belg, ******lul.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Geen Snoeks.
Dat betekent dat Snoeks vanavond De Belg doet
Oh vet, wel leuke avondjes gehad neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik woonde ten tijde van die hype en dat EK in Belfast, Noord-Ierland.
O-veral, echt o-veral werd het gezongen, gedraaid. Op straat, op het werk, in de nachtclubs/kroegen, in de supermarkt.
Nee dat was ook kut, maar dit was nog kutter.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl met 4-3-3 de tegenstanders vissenvoer waren met Frank aan het roer!
Absoluut, wel echt een toffe stad op zich.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh vet, wel leuke avondjes gehad neem ik aan?
Medewerker van een multinational ontwijkend vennootschapsbelasting gespot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik woonde ten tijde van die hype en dat EK in Belfast, Noord-Ierland.
O-veral, echt o-veral werd het gezongen, gedraaid. Op straat, op het werk, in de nachtclubs/kroegen, in de supermarkt.
Hij heet Kennethquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen Kennet komen zeggen joh
Volgens o.a. die trainert van Vitesse (die grotendeels hetzelfde speelt) is dat meer dan genoeg tijd. Het probleem is volgens mij vooral de spelers en de uitvoering. Maar vrijwel iedereen op tv doet alsof 4-3-3 per se veel aanvallender is dan 5-3-2 wat gewoon niet zo is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat was ook kut, maar dit was nog kutter.
Sowieso 2 weken voor het EK een nieuw systeem introduceren vind ik belachelijk.
giallo birraquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is "gele rakker" in het italiaans?IK ga er eentje doppen.
chinoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Aziatische schandknaapjes "gele rakkers" noemen is niet hoe wij hier rollen, vriend.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werkte voor PayPal (extern dan)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Medewerker van een multinational ontwijkend vennootschapsbelasting gespot.
Goed nieuws voor Kempi.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:13 schreef Tagliano het volgende:
Systemen zijn sowieso een beetje verleden tijd aan het worden
Tevens: goedenavond
Loop dan niet zo te zeikenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou er zelf in deze poulefase ook niet voor kiezen hoor, daar niet van.
Geen systeem is ook een systeemquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:13 schreef Tagliano het volgende:
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aziatische schandknaapjes "gele rakkers" noemen is niet hoe wij hier rollen, vriend.
Ik het erg als er bij mij niet direct een belletje gaat rinkelenquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat Christensen nu wel speelt @:showtimer
Weer slaat iedereen je over. (Net als vanmiddag.)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:13 schreef Tagliano het volgende:
Nee, het was ook een heel slecht grapje.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik het erg als er bij mij niet direct een belletje gaat rinkelen
Als België speelt moet je toch op de Belg kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Geen Snoeks.
Dat betekent dat Snoeks vanavond De Belg doet
hey onlogischquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weer slaat iedereen je over. (Net als vanmiddag.)
Weer doe ik het dan wel. (Net als vanmiddag)
Hallo Tagliano!
Ik was gewoon nieuwsgierig naar je beweegredenen, maar ik zal in het vervolg geen vragen meer stellen.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig naar je beweegredenen, maar ik zal in het vervolg geen vragen meer stellen.
Ik krijg over twee weken mijn katten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn kanarie vroeger heette ook Poekie
Dit ter info
Collina.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
wat mis ik die Italiaanse kale scheidsrechter van jaren geleden met dit soort wedstrijden
Okéquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
wat mis ik die Italiaanse kale scheidsrechter van jaren geleden met dit soort wedstrijden
Oh jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg over twee weken mijn katten.
Ik mis Howard Webb.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als België speelt moet je toch op de Belg kijken
Zo heet de kat van mijn ouders.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn kanarie vroeger heette ook Poekie
Dit ter info
@Nattekatquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Wat leukVergeet geen pics te posten (in DRT)
HOE GAAN ZE HETEN?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lusten wel een kanarietje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is voorlopig rustig in DRT ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Wat leukVergeet geen pics te posten (in DRT)
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
topref was ditquote:
Ze zijn ziekelijk nationalistisch, Hitler kan er nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?
Jij vond Rik de Saedeleer te weinig enthousiast?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?
ja die bedoel ik :-)quote:
Wat ga je etenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef Bolasie het volgende:
We wachten op de goal.
En mijn avondeten.
Hey egeltje!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké mooi, dat verwacht ik als je eigen land speelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn ziekelijk nationalistisch, Hitler kan er nog een puntje aan zuigen.
Meadowquote:
Wat ga je eten ouwe dibbesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef Bolasie het volgende:
We wachten op de goal.
En mijn avondeten.
Benji mag nooit doodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meadow
Tony is wel een bazennaam voor een kat
Zodra Benji dood is noem ik mijn nieuwe kat ook Tony!
Kweet niet wie t toen deden, maar in de rust hield alleen Jan Mulder de moed er nog in.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij vond Rik de Saedeleer te weinig enthousiast?
Tja mijn vriendin mocht ook een naam bedenken en ik wilde beide uit Sopranos.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meadow
Tony is wel een bazennaam voor een kat
Zodra Benji dood is noem ik mijn nieuwe kat ook Tony!
daar kon je echt niet mee spotten dan mocht je gelijk douchenquote:
Don't fuck me Tony, don't ever try to fuck me.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja mijn vriendin mocht ook een naam bedenken en ik wilde beide uit Sopranos.
Maar ik vind het wel een mooie naam(en origineel voor een kat)
Kijk je met vrienden, mogen jullie al in het café kijken of thuis?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg krijg ik al stress voor straks
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg krijg ik al stress voor straks
Ik vond zelf Pussy wel leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Don't fuck me Tony, don't ever try to fuck me.
Blijf in uw kot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je met vrienden, mogen jullie al in het café kijken of thuis?
Belgen kijken 'op' café.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belgen kijken 'op' café.
Ik kijk op de Belg.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belgen kijken 'op' café.
Ik kijk op de Belg.
Ik heb besloten om alleen te kijken. Gewoon rustig aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels net zo labiel als Kjaer?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie het, Bjelland is nog maar 32. Waarom speelt hij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |