Zet ze op negeer.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan gewoon niet zo doorgaan hier op fok willen ze me ook kapot hebben en dagen ze me constant uit en in het echte leven ook ik wil het niet meer. ik ben niet bang voor ze maar ik ben bang dat het ze ooit gaat lukken dat ze me dan hebben de bipolaire idioot die gek in zijn kop is
Soms wil ik ook wel eens weglopen door die mens maar tegelijkertijd denk ik aan de toffe mensen die hier ook zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan gewoon niet zo doorgaan hier op fok willen ze me ook kapot hebben en dagen ze me constant uit en in het echte leven ook ik wil het niet meer. ik ben niet bang voor ze maar ik ben bang dat het ze ooit gaat lukken dat ze me dan hebben de bipolaire idioot die gek in zijn kop is
Heb je niet iemand die je even kan bellen?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sowieso werkt het echt belabberd slecht; je blijft zien dat ze iets gepost hebben, en als ze gequote worden, zie je het bericht ook!quote:
Heeft hij. Maar ik kan mensen ook negeren zonder ze op negeer te zetten.quote:
Ja dan mag je wel uitleggen hoe dat moet.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij. Maar ik kan mensen ook negeren zonder ze op negeer te zetten.
Ja dat is echt shit he.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso werkt het echt belabberd slecht; je blijft zien dat ze iets gepost hebben, en als ze gequote worden, zie je het bericht ook!
Zit in een SAS vliegtuig nuquote:
ja kon ik dat maar met mods en zoquote:
ja ik dm nu nooit met iemand maar ja ik ga denk ik nu pauze nemen even rustig worden ik heb chaos in mijn hoofd. ik pak nog wat bier en dan ga ik slapen of zo heb nog een inslaper.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 tip
probeer niet te bedenken wat een ander zou kunnen denken
in je hoofd maak je het waarschijnlijk negatief terwijl dat echt niet altijd zo is
neem ff een time out voor jezelf
Dm met mensen waar je wel goed contact mee hebt
bedankt habibo ik ga nu wat rusten denk ikquote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms wil ik ook wel eens weglopen door die mens maar tegelijkertijd denk ik aan de toffe mensen die hier ook zitten.
Gewoon scrollen en niet er op reageren.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan mag je wel uitleggen hoe dat moet.Dat lukt lang niet altijd iedereen.
Ja, zit je lekker met kokend bloed.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon scrollen en niet er op reageren.
O mods is een ander verhaal. Dan gewoon negeren ga er niet op in scrol door.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja kon ik dat maar met mods en zo
[..]
ja ik dm nu nooit met iemand maar ja ik ga denk ik nu pauze nemen even rustig worden ik heb chaos in mijn hoofd. ik pak nog wat bier en dan ga ik slapen of zo heb nog een inslaper.
[..]
bedankt habibo ik ga nu wat rusten denk ik
bedankt DTS voor jullie hulp
Rust lekker uit en morgen zien we wel verder.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja kon ik dat maar met mods en zo
[..]
ja ik dm nu nooit met iemand maar ja ik ga denk ik nu pauze nemen even rustig worden ik heb chaos in mijn hoofd. ik pak nog wat bier en dan ga ik slapen of zo heb nog een inslaper.
[..]
bedankt habibo ik ga nu wat rusten denk ik
bedankt DTS voor jullie hulp
Hoef jij geen sorry voor te zeggen?quote:
Dat je mij niet op negeren krijgt bedoel ik.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef jij geen sorry voor te zeggen?
Het went wel. Had ik in het begin ook. Nu boeit het mij geen reet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |