abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199596309
https://www.telegraaf.nl/(...)kleine-vast-op-ibiza

Rapper Lil Kleine is zaterdagnacht na een openingsfeest van hotel Oku in San Antonio, Ibiza gearresteerd door de Spaanse politie. Dat melden bronnen op het party-eiland aan Privé.

Wat er precies is voorgevallen wordt nog onderzocht. Volgens ooggetuigen kwam Jaimie Vaes, de moeder van hun zoontje Lío, gewond en bebloed de lobby van de nieuwe hotspot binnen rennen, waarna de receptionist de politie waarschuwde. Ook haar kleding zou zijn gescheurd en de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.

Zijn Nederlandse advocaat Nienke Hoogervorst laat aan Privé weten geen commentaar te kunnen of mogen geven.
  maandag 24 mei 2021 @ 13:56:00 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199596334
twitter
pi_199596387
https://www.google.nl/tra(...)MgIQACoJCgU6A0VVUhoA

"Top hotel!
Vooral de life show Dutch celebrity boxing is top!!"
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199596399
Is er al een petitie gestart om het uitleveringsverdrag met ibiza op te schorten. :P
pi_199596417
Goede openingsreclame ook.
pi_199596459
Er zal ook wel wat drugs gelegen hebben op de hotelkamer, Spanje is iets strenger dan Nederland, helaas heeft het jochie geld.Hopelijk komt hij er niet makkelijk mee weg daar.De meeste 'fans' zullen hem niet uitkotsen, die moeten nog een paar jaar wijzer worden.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:07:05 #7
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_199596500
Spanje is wat strenger kwa drugsbeleid, maar op Ibiza mag alles.
Denk niet dat er iets van vervolging komt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_199596553
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199596570
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?
het zal wel niet de eerste keer zijn voor haar dat zoiets gebeurd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199596656
quote:
Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.
pi_199596672
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

- vriendin legt verklaring af dat ze zelf tegen de fles aangelopen is
- lil' kleine komt vrij en komt naar Nederland
- relatie loopt spaak
- volgende vrouw staat klaar om geld van lil' kleine op te maken
- lil' kleine koopt nieuwe rolex
- lil' kleine gaat op vakantie naar dubai
pi_199596685
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.
Tot de volgende ruzie met geweld. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199596699
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?
het zal wel niet de eerste keer zijn voor haar dat zoiets gebeurd.
Voor het kindje is zonder ruzie misschien wel beter als met ruzie. :')
pi_199596739
wie?
Moeten zij weten
  Miss 200.000.000! maandag 24 mei 2021 @ 14:23:13 #15
367000 roos94
pi_199596775
Monica zal in haar vuistje lachen, dodged a bullet
  maandag 24 mei 2021 @ 14:23:39 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199596819
Maar ze heeft dus initieel wel aangifte tegen hem gedaan?
pi_199596854
Nevermind, snap het al.
pi_199596921
Met geld is alles te koop. De rechtsstaat is net als in Nederland een lachertje, zonder geld ben je niets.
pi_199596981
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:32 schreef goldback het volgende:
Met geld is alles te koop. De rechtsstaat is net als in Nederland een lachertje, zonder geld ben je niets.
Had de onschuldige Jos B maar een paar centen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:37:39 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199596987
Sonja Bakker al gebeld iemand :?

Hoe neem je iemand terug die je geslagen hebt met strafblad :') :|W
pi_199597026
Denk niet dat zo'n mishandeling einde carrière is toch? De sympathieke Raymi Sambo bijvoorbeeld heeft ook weer werk gevonden, zie ik. Dat moet goed komen.
pi_199597065
twitter

Hij is vrij.
pi_199597069
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:23 schreef roos94 het volgende:
Monica zal in haar vuistje lachen, dodged a bullet
Enorm. Die heeft een kind van een droeftoeter die vreemdgaan heel normaal vond. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:43:30 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199597072
BREAKING NEWS ......

Na verhoor: Lil Kleine op vrije voeten

De politie op Ibiza heeft rapper Lil Kleine zojuist vrijgelaten uit zijn voorlopig hechtenis, na een ernstig geweldsincident afgelopen weekend op het eiland. De artiest zou volgens getuigen zijn vriendin Jaimie Vaes hebben mishandeld in een suite van het gloednieuwe Oku Hotel. Bebloed en gewond meldde zij zich midden in de nacht bij de receptie, waarna een receptiemedewerker onmiddellijk de politie waarschuwde.

Na een zoektocht zou Jorik Scholten in het hotel zijn aangetroffen. Hij werd meegenomen naar het politiebureau in Ibiza-Stad waar hij de nacht doorbracht. Vanmorgen werd hij daar geboeid en begeleid door twee mannen van de Guardia Civil voorgeleid aan de officier van justitie en zojuist verneemt Privé uit justitiekringen dat de rapper voorlopig is vrijgelaten.

Het is niet duidelijk of Jaimie, die een even hartstochtelijke als stormachtige relatie met hem onderhoudt, ook aangifte tegen hem heeft gedaan.

Zijn advocaat Nienke Hoogervorst onthoudt zich nog steeds van commentaar. :')

https://www.telegraaf.nl/(...)eine-op-vrije-voeten
pi_199597085
quote:
6s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sonja Bakker al gebeld iemand :?

Hoe neem je iemand terug die je geslagen hebt met strafblad :') :|W
Nou, dat dus. Son, lees je mee?
pi_199597147
Sja, het is wachten op de volgende keer. Totdat ze in het ziekenhuis ligt of erger.
Hoge Diepe dalen hoge pieken, zolang alles maar niet normaal en gezapig gaat want dat kunnen ze niet handelen.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:47:16 #28
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_199597156
Laat hem daar maar lekker in een cel wegrotten. Agressief kutventje. :r
Gevaccineerd.
pi_199597184
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:47 schreef Ghost_Buster het volgende:
Laat hem daar maar lekker in een cel wegrotten. Agressief kutventje. :r
Hij is al vrij, Hans.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:48:41 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199597186
Lil’ Kleine voorgeleid aan Spaanse rechter op verdenking van mishandeling

Nadat gisteren bekend werd dat Lil’ Kleine naar verluidt was opgepakt na een incident met zijn verloofde Jaimie, is vanochtend naar buiten gebracht dat de rapper is voorgeleid aan een Spaanse rechter. Dat meldt de lokale krant Periódico de Ibiza y Formentera. Jorik Scholten, zoals hij echt heet, wordt verdacht van mishandeling.

Jaimie Vaes zou dit weekend ‘gewond en bebloed’ en met gescheurde kleding de lobby van hun hotel op Ibiza in zijn gerend, waarna de receptie de politie belde. De kamer van het stel zou daarnaast zijn vernield. Agenten hebben de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, vervolgens meegenomen. Dat zeggen ooggetuigen tegen De Telegraaf. Sindsdien zit hij in de cel.

Volgens de lokale krant Periódico de Ibiza y Formentera zou Jaimie hebben gezegd dat ze geslagen was door Scholten. Bovendien zou hij tijdens de vermeende ruzie met zijn vriendin ook haar telefoon hebben vernield.

Nadat hij een nacht in de cel heeft doorgebracht, werd Scholten vanochtend voorgeleid aan een rechter op het Spaanse vakantie-eiland. Hij wordt verdacht van mishandeling en moet zich daarvoor verantwoorden. Er is vooralsnog niet bekend wat de uitkomst is.

https://www.ad.nl/show/li(...)shandeling~ad6166b5/

Hij is vrij dus :P
pi_199597317
Wie is die andere geboeide vent op de foto's?
pi_199597364
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:57 schreef wizzer het volgende:
Wie is die andere geboeide vent op de foto's?
Ik denk dat die persoon er los van staat en een verdachte is in een andere zaak die tegelijk met Jorik van de cel naar de rechtbank is gebracht.
  maandag 24 mei 2021 @ 15:06:36 #33
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199597442
Goed voor zijn imago, lekker bezig sore loser :7
SOONY
pi_199597492
Die Jaimie zou 31 zijn?
Ze ziet er eerder uit als iemand van midden 40 die net iets te veel aan der gezicht heeft laten doen.
Mijn hemel...

Verder, laat die Lil piemel vallen en schenk geen aandacht meer aan die narcist.
Opgefokt puber gedrag.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199597587
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
Die Jaimie zou 31 zijn?
Ze ziet er eerder uit als iemand van midden 40 die net iets te veel aan der gezicht heeft laten doen.
Mijn hemel...

[ afbeelding ]

Verder, laat die Lil piemel vallen en schenk geen aandacht meer aan die narcist.
Opgefokt puber gedrag.
pi_199597652
Besef Die meid is 5 ouder...en dan laat ze zich nog slaan en manipuleren door een kinderachtige jongen die 5 jaar jonger is wtf...
pi_199597655
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan er niet bij dat mensen dit mooi vinden.

Zou hun gezicht wel eens willen zien als ze de 80 naderen, mochten ze die überhaupt halen met al die troep in het lichaam.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199597769
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk dat die persoon er los van staat en een verdachte is in een andere zaak die tegelijk met Jorik van de cel naar de rechtbank is gebracht.
Okay, das dubbel balen voor die gast dan.
pi_199597788
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik kan er niet bij dat mensen dit mooi vinden.

Zou hun gezicht wel eens willen zien als ze de 80 naderen, mochten ze die überhaupt halen met al die troep in het lichaam.
Ze lijken allemaal op elkaar.Ook niet mijn smaak.
pi_199597795
Ik vind Jaimie wel heel leuk. Ze is echt heel open in dat ze van alles heeft laten doen. Ik vind haar wel chill en grappig. Het beeld dat ze oproept is heel anders dan hoe ze in interviews over komt. In 'open kaart' is ze echt heel leuk.
Koen, beste vriend Jaimie, en Kleine hebben volgens mij een pleurishekel aan elkaar.
Dat ze misschien de aangifte intrekt betekend niet dat ze niet bij hem weggaat...uiteindelijk is hij ook de vader van Lio en misschien wil ze wel niet dat hij lang de bak in gaat. Het hotel heeft sowieso aangifte gedaan dus dit krijgt nog wel een staartje.
Misschien denkt ze: als partner een hel maar als vader juist wel goed.
pi_199597891
Een 'hartstochtelijke en stormachtige' relatie, aldus de Telegraaf. Help vooral mee om een schadelijke relatie te romantiseren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 24 mei 2021 @ 15:33:57 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199597988
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
....Misschien denkt ze: als partner een hel maar als vader juist wel goed.
Gewoon verdienmodel 2.0 :D
pi_199598091
Ze kan prima zelf geld verdienen als ervaringsdeskundige van huiselijk geweld.
Geef haar een programma net zoals Olcay heeft met Gestalkt en ze heeft die Lil'Dweil niet meer nodig. Sonja af en toe erbij als special guest die komt vertellen hoe je weer gezond kunt gaan leven na een leven vol drank en drugs. Ik zeg topshow!
pi_199598101
quote:
13s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Een 'hartstochtelijke en stormachtige' relatie, aldus de Telegraaf. Help vooral mee om een schadelijke relatie te romantiseren.
Ja echt walgelijk
pi_199598127
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:17 schreef Medusa666 het volgende:
Besef Die meid is 5 ouder...en dan laat ze zich nog slaan en manipuleren door een kinderachtige jongen die 5 jaar jonger is wtf...
Pfff
pi_199598163
quote:
13s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ja heerlijk om een Disney-draai te geven aan een ongezonde relatie. Hoge pieken, Bonnie and Clyde, niet met en niet zonder elkaar kunnen. Blegh
pi_199598185
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:39 schreef Straadthont het volgende:
Ze kan prima zelf geld verdienen als ervaringsdeskundige van huiselijk geweld.
Geef haar een programma net zoals Olcay heeft met Gestalkt en ze heeft die Lil'Dweil niet meer nodig. Sonja af en toe erbij als special guest die komt vertellen hoe je weer gezond kunt gaan leven na een leven vol drank en drugs. Ik zeg topshow!
Ik ken die twee niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze zich moeilijk van hem los kan maken. Hij heeft het geld, begrijp ik. Als het klopt dat ze een drugsverslaving heeft, dan heeft ze hem nodig voor drugs. Bovendien maakt zo'n verslaving haar niet bepaald een ideale moeder, waardoor het vrij eenvoudig is om haar uit haar hoofd te praten om stappen tegen hem te ondernemen (de kans bestaat dat instanties zich ermee gaan bemoeien en hun kind bij een pleeggezin wordt geplaatst). En dan heb je nog dat 'wat hebben we een hartstochtelijke relatie'-discours dat ze als een mantra herhalen en waar ze zelf waarschijnlijk nog in zijn gaan geloven ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199598202
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Jaimie wel heel leuk. Ze is echt heel open in dat ze van alles heeft laten doen. Ik vind haar wel chill en grappig. Het beeld dat ze oproept is heel anders dan hoe ze in interviews over komt. In 'open kaart' is ze echt heel leuk.
Koen, beste vriend Jaimie, en Kleine hebben volgens mij een pleurishekel aan elkaar.
Dat ze misschien de aangifte intrekt betekend niet dat ze niet bij hem weggaat...uiteindelijk is hij ook de vader van Lio en misschien wil ze wel niet dat hij lang de bak in gaat. Het hotel heeft sowieso aangifte gedaan dus dit krijgt nog wel een staartje.
Misschien denkt ze: als partner een hel maar als vader juist wel goed.
Grappig, ik vond het interview met Robbert juist heel erg oppervlakkig. Ze wilde bedachtzaam en spiritueel overkomen maar bleef daarmee juist enorm op de vlakte.
En je merkt aan haar manier van spreken en zinsopbouw dat ze gewoon niet zo heel slim is. Maar wellicht komt het ook doordat ik het destijds keek met de achtergrondinfo over hun relatie.
  maandag 24 mei 2021 @ 15:46:21 #49
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199598230
Check de reviews van Oku hotel ibiza

quote:
Top hotel!
Vooral de life show Dutch celebrity boxing is top!!
_O_ _O-
pi_199598235
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ken die twee niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze zich moeilijk van hem los kan maken. Hij heeft het geld, begrijp ik. Als het klopt dat ze een drugsverslaving heeft, dan heeft ze hem nodig voor drugs. Bovendien maakt zo'n verslaving haar niet bepaald een ideale moeder, waardoor het vrij eenvoudig is om haar uit haar hoofd te praten om stappen tegen hem te ondernemen (de kans bestaat dat instanties zich ermee gaan bemoeien en hun kind bij een pleeggezin wordt geplaatst). En dan heb je nog dat 'wat hebben we een hartstochtelijke relatie'-discours dat ze als een mantra herhalen en waar ze zelf waarschijnlijk nog in zijn gaan geloven ook.
Volgens mij is er een nanny in het spel. Zo snel worden kinderen niet uit huis geplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')