tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- vriendin legt verklaring af dat ze zelf tegen de fles aangelopen is
- lil' kleine komt vrij en komt naar Nederland
- relatie loopt spaak
- volgende vrouw staat klaar om geld van lil' kleine op te maken
- lil' kleine koopt nieuwe rolex
- lil' kleine gaat op vakantie naar dubai
Tot de volgende ruzie met geweld.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.
Voor het kindje is zonder ruzie misschien wel beter als met ruzie.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?
het zal wel niet de eerste keer zijn voor haar dat zoiets gebeurd.
Had de onschuldige Jos B maar een paar centen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:32 schreef goldback het volgende:
Met geld is alles te koop. De rechtsstaat is net als in Nederland een lachertje, zonder geld ben je niets.
Enorm. Die heeft een kind van een droeftoeter die vreemdgaan heel normaal vond.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:23 schreef roos94 het volgende:
Monica zal in haar vuistje lachen, dodged a bullet
Nou, dat dus. Son, lees je mee?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sonja Bakker al gebeld iemand
Hoe neem je iemand terug die je geslagen hebt met strafblad![]()
Hij is al vrij, Hans.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:47 schreef Ghost_Buster het volgende:
Laat hem daar maar lekker in een cel wegrotten. Agressief kutventje.
Ik denk dat die persoon er los van staat en een verdachte is in een andere zaak die tegelijk met Jorik van de cel naar de rechtbank is gebracht.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:57 schreef wizzer het volgende:
Wie is die andere geboeide vent op de foto's?
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
Die Jaimie zou 31 zijn?
Ze ziet er eerder uit als iemand van midden 40 die net iets te veel aan der gezicht heeft laten doen.
Mijn hemel...
[ afbeelding ]
Verder, laat die Lil piemel vallen en schenk geen aandacht meer aan die narcist.
Opgefokt puber gedrag.
Ik kan er niet bij dat mensen dit mooi vinden.quote:
Okay, das dubbel balen voor die gast dan.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon er los van staat en een verdachte is in een andere zaak die tegelijk met Jorik van de cel naar de rechtbank is gebracht.
Ze lijken allemaal op elkaar.Ook niet mijn smaak.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij dat mensen dit mooi vinden.
Zou hun gezicht wel eens willen zien als ze de 80 naderen, mochten ze die überhaupt halen met al die troep in het lichaam.
Gewoon verdienmodel 2.0quote:Op maandag 24 mei 2021 15:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
....Misschien denkt ze: als partner een hel maar als vader juist wel goed.
Ja echt walgelijkquote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Een 'hartstochtelijke en stormachtige' relatie, aldus de Telegraaf. Help vooral mee om een schadelijke relatie te romantiseren.
Pfffquote:Op maandag 24 mei 2021 15:17 schreef Medusa666 het volgende:
Besef Die meid is 5 ouder...en dan laat ze zich nog slaan en manipuleren door een kinderachtige jongen die 5 jaar jonger is wtf...
Ja heerlijk om een Disney-draai te geven aan een ongezonde relatie. Hoge pieken, Bonnie and Clyde, niet met en niet zonder elkaar kunnen. Bleghquote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Een 'hartstochtelijke en stormachtige' relatie, aldus de Telegraaf. Help vooral mee om een schadelijke relatie te romantiseren.
Ik ken die twee niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze zich moeilijk van hem los kan maken. Hij heeft het geld, begrijp ik. Als het klopt dat ze een drugsverslaving heeft, dan heeft ze hem nodig voor drugs. Bovendien maakt zo'n verslaving haar niet bepaald een ideale moeder, waardoor het vrij eenvoudig is om haar uit haar hoofd te praten om stappen tegen hem te ondernemen (de kans bestaat dat instanties zich ermee gaan bemoeien en hun kind bij een pleeggezin wordt geplaatst). En dan heb je nog dat 'wat hebben we een hartstochtelijke relatie'-discours dat ze als een mantra herhalen en waar ze zelf waarschijnlijk nog in zijn gaan geloven ook.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:39 schreef Straadthont het volgende:
Ze kan prima zelf geld verdienen als ervaringsdeskundige van huiselijk geweld.
Geef haar een programma net zoals Olcay heeft met Gestalkt en ze heeft die Lil'Dweil niet meer nodig. Sonja af en toe erbij als special guest die komt vertellen hoe je weer gezond kunt gaan leven na een leven vol drank en drugs. Ik zeg topshow!
Grappig, ik vond het interview met Robbert juist heel erg oppervlakkig. Ze wilde bedachtzaam en spiritueel overkomen maar bleef daarmee juist enorm op de vlakte.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Jaimie wel heel leuk. Ze is echt heel open in dat ze van alles heeft laten doen. Ik vind haar wel chill en grappig. Het beeld dat ze oproept is heel anders dan hoe ze in interviews over komt. In 'open kaart' is ze echt heel leuk.
Koen, beste vriend Jaimie, en Kleine hebben volgens mij een pleurishekel aan elkaar.
Dat ze misschien de aangifte intrekt betekend niet dat ze niet bij hem weggaat...uiteindelijk is hij ook de vader van Lio en misschien wil ze wel niet dat hij lang de bak in gaat. Het hotel heeft sowieso aangifte gedaan dus dit krijgt nog wel een staartje.
Misschien denkt ze: als partner een hel maar als vader juist wel goed.
quote:Top hotel!
Vooral de life show Dutch celebrity boxing is top!!
Volgens mij is er een nanny in het spel. Zo snel worden kinderen niet uit huis geplaatst.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken die twee niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze zich moeilijk van hem los kan maken. Hij heeft het geld, begrijp ik. Als het klopt dat ze een drugsverslaving heeft, dan heeft ze hem nodig voor drugs. Bovendien maakt zo'n verslaving haar niet bepaald een ideale moeder, waardoor het vrij eenvoudig is om haar uit haar hoofd te praten om stappen tegen hem te ondernemen (de kans bestaat dat instanties zich ermee gaan bemoeien en hun kind bij een pleeggezin wordt geplaatst). En dan heb je nog dat 'wat hebben we een hartstochtelijke relatie'-discours dat ze als een mantra herhalen en waar ze zelf waarschijnlijk nog in zijn gaan geloven ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |