tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jaimy trekt haar aanklacht in lees ik net op juicechannel. Ze hopen hem vanmiddag op te mogen halen. Hoezo pikt ze dit ?
Is dat echt nu alleen het geld? Dan had ik maar niets maar ik laat mij nooit mishandelen.
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- vriendin legt verklaring af dat ze zelf tegen de fles aangelopen is
- lil' kleine komt vrij en komt naar Nederland
- relatie loopt spaak
- volgende vrouw staat klaar om geld van lil' kleine op te maken
- lil' kleine koopt nieuwe rolex
- lil' kleine gaat op vakantie naar dubai
Tot de volgende ruzie met geweld.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, zo'n patroon is helaas niet ongebruikelijk bij huiselijk geweld. Want ja, zelf ook ruzie gemaakt, en meestal is het harstikke gezellig, en hij heeft echt spijt, en hij belooft om het nooit meer te doen.
Voor het kindje is zonder ruzie misschien wel beter als met ruzie.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tja, ze heeft een kind met hem? uitnodigingen voor de bruiloft al verzonden?
het zal wel niet de eerste keer zijn voor haar dat zoiets gebeurd.
Had de onschuldige Jos B maar een paar centen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:32 schreef goldback het volgende:
Met geld is alles te koop. De rechtsstaat is net als in Nederland een lachertje, zonder geld ben je niets.
Enorm. Die heeft een kind van een droeftoeter die vreemdgaan heel normaal vond.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:23 schreef roos94 het volgende:
Monica zal in haar vuistje lachen, dodged a bullet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |