Inmiddels heeft 87% van Nederland een smartphone. Het gaat natuurlijk wel de toekomst worden voor veel dingen. Al zouden ze wel iets moeten regelen voor 13% van de bevolking voor nu, met iets uitprinten ofzo, dat zal voornamelijk 80+ zijn. Al lees ik nu dat van 75+ ook 52% inmiddels een smartphone heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze straks ook nog een alternatief bieden, want ergens klopt het niet dat je per se een smartphone moet hebben.
Altijd een papiertje op zak in het buitenland, voor als de batterij leeg is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Inmiddels heeft 87% van Nederland een smartphone. Het gaat natuurlijk wel de toekomst worden voor veel dingen. Al zouden ze wel iets moeten regelen voor 13% van de bevolking voor nu, met iets uitprinten ofzo, dat zal voornamelijk 80+ zijn. Al lees ik nu dat van 75+ ook 52% inmiddels een smartphone heeft.
Als ze daar nu eens iets voor bedenken. Een boekje ofzo, waar dan de vaccinaties die je krijgt in worden bijgehouden met stempel of stickertje. Misschien een leuk idee om dat boekje dan geel te maken, dan valt ie lekker opquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Altijd een papiertje op zak in het buitenland, voor als de batterij leeg is.
Je bedoelt een soort internationaal erkend boekje, waarbij privacy gewaarborgd blijft doordat registratie buiten de overheid langs gaat? En dat ook armere landen waar lang niet iedereen een smartphone heeft die ook kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als ze daar nu eens iets voor bedenken. Een boekje ofzo, waar dan de vaccinaties die je krijgt in worden bijgehouden met stempel of stickertje. Misschien een leuk idee om dat boekje dan geel te maken, dan valt ie lekker op
Goed idee, ook handig voor hier in Duitslandquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:32 schreef Arts-assistent het volgende:
En dat ook armere landen waar lang niet iedereen een heeft die ook kunnen gebruiken?
Maar dat is heel fraudegevoelig!quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:32 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort internationaal erkend boekje, waarbij privacy gewaarborgd blijft doordat registratie buiten de overheid langs gaat? En dat ook armere landen waar lang niet iedereen een smartphone heeft die ook kunnen gebruiken?
Ik weet het niet hoor... klinkt verdomd ingewikkeld.
Dit dus. Of als de mobiele onverhoopt beschadigd raakt. Zonder iets op papier ga ik liever niet op pad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Altijd een papiertje op zak in het buitenland, voor als de batterij leeg is.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:19 schreef Ufupiloot het volgende:
Corona babies hebben disproportioneel grote hamstring. Is dat gerelateerd aan de vaccine?
NSA is u dankbaarquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
1984; vanochtend in Helmond gevaccineerd met Moderna.
Ik ook Helmond.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
1984; vanochtend in Helmond gevaccineerd met Moderna.
Update: nu pijnlijke plek op bovenarm, gevaccineerd met Pfizer. Op een prachtlocatie trouwens, naast het SS Rotterdam.quote:
Ze hebben ook extra goede 5G ontvangst, maar das alleen maar handig:Yquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:19 schreef Ufupiloot het volgende:
Corona babies hebben disproportioneel grote hamstring. Is dat gerelateerd aan de vaccine?
Ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:24 schreef byah het volgende:
Heb je nog steeds een gezondheidsverklaring nodig eigenlijk?
Bij beide vaccinaties! Gister 1e prik gehad en gelijk 1 aantekening in het gele boekje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:47 schreef Restyler het volgende:
Krijg je na de eerste prik al een sticker in het gele boekje, of na de tweede? Ervaringsdeskundigen?
Behalve een wat pijnlijke bovenarm een paar uur na de prik helemaal niks gemerkt. Mijn man exact hetzelfde. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die er veel last van gehad, behalve pijnlijke arm, en een paar die wat moe waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
Na hoeveel tijd begonnen jullie de bijwerkingen? Of helemaal geen bijwerkingen gehad?
Ik had de eerste nacht echt een vrij pijnlijke arm en knallende koppijn (maar goed, daar heb je paracetamol voor) en een kleine week later opeens nog een vrij grote rode vlek op m'n bovenarm, die ook eigenlijk dezelfde dag wel weer verdween.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:48 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Behalve een wat pijnlijke bovenarm een paar uur na de prik helemaal niks gemerkt. Mijn man exact hetzelfde. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die er veel last van gehad, behalve pijnlijke arm, en een paar die wat moe waren.
Als je al iets merkt is dat binnen 48 uur, geloof ik.
Na een paar minuten voelde ik druk op mijn arm. Gezwollen lymfevaten denk ik. En de volgende dag een pijnlijke schouder.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
Na hoeveel tijd begonnen jullie de bijwerkingen? Of helemaal geen bijwerkingen gehad?
Met Spoed-nik V geprikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Hij zit erin, mijn 5G is direct een stuk sneller
Geen bijwerkingen behalve een pijnlijke bovenarm gisteravond laat, vanmorgen is het al bijna weg, alleen nog wat gevoelig nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
Hop, terug naar bedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:29 schreef SilverEyes het volgende:
Misschien iets te vroeg gejuicht. Zit nu op de bank en val om de haverklap is slaap...moe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Kreeg na een uurtje of vijf een wat stijve, gevoelige arm.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
Ik had die op de terugweg naar huis er al van af gehaald. Is toch alleen voor in het begin, als het een beetje bloed door het vaccineren? Wat echt 1 miniscuul druppeltje is.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:02 schreef Arth_NL het volgende:
Eerste prik ook gehad.
Je merkt wel dat die pleistertjes niet van metaal gemaakt zijn. Hij raakt steeds los.
Ik was de mijne vergeten en heb het pas de volgende dag eraf gehaald. Zat nog helemaal primaquote:Op zondag 13 juni 2021 14:02 schreef Arth_NL het volgende:
Eerste prik ook gehad.
Je merkt wel dat die pleistertjes niet van metaal gemaakt zijn. Hij raakt steeds los.
Ik krijg dinsdag mijn tweede moderna prik.quote:Op zondag 13 juni 2021 09:35 schreef xFriendx het volgende:
Gister eerste prik met moderna gehad. Iets stijve bovenarm maar voor de rest geen last. Locatie middenmeer. Snap nu wel waarom die dicht ging met de sterke wind. Zelfs nu klapperde het lekker. Ook erg druk wat dan fijn is om te zien. Lopende band werk ook. Top!
Na 20:00 uur?quote:Op zondag 13 juni 2021 20:39 schreef pvdplanet het volgende:
ik zit nu in de after-pfizer wachtruimte
Mijn autoradio stoort meer.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:00 schreef JohnBercow het volgende:
Uur geleden mijn eerste Pfizer vaccin gehad. Ben nog niet magnetisch, heb nog geen beter bereik, maar voel wel een enorme drang om op Hugo de Jonge te stemmen, terwijl er geeneens verkiezingen zijn.
Weekje ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hoelang na de vaccinatie was bij jullie de vaccinatie zichtbaar op https://mijn.rivm.nl ?
Ik zal het straks even checken of die van mij er in staat. Dat is nu ook ruim twee weken geleden met Janssen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijne staat er na ruim twee weken nog steeds niet in.
De Pfizer van mijn man van afgelopen zondag staat er wel al in :’)
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal het straks even checken of die van mij er in staat. Dat is nu ook ruim twee weken geleden met Janssen.
Er zijn geen vaccinaties gevondenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
@:patrick37 staat jouw vaccinatie er inmiddels in?
Ik had een beurs gevoel op de prik-plek. Dat was het. Na 2 dagen over.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Al mensen die de 2e pfizer gehad hebben? Meer bijwerkingen of niks?
Na de 1e alleen s'nachts wat rillerig wakker geworden, de dag erna extreem moe, verder geen bijwerkingen.
De 23e krijg ik nr 2
Zelfde avond.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hoelang na de vaccinatie was bij jullie de vaccinatie zichtbaar op https://mijn.rivm.nl ?
Ik heb mijn eerste Pfizer op 6 mei gekregen en de tweede op 10 juni.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Al mensen die de 2e pfizer gehad hebben? Meer bijwerkingen of niks?
Na de 1e alleen s'nachts wat rillerig wakker geworden, de dag erna extreem moe, verder geen bijwerkingen.
De 23e krijg ik nr 2
Bij de prikkende partij/organisatie kijken/navragen of het daar goed geregistreerd staat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:53 schreef Lienekien het volgende:
@:Molo Had jij niet ergens genoemd wat je kunt doen als je inenting niet in ‘mijnrivm’ verschijnt?
Dan moet ik dus bij de GGD zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de prikkende partij/organisatie kijken/navragen of het daar goed geregistreerd staat.
Zo niet: laten fixen door ze
Zo wel: laten fixen dat ze de informatie alsnog, goed, doorzetten naar het RIVM.
Bij huisartsen en zorginstellingen (waar medewerkers zijn geprikt) is dit alsnog vaak een drama trouwens door afstemmingsissues die invloed hebben op de IT.
Ik ook.quote:
Gelijk even nagekeken, die van mij staat er al in!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Zie je m wel bij coronatest.nl staan of ook daar niet? Dat is de GGD registratie die je in hun portaal ziet namelijk.quote:
Na bijna 3 weken nog steeds niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
@:patrick37 staat jouw vaccinatie er inmiddels in?
De mijne (Pfizer, afgelopen zondag) staat er ook nog niet in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijne staat er na ruim twee weken nog steeds niet in.
De Pfizer van mijn man van afgelopen zondag staat er wel al in :’)
Ja, daar staat hij inderdaad wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie je m wel bij coronatest.nl staan of ook daar niet? Dat is de GGD registratie die je in hun portaal ziet namelijk.
Hoe hoort een (reeds gezette) vaccinatie op coronatest.nl weergegeven te worden? Mijn eerste vaccinatie staat vermeld onder het kopje "afgeronde afspraken".quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie je m wel bij coronatest.nl staan of ook daar niet? Dat is de GGD registratie die je in hun portaal ziet namelijk.
Staat daar een vaccinatieproductnaam en batchnummer bij? Als dat er niet staat, en er alleen staat 'afgeronde afspraken' is het géén complete registratie in hun portaal en moet je bij de GGD aankloppen dat te fixen (én dus naar RIVM door te zetten als je dat zou willen zien daar)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoe hoort een (reeds gezette) vaccinatie op coronatest.nl weergegeven te worden? Mijn eerste vaccinatie staat vermeld onder het kopje "afgeronde afspraken".
Worden vaccin en batchnummer (vrijwel) meteen na de vaccinatie vermeld op coronatest.nl of kan daar ook enige dagen overheen gaan? Ik heb als het goed is nl. bij het maken van de vaccinatie afspraak toestemming gegeven om mijn gegevens naar het RIVM door te sturen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat daar een vaccinatieproductnaam en batchnummer bij? Als dat er niet staat, en er alleen staat 'afgeronde afspraken' is het géén complete registratie in hun portaal en moet je bij de GGD aankloppen dat te fixen (én dus naar RIVM door te zetten als je dat zou willen zien daar)
Als je door de GGD gevaccineerd bent komt het daar te staan, zodra iemand dat daar in het systeem pompt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Worden vaccin en batchnummer (vrijwel) meteen na de vaccinatie vermeld op coronatest.nl of kan daar ook enige dagen overheen gaan? Ik heb als het goed is nl. bij het maken van de vaccinatie afspraak toestemming gegeven om mijn gegevens naar het RIVM door te sturen.
Die staat er bij mij ook.quote:
Ik heb een bericht gestuurd. Ben benieuwd.quote:
Dan wacht ik even wat jij als antwoord krijgtquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
De tweede prik is véél minder heftig dan de eerste in vrijwel alle gevallen. Je lichaam reageert gewoon minder omdat het de eerste keer al response gaf.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Echt weinig zin in tweede prik morgen. Ofja vooral geen zin in een ellendige nacht zoals de vorige keer.
Hoop dat dat hier ook zo is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:13 schreef DIR het volgende:
[..]
De tweede prik is véél minder heftig dan de eerste in vrijwel alle gevallen. Je lichaam reageert gewoon minder omdat het de eerste keer al response gaf.
Ik hoor eigenlijk alleen maar dat de 2e prik voor de meeste mensen (in mijn omgeving) de prik is die de meeste last geeft.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:13 schreef DIR het volgende:
[..]
De tweede prik is véél minder heftig dan de eerste in vrijwel alle gevallen. Je lichaam reageert gewoon minder omdat het de eerste keer al response gaf.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
Bij mij dezelfde avond.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:29 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang duurt het voor dat het online staat dat je geprikt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |