Na 20:00 uur?quote:Op zondag 13 juni 2021 20:39 schreef pvdplanet het volgende:
ik zit nu in de after-pfizer wachtruimte
Mijn autoradio stoort meer.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:00 schreef JohnBercow het volgende:
Uur geleden mijn eerste Pfizer vaccin gehad. Ben nog niet magnetisch, heb nog geen beter bereik, maar voel wel een enorme drang om op Hugo de Jonge te stemmen, terwijl er geeneens verkiezingen zijn.
Weekje ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hoelang na de vaccinatie was bij jullie de vaccinatie zichtbaar op https://mijn.rivm.nl ?
Ik zal het straks even checken of die van mij er in staat. Dat is nu ook ruim twee weken geleden met Janssen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijne staat er na ruim twee weken nog steeds niet in.
De Pfizer van mijn man van afgelopen zondag staat er wel al in :’)
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal het straks even checken of die van mij er in staat. Dat is nu ook ruim twee weken geleden met Janssen.
Er zijn geen vaccinaties gevondenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
@:patrick37 staat jouw vaccinatie er inmiddels in?
Ik had een beurs gevoel op de prik-plek. Dat was het. Na 2 dagen over.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Al mensen die de 2e pfizer gehad hebben? Meer bijwerkingen of niks?
Na de 1e alleen s'nachts wat rillerig wakker geworden, de dag erna extreem moe, verder geen bijwerkingen.
De 23e krijg ik nr 2
Zelfde avond.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hoelang na de vaccinatie was bij jullie de vaccinatie zichtbaar op https://mijn.rivm.nl ?
Ik heb mijn eerste Pfizer op 6 mei gekregen en de tweede op 10 juni.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Al mensen die de 2e pfizer gehad hebben? Meer bijwerkingen of niks?
Na de 1e alleen s'nachts wat rillerig wakker geworden, de dag erna extreem moe, verder geen bijwerkingen.
De 23e krijg ik nr 2
Bij de prikkende partij/organisatie kijken/navragen of het daar goed geregistreerd staat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:53 schreef Lienekien het volgende:
@:Molo Had jij niet ergens genoemd wat je kunt doen als je inenting niet in ‘mijnrivm’ verschijnt?
Dan moet ik dus bij de GGD zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de prikkende partij/organisatie kijken/navragen of het daar goed geregistreerd staat.
Zo niet: laten fixen door ze
Zo wel: laten fixen dat ze de informatie alsnog, goed, doorzetten naar het RIVM.
Bij huisartsen en zorginstellingen (waar medewerkers zijn geprikt) is dit alsnog vaak een drama trouwens door afstemmingsissues die invloed hebben op de IT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |