Ik heb het wel een beetje gehad met al die simpletons die niet meer objectief kunnen nadenken.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[ afbeelding ]
Fauci ‘not convinced’ Covid-19 developed naturally
https://www.msn.com/en-us(...)naturally/ar-AAKhZ49
NL is daar best een risicoland voor. Naast 17 miljoen mensen, >100 miljoen kippen, 12 miljoen varkens en nog een stuk of 4 miljoen runderen. En dat allemaal op elkaar geproptquote:Op maandag 24 mei 2021 11:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja, even los van waar dit virus vandaan komt...
Het is algemeen bekend dat zulke dierenmarkten net zoals welke andere grote concentratie van verschillende soorten een kweekvijver is voor muterende virussen.
Neem vogelgriep, dat komt gewoon uit de natuur. Maar door kweekvijvers in de vorm van dat soort dierenmarkten en bio industrie kon het zich vormen tot een zeer risicovol virus. Die als het door ontwikkeld een verwoestend virus zal zijn.
Niet voor niets is men daar zo streng op, ophokplicht en ruiming. Het moet voorkomen worden dat het in die kweekvijvers terecht komt en door kan muteren.
Helaas is de werkelijkheid dat we het enkel vertragen, maar niet stoppen. Er gaan in de aankomende 100/200 jaar nog een paar leuke aankomen, beter bereiden we ons voor erop, naast dat we het vertragen.
Ze hadden nog zelfs in dat lab gevraagd of het daar niet misschien vandaan kwam en ze zeiden nee.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:27 schreef Drekkoning het volgende:
Wat een onzin. Koopmans is langs geweest en heeft niks geks gezien.
T-Lexquote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in China nu ook proberen om dinosaurussen op te kweken van oud botmateriaal.
quote:Op maandag 24 mei 2021 11:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb die filmpjes nooit gezien en ik ben complete wappie, vraag maar aan Isdatzo.
Van Dissel gebeld, patient zero gemeldquote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb al pakweg 30 jaar weleens coronaklachten.
Heeft nog nooit om inhoud gedraaid, dat zie je met die kooien waar ze kinderen in stoppen. Voorbeelden genoeg door de jaren, het gaat er tegenwoordig om dat je de juiste politieke mening hebt, juiste huidskleur en één van de 400 verschillende genders zolang het maar niet een man is. Daar draait één bepaalde politieke stroming alleen maar om, helaas ook een zeer groot deel van de schapen die zich weer hebben laten hersenspoelen en niet naar de inhoud kijken als ze stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met al die simpletons die niet meer objectief kunnen nadenken.
Trump = bad, dus alles wat hij zegt bestrijden (het draait dus niet om de inhoud!)
Dat kan je van de simpelste mensen nog verwachten op deze aardkloot maar allerlei hooggeplaatste mensen gaan volledig mee in deze ontwikkeling.
Dat doet inderdaad veel vermoeden... en dan nog te bedenken dat er een delegatie van het WHO daar nog onderzoek (diermarkten) naar heeft lopen doen... (Ook iemand van het OMT zat daar bij...)quote:Op maandag 24 mei 2021 09:55 schreef Tlaloc het volgende:
2) Dierenmarkten heb je in heel China, zo'n lab alleen in Wuhan
Een kapotte klok staat ook 2x per dag op tijd.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:50 schreef AchJa het volgende:
Onmogelijk want Trump heeft dit ook al eens gezegd dus is het niet waar ja!![]()
Goh, nu opeens wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:04 schreef Tlaloc het volgende:
Nu ook in Science, wetenschappers die openlijk twijfelen aan het dierenmarkt narratief.
https://science.sciencemag.org/content/372/6543/694.1
Lijkt mij ook lastig te achterhalen in een land dat niet open is. Als het uit het lab kwam is ook de vraag of het een oepsje was of dat het bewust was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:44 schreef Lurf het volgende:
"Theories of accidental release from a lab and zoonotic spillover both remain viable."
Oftewel: we weten het niet. Lijkt me de enige logische conclusie.
Dat is al een hele verbetering tov "het kan onmogelijk uit een lab komen, jullie zijn ziek met die complot onzin"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:44 schreef Lurf het volgende:
"Theories of accidental release from a lab and zoonotic spillover both remain viable."
Het kan snel gaan, een paar maanden geleden was het nog een racistische complottheorie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:44 schreef Lurf het volgende:
Dat kwam volgens mij ook de spin die eraan gegeven werd (gefabriceerd virus dat opzettelijk is verspreid) en dat sommigen ogenschijnlijk niet begrijpen dat "uit een lab" ook gewoon een ongeluk kan zijn. De nadruk ligt volgens mij ook veel teveel op de schuldvraag waardoor de waarheidsvinding in het geding komt. Het echte virus is hier de politiek, niet corona. Helaas is daar nog geen vaccin tegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al een hele verbetering tov "het kan onmogelijk uit een lab komen, jullie zijn ziek met die complot onzin"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |