Ach, het is een grappig bedoelde award en ik vind het ook wel een leuke traditie.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, eigenlijk vind ik zo'n award niet meer helemaal van deze tijd
Maar alles moet nu positief en inclusief en iedereen mag er zijn, wat je ook aanhebt!quote:Op zondag 23 mei 2021 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, het is een grappig bedoelde award en ik vind het ook wel een leuke traditie.
Nee, maar dat moet toch haast wel UK zijnquote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef molloot200 het volgende:
Is de Barbara Dex winnaar al bekend of wanneer wordt die onthuld?
Mijn dochter vond die outfit dus te gek, met die chunky sneakers eronder.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk niemand echt opvallend slecht gekleed, hoewel ik net Victoria weer zag en bij haar was een jurk of iets dergelijks wellicht een mooiere optie geweest.
Ik ook, en UK ook.quote:
Yes, ik ben nog niet oud, want ik vond het ook wel oke zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vond die outfit dus te gek, met die chunky sneakers eronder.
Wij zijn denk ik te oud om zo'n outfit te snappen Straan
En die jongen rechts die steeds roept, ze komen in beeld dus krijgen hoge punten.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu naar hoe de Wiwi's reageren op de televote, wat word ik daar toch altijd nerveus van hoe ze er dramatisch doorheen zitten te kakelen, ik zou nog geen 10 minuten met die lui aan een tafel kunnen zitten
Haha eens, vond ik ook dom. Ze kwamen bijna allemaal in beeld.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef usagi414 het volgende:
En die jongen rechts die steeds roept, ze komen in beeld dus krijgen hoge punten.
Weten ze wel hoe het songfestival werkt vraag ik mij dan af ?
Matt doet het af en toe iets te serieus maar ik kijk veel liever naar hem en co. (of onze dames)
Positief gedoe ook altijd, gewoon alles afkraken, zoals het hoortquote:Op zondag 23 mei 2021 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar alles moet nu positief en inclusief en iedereen mag er zijn, wat je ook aanhebt!
Ja William ging uitgebreid met de microfoon rond, ik dacht echt van "SSSST er komt nu weer een land!"quote:Op zondag 23 mei 2021 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu naar hoe de Wiwi's reageren op de televote, wat word ik daar toch altijd nerveus van hoe ze er dramatisch doorheen zitten te kakelen, ik zou nog geen 10 minuten met die lui aan een tafel kunnen zitten
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vond die outfit dus te gek, met die chunky sneakers eronder.
Wij zijn denk ik te oud om zo'n outfit te snappen Straan
Nah, denk dat het te kort dag (of eigenlijk jaar) is om de banden weer zo aan te houden dat hij me bij hem laat crashenquote:
Ja die kutmicrofoon inderdaad, pffquote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja William ging uitgebreid met de microfoon rond, ik dacht echt van "SSSST er komt nu weer een land!"
PSV won er met 0-2 in 2005.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:43 schreef Strani het volgende:
Eerste Nederlandse overwinning in Monaco ooit.
Ik vond Victoria's schoenen totaal niet bij haar outfit passen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk niemand echt opvallend slecht gekleed, hoewel ik net Victoria weer zag en bij haar was een jurk of iets dergelijks wellicht een mooiere optie geweest.
Dat was ook wel even een moment. Alsof het nog over Duitsland 2019 ging.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
Ik kijk nooit Wiwi maar zag die van de voting wel en moest zelfs even lachen toen hij 'sister!' riep en daarna 'no really, sister' omdat hij daadwerkelijk haar reactie wilde
Ik vind het leuk om te kijken maar ik zou er niet bij moeten zijn inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2021 19:00 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvervalst Wiwi, zo heerlijk theatraalZo zat ik thuis ook op de bank
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
EsmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvervalst Wiwi, zo heerlijk theatraalZo zat ik thuis ook op de bank
![]()
Zij was echt oprecht een beetje ontdaan door de 0 voor Jeanguquote:
Is in de aanbiedingquote:
Altijd pindasaus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |