Zijn bericht wordt om 53 gepost en om 55 minuut schrijf je dit. Ik geloof niet dat je de hele openingspost heb gelezenquote:
Ja, dan geloof je het niet he?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:00 schreef Liekedb het volgende:
[..]
Zijn bericht wordt om 53 gepost en om 55 minuut schrijf je dit. Ik geloof niet dat je de hele openingspost heb gelezen
Lukte mij ook hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:00 schreef Liekedb het volgende:
[..]
Zijn bericht wordt om 53 gepost en om 55 minuut schrijf je dit. Ik geloof niet dat je de hele openingspost heb gelezen
Nou ja dan kan je snel lezen. ik kan dat niet. Verder ook niet lullig bedoeld maar ik dacht het negatiefquote:
Dus jij 'draaide door' en schreeuwde heel hard 'vieze vuile kk hoerenkinderen dat jullie zijn', maar jij wil een topic openen over hoe raar je schoonmoeder is?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:01 schreef hebeenvraagje het volgende:
Toevoeging:
Toen we nog niet wisten dat ze een narcistische persoonlijkheidsstoornis had , hadden we zoals altijd weer ruzie met die schoonmoeder die ons constant slecht behandelde en neerhaalde.
We waren in hun huis en ik begon toen door te draaien en schreeuwde heel hard vieze vuile kk hoerenkinderen dat jullie zijn. En nog veel meer scheldwoorden op een zeer luide toon waarbij de buren heel hard tegen de muur bonkten. Ik had haar vader weggeduwd en die schoonmoeder die uit het niets in het gezicht van mijn vriendin had gespuugd , heb ik in haar gezicht terug gespuugd.
Nadat we uit hun huis waren schreeuwde ik opnieuw met vieze vuilen hoerenkinderen etc waarbij de hele straat dat duidelijk hoorde. De narcist wilt dat de buitenwereld haar leventje als ''perfect'' ziet , dus toen ik openbaar zo hard zat te roepen en schelden was ze gechoqueerd en deed ze de deur snel dicht.
Een enal ellende , het zal ook nog is nooit goedkomen er bestaat geen medicatie voor deze probleem.
We hebben geprobeerd haar man wakker te schudden met dat die is getrouwd met een duivelse narcist , maar of die dat zal begrijpen weten we niet. De narcist haalt iniedergeval de gehele familie uit elkaar. Mijn vriendin heeft door haar geen contact meer met haar vader broer broertje. En zij mogen ook geen contact met mijn vriendin nemen van de narcist.
Wat verwacht je van ons?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:01 schreef hebeenvraagje het volgende:
Toevoeging:
Toen we nog niet wisten dat ze een narcistische persoonlijkheidsstoornis had , hadden we zoals altijd weer ruzie met die schoonmoeder die ons constant slecht behandelde en neerhaalde.
We waren in hun huis en ik begon toen door te draaien en schreeuwde heel hard vieze vuile kk hoerenkinderen dat jullie zijn. En nog veel meer scheldwoorden op een zeer luide toon waarbij de buren heel hard tegen de muur bonkten. Ik had haar vader weggeduwd en die schoonmoeder die uit het niets in het gezicht van mijn vriendin had gespuugd , heb ik in haar gezicht terug gespuugd.
Nadat we uit hun huis waren schreeuwde ik opnieuw met vieze vuilen hoerenkinderen etc waarbij de hele straat dat duidelijk hoorde. De narcist wilt dat de buitenwereld haar leventje als ''perfect'' ziet , dus toen ik openbaar zo hard zat te roepen en schelden was ze gechoqueerd en deed ze de deur snel dicht.
Een enal ellende , het zal ook nog is nooit goedkomen er bestaat geen medicatie voor deze probleem.
We hebben geprobeerd haar man wakker te schudden met dat die is getrouwd met een duivelse narcist , maar of die dat zal begrijpen weten we niet. De narcist haalt iniedergeval de gehele familie uit elkaar. Mijn vriendin heeft door haar geen contact meer met haar vader broer broertje. En zij mogen ook geen contact met mijn vriendin nemen van de narcist.
Zo snel is het niet hoor, maar, ja, ik kan daar linksom of rechtsom verder weinig mee he, dat jij dat denktquote:Op zondag 23 mei 2021 17:03 schreef Liekedb het volgende:
[..]
Nou ja dan kan je snel lezen. ik kan dat niet. Verder ook niet lullig bedoeld maar ik dacht het negatief
Ze is een toneelspeler die GLASHARD liegt. Laatst had ze bijvoorbeeld ons eten vol gespoten met sambal , en dan bedoel ik echt volgespoten dat je de eten niet kon proeven.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Mufasah208 het volgende:
Lief dagboek inderdaad.
Wat is je hulpvraag?
En zo te lezen heeft het verhaal twee kanten, waarvan jij er een belicht. Eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal van de schoonmoeder.
Je moest is mee maken zoeen narcist als schoonmoeder. Je krijgt er gewoon moordneigingen van. Zelfs haar dochter vond goed wat ik deed ook zei heeft er schoon genoeg van haar terreur.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef halfway het volgende:
Nadat we uit hun huis waren schreeuwde ik opnieuw met vieze vuilen hoerenkinderen etc waarbij de hele straat dat duidelijk hoorde.
Ik denk dat jezelf ook niet helemaal 100 bent.
Dan is mijn vraag, waarom heb je er simpelweg nog contact mee?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
Ze is een toneelspeler die GLASHARD liegt. Laatst had ze bijvoorbeeld ons eten vol gespoten met sambal , en dan bedoel ik echt volgespoten dat je de eten niet kon proeven.
Als je haar dan erop aanspreekt waarom ze dat had gedaan en of ze dit als grapje bedoelde , ging ze EXTREEM hard ontkennen alsof haar leven er vanaf hing. Narcisten zijn mensen die ik niets anders kan noemen dan hell on earth echt waar.
Echt he je wilt ze gewoon helemaal in elkaar timmeren. Vreemde is dat het blijkbaar zo is dat narcisten alle soort aandacht/energie leuk vinden , of het positief of negatief is maakt voor hen niet uit.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef Academicus het volgende:
Ik had ook ooit zo'n schoonmoeder. Na de zoveelste razernij heb ik haar bij haar nekvel gepakt, met haar kop in de plee gedouwd en op luide toon duidelijk gemaakt dat het nu maar eens klaar moest zijn
Sindsdien nooit meer last van gehad
We hebben er geen contact meer. Sinds dat we erachter zijn gekomen dat dit alles verbonden is aan een psychiatrische ziekte is het klaar. Sinds 2 weken spreken we niet meer , voor mij en mijn vriendin is het afgelopen. Ze zit er wel mee dat haar moeder leeft maar tegelijkertijd dood is. Dat is dan iets waar zij mee moet gaan dealen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag, waarom heb je er simpelweg nog contact mee?
Narcisten moet je als volgt aanpakken.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
Echt he je wilt ze gewoon helemaal in elkaar timmeren. Vreemde is dat het blijkbaar zo is dat narcisten alle soort aandacht/energie leuk vinden , of het positief of negatief is maakt voor hen niet uit.
We moeten een brief terug sturen naar de gemeente daarin vragen ze of je ouders mee komen met hoeveel personen en wie de getuigen zullen zijn. We hebben dit dus netjes gemeld aan haar ouders , maar dat ging weer verkeerd want haar moeder zei direct '' ja maar dat boeit me niet wat jullie doen...'' (want het gaat niet over haar , en ze kan haar dochter niet meer neerhalen met ''het is je vriend en niet je man!'' + ze gunt niemand leuke dingen)quote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees trouwens ook weer dingen die niet kloppen, zoals van haar vader uitnodigen voor jullie huwelijk van volgende maand, hopend dat hij getuige wil zijn. Je moet de getuigen al officieel doorgeven als je in ondertrouw gaat.
Je bent al getrouwd.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
We hebben er geen contact meer. Sinds dat we erachter zijn gekomen dat dit alles verbonden is aan een psychiatrische ziekte is het klaar. Sinds 2 weken spreken we niet meer , voor mij en mijn vriendin is het afgelopen. Ze zit er wel mee dat haar moeder leeft maar tegelijkertijd dood is. Dat is dan iets waar zij mee moet gaan dealen.
Volgende maand ga ik namelijk na 2 jaar samengewoond te hebben met haar trouwen vanuit de gemeente.
WGR / Partner alimentatie.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:34 schreef hebeenvraagje het volgende:
Ik als man zijnde verdien 1800 euro per maand netto. Ik ben heftruckchauffeur.
Mijn vrouw met wie ik getrouwd ben , verdient 4000 euro netto als advocaat zijnde.
Als ik met haar zou gaan scheiden , hoeveel partneralimentatie zou ik dan van haar krijgen en voor hoelang?
Dquote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent al getrouwd.
[..]
WGR / Partner alimentatie.
Dat topic was meer bedoelt van wat er kan gebeuren bij een slechte afloop. Volgend maand gaan we als het goed is trouwen. Morgen ff brief terug sturen naar de gemeente met alle gegevens van ons.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent al getrouwd.
[..]
WGR / Partner alimentatie.
Zelf ben je ook niet echt fris, dus waarom zou ik je geloven?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
We moeten een brief terug sturen naar de gemeente daarin vragen ze of je ouders mee komen met hoeveel personen en wie de getuigen zullen zijn. We hebben dit dus netjes gemeld aan haar ouders , maar dat ging weer verkeerd want haar moeder zei direct '' ja maar dat boeit me niet wat jullie doen...'' (want het gaat niet over haar , en ze kan haar dochter niet meer neerhalen met ''het is je vriend en niet je man!'' + ze gunt niemand leuke dingen)
Direct erna besteld ze eten voor ons , kapsalon , haar man moest het ophalen. Dus wat doet ze , ze gaat naar hem toe en geeft stiekem aan van dat hij bij de cafetaria moet aangeven dat ze de kapsalon vol moeten spuiten met sambal.
En direct nadat ik ging eten ontplofde de bom en schold ik hen allemaal uit. Schoonmoeder heeft geen empathie voor de ander dus voor haar is dit dood normaal om de ander te (poging tot) vergiftigen.
Ja, en die drie ton op de bank: ook onzin? Haar studie geneeskunde: ook onzin? Die master rechten: ook onzin?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:13 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
D
[..]
Dat topic was meer bedoelt van wat er kan gebeuren bij een slechte afloop. Volgend maand gaan we als het goed is trouwen. Morgen ff brief terug sturen naar de gemeente met alle gegevens van ons.
Dankjewel. Je hoeft niks te geloven. Als je wilt laat ik je kennis maken met die duivel. Alhoewel ze naar jou toe normaal zal overkomen want dat doet ze naar de buitenwereld. Alsof ze wel een goed persoon is terwijl ze een duivel is voor haar directe naasten.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelf ben je ook niet echt fris, dus waarom zou ik je geloven?
Oh is dat deze user? De naam deed me buiten WGR zo gauw geen belletje rinkelen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en die drie ton op de bank: ook onzin? Haar studie geneeskunde: ook onzin? Die master rechten: ook onzin?
Geneeskunde? Ze is bezig met haar master rechten dat klopt. Ze heeft meer dan een ton. Die 3 ton is meer toekomst gericht. Dat gehele topic is toekomst gericht. Ik heb 3 ton geschreven omdat ze advocaat gaat worden en dus veel geld opzij zal zetten nadat ze klaar is met haar studie.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en die drie ton op de bank: ook onzin? Haar studie geneeskunde: ook onzin? Die master rechten: ook onzin?
Ik vind kennisnemen van jouw topics al vrij hels.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
Dankjewel. Je hoeft niks te geloven. Als je wilt laat ik je kennis maken met die duivel. Alhoewel ze naar jou toe normaal zal overkomen want dat doet ze naar de buitenwereld. Alsof ze wel een goed persoon is terwijl ze een duivel is voor haar directe naasten.
Ja want een laag opgeleide gozer mag geen hoog opgeleide dame huwen? Want dat mag en kan niet.....quote:Op zondag 23 mei 2021 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind kennisnemen van jouw topics al vrij hels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |