Is het wat?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
23.05 shownieuws
https://www.shownieuws.nl(...)eert-op-gewonde-foto
ook fff kijken
Ze heeft wel alle fotos met hem van haar insta gehaaldquote:Op zondag 23 mei 2021 23:25 schreef DKUp het volgende:
Jamie vergeeft het hem natuurlijk allemaal en dan is het binnen een paar jaar weer raak.
Ga gewoon af van een debiel als Jorik.
Spijt komt altijd later, we gaan het zienquote:Op zondag 23 mei 2021 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze heeft wel alle fotos met hem van haar insta gehaald
Oefquote:Op zondag 23 mei 2021 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sommige BNers verwijderen foto's van partners alsof ze oude post weggooien om het daarna uit de papierbak te vissen omdat ze het blijkbaar toxh nodig haddenquote:
Die Lil Kleine trap je toch zo helemaal de vernieling in met zijn open ruggetjequote:Op zondag 23 mei 2021 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
De pech van Kleine is dat haar BFF’s ook klappen gehad hebben. Koen van kleine zelf en Estelle van badr.
Ik hoop voor ze dat ze sterk genoeg zijn.
Nee, ze maakt wel een statement door ze te verwijderen.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:56 schreef Phoebster het volgende:
Precies, ze verwijderen de foto's niet maar archiveren ze. Dan zijn ze met een druk op de knop weer terug als het weer aan is![]()
Ik verwacht dat Jamie met een verhaal komt als "ik zat niet goed in mijn vel, heftig jaar gehad, ik heb wat dingen niet goed ingeschat en daarop gereageerd en toen kreeg ik paniek en heb ik mezelf bezeerd. Joris was heel lief en het is allemaal heel vervelend dat de pers dit moment nog traumatischer maakt".
wat een k*t opmerking. Zij krijgt een fles op haar hoofd en dat is wat jij te zeggen hebt?! F*cking toetsenbord ridder.!quote:Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De botox-arts kan binnenkort weer aan de bak.
Waarom is dat zijn pech? Estelle is zelfs bij Badr gebleven toen hij iemand halfdood schopte. Bovendien wist ze al van Joriks agressie toen ze zich uitgebreid liet fêteren door dat stumpertje in Dubai.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
De pech van Kleine is dat haar BFF’s ook klappen gehad hebben. Koen van kleine zelf en Estelle van badr.
Ik hoop voor ze dat ze sterk genoeg zijn.
Vind het persoonlijk ook absoluut niet kunnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:20 schreef Rubella het volgende:
[..]
wat een k*t opmerking. Zij krijgt een fles op haar hoofd en dat is wat jij te zeggen hebt?! F*cking toetsenbord ridder.!
Dat niet alleen, ze bleef zelfs nog nadat hij haar zoon met zijn kop in de toiletpot duwde.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Estelle is zelfs bij Badr gebleven toen hij iemand halfdood schopte.
Ja dat was toen ie twee stoere matties het werk op liet knappen he? Zelf "durft" hij het alleen bij een vrouw die (ook) onder invloed is.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Evert Santegoeds helemaal los in shownieuws![]()
16 april ook al in de uitzending bij shownieuws met klappen die gevallen zijn![]()
![]()
Ja bleeeeegh. Kindvrouwtjes die op zulke mannen vallen en er nog bij blijven ook. Die mannen zijn schuldig aan hun agressieve daden maar die vrouwen mogen ook wel eens bij zichzelf nagaan waarom ze dat tolereren.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:33 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze bleef zelfs nog nadat hij haar zoon met zijn kop in de toiletpot duwde.
Yolanthe heeft een bewezen slecht voorbeeld gehad thuis, met haar verslaafde en gewelddadige vader. Zal ze altijd alert op moeten blijven in volgende relaties. En je gaat snel terug naar de patronen die je in je onderbewuste herkent.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:44 schreef alors het volgende:
Als ik haar zo hoor praten bij dat interview met Robert dan zal zoiets wel vaker zijn gebeurd. En daarna praat ze ook nog (indirect) over of ze hem vreemdgaan oid zou vergeven en ja dat zou ze. En ze geeft aan dat ze niet goed alleen kan zijn...
Ik moet ook een beetje denken aan Yolanthe die volgens mij ook heel veel bagger van Sneijder heeft gepikt. Hoe onderdanig ze zich opstelde in dat interview met zin tweeën in dat programma waar ze ouder werden gemaakt. Ik word er wel een beetje verdrietig van dat zulke (financieel onafhankelijke) vrouwen het niet aan lijken te durven om voor zichzelf en hun kind te kiezen in zo’n geval.
Maar aan de andere kant kiezen zulke mannen vrouwen daar natuurlijk ook op uit.
Meestal trauma bonding en daddy issues of een combi daarvan.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja bleeeeegh. Kindvrouwtjes die op zulke mannen vallen en er nog bij blijven ook. Die mannen zijn schuldig aan hun agressieve daden maar die vrouwen mogen ook wel eens bij zichzelf nagaan waarom ze dat tolereren.
Zij bleef bij haar vent uit pure armoede. Dat gun je toch niemand.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarom is dat zijn pech? Estelle is zelfs bij Badr gebleven toen hij iemand halfdood schopte. Bovendien wist ze al van Joriks agressie toen ze zich uitgebreid liet fêteren door dat stumpertje in Dubai.
Van haar hoef je echt niks te verwachten. Die zal misschien nog liever zien dat ze bij elkaar blijven...
Nee dat was eind vorig jaar waar jij het over hebt. Vorige maand schijnt hij zich op dusdanige manier te hebben gedragen tijdens de opnames van hun rls op Ibiza, dat die werden stilgelegd. Hij is toen ook geweldig geweest en ook dat was niet de eerste keer, werd door Evert besprokenquote:Op maandag 24 mei 2021 00:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat was toen ie twee stoere matties het werk op liet knappen he? Zelf "durft" hij het alleen bij een vrouw die (ook) onder invloed is.
Je bent mist nog een paarquote:Op maandag 24 mei 2021 00:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Evert Santegoeds helemaal los in shownieuws![]()
16 april ook al in de uitzending bij shownieuws met klappen die gevallen zijn![]()
![]()
Volgens Discovery waarvoor Lil kleine een real life soap maakt is het een privé kwestie![]()
Evert gaat morgen Discovery USA bellen dat het niet langer een privé kwestie is en hoe zij kijken naar zijn drank drugs en geweld voorvallen![]()
![]()
Ik pak de popcorn en pis nu al in mijn broek van het lachen![]()
Klopt, maar zie niet in hoe dat de pech van Lul Kleine is.quote:Op maandag 24 mei 2021 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij bleef bij haar vent uit pure armoede. Dat gun je toch niemand.
Het zijn BFF’s, neem aan in goede maar ook in slechte tijden. jaimie heeft wel een klein kindje.
Ohhh ja, wist niet dat dat toen bij Shownieuws was gekomen. Toen dat incident met die vrienden naar buiten kwam, werd hij ook lekker aangepakt bij Shownieuws.quote:Op maandag 24 mei 2021 02:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Nee dat was eind vorig jaar waar jij het over hebt. Vorige maand schijnt hij zich op dusdanige manier te hebben gedragen tijdens de opnames van hun rls op Ibiza, dat die werden stilgelegd. Hij is toen ook geweldig geweest en ook dat was niet de eerste keer, werd door Evert besproken
Ga weg man, kutopmerkingen zijn king in dit topic. Op de radio moet ik die kut'muziek' al tolereren, laat me dan ten minste mijn frustraties uiten in dit topic.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:20 schreef Rubella het volgende:
[..]
wat een k*t opmerking. Zij krijgt een fles op haar hoofd en dat is wat jij te zeggen hebt?! F*cking toetsenbord ridder.!
Ik heb nog wel een Lego gevangenis voor hem.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Lil Kleine al om overlevering naar Nederland heeft gevraagd. Even zien of er nog een cel vrij is in Madurodam.
Waarom richt jij die frustratie dan op haar ipv op Lul Kleine?quote:Op maandag 24 mei 2021 07:10 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ga weg man, kutopmerkingen zijn king in dit topic. Op de radio moet ik die kut'muziek' al tolereren, laat me dan ten minste mijn frustraties uiten in dit topic.
Ik ontken zeker niet dat ik hier kom om grappig te doen. En die frustratie op haar afreageren valt wel mee, want ik drijf de spot met haar op een openbaar forum. That's it. Ik val haar niet lastig op instagram ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom richt jij die frustratie dan op haar ipv op Lul Kleine?
Precies je wil "grappig" komen doen hier. Wees dan ook man genoeg om dat toe te geven lafaard.
Voor dezelfde opmerking maar dan over Sonja Bakker moest ik over de knie en wat ik wel niet dacht en bla bla chocoladevla.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Lil Kleine trap je toch zo helemaal de vernieling in met zijn open ruggetjeJamie zal het wel lekker vinden wat klappen, beetje bdsm.
Eh ik heb in dit topic al opgemerkt klaar te zijn met die victim blaming en joligheid naar Jaimie.quote:Op maandag 24 mei 2021 09:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Voor dezelfde opmerking maar dan over Sonja Bakker moest ik over de knie en wat ik wel niet dacht en bla bla chocoladevla.![]()
Selectieve verontwaardiging much.
Een goede psycholoog, dat gun je haar vooral.quote:Op maandag 24 mei 2021 09:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh ik heb in dit topic al opgemerkt klaar te zijn met die victim blaming en joligheid naar Jaimie.
Ja, opmerkingen als kop om op te slaan en ze zal het wel lekker vinden?quote:Op maandag 24 mei 2021 09:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh ik heb in dit topic al opgemerkt klaar te zijn met die victim blaming en joligheid naar Jaimie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |