Precies mijn gedachtegangquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat wordt krap, ik ga 24-7 op vakantie. En ik verwacht zondag of maandag een afspraak te kunnen gaan maken.
Wat dat betreft mazzel, wij gaan 3 augustus pas!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat wordt krap, ik ga 24-7 op vakantie. En ik verwacht zondag of maandag een afspraak te kunnen gaan maken.
Ik moet het niet te zwaar maken, ik heb wel iets van mazzel. We blijven in Nederland. In het slechtste geval moet ik 3 uur rijden voor de 2e prik. Want ik weet niet of ik de 2e prik op dezelfde lokatie moet krijgen als de 1e.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:35 schreef caroro het volgende:
[..]
Wat dat betreft mazzel, wij gaan 3 augustus pas!
Wij blijven ook in NL hoor, alles is nog zo onzeker op het moment. En ik zou er ook voor heen en weer gereden zijn, met alle liefde. Maar dat het niet hoeft is ook wel een heel fijn idee, en de vrienden waarmee we gaan worden min of meer in hetzelfde tijdsbestek gevaccineerd, het is gewoon een hele geruststelling.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik moet het niet te zwaar maken, ik heb wel iets van mazzel. We blijven in Nederland. In het slechtste geval moet ik 3 uur rijden voor de 2e prik. Want ik weet niet of ik de 2e prik op dezelfde lokatie moet krijgen als de 1e.
Zou lekker zijn. En ik ben ook wel blij met het nieuws dat Janssen leverproblemen heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef caroro het volgende:
[..]
Wij blijven ook in NL hoor, alles is nog zo onzeker op het moment. En ik zou er ook voor heen en weer gereden zijn, met alle liefde. Maar dat het niet hoeft is ook wel een heel fijn idee, en de vrienden waarmee we gaan worden min of meer in hetzelfde tijdsbestek gevaccineerd, het is gewoon een hele geruststelling.
En ik hoop echt dat er nu elke dag tenminste 2 jaargangen open gaan! Hoppa doorpakken!!
Lekker hoor, al had ik toch iets meer verwacht. Dacht dat we rond de 120k prikken extra zouden zien. Maar grote kans dat de achterstand nog ingelopen wordt nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:43 schreef 297534 het volgende:
197.399 prikken er bij. Dat zijn de prikken van de afgelopen dagen die vanwege een storing niet waren meegeteld en een deel van gisteren. Dus misschien komen er voor gisteren nog wat bij.
Ja ligt er wel aan hoeveel van de gisteren gezette prikken al in dit getal zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lekker hoor, al had ik toch iets meer verwacht. Dacht dat we rond de 120k prikken extra zouden zien. Maar grote kans dat de achterstand nog ingelopen wordt nu.
77 hierquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zal zien dat het stokt bij 77 morgen
Hmmm bijzonder. Net stond er op het dashboard dat ook een deel van de gisteren gezette prikken in de nieuwe cijfers zat. Maar nu staat er alleen dat het een correctie is van de afgelopen dagen. Even afwachten dus maar hoeveel er nog gaan bijkomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja ligt er wel aan hoeveel van de gisteren gezette prikken al in dit getal zitten.
Er moeten er nog wel heel wat bij om op het aantal van vorige week uit te komen.
Aan de grafiek te zien zit gisteren er nog niet bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja ligt er wel aan hoeveel van de gisteren gezette prikken al in dit getal zitten.
Er moeten er nog wel heel wat bij om op het aantal van vorige week uit te komen.
Haha, ik vond de instroom met 96 al zo hoogquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:23 schreef phluphy het volgende:
Het wordt bijna saai, al die ziekenhuisdalingen!![]()
Grapje! Ik word er nog steeds héééél blij van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 27 april t/m maandag 3 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 12,2% (percentage positieve tests: 11,7)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 4 t/m maandag 10 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 0,7% (percentage positieve tests: 12,3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)
dinsdag: 5.518
woensdag: 6.356
donderdag: 6.013
vrijdag: 5.515
zaterdag: 4.446
zondag: 4.436
maandag: 2.829
totaal: 35.113
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: -20,5% (percentage positieve tests: 10,4)
dinsdag: 5.326
woensdag: 4.549
donderdag: 4.632
vrijdag: 4.148
zaterdag: 3.162
zondag: 3.422
maandag: 2.690
totaal: 27.929
Besmettingcijfers dinsdag 25 t/m maandag 31 mei:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: - 33,5%
dinsdag: 2.462
woensdag: 2.754
donderdag: 3.328
vrijdag: 3.852
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 21.696 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
![]()
![]()
Besmettingscijfers toch een hele kleine tegenvaller. Natuurlijk fijn dat het onder de 4000 is en lager dan vorige week. Maar had op iets betere cijfers gehoopt, zo rond de 3100. Ik denk dat toch stiekem Pinksteren en een kleine storing gisteren gezorgd heeft voor deze cijfers.
Gelukkig gaan we vanaf vandaag echt mooi weer krijgen en hebben we vele jaren voor vaccinaties opengezet deze week. Dat gaat wel zorgen voor een verdere daling.![]()
Precies de groep die opgenomen is voor ze hun vvaccin kregen die er nu uitkomt. Je ziet dat de vaccins goed werken, er komen amper meer patiënten bij van die groep. Ik denk dat je dit beeld nog wel een week of 2 gaat zien, dan verwacht ik nog maar een handvol 70+ in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
De leeftijdsgroep 70+ vliegt echt de ziekenhuizen uit![]()
Het percentage positieve tests is gestegen van 8,6 naar 8,7.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |