Een eventuele huldiging zou ik een hoogtepunt van het seizoen qua vermaak vindenquote:Op zondag 23 mei 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze dit straks ook zo gaan vieren begint het echt chanante vorm aan te nemen.
8 of 9 meen ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen idee dat het zo vroeg wasWas dit Linssen zijn 15de doelpunt van het seizoen?
Hier hoopte ik al een beetje op.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Utrecht laat zich echt genottelijk kennen
Wanne topshow
Hey, nog gefeliciteerd met Els!quote:Op zondag 23 mei 2021 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen idee dat het zo vroeg wasWas dit Linssen zijn 15de doelpunt van het seizoen?
Dat wordt genieten na het fluitsignaal.quote:
Straks nog een WOEDENDE kluwen om Higler heen wat overigens wel terecht is en dan kan de tv weer veilig uitquote:
Feyenoord kwam erg goed weg.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef De_Kraam het volgende:
Deze wedstrijd had toch minstens één rode kaart verdiend.
Anderzijds had ik het Feyenoord ook wel gegundquote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord kwam erg goed weg.
Maar goed dit gun je Utrecht.
quote:Op zondag 23 mei 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft anderhalf jaar tegen Feyenoord aangekeken. Dan mag je een keer huilen.
Beide clubs verdienen geen Europeesquote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Grappig dat Higler probeert te fluiten als Nijhuis, maar echt aan alle kanten de plank misslaat.
Overigens verdiende Utrecht de winst ook niet
Nouja als je al geen idee had van NAC-NEC zegt dit statement niet zoveelquote:Op zondag 23 mei 2021 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Kan niet veel zijn
Ga maar om vergeving vragen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Achterlijke scheids en die VAR tsja
het is maar dat ik een ban wil ontwijken
Feyenoord keihard genaaid door scheids tegen wolfsberger. Anders hadden ze gewoon ko fase gehaaldquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 23 mei 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja als je al geen idee had van NAC-NEC zegt dit statement niet zoveel
nog leukerquote:Op zondag 23 mei 2021 14:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kinderen op het veld omdat je jezelf hebt gekwalificeerd voor een beschamende nederlaag tegen een Europese dwergclub.
Ik had het over dit seizoen, niet over de EL eerder.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:12 schreef SOG het volgende:
[..]
Feyenoord keihard genaaid door scheids tegen wolfsberger. Anders hadden ze gewoon ko fase gehaald
Link?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik een SUPERLEUK topic over geopend
Haha lol hoe kom je erop?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dit in je signature zetten
Beschamend inderdaad. Dit is dus waarom ze geen topclub meer zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt wel alsof ze kampioen zijn geworden
Ik zou dat wijf best pompen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:16 schreef RipCity het volgende:
Kinderen van Feyenoord spelers zijn nog lelijker dan die van Koetlife
Een like vanwege de 1e zinquote:Op zondag 23 mei 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die Aletha kan dit ook helemaal niet.
BRENG FRESIA TERUG
Klinkt als een Baudet adept.quote:
Wie is deze debiel?quote:
Vrouwenhater gespotquote:Op zondag 23 mei 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
Hier gaan we verder met de Eredivisie vrou...
En uit de TV
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2021:2141quote:Veroordeelt user @Paul in Disney abonnementskosten voor Feyenoord users op het FOK! Forum, tot op heden begroot op ¤ 1.683.
5e plek vieren. Het is er niet beter op geworden.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ik schakel net in. Is Feyenoord zojuist landskampioen geworden?
Beetje op een leuke manier een seizoen afsluiten is hier al een "huldiging." Moeten hunnie weten.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:56 schreef fetX het volgende:
Oh de ‘zE zIjN zO uItBunDiG’ posts zijn er alweer zie ik.
Was echt zo tam als wat. Als je dit al ‘uitbundig vieren’ vindt ben je niet zoveel gewend.
quote:
Ik was gewoon weer blij met een paar fatsoenlijke thuisoverwinningen hoor, toch al ruim een jaar terug dat dit gebeurdequote:Op zondag 23 mei 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ah, de 'als je dit al uitbundig vindt ben je niks gewend'-posts zijn er weer.
Om goed te praten dat Feyenoord als een kind zo blij is met een prestatie die normaliter door een omhooggevallen middenmoter behaald wordt.
Ook geluisterdquote:Op zondag 23 mei 2021 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus @:Tagliano Evert is een warm bad.
Zonder wrok door het leven.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook geluisterd
Ik denk dat ik zo de hele avond naar Evert zou kunnen luisteren
Als ik zo oud zou kunnen worden wil ik graag direct tekenen jaquote:
Wie dat niet kan, die is niet helemaal goed bij zijn paasei.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook geluisterd
Ik denk dat ik zo de hele avond naar Evert zou kunnen luisteren
Maar Dick van Egmond ziet meer in Martin van der Kerkhof als VAR bij een beslissende wedstrijdquote:Pol van Boekel is door de UEFA aangesteld als assistent-VAR bij de Europa League-finale tussen Villarreal en Manchester United van aanstaande woensdag (21.00 uur).
Dat betwijfel, teams die jij noemt komen uit de top-5 van de ranking en die hebben maar 1 plek. De vraag is in hoeverre clubs als Roma en Spurs gemotiveerd zijn om in een poule te gaan spelen met 3 nietszeggende clubs uit pakweg Oostenrijk, Kazachstan en Noord-Macedonië. Denk niet dat het ze bijster veel interesseert.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat AS Roma, Tottenham, Villareal en Rennes ook Conference League gaan spelen. Union Berlin is een verrassing. Maar dit wordt dus ook weer gewoon een feestje voor de grote competities.
Ondanks dat het ze niet interesseert gaan ze dat toernooi toch domineren. Wie gaat ze stoppen? Feyenoord? Malmö? Gent?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat betwijfel, teams die jij noemt komen uit de top-5 van de ranking en die hebben maar 1 plek. De vraag is in hoeverre clubs als Roma en Spurs gemotiveerd zijn om in een poule te gaan spelen met 3 nietszeggende clubs uit pakweg Oostenrijk, Kazachstan en Noord-Macedonië. Denk niet dat het ze bijster veel interesseert.
Ik heb zo het vermoeden dat dit toernooi totaal niet aan gaat spreken.
Zoals ik het begreep is er bij de nieuwe opzet van de Europa League meer ruimte voor afvallers uit de Champions League terwijl er in totaal minder teams meedoen dan voorheen. Daardoor komen er veel clubs die normaal aan de Europa League mee zouden in de Conference League terecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat AS Roma, Tottenham, Villareal en Rennes ook Conference League gaan spelen. Union Berlin is een verrassing. Maar dit wordt dus ook weer gewoon een feestje voor de grote competities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |