Ik kan mij winnaars herinneren die er gigantisch naast zaten en alsnog dik de juryvote wonnenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen zat 1 vd 3 zangers tijdens de juryshow een paar keer mis. In de liveshow ging alles goed. Het grote publiek denkt dan dat de jury's er niets van kunnen, terwijl het toen echt aan Il Volo zelf lag.
Of op Nederland of Spanje.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lullig, maar als er zoveel goede inzendingen zijn, waarom zou je dan op Duitsland of Spanje stemmen?
Dat die laag zouden eindigen oke, maar Nederland?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lullig, maar als er zoveel goede inzendingen zijn, waarom zou je dan op Duitsland of Spanje stemmen?
Makkelijk daar weggekomen?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:05 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis!
Wat een avonddeze zal me qua ESF-herinneringen altijd bij blijven. Het was echt een groot feest en die climax bij de puntentelling.
Op zich ben ik blij met de Italiaanse winst, maar ik was na vanavond wel echt team Barbara geworden
Complimenten aan de hele productie, hier mogen ze echt heel trots op zijn
quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een van die gasten had een glas gebroken en daar waren ze mee bezig
Die foto van iemand van de NOS laat wel zien dat er echt een glas was gevallen (allemaal scherven) en nul resten van een mogelijk lijntje op de tafelquote:
Politiek correct geneuzel hebben ze in Oost - Europa niks mee te maken. Het is opdringerig en daar gaat men niet op stemmen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat die laag zouden eindigen oke, maar Nederland?
Was een glas gevallen. Hij zei ook een paar keer "I don't do drugs, please don't say that, please don't say that".quote:
Frankrijk kreeg heel vaak nul punten van de jury. En ook uit landen die normaal wel van dit soort muziek houden. Heel vreemd.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, daar snapte ik niks van. Nederland 0 geven okee, er zijn genoeg betere nummers, maar Frankrijk 0 daar moeten ze voor uit de muziekwereld geschopt worden.
Ja leuk verhaal van die Italiaanquote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was een glas gevallen. Hij zei ook een paar keer "I don't do drugs, please don't say that, please don't say that".
Zijn glas met coke.quote:
Huh? Wie zat er dan naast? Hier heb ik nooit wat van meegekregenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen zat 1 vd 3 zangers tijdens de juryshow een paar keer mis. In de liveshow ging alles goed. Het grote publiek denkt dan dat de jury's er niets van kunnen, terwijl het toen echt aan Il Volo zelf lag.
Je bent ook echt een idiote mafklapper als je ook maar 1% gelooft dat iemand in een zaal met 4000 man, 25+ camera's en 200 miljoen kijkers zoiets zou doen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die foto van iemand van de NOS laat wel zien dat er echt een glas was gevallen (allemaal scherven) en nul resten van een mogelijk lijntje op de tafel
Brainpower MANIAKquote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Momo het volgende:
Niemand van de Nederlandse jury heeft Italie hoger gezet dan plek 12 van de 26
Ik had Nederland wel iets hoger geschat, maar op zich is het toch niet zo vreemd dat het nergens in de top 10 is geëindigd. Het is niet beter/slechter dan Spanje en VK.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat die laag zouden eindigen oke, maar Nederland?
Ja eens, ik snap ook niet dat het zo sterk gesuggereerd wordt door velenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bent ook echt een idiote mafklapper als je ook maar 1% gelooft dat iemand in een zaal met 4000 man, 25+ camera's en 200 miljoen kijkers zoiets zou doen.
Ik heb rockers weleens zichzelf zien aftrekken on stage voor 45.000 man. En wat dacht je van onze vrienden van Rammsteinquote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bent ook echt een idiote mafklapper als je ook maar 1% gelooft dat iemand in een zaal met 4000 man, 25+ camera's en 200 miljoen kijkers zoiets zou doen.
Zeker Vlamingen in de juryquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, daar snapte ik niks van. Nederland 0 geven okee, er zijn genoeg betere nummers, maar Frankrijk 0 daar moeten ze voor uit de muziekwereld geschopt worden.
Vandaar dat Rusland en Malta daar wel heel populair waren. Beide liedjes die nog een veel meer uitgesproken liedje hadden. Beide liedjes die heel erg op de lange tenen trapt van mensen die helemaal panisch worden van politieke correctheid etc.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel hebben ze in Oost - Europa niks mee te maken. Het is opdringerig en daar gaat men niet op stemmen.
Die paar jury's hebben Frankrijk wel de kop gekostquote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk kreeg heel vaak nul punten van de jury. En ook uit landen die normaal wel van dit soort muziek houden. Heel vreemd.
Dit dus. Wat een productie zeker met de uitdagingen van de laatste dagen.,quote:Op zondag 23 mei 2021 02:05 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis!
Wat een avonddeze zal me qua ESF-herinneringen altijd bij blijven. Het was echt een groot feest en die climax bij de puntentelling.
Op zich ben ik blij met de Italiaanse winst, maar ik was na vanavond wel echt team Barbara geworden
Complimenten aan de hele productie, hier mogen ze echt heel trots op zijn
Gezien de samenstelling van de jury vind ik dit toch wel RRRRAAAAARRRRR, hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Momo het volgende:
Er staat inderdaad een camera voor z'n neus (haha) zo dom kun je toch niet zijn?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeggen dat vrouwen voor zichzelf op moeten komen valt voor mij niet onder politiek correct geneuzel. Wel het BLM en LHBGTQ gebeuren o.a.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaar dat Rusland en Malta daar wel heel populair waren. Beide liedjes die nog een veel meer uitgesproken liedje hadden. Beide liedjes die heel erg op de lange tenen trapt van mensen die helemaal panisch worden van politieke correctheid etc.
quote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Momo het volgende:
Hier hetzelfde gevoel!quote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Momazie het volgende:
Hoe kan ik gaan slapen?
Ik ben nog helemaal beduusd van de 4x 0 punten, maar ook van de winst van Italië. De beelden van Zwitserland na de juryvotes, waarbij Edsilia dus blijkbaar een beetje in paniek was omdat het te lang duurde. Van het gedoe op twitter van het vermeende cokegebruik van Italië en de tweede plek van Frankrijk. Malta die slechter scoorde dan zij hadden verwacht EN ZO VEEL MEER!
Dit was zo'n gave week! Ik heb zo ontzettend genoten.
Valt mij flink tegen van Don Leo.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:15 schreef Momo het volgende:
Dat zag hij niet. Die gozer links van hem wel, want die tikt hem aanquote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat inderdaad een camera voor z'n neus (haha) zo dom kun je toch niet zijn?
Eens, het was allemaal te weinig aansprekendquote:Op zondag 23 mei 2021 02:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had Nederland wel iets hoger geschat, maar op zich is het toch niet zo vreemd dat het nergens in de top 10 is geëindigd. Het is niet beter/slechter dan Spanje en VK.
Precies. Bij de televote heeft het volgens verwachting gepresteerd.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die paar jury's hebben Frankrijk wel de kop gekost
Klopt. Al kun je ook wel weer zeggen dat Italië ook wel wat meer puntjes had mogen krijgen van de jury.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die paar jury's hebben Frankrijk wel de kop gekost
Ja, dat doe je ook echt als er al 3 camera's voor je neus staan.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zag hij niet. Die gozer links van hem wel, want die tikt hem aan
[ afbeelding ]
Dat probleem had Mahmood ook in 2019. Dat is ook logisch, anders zouden ze winnenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Precies. Bij de televote heeft het volgens verwachting gepresteerd.
Ik heb NL eigenlijk vanaf 1e keer dat ik het hoorde bij de onderste 5 gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 02:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, het was allemaal te weinig aansprekend
Je zou die hele meuk maar moeten afbreken pffff de tandjes wat een werk.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Pino112 het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
De hele LED-vloer wordt nu al uit elkaar gehaald
Vrouwenrechten staan in heel veel landen nog extreem onder druk, dus daar is het wel degelijk een issue. Ook in Nederland zijn er nog genoeg die vinden dat we het daar vooral maar niet over moeten hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeggen dat vrouwen voor zichzelf op moeten komen valt voor mij niet onder politiek correct geneuzel. Wel het BLM en LHBGTQ gebeuren o.a.
Dat moet ik even terugkijken morgen, want dat kreeg ik vanuit de zaal niet meequote:Op zondag 23 mei 2021 02:19 schreef Em31 het volgende:
Die Erasmusbrug in Ahoy trouwens
[ afbeelding ]
Nee niet echtquote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Momazie het volgende:
Wat denken jullie? Zou NL meer punten hebben gekregen als we geen host country waren geweest?
Nope minder denk ik. Nu krijgen we wat puntjes voor de moeite.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Momazie het volgende:
Wat denken jullie? Zou NL meer punten hebben gekregen als we geen host country waren geweest?
Nah dat denk ik niet .Waarom zou dat een verschil maken?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Momazie het volgende:
Denk nog minder.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Momazie het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb rockers weleens zichzelf zien aftrekken on stage voor 45.000 man.
Als ik naar de beelden kijk vraag ik mij vooral af waar hij dan vanaf zou moeten snuiven. Want volgens mij is zijn neus niet laag genoeg voor de tafel. Daarnaast zijn er beelden geplaatst van de tafel na afloop. Die zag er wel heel schoon uit voor zo'n willekeurig lijntje coke.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat doe je ook echt als er al 3 camera's voor je neus staan.
Kon ook niet want was AR.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moet ik even terugkijken morgen, want dat kreeg ik vanuit de zaal niet mee
Vrij normaal hoor bij metal, heavy metal en/of hard rock concertenquote:
Bovenkant hand ouwe reus.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik naar de beelden kijk vraag ik mij vooral af waar hij dan vanaf zou moeten snuiven. Want volgens mij is zijn neus niet laag genoeg voor de tafel. Daarnaast zijn er beelden geplaatst van de tafel na afloop. Die zag er wel heel schoon uit voor zo'n willekeurig lijntje coke.
Dan had het waarschijnlijk de finale niet gehaald.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef Momazie het volgende:
Alsof hij dan niet op z'n flikker zou krijgen van z'n delegatie die er letterlijk bij zitquote:Op zondag 23 mei 2021 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik naar de beelden kijk vraag ik mij vooral af waar hij dan vanaf zou moeten snuiven. Want volgens mij is zijn neus niet laag genoeg voor de tafel. Daarnaast zijn er beelden geplaatst van de tafel na afloop. Die zag er wel heel schoon uit voor zo'n willekeurig lijntje coke.
Over de tweede halve finale.. Denemarken had gewoon de finale gehaald bij de televoting.en San Marino op het nippertje. En Tsjechie 0 puntenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit nu de resultaten van de 1e halve finale te bekijken. Zoals we al dachten is België gered door de jury en had Kroatië een hogere score bij de televoting. En Ierland als laatste.
Als zijn neus al bij de tafel komt is het lang niet lang genoeg om er ook nog echt wat in te krijgen iig.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal ook wel naderhand gebeuren lijkt mij, maar die zagen het ook niet, enkel die gast links van hem.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:24 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Alsof hij dan niet op z'n flikker zou krijgen van z'n delegatie die er letterlijk bij zit
Ja binnen 50 minuten thuis, meteen weg kunnen rijden vanaf Ahoyquote:
En dan net weer de UKquote:Op zondag 23 mei 2021 02:21 schreef NailQueen het volgende:
Dit is ook de allereerste keer een land 0 punten krijgt van het publiek én de jury!
Beide handen zitten niet onder zijn neus in dat fragment.quote:
Skkrrrrttt nice. Waar moest je naartoe? Brabant?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja binnen 50 minuten thuis, meteen weg kunnen rijden vanaf Ahoy
Goed verhaal, nog nooit meegemaakt daarquote:Op zondag 23 mei 2021 02:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor bij metal, heavy metal en/of hard rock concertenJe hebt er wauzen tussenlopen. Youtube maar eens
Die tafel is volgens mij ook nog een stuk lagerquote:Op zondag 23 mei 2021 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als zijn neus al bij de tafel komt is het lang niet lang genoeg om er ook nog echt wat in te krijgen iig.
Dat ook. Het kleinste lijntje coke wat ooit gesnoven is.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als zijn neus al bij de tafel komt is het lang niet lang genoeg om er ook nog echt wat in te krijgen iig.
Let op zijn rechterhand als hij zijn hoofd buigtquote:Op zondag 23 mei 2021 02:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beide handen zitten niet onder zijn neus in dat fragment.
Topgozerquote:Op zondag 23 mei 2021 02:25 schreef Andromache het volgende:
Tix aka Tim op de foto in de NY Times @:Aoibhin @:Moira @:Roger_Epiales @:H_T![]()
[ twitter ]
Ik weet niet. Zou zelf niet zo snel stemmen op het land wat het jaar daarvoor al gewonnen heeft, denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah dat denk ik niet .Waarom zou dat een verschil maken?
Ja die zit 30 centimeter van zijn neus afquote:Op zondag 23 mei 2021 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Let op zijn rechterhand als hij zijn hoofd buigt
Ben jij dat? Met vleugels?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Topgozer
Door deze post besef ik ook dat ik 6 topics achter loop en geef ik de hoop op dat ik dat vannacht nog bijgelezen krijg
Grow was een veel betere keuze maar goed.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:26 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zou zelf niet zo snel stemmen op het land wat het jaar daarvoor al gewonnen heeft, denk ik.![]()
Ik ben benieuwd of NL in de halve finale afgevallen zou zijn dit jaar..
Dat zou ik onterecht hebben gevonden.
Lijkt het idd wel, ik zat naar die bak bier te kijken.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die tafel is volgens mij ook nog een stuk lager
Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die zit 30 centimeter van zijn neus af
Nou, weg met de brexit danquote:Op zondag 23 mei 2021 02:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze gaan de Brexit wel weer de schuld geven...
25 cm dan. Nog steeds best een afstand om door de lucht te snuiven.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo overdrijvenMaar we komen er toch nooit achter dusja waar lullen we over
Zeker niet! Ik was in het oranjequote:
25 cm das een best formaatje ouwe reus. Ik denk dat het veel sneller gaat maar goedquote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
25 cm dan. Nog steeds best een afstand om door de lucht te snuiven.
Het kan ook minder zijn geweest. Maar als jij beweerd dat die het van zijn hand afsnuift dan moet je echt aan een bril hoor, want zijn hand zit echt totaal niet onder zijn neus.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slaat straks alles in elkaar in de hotelkamer natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Jeangu neemt het trouwens sportief op. Dat mag ook wel even gezegd worden!
Jeanguquote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Nieuwe techniek, je laat het van je hand afwaaien zo je neus in.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
25 cm dan. Nog steeds best een afstand om door de lucht te snuiven.
Die Duitser ook, lag krom van het lachen met zijn 0 punten.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Dat klopt, ja, dat jij er niets van begrijpt en dat niet inziet, weten we intussen welquote:Op zondag 23 mei 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, heel erg zijn mening aan het doorduwen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu Op1 terug te kijken, Paul de Leeuw is echt vervelend
Jij wordt al stoned van het roken van gras icm een vloeitje ouwe dibbesquote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nieuwe techniek, je laat het van je hand afwaaien zo je neus in.
Met zo'n nummer kan hij ook niet andersquote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Duitser ook, lag krom van het lachen met zijn 0 punten.
Jendrick is sowieso een sympathieke vent. Met veel humor. Die Looklabs met hem en Nikkiequote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Duitser ook, lag krom van het lachen met zijn 0 punten.
Duitsers en humorquote:Op zondag 23 mei 2021 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jendrick is sowieso een sympathieke vent. Met veel humor. Die Looklabs met hem en Nikkie
Je moet niet je eigen ervaringen op anderen projecteren he.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij wordt al stoned van het roken van gras icm een vloeitje ouwe dibbes
Heb je ook nog zoektermen "rockstarts jerking off for crowd" geeft gelukkig geen resultaten.,quote:Op zondag 23 mei 2021 02:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor bij metal, heavy metal en/of hard rock concertenJe hebt er wauzen tussenlopen. Youtube maar eens
Ben jij een Duitser dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Duitsers en humorIs Jendrick geen Duitser dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |