snap je, dit soort dingen zijn niet altijd rationeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat nogal. Wordt gezien als soft-drugs. Begrijp dat je het kan zien als hard-drugs, maar ik hou zelf het liefst gewoon wel afstand van pillen en spuiten etc.
heb zijn dikke billen liever niet op mn gezicht.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:57 schreef Solotovski het volgende:
Ik had eigenlijk op een phoenyxkneus tt gehoopt
Jammer ash
welke?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
be
[..]
n as we speak harddrugs aan het doen, ben je bang?
post mrr/wildchild nog wel eens?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:58 schreef The_Emotion het volgende:
Ik had [KLB SC] Dickpics in Stimo's DM-box
Ja, maar dit is niet de echte SC, die andere is gereekstquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:59 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
post mrr/wildchild nog wel eens?
Customs consultant via mn werkquote:Op zondag 23 mei 2021 00:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
noel, wat voor opleiding doe je overigens?
Ja maar daar willen we niet postenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:01 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de echte SC, die andere is gereekst
in klb?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:01 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de echte SC, die andere is gereekst
Goed punt welquote:
Werken voor mn kkgeldquote:
Dit klopt. Ik heb me over je ontfermtquote:Op zondag 23 mei 2021 00:04 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
gezellig, noel was een van mn eerste fok!-vrienden.
bij mij niet, ik lig heel gemakkelijk in de groep altijd, maar fantastische kerel jaquote:Op zondag 23 mei 2021 00:04 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
gezellig, noel was een van mn eerste fok!-vrienden.
Vlak jezelf ook vooral niet uit he!!quote:Op zondag 23 mei 2021 00:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
bij mij niet, ik lig heel gemakkelijk in de groep altijd, maar fantastische kerel ja
Zie ik niet op mobielquote:
Die iron dome van Israël is wel fucking vetquote:
De Rotterdamse denkerquote:Op zondag 23 mei 2021 00:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En nou heel snel opkankeren ja, Ik ben van Rotterdam ja. Ik draai je kop eraf.
ja hoor dat vaker maar wat is er precies vet aan (srs)?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die iron dome van Israël is wel fucking vet
Ik zit ook mobiel en kan het gewoon zien.quote:
is echt gestoord manquote:Op zondag 23 mei 2021 00:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
box ouwe alhoewel ik 't soms wel grappig vind hoe ze wegkomen met die shit.
Al die raketten die dan pfieuww pfieuww pfieuww gaan achter de inkomende raketten aan met allemaal lichtjes en knal biem paf boemquote:Op zondag 23 mei 2021 00:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja hoor dat vaker maar wat is er precies vet aan (srs)?
Die zou ik de fame niet gunnenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:12 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel en kan het gewoon zien.
Maar goed, vogeltjespoep in zn sig
Nou neequote:Op zondag 23 mei 2021 00:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
ik heb 't gevoel dat ik op een trip ben maar gewoon volledig nuchter.
Klinkt als de nieuwste film van Michael Bayquote:Op zondag 23 mei 2021 00:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Al die raketten die dan pfieuww pfieuww pfieuww gaan achter de inkomende raketten aan met allemaal lichtjes en knal biem paf boem
of Ahnald.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Klinkt als de nieuwste film van Michael Bay
Vind die films meestal toch net iets te over the topquote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Klinkt als de nieuwste film van Michael Bay
Is ook zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind die films meestal toch net iets te over the top
Ja vraag ik mezelf ook al hele tijd afquote:Op zondag 23 mei 2021 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
ook mooi hoe de NOS het woord "botsingen" gebruikt wanneer Israël demonstranten kapotmept in bezette gebieden, vraag me af of ze dat woord ook zouden gebruiken als het over Rusland ging
Wat ben je toch maatschappelijk betrokkenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja vraag ik mezelf ook al hele tijd af
Dat maatschappij, dat ben jij!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2021 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je toch maatschappelijk betrokken
Dat maatschappij lolquote:
last action hero? sixth dag? terminator?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:17 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Is ook zo.
Liever een klassieker van Ahnuld
Ga ik ff af als een gieterquote:
noel, die anti-zionistisch is, wat een baasquote:Op zondag 23 mei 2021 00:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja vraag ik mezelf ook al hele tijd af
We golfen elke vrijdag dus mwahquote:
Nee die heb ik nog geen seconde gemistquote:
The Running Manquote:Op zondag 23 mei 2021 00:22 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
last action hero? sixth dag? terminator?
hij is toch veel meer entertainment dan biden. feit dat kim al perplex stond van zn opmerkingen zegt toch genoeg.quote:
K heb het idd niet op joden maar dat is voetbal gerelateerdquote:Op zondag 23 mei 2021 00:22 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
noel, die anti-zionistisch is, wat een baas.
feijenoord?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb het idd niet op joden maar dat is voetbal gerelateerd
Ongetwijfeld. Ik heb alleen liever dat nobuddies voor entertainment zorgen ipv wereldleidersquote:Op zondag 23 mei 2021 00:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hij is toch veel meer entertainment dan biden. feit dat kim al perplex stond van zn opmerkingen zegt toch genoeg.
dit kan ook anders opgevat worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:27 schreef Solotovski het volgende:
Laat je niet misleiden door mn ster, die is omdat ik abo heb
Collega kan hem best goed nadoen, erg leukquote:
Braddiequote:Op zondag 23 mei 2021 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik heb alleen liever dat nobuddies voor entertainment zorgen ipv wereldleiders
zit wat in.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik heb alleen liever dat nobuddies voor entertainment zorgen ipv wereldleiders
It's the Bradge here, God bless Americaquote:
Lol neequote:
Mensen die meneer tegen me zeggenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
hadden jullie een bepaalde leeftijd of moment dat je je oud voelde?
eerste x of zodra 't structureel werd? was voor mij ook wel een momentje, dat ik besefte dat 't eigenlijk niet meer raar is om me als meneer te zien.quote:
Nog niet, maar wel in aantocht gok ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Structureel, zo confronterend man damnquote:Op zondag 23 mei 2021 00:33 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
eerste x of zodra 't structureel werd? was voor mij ook wel een momentje, dat ik besefte dat 't eigenlijk niet meer raar is om me als meneer te zien.
wnr was dat ongeveer en hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Structureel, zo confronterend man damn
Ik heb toch helemaal geen zin om al je vragen te beantwoordenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wnr was dat ongeveer en hoe oud ben je nu?
Vorig jaar toen ik mijn eerste grijze haar zag.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ja dan komt het wel dichtbij hequote:Op zondag 23 mei 2021 00:40 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik mijn eerste grijze haar zag.
op jouw leeftijd? is redelijk laat toch.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:40 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik mijn eerste grijze haar zag.
herhaalvraag van dimm?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen zin om al je vragen te beantwoorden
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn jullie geworden wat jullie vroeger wilden worden?
Wilde altijd al slaaf van het systeem worden dus ja zekerquote:
Hij heet geen phoenyxkneusquote:Op zondag 23 mei 2021 00:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
Niet zoiets gevoeligs vragen dan gaat hij alleen maar meer schelden
Dat bedoel ikquote:
Gelukkig alleen bij m'n ongeschoren vlasbaardjequote:Op zondag 23 mei 2021 00:41 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
op jouw leeftijd? is redelijk laat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |