Gefeliciteerd makker.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik zie dat ik momenteel in de top 10 sta qua likes op het forum
Dat moet gevierd worden!
21quote:
Met dit soort opmerkingen ga je de top 10 nooit bereikenquote:
Maakt niet uit, ik sponsor jou dagelijks met likesquote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen ga je de top 10 nooit bereiken
Hmm nou ja, ik vind niet dat het recht doet aan mijn prachtige bijdrages maar ik kan er mee leven. Een verwijderde post is ook weg likes? Dat zou een hoop verklaren.quote:
Ben jij zo'n boefje?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik vind niet dat het recht doet aan mijn prachtige bijdrages maar ik kan er mee leven. Een verwijderde post is ook weg likes? Dat zou een hoop verklaren.
Ja die 8 likes tellen dus niet meequote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik vind niet dat het recht doet aan mijn prachtige bijdrages maar ik kan er mee leven. Een verwijderde post is ook weg likes? Dat zou een hoop verklaren.
Sorry maar likes in ESF tellen sowieso niet mee wmbquote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar alleen in ESF zou dat al zo'n 40-45 likes schelen.
Likes gestrooid voor user @Oriente .quote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen ga je de top 10 nooit bereiken
Het is een kat en muis spel, de ene keer winnen wij, de andere keer zij.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Likes gestrooid voor user @:Oriente.
Door mijn verminderde activiteit sta ik voor het eerst in tijden niet meer boven je.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik zie dat ik momenteel in de top 10 sta qua likes op het forum
Dat moet gevierd worden!
Wees blij dat je in elk geval niet onder hem ligtquote:Op maandag 24 mei 2021 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door mijn verminderde activiteit sta ik voor het eerst in tijden niet meer boven je.
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is een kat en muis spel, de ene keer winnen wij, de andere keer zij.
Probeerde ik ook eenmalig maar mijn fantastische Afro Jack Lamborghini grap werd enkel door jou opgepikt waarna ik het opgaf.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar alleen in ESF zou dat al zo'n 40-45 likes schelen.
Die mensen herkennen ware kwaliteit niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeerde ik ook eenmalig maar mijn fantastische Afro Jack Lamborghini grap werd enkel door jou opgepikt waarna ik het opgaf.
Wat verwacht je dan van mensen die wekenlang naar het ESF uitkijkenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensen herkennen ware kwaliteit niet.
Dat ze likes geven zodra het superieure VBL die mensjes even uitlegt hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van mensen die wekenlang naar het ESF uitkijken
owelquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had wel gesport, blijkbaar ben ik het vergeten te melden.
Excuus, want ik weet dat je dit owel graag hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |