The Game!quote:Op maandag 24 mei 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
????????????????????
Waar gaat dit over?
Ik had wel gesport, blijkbaar ben ik het vergeten te melden.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond geen mention van jou gehad. Gaat het wel?
@fetX en ik waren allebei helemaal van slag maatquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had wel gesport, blijkbaar ben ik het vergeten te melden.
Excuus, want ik weet dat je dit owel graag hebt
@onlogisch heeft dit ook graag.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
owelquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cryptoaids.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:36 schreef Oriente het volgende:
Ik kan bijna een elektrische step kopen met mijn crypto gains van de afgelopen 5 dagen
Of een auto trouwens
Maar ik heb geen rijbewijs
quote:
Zijn jullie broers? of kloons?quote:
Chris Woerts heeft een seizoen lang alleen maar open deuren ingetrapt op een hele saaie manier.quote:
Ik vind hem een hele vermoeiende vent.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chris Woerts heeft een seizoen lang alleen maar open deuren ingetrapt op een hele saaie manier.
Jij was eerder dus jij krijgt de likequote:
Is hij ook, kan me ook niet voorstellen dat ze hier één iemand (behalve Chris zelf) een plezier mee doen.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind hem een hele vermoeiende vent.
Laat hij lekker bij die gek van Mens gaan zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is hij ook, kan me ook niet voorstellen dat ze hier één iemand (behalve Chris zelf) een plezier mee doen.
Waar sta ik?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik zie dat ik momenteel in de top 10 sta qua likes op het forum
Dat moet gevierd worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |