abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:36:01 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559707


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559728
Passend gifje de afgelopen dagen

pi_199559741
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:34 schreef Nattekat het volgende: [..] Nee, eentje met een deftige hoeveelheid koelvermogen waar ik meer aan heb dan de 7000BTU die mijn huidige ac claimt te hebben. Aangezien jij er waarschijnlijk verstand van hebt; zit er nog een verschil tussen het dure spul en goedkope merken, of is het één pot nat? :@
Alle mobiele is prut. Behalve de mobiele units waarbij je een buitendeel echt buiten hangt aan je raamkozijn of op een platdak. Het koelvermogen nog hoger maken betekend bij een mobiele unit dat je nog meer lucht naar binnen trekt en je het nog warm hebt.

Bv zoiets: https://www.bol.com/nl/p/(...)QbnObmsaAvKJEALw_wcB
Vakman pur sang
pi_199559904
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:37 schreef Oriente het volgende:
Passend gifje de afgelopen dagen

[ afbeelding ]
🥰
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:49:20 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559950
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]

Alle mobiele is prut. Behalve de mobiele units waarbij je een buitendeel echt buiten hangt aan je raamkozijn of op een platdak. Het koelvermogen nog hoger maken betekend bij een mobiele unit dat je nog meer lucht naar binnen trekt en je het nog warm hebt.
Nou ja, ik merk wel een enorm verschil met een kennis die een krachtigere mobiele airco heeft. Meer koelvermogen betekent niet automatisch dat er meer lucht verplaatst wordt :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:50:06 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559959
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Bv zoiets: https://www.bol.com/nl/p/(...)QbnObmsaAvKJEALw_wcB
Poeh, als Bitcoin nu plots hele gekke dingen gaat doen voor de zomer begint, dan kan ik nog wel zoiets overwegen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199560069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou ja, ik merk wel een enorm verschil met een kennis die een krachtigere mobiele airco heeft. Meer koelvermogen betekent niet automatisch dat er meer lucht verplaatst wordt :P
Jawel want de mobiele unit blaast de warme lucht via een slang naar buiten. Die lucht moet weer worden aangevuld, die komt door kieren of open ramen weer naar binnen en is vochtig.
Dus pas bij een split kun je alles sluiten wordt de lucht echt droger.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:57:28 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199560137
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jawel want de mobiele unit blaast de warme lucht via een slang naar buiten. Die lucht moet weer worden aangevuld, die komt door kieren of open ramen weer naar binnen en is vochtig.
Dus pas bij een split kun je alles sluiten wordt de lucht echt droger.
Ja, dat stuk snap ik wel, maar meer koelvermogen betekent niet meer onderdruk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:58:59 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199560171
Maar wel meer warmte die afgevoerd moet worden.
Huilen dan.
pi_199560194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dat stuk snap ik wel, maar meer koelvermogen betekent niet meer onderdruk.
Jawel dus, iig per definitie meer lucht die afgevoerd wordt :P
Vakman pur sang
pi_199560200
Split airco is wel echt iets voor de cryptobosses, met 40 graden lekker koel binnen grafiekjes kijken ipv naar Ibiza. Overigens totaal andere werking dan een mobiele airco.

Heb zelf de Daikin Daikin FTXM35M, nooit een seconde spijt van gehad en extreem zuinig, zowel koelen als verwarmen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 20:01:05 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199560214
Split airco is leuk als je je eigen huis hebt en niet van plan bent binnen 2 jaarr weer te verkassen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 20:02:15 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199560228
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jawel dus, iig per definitie meer lucht die afgevoerd wordt :P
Even veel lucht dat extra afgekoeld wordt is de definitie :Y

Valt in de praktijk alleen iets tegen soms.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199560305
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:

[..]

GLCH
Thanks! Maar als ik naar de explorer kijk zie ik dat de eerste 3 holders 20% van alle coins in bezit hebben?
pi_199560450
Gaat dit topic nu over airco's? :P
pi_199560455
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Even veel lucht dat extra afgekoeld wordt is de definitie :Y

Valt in de praktijk alleen iets tegen soms.
Nee je snapt het principe niet, denk ik aan je reactie.
Er zijn 2 luchtstromen.
1 uit de ruimte door de verdamper en terug in de ruimte waar lucht van 7C wordt ingeblazen.
1 uit de ruimte door de condensor waar lucht van 50C naar buiten wordt afgevoerd.
Die 2e luchtstroom wordt altijd terug van buiten aangevoerd.
Vakman pur sang
pi_199560476
Ada gaat weer lekker terug naar beneden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 20:14:27 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199560510
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee je snapt het principe niet, denk ik aan je reactie.
Er zijn 2 luchtstromen.
1 uit de ruimte door de verdamper en terug in de ruimte waar lucht van 7C wordt ingeblazen.
1 uit de ruimte door de condensor waar lucht van 50C naar buiten wordt afgevoerd.
Die 2e luchtstroom wordt altijd terug van buiten aangevoerd.
Ja, dat snap ik heel goed, maar ik snap niet hoe een airco die 100m3 lucht verplaatst met een koelvermogen van 12000BTU meer lucht van buiten opzuigt dan een airco die 100m3 verplaatst maar slechts 7000BTU koevermogen heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199560526
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:05 schreef tgev het volgende:

[..]

Thanks! Maar als ik naar de explorer kijk zie ik dat de eerste 3 holders 20% van alle coins in bezit hebben?
Dat zijn wallets van het team en voor marketing. Voor de rest zijn alle tokens al in omloop wat redelijk uniek is.
pi_199560563
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik heel goed, maar ik snap niet hoe een airco die 100m3 lucht verplaatst met een koelvermogen van 12000BTU meer lucht van buiten opzuigt dan een airco die 100m3 verplaatst maar slechts 7000BTU koevermogen heeft.
Als die allebei 100m3/h zouden uitblazen heb je gelijk.
Maar de unit van 7000btu blaast 450m3/h maar buiten en die van 12.000 btu 800m3/h.
Dat moet om het vermogen te kunnen afvoeren want de maximale temp blijft 50C.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 20:18:15 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199560587
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als die allebei 100m3/h zouden uitblazen heb je gelijk.
Maar de unit van 7000btu blaast 450m3/h maar buiten en die van 12.000 btu 800m3/h.
Dat moet om het vermogen te kunnen afvoeren want de maximale temp blijft 50C.
Ah op die manier. Dat zetten ze er voor het gemak niet bij in de productomschrijving :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199561194
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ada gaat weer lekker terug naar beneden
Geeft ons kans om meer bij te kopen :9
blablablabla
pi_199561285
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Geeft ons kans om meer bij te kopen :9
Ja :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199562686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Split airco is leuk als je je eigen huis hebt en niet van plan bent binnen 2 jaarr weer te verkassen.
Een split unit is het altijd waard ALTIJD altijd. Ben blij met m'n mitsubishi... vorige zomer heerlijk geslapen op de stilste stand.

Maar nu moeten de coins eerst weer wat doen anders moet ik hem verkopen om te eten.
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 21:27:57 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199562810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:25 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Een split unit is het altijd waard ALTIJD altijd. Ben blij met m'n mitsubishi... vorige zomer heerlijk geslapen op de stilste stand.

Maar nu moeten de coins eerst weer wat doen anders moet ik hem verkopen om te eten.
Als je gaat huren niet :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199563107
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je gaat huren niet :+
Waarom in godesnaam niet? Trek je toch weer eraf als je weggaat. Als ik ergens een hekel aan heb is het slecht slapen in een plakkerig bed.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 22 mei 2021 @ 21:34:32 #27
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199563145
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 21:34:51 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199563166
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waarom in godesnaam niet? Trek je toch weer eraf als je weggaat. Als ik ergens een hekel aan heb is het slecht slapen in een plakkerig bed.
Het moet ook geïnstalleerd worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199563334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het moet ook geïnstalleerd worden.
DUS?! Jij laat niets installeren in een huurhuis? Al breekt je toilet pot ga je maar schijten in een gat omdat het een huurhuis is?
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 21:38:59 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199563388
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

DUS?! Jij laat niets installeren in een huurhuis? Al breekt je toilet pot ga je maar schijten in een gat omdat het een huurhuis is?
Je snapt echt niet dat je daar heel erg gedonder mee kan krijgen? _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199563515
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

DUS?! Jij laat niets installeren in een huurhuis? Al breekt je toilet pot ga je maar schijten in een gat omdat het een huurhuis is?
Bij de woco waar ik werk krijg je dan gewoon een nieuwe, mits je hem niet zelf afgebroken hebt.

Komt niet vaak voor trouwens, die dingen hebben niet veel te lijden als je er gewoon normaal mee omgaat. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199563672
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je snapt echt niet dat je daar heel erg gedonder mee kan krijgen? _O-
Waarom? Sterker nog als jij het betaalt en dan laat hangen voor de volgende zou ik als huisbaas zeggen prima. Tenzij het bijv. een appartementencomplex is waar het niet mag van de VVE of het echt niet kan bouwtechnisch.

En zo groot is dat gat niet. Ken iemand met een huurwoning die een mobiele airco had geplaatst en toen een gat naar buiten had gemaakt voor die slang :') Dan kan ik begrijpen dat je gezeik kan krijgen.
Facts don't care about your feelings
pi_199564225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waarom? Sterker nog als jij het betaalt en dan laat hangen voor de volgende zou ik als huisbaas zeggen prima. Tenzij het bijv. een appartementencomplex is waar het niet mag van de VVE of het echt niet kan bouwtechnisch.

En zo groot is dat gat niet. Ken iemand met een huurwoning die een mobiele airco had geplaatst en toen een gat naar buiten had gemaakt voor die slang :') Dan kan ik begrijpen dat je gezeik kan krijgen.
Is idd niet zo bijzonder, die airco doet iig precies wat ik wil, ADA niet :')
  zaterdag 22 mei 2021 @ 21:59:08 #34
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199564416
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:00 schreef JDx het volgende:
Split airco is wel echt iets voor de cryptobosses, met 40 graden lekker koel binnen grafiekjes kijken ipv naar Ibiza. Overigens totaal andere werking dan een mobiele airco.

Heb zelf de Daikin Daikin FTXM35M, nooit een seconde spijt van gehad en extreem zuinig, zowel koelen als verwarmen.
Ik was bezig een 3 split unit te bestellen, blijkt dat mijn dak rot is ...... dus eerst dat maar.

Oftewel, go crypto!!!!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199564499
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik was bezig een 3 split unit te bestellen, blijkt dat mijn dak rot is ...... dus eerst dat maar.

Oftewel, go crypto!!!!
Ben momenteel een beetje klaar met crypto, het schiet maar op en neer, ik voorspel alles goed, zo gauw als ik ook maar 1 seconde iets koop schiet het de andere kant op.
pi_199564645
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199564840
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Split airco is leuk als je je eigen huis hebt en niet van plan bent binnen 2 jaarr weer te verkassen.
Beneden- en bovenverdieping een split airco, heerlijk!! Dit jaar helaas nog niet nodig gehad 😅
pi_199564965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:08 schreef blackmore het volgende:

[..]

Beneden- en bovenverdieping een split airco, heerlijk!! Dit jaar helaas nog niet nodig gehad 😅
Helaas idd, want dat zou betekenen dat ik meer opwek dan dat ding gebruikt.

Mijn zonnepanelen moeten zorgen voor overtollig stroom voor minen voor meer zonnepanelen voor meer minen voor meer crypto voor winst op winst voor vakantie met nog meer zon.
pi_199564984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:08 schreef blackmore het volgende:

[..]

Beneden- en bovenverdieping een split airco, heerlijk!! Dit jaar helaas nog niet nodig gehad 😅
Ik verwarm met de mijne, draait al sinds januari en heb nog geen druppel gas verstookt aan verwarming :Y
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199565428
Maareh, als de BTC niet snel weer wat gaat doen naar boven, krijgen we dan weer einde alt season? :P Denkt het wel hè :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 22:19:56 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199565452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maareh, als de BTC niet snel weer wat gaat doen naar boven, krijgen we dan weer einde alt season? :P Denkt het wel hè :P
Nee, nu worden alle bags gevuld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 22:22:08 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199565548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, nu worden alle bags gevuld.
We gaan nog veel dieper zakken dan dit.

We ain't see nothing yet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199565685
Heb gisteravond (gelukkig maar tien euro weer) naar mijn krakenaccount gestuurd. Maar hij is nog steeds niet aangenomen. Keren daarvoor kwam hij wel super snel aan. Iemand een idee waardoor het komt?
pi_199565747
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We gaan nog veel dieper zakken dan dit.

We ain't see nothing yet.
SELL SELL SELL! :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199565761
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We gaan nog veel dieper zakken dan dit.

We ain't see nothing yet.
Elke 24 uur daalt het hele spul ook gewoon minstens 5-10 % ten opzichte van de voorgaande 24 uur. En de piekmomenten die er dan zijn worden ook steeds lager.

Van letterlijk bijna elke coin.
blablablabla
pi_199565828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maareh, als de BTC niet snel weer wat gaat doen naar boven, krijgen we dan weer einde alt season? :P Denkt het wel hè :P
Ik denk ergens dat het niet super lang gaat duren deze alt season. Hoor her en der dat mensen ook wel wachten tot een giga dip en dan flink gaan bijkopen. En denk opzicht dat bitcoin misschien in het gunstige geval blijft zweven tussen de 8000 en 13000 euro aan de uiterste ondergrens.
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 22:28:16 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199565845
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Elke 24 uur daalt het hele spul ook gewoon minstens 5-10 % ten opzichte van de voorgaande 24 uur. En de piekmomenten die er dan zijn worden ook steeds lager.

Van letterlijk bijna elke coin.
Of moet je nu gewoon je bags vullen? WaNt Ja HeT hEeFt ToCh VeEl WeG vAn 2017!!1!1!!!



:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199565858
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:24 schreef Medusa666 het volgende:
Heb gisteravond (gelukkig maar tien euro weer) naar mijn krakenaccount gestuurd. Maar hij is nog steeds niet aangenomen. Keren daarvoor kwam hij wel super snel aan. Iemand een idee waardoor het komt?
Tis weekend hé.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199565936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Tis weekend hé.
O en dan? Sorry ik zit niet super lang in crypto
pi_199565984
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

O en dan? Sorry ik zit niet super lang in crypto
Banktransacties naar buitenlandse rekeningen worden doorgaans alleen op werkdagen verwerkt. Dus als je een beetje pech hebt pas na pinksteren.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')