quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Hey Sun, welkom!
Ik ben er ook weer (even).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel gewoon ''normaal'' gegeten maar toch een halve kg kwijt.
Mijn high-tea gaat vandaag -uiteraard- niet door en nu moet ik extreem goed opletten dat ik al het lekkers (het is houdbaar gelukkig) bewaar en niet naar binnen-binge.![]()
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Hey Sun, welkom!
Ik ben er ook weer (even).Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel gewoon ''normaal'' gegeten maar toch een halve kg kwijt.
Mijn high-tea gaat vandaag -uiteraard- niet door en nu moet ik extreem goed opletten dat ik al het lekkers (het is houdbaar gelukkig) bewaar en niet naar binnen-binge.
Avondeten is dan iets wat ik niet ga veranderen. Minder jus, minder groot stuk vlees misschien, maar wel gewoon groenten, aardappelen en vleeschquote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:42 schreef SQ het volgende:
"Prak", dat intrigeert me @:Sunshine1982
Declan, wat kut zeg. Sterkte
Nee hoor, ook pasta, soep, rijst en ook soms wat anders. Dan eet hij brood.quote:
Goed bezig!!!quote:Op maandag 31 mei 2021 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
toch ook maar mee gaan schrijven hier....vanmorgen had ik mijn 2e afspraak bij de diëtiste en helemaal goed - 2.9 kilo!
Knap hoor. Zijn er dingen die je hebt geleerd van de diëtist? Ik gok dat ik er te eigenwijs voor benquote:Op maandag 31 mei 2021 20:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
J
[..]
Ja, ik was er ook wel blij mee. Nu nog 25 te gaan...
ja, niet evenveel opscheppen als mijn vriend en ipv chips of toastjes met kaas 's-avonds op de bank een bakkie popcorn maken.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Knap hoor. Zijn er dingen die je hebt geleerd van de diëtist? Ik gok dat ik er te eigenwijs voor ben
Dank je welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Zolang zij (en vooral jij) tevreden is, is het goed toch? En je was al een mooi aantal kg kwijt las ik laatst.
Ik weet niet precies hoeveel je woog, weegt en lang bent maar volgens mij kom je van ver en dat is gewoon knap hoor.
Dat is een fijn gevoel toch! Over goed bezig gesprokenquote:Ik voelde me vanmorgen dun toen ik opstonden was inderdaad flink wat kwijt volgens de weegschaal, dus ik ga even alles afwegen en in de eetmeter stoppen om te kijken of ik nog steeds genoeg eet. Zo ja, dan gaat het lekker. Ik merk wel dat ik veel lekkerder in mijn vel zit de laatste tijd.
Is heel normaal, die dingen hebben soms een beetje last van geheugenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:47 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een trollweegschaal..
Voor het schijten wegen, na het schijten wegen.. zelfde gewicht..
Moet misschien toch zo'n weegschaal als vlindertje hebben met 2 cijfers achter de komma...
Ik heb al een week lang een trolweegschaal.. maar ik zit ok op hetzelfde bankje als vitabella.. dus daar zou het ook zomaar aan kunnen liggen .quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Is heel normaal, die dingen hebben soms een beetje last van geheugendie van mij registreert dat ook nooit.
Morgen zal het vast weer lager zijn
Ja als we het met z'n 6/7-en konden opeten welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:49 schreef Holyme het volgende:
Een high tea stash klinkt eigenlijk best heel goed![]()
Bohh, warm. Beetje wandelen en dan houdt 't wel op qua B. En eindelijk warm genoeg om een nieuw, supertof jurkje aan kunnen doen
Zegt weinig, want we weten niet wat je wandeltempo's zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb vandaag 75 zoneminuten verdiend, damn3x 10-20 minuutjes gewandeld..
Al eerder gevraagd; betekend dit dat ik een betere of slechtere conditie heb nu?
Vorig jaar bij het sporten haalde ik nauwelijks zoneminuten, laat staan bij gewoon wandelen.
5,5/6km per uur?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt weinig, want we weten niet wat je wandeltempo's zijn.
Kan ook een efficiëntere hartslag zijn. Zou er niet al te zwaar aan tillen en in plaats daarvan focussen op wat je kan qua bewegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
5,5/6km per uur?
Vorig jaar haalde ik met moeite de 150, nu zit ik wekelijks boven de 300 zoneminuten.
Vorig jaar (met sporten voornamelijk) veel hijgen en zweten, maar blijkbaar geen hele hoge hartslag. Nu wandel ik gewoon naar school en heb ik zomaar 20 zoneminuten in 20 minuten, like, hoe dan?
Ik kan dus niet veel. Wandelen en af en toe een rondje fietsen. Maar dat is blijkbaar voldoendequote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook een efficiëntere hartslag zijn. Zou er niet al te zwaar aan tillen en in plaats daarvan focussen op wat je kan qua bewegen.
"LISS" is rete-effectief ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:10 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan dus niet veel. Wandelen en af en toe een rondje fietsen. Maar dat is blijkbaar voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |