abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:21:53 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199667585
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Hey Sun, welkom!

Ik ben er ook weer (even).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel gewoon ''normaal'' gegeten maar toch een halve kg kwijt.

Mijn high-tea gaat vandaag -uiteraard- niet door en nu moet ik extreem goed opletten dat ik al het lekkers (het is houdbaar gelukkig) bewaar en niet naar binnen-binge.
:* :*
pi_199667767
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Hey Sun, welkom!

Ik ben er ook weer (even).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel gewoon ''normaal'' gegeten maar toch een halve kg kwijt.

Mijn high-tea gaat vandaag -uiteraard- niet door en nu moet ik extreem goed opletten dat ik al het lekkers (het is houdbaar gelukkig) bewaar en niet naar binnen-binge.
Gecondoleerd.
pi_199668183
Dankjulliewel :S___D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199668523
Och @Declan-Harp gecondoleerd :* Veel sterkte!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:42:03 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_199668711
"Prak", dat intrigeert me @Sunshine1982 :D

Declan, wat kut zeg. Sterkte :*
disclaimer
pi_199668802
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:42 schreef SQ het volgende:
"Prak", dat intrigeert me @:Sunshine1982 :D

Declan, wat kut zeg. Sterkte :*
Avondeten is dan iets wat ik niet ga veranderen. Minder jus, minder groot stuk vlees misschien, maar wel gewoon groenten, aardappelen en vleesch :)

Vriend is niet zo avontuurlijk ingesteld wat betreft eten en ik heb geen zin om 2 verschillende dingen klaar te maken. Een prakkie vind ik zelf ook prima :)
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:43:49 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_199669137
Eet je dat elke avond?
disclaimer
pi_199669472
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:43 schreef SQ het volgende:
Eet je dat elke avond?
Nee hoor, ook pasta, soep, rijst en ook soms wat anders. Dan eet hij brood.

Ik ben niet zo moeilijk met eten. Ik lust alles wel. Helaas :P
pi_199669691
@Declan-Harp Sterkte

@Sunshine1982 En de ene dag een extra portie koken die hij de dag erna kan opwarmen? Dan kun jij die dag wel wat anders eten met de kinderen.
pi_199669844
Zou niks voor mij zijn, zo vaak agv'tje. Of een vriend die kieskeurig is (been there..) :+ Maar als het voor jou werkt, lekker zo eten dan ^O^ Wat je misschien wel kan doen is wat snaaigroente en eiwit toevoegen, bv een bakje kwark en 1 broodje ipv 2 broodjes. Daar zit ik langer vol van.
pi_199671664
Gecondoleerd Declan, veel sterkte :*

Welkom Sunshine!

Vanmorgen getennist met mijn zusje, tante en nichtje. Alle 4 even ruk qua spel. Door alle scheef geslagen ballen wel flink heen en weer gerend :D voor herhaling vatbaar.

Lijstje:
O: Foccasia met omelet van Backwerk
T: Barebells reep
D: Tosti en een maaltijdsalade
T: Brinta

Morgen BBQ *O*
pi_199671909
Wat een naar nieuws. Gecondoleerd Declan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199671970
Dankjewel allemaal :*
pi_199672028
Heel veel sterkte, Declan. :*
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 29 mei 2021 @ 20:20:07 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199672038
Ohw Declan.. :*

Hier geeft de weegschaal ook al 5 dagen hetzelfde aan.. maar aangezien ik ook mini-magnums genuttigd heb is dat misschien wel gewoon een *O* waard :+

Lijstje:
O: 1 bolletje, 2 kanten belegd met oude kaas, 1 croissant met jam
L: halve bagel belegd met gerookte zalm en groenten en een aardbei/ekderflower smoothie
S: rondje hardlopen
D: 1 empenada, wat zelfgemaakte tortilla chips en wat creme fraiche om in te dippen met wat komkommer erbij :+
Ik ben een beetje inspiratie loos qua avond eten geloof ik... }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199674364
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:14 schreef Declan-Harp het volgende:
Dankjewel allemaal :*
Sterkte :*
pi_199686879
Volgens mij is mijn Fitbit wéér stuk :{ Het is dat ze niet moeilijk doen over een nieuwe, anders was ik er wel klaar mee intussen. Hij registreert nog en zoemt nog als ik de zijkant indruk, maar het scherm blijft zwart. Bij soft reset komt er wel een smiley in beeld. Maar hard reset kan volgens mij alleen maar via het menu op je horloge en dat kan ik dus niet zien. Nog even googlen en proberen en anders maar weer de klantenservice...

O: brood met hagelslag
B: op aardig tempo een kort stukje fietsen (haast)
T: roze koek
B: stukje wandelen
L: brood en knäckebröd met eiersalade, 30+ kaas en vlokken
B: klussen
T: cupcake, komkommer, handje cashewnoten
B: half uurtje wandelen
D: kip, roerbakgroente, zilvervliesrijst en woksausje, kwark
B: Wii Fit (niet te lang want ik ben gaar)
pi_199695887
Wat rottig elke keer Hupje -O- welk model heb je? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn Inspire HR. Maar die is ook vrij basic.

Lijstje:
O: Alpro met muesi en een banaan
L: Volkoren brood met boterhamworst
T: Barebells reep
D: Gevulde gnocchi met tomatensaus en groenten
T: Brinta
pi_199696097
Een Charge 3 heb ik. Inmiddels heb ik hem toch weer aan de praat. Kennelijk had ik ongemerkt een bepaalde instelling geactiveerd :')

Vandaag:
O: brood met eiersalade, knäckebröd met vlokken
L: brood met eiersalade, ham, kaas
T: appel
B: beetje klussen
D: bloemkool stamppot met kip zigeuner schnitzel, kwark
B: Wii Fit
pi_199696231
Morgen weer naar de diëtiste, ik denk dat het wel even goed is :)

O. 2 boterhammen pindakaas
L. 2 boterhammen spiegelei
D. Pasta met tomaat en kaas
T. Kwark met appel en druiven

Best laat geluncht vandaag, waardoor ik niet aan een T toe kwam. Vanavond even een beetje inhalen
En morgen eindelijk even weer een gesprek over hoe nu verder. De afgelopen maand ging niet bepaald denderend
pi_199696263
Ik zie al een paar dagen de 3 (van 83.nogwat) op de weegschaal, de eerste kilo is er officieel af. Die gaat altijd het snelste he?
Zonder zoetigheid werkt voor mij toch echt niet, dus ik ben streng tegen mezelf en moet echt stoppen na een stuk chocola of een paar koekjes. Per dag is nu het eerste tussendoortje verantwoord, het tweede niet, maar wel beperkt qua hoeveelheid. Het tweede zojuist was twee theebeschuitjes, en da’s 70 kcal, dat lijkt me prima. Dat lukt echt niet elke dag zo goed hoor, zeker afgelopen weekend met migraine, maar goed, 80 gram chocola op een dag is altijd beter dan 200 gram.
pi_199696737
@Doedezemaar ik eet graag de reepjes 90% cacao van Godiva, die smaken nog steeds veij romig en minder bitter dan de meeste heel pure choco (al lust ik dat ook prima, deze zijn beter). En verder is mijn ontbijt vaak ook vrij zoet, muesli met dingen als gedroogd fruit, chocoballetjes, dat soort. En zoet fruit werkt ook wel. 2 theebeschuitjes is qua kcal prima, maar daar vind ik geen bal aan :P T is dus vaak wat noten, blauwe bessen of goji bessen, reepje puur.

Verder, mijn salad bowl bevat koriander :'( dat wordt dus dalijk nog wat anders eten.
pi_199696957
Oeh brr, koriander
  maandag 31 mei 2021 @ 19:19:35 #224
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_199697984
toch ook maar mee gaan schrijven hier....vanmorgen had ik mijn 2e afspraak bij de diëtiste en helemaal goed - 2.9 kilo!
pi_199698411
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
toch ook maar mee gaan schrijven hier....vanmorgen had ik mijn 2e afspraak bij de diëtiste en helemaal goed - 2.9 kilo!
Goed bezig!!!
  maandag 31 mei 2021 @ 20:03:52 #226
410477 Fietsertje70
pi_199698760
J
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed bezig!!!
Ja, ik was er ook wel blij mee. Nu nog 25 te gaan...
pi_199699280
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
J
[..]

Ja, ik was er ook wel blij mee. Nu nog 25 te gaan...
Knap hoor. Zijn er dingen die je hebt geleerd van de diëtist? Ik gok dat ik er te eigenwijs voor ben
  maandag 31 mei 2021 @ 21:00:08 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199699637
Oeh oppo pecan praline is lekker!
Hele week 3 bakken voor 10 euro als persoonlijke bonus bij de AH, ze weten wat ik wil :P

O ja en nog een nieuwe verslaving erbij.
De (per 3 verpakt) maiswafels sourcream en onion (en dan het liefst met oude kaas en kipfilet) van de AH.
Was crackers wel een beetje zat en ik wil niet altijd brood eten.

O maiswafels, 1 plak milner oud, 2 plakken kipfilet en een cappuccino
L zelfde als O zonder de cappuccino
D penne met iglo boursin en kipfilet
T 2 bolletjes oppo pecan praline, een kwart galia meloen, een zelfgemaakte ijskoffie en 2 blikjes 7 up free

[ Bericht 53% gewijzigd door SacreCoeur op 31-05-2021 21:05:55 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 23:22:03 #229
410477 Fietsertje70
pi_199701560
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Knap hoor. Zijn er dingen die je hebt geleerd van de diëtist? Ik gok dat ik er te eigenwijs voor ben
ja, niet evenveel opscheppen als mijn vriend en ipv chips of toastjes met kaas 's-avonds op de bank een bakkie popcorn maken.
pi_199703272
En terug van de diëtist. Ze vindt toch wel dat ik een behoorlijke eetstoornis heb, maar ze was wel tevreden over hoe ik het doe. Nieuwe afspraken gemaakt. Ik kan er weer een maandje tegenaan
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:33:29 #231
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199703482
Zolang zij (en vooral jij) tevreden is, is het goed toch? En je was al een mooi aantal kg kwijt las ik laatst.
Ik weet niet precies hoeveel je woog, weegt en lang bent maar volgens mij kom je van ver en dat is gewoon knap hoor.

Ik voelde me vanmorgen dun toen ik opstond :') en was inderdaad flink wat kwijt volgens de weegschaal, dus ik ga even alles afwegen en in de eetmeter stoppen om te kijken of ik nog steeds genoeg eet. Zo ja, dan gaat het lekker. Ik merk wel dat ik veel lekkerder in mijn vel zit de laatste tijd.
pi_199703677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Zolang zij (en vooral jij) tevreden is, is het goed toch? En je was al een mooi aantal kg kwijt las ik laatst.
Ik weet niet precies hoeveel je woog, weegt en lang bent maar volgens mij kom je van ver en dat is gewoon knap hoor.
Dank je wel :@ Ik doe mijn best. Naja, bmi is van 51 naar 48 gegaan. Dus dat is wel heel erg fijn *O* En zeker omdat dit vooral een eetstoornis aanpakken is, ben ik wel tevreden :)

quote:
Ik voelde me vanmorgen dun toen ik opstond :') en was inderdaad flink wat kwijt volgens de weegschaal, dus ik ga even alles afwegen en in de eetmeter stoppen om te kijken of ik nog steeds genoeg eet. Zo ja, dan gaat het lekker. Ik merk wel dat ik veel lekkerder in mijn vel zit de laatste tijd.
Dat is een fijn gevoel toch! Over goed bezig gesproken
En goed dat je even checkt en dat je goed in je vel zit! Trots op jou :)

Dit soort dingen en mensen zoals jij zijn de reden waarom ik hier post en lees. Het motiveert me enorm en geeft de burger hoop
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:27:23 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_199704063
Edit: verkeerde topic
Let me see you stripped down to the bone
pi_199704246
Fijn, positieve berichten in het topic!

Ik ben ongesteld en merk dat ik nu elke keer weer wat zwaarder ben, want waarschijnlijk door de menstruatie komt. Wel deed ik vandaag weer een keer een tailleriem om en kon makkelijk op het laatste gaatje, dat was 2 maanden terug nog niet zo :D

Ik word hormoon-wise alle kanten op geslingerd en dat vind ik moeilijk. Megablij met het mooie weer en je ineens verdrietig voelen. Enorme snaaizin zonder dat ik honger heb en meer van dat. Even uitzitten maar.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:47:15 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199704269
Ik heb een trollweegschaal..
Voor het schijten wegen, na het schijten wegen.. zelfde gewicht..

Moet misschien toch zo'n weegschaal als vlindertje hebben met 2 cijfers achter de komma... }:|
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:12:49 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_199704610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:47 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een trollweegschaal..
Voor het schijten wegen, na het schijten wegen.. zelfde gewicht..

Moet misschien toch zo'n weegschaal als vlindertje hebben met 2 cijfers achter de komma... }:|
Is heel normaal, die dingen hebben soms een beetje last van geheugen :P die van mij registreert dat ook nooit.
Morgen zal het vast weer lager zijn :)
disclaimer
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:15:55 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199704644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef SQ het volgende:

[..]

Is heel normaal, die dingen hebben soms een beetje last van geheugen :P die van mij registreert dat ook nooit.
Morgen zal het vast weer lager zijn :)
Ik heb al een week lang een trolweegschaal.. maar ik zit ok op hetzelfde bankje als vitabella.. dus daar zou het ook zomaar aan kunnen liggen .
pi_199705146
Ik dacht gelijk aan het WOTS-bankje :@ Die bedoel je vast niet.

Hier gaat het wel weer. Wel wat gesnackt van m'n high-tea stash maar die tas is inmiddels opgeruimd en uit het zicht ;)
pi_199707303
Een high tea stash klinkt eigenlijk best heel goed :D

Bohh, warm. Beetje wandelen en dan houdt 't wel op qua B. En eindelijk warm genoeg om een nieuw, supertof jurkje aan kunnen doen *O*
pi_199707382
Nieuwe jurkjes O+
Ik vond vorige week bij de kringloop een splinternieuw jurkje van King Louie. Hij zit nu al redelijk ruim, dus ik hoop ‘m na de zomer gewoon te verkopen, maar hij zit nu echt fijn en staat zo leuk. Het is deze, maar dan met een iets andere print https://thenextcloset.com(...)0lYn2yt450OVgseJ1fs4
pi_199707522
Ah die is leuk! En splinternieuw? Goeie vondst! :7 Als ik bloemetjes en andere kleurrijke prints draag voel ik me als een vis op het droge -O- meestal lange wikkelrok of neutrale print, of panter :P bij korte jurkjes fan van enkele specifieke stijlen van Gstar, nu deze aan, al issie leuker in het echt. En ik heb de split ietsje dichter gemaakt, je kon íets teveel zien :') https://www.zalando.nl/g-(...)l-gs121c0b6-k11.html
pi_199708668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:49 schreef Holyme het volgende:
Een high tea stash klinkt eigenlijk best heel goed :D

Bohh, warm. Beetje wandelen en dan houdt 't wel op qua B. En eindelijk warm genoeg om een nieuw, supertof jurkje aan kunnen doen *O*
Ja als we het met z'n 6/7-en konden opeten wel :o Ik ben zķ vatbaar voor dat spul.. dus gauw opgeruimd en wachten tot een ander weekend ;)
pi_199709129
Ik heb vandaag 75 zoneminuten verdiend, damn :o 3x 10-20 minuutjes gewandeld..

Al eerder gevraagd; betekend dit dat ik een betere of slechtere conditie heb nu?
Vorig jaar bij het sporten haalde ik nauwelijks zoneminuten, laat staan bij gewoon wandelen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:50:57 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199709159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb vandaag 75 zoneminuten verdiend, damn :o 3x 10-20 minuutjes gewandeld..

Al eerder gevraagd; betekend dit dat ik een betere of slechtere conditie heb nu?
Vorig jaar bij het sporten haalde ik nauwelijks zoneminuten, laat staan bij gewoon wandelen.
Zegt weinig, want we weten niet wat je wandeltempo's zijn. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199709263
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zegt weinig, want we weten niet wat je wandeltempo's zijn. :D
5,5/6km per uur?
Vorig jaar haalde ik met moeite de 150, nu zit ik wekelijks boven de 300 zoneminuten.

Vorig jaar (met sporten voornamelijk) veel hijgen en zweten, maar blijkbaar geen hele hoge hartslag. Nu wandel ik gewoon naar school en heb ik zomaar 20 zoneminuten in 20 minuten, like, hoe dan?
pi_199709336
Ik vond net de conditie-score in m'n Fitbit app; 37-41 ''Goed - heel goed voor vrouwen van jouw leeftijd''
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:10:16 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199709342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:01 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

5,5/6km per uur?
Vorig jaar haalde ik met moeite de 150, nu zit ik wekelijks boven de 300 zoneminuten.

Vorig jaar (met sporten voornamelijk) veel hijgen en zweten, maar blijkbaar geen hele hoge hartslag. Nu wandel ik gewoon naar school en heb ik zomaar 20 zoneminuten in 20 minuten, like, hoe dan?
Kan ook een efficiëntere hartslag zijn. Zou er niet al te zwaar aan tillen en in plaats daarvan focussen op wat je kan qua bewegen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199709349
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kan ook een efficiëntere hartslag zijn. Zou er niet al te zwaar aan tillen en in plaats daarvan focussen op wat je kan qua bewegen. :Y
Ik kan dus niet veel. Wandelen en af en toe een rondje fietsen. Maar dat is blijkbaar voldoende ;)
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:12:27 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_199709361
Oh maar die zone minuten gaan veel sneller dan de oude "actieve minuten". Destijds haalde ik regelmatig geen actieve minuten omdat ie pas ging tellen als je hartslag minimaal 10 minuten boven een bepaald tempo zat. Nu telt elke minuut met hartslag x, want ik heb soms direct na het opstaan al een zoneminuut te pakken :')
disclaimer
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:12:49 #250
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199709366
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:10 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik kan dus niet veel. Wandelen en af en toe een rondje fietsen. Maar dat is blijkbaar voldoende ;)
"LISS" is rete-effectief ja. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')