abonnement Unibet Coolblue
pi_199546821


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199546832
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199546855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In 2017 is er een crash van 35% geweest. Daar zitten we nu op.
Nou ja gooi gerust je vakantiegeld er in, maar dat wordt wel een teleurstelling vrees ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_199546897
We gaan rap richting de 35k. Als die 4chan dude niet volledig vol onzin zat dan klapt de hele handel daarna in elkaar. Ben heel benieuwd :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199546906
35%? We hebben 50% al aangetikt, van 64K naar 30K
pi_199546908
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
We gaan rap richting de 35k. Als die 4chan dude niet volledig vol onzin zat dan klapt de hele handel daarna in elkaar. Ben heel benieuwd :D
Samenvatting van wat de 4chan dude beweert? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199546925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Samenvatting van wat de 4chan dude beweert? :P
Dat we sinds vanmiddag langzaam naar de 35k zouden zakken, waarna het in één keer door klapt naar 25k, om vervolgens weer omhoog te schieten naar 70k. Dus tja, als dat uitkomt, weet wanneer je moet inkopen :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199546942
En inderdaad, er zit nu veel meer geld in. Je zou denken dat het dan minder snel 40% of meer instort, maar niet dus.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 21:44:11 #9
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199546972
M
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat we sinds vanmiddag langzaam naar de 35k zouden zakken, waarna het in één keer door klapt naar 25k, om vervolgens weer omhoog te schieten naar 70k. Dus tja, als dat uitkomt, weet wanneer je moet inkopen :P
Oke, ik ga alvast een nier uitsnijden.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199546978
Als ie terugzakt naar $18k ga ik beginnen met terugkopen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199547018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:42 schreef viceversa het volgende:
En inderdaad, er zit nu veel meer geld in. Je zou denken dat het dan minder snel 40% of meer instort, maar niet dus.
Er is toch rond de 500 miljard uitgehaald juist?
blablablabla
pi_199547024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat we sinds vanmiddag langzaam naar de 35k zouden zakken, waarna het in één keer door klapt naar 25k, om vervolgens weer omhoog te schieten naar 70k. Dus tja, als dat uitkomt, weet wanneer je moet inkopen :P
Ik zie dat eerst nog wel gebeuren, dat tweede niet, daar heb je echt een reeks gebeurtenissen voor nodig om de FOMO weer aan te jagen.

Aldus mijn glazen bol
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 mei 2021 @ 21:48:04 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:42 schreef viceversa het volgende:
En inderdaad, er zit nu veel meer geld in. Je zou denken dat het dan minder snel 40% of meer instort, maar niet dus.
Hoezo zit er geld in? Mensen hebben aan elkaar deze munten voor steeds hogere bedragen verkocht, maar er zit geen dollar ‘in’. Het enige geld wat erin gepompt is zijn mining fees, en dat geld is opgegaan aan stroomkosten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547107
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is toch rond de 500 miljard uitgehaald juist?
Precies. Belachelijk veel geld.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 21:55:49 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:52 schreef viceversa het volgende:

[..]

Precies. Belachelijk veel geld.
Leg mij eens uit hoe er geld in of uit bitcoin gehaald kan worden. Dat snap ik echt niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe er geld in of uit bitcoin gehaald kan worden. Dat snap ik echt niet.
Hoe stop je geld in of haal je geld uit een huis? Een auto? Dingen hebben waarde. Economie 101 :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199547274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hoe stop je geld in of haal je geld uit een huis? Een auto? Dingen hebben waarde. Economie 101 :')
Nou kan je met een huis en een auto wel nuttige dingen doen. Met cryptocurrencies toch een heel stuk minder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547301
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe er geld in of uit bitcoin gehaald kan worden. Dat snap ik echt niet.
BTC pompen met je exorbitante cashflow, dom klapvee mee lokken in een zogenaamde cryptorevolutie. Verkopen met winst. Klapvee blijft geruïneerd achter.

Fijn een financieel systeem zonder enige vorm van regulering, wie wil dat nou niet.
blablablabla
pi_199547331
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou kan je met een huis en een auto wel nuttige dingen doen. Met cryptocurrencies toch een heel stuk minder.
Mensen hebben hun huis, studie, auto, whatever afbetaald met de winst van de afgelopen paar maanden. Dat zou ik toch wel nuttig noemen.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:05:42 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hoe stop je geld in of haal je geld uit een huis? Een auto? Dingen hebben waarde. Economie 101 :')
Als je je huis bijvoorbeeld verbouwt dan stop je geld in je huis. Je huis is meer waard geworden omdat je er materieel, tijd en arbeid aan hebt toegevoegd.

In bitcoin kun je niks stoppen. Een bitcoin kan telkens tegen een hoger bedrag doorverkocht worden. Dat geld echter gaat (op de fee na), naar de vorige eigenaar. Er zit dus geen cent ‘in’ bitcoin. Het wisselt enkel van eigenaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:06:58 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_199547373
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je je huis bijvoorbeeld verbouwt dan stop je geld in je huis. Je huis is meer waard geworden omdat je er materieel, tijd en arbeid aan hebt toegevoegd.

In bitcoin kun je niks stoppen. Een bitcoin kan telkens tegen een hoger bedrag doorverkocht worden. Dat geld echter gaat (op de fee na), naar de vorige eigenaar. Er zit dus geen cent ‘in’ bitcoin. Het wisselt enkel van eigenaar.
Net als bij reguliere valuta als de dollar, euro, etc.
Of beleggingen in goud, zilver, etc.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:07:24 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Mensen hebben hun huis, studie, auto, whatever afbetaald met de winst van de afgelopen paar maanden. Dat zou ik toch wel nuttig noemen.
Voor hen zeker! Maar dat geld is niet ‘uit’ bitcoin gekomen en bitcoin heeft dat geld ook niet voortgebracht. Ze hebben enkel de muntjes die ze een paar maanden eerder gekocht hadden voor meer geld weten door te verkopen aan iemand anders. Die kan nu al die dingen niet meer (of minder in ieder geval)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:07:42 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Net als bij reguliere valuta als de dollar, euro, etc.
Inderdaad.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
We gaan rap richting de 35k. Als die 4chan dude niet volledig vol onzin zat dan klapt de hele handel daarna in elkaar. Ben heel benieuwd :D
Klapt in elkaar richting wat?
pi_199547436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:09 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Klapt in elkaar richting wat?
25k.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199547444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Mensen hebben hun huis, studie, auto, whatever afbetaald met de winst van de afgelopen paar maanden. Dat zou ik toch wel nuttig noemen.
Die hebben ze alleen wel met gewone valuta afbetaald, aangezien je met crypto's nog steeds jack shit kan kopen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die hebben ze alleen wel met gewone valuta afbetaald, aangezien je met crypto's nog steeds jack shit kan kopen :D


Hiermee kan je gewoon je shit betalen met crypto.

@Erasmus
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199547494
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hiermee kan je gewoon je shit betalen met crypto.

@:erasmus
Ik heb m sinds kort, ben benieuwd! Moet nog wel even uitzoeken hoe het exact werkt 😂
pi_199547497
Aaand its gone
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:15:19 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547519
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hiermee kan je gewoon je shit betalen met crypto.

@:erasmus
Ik denk dat je hier in werkelijkheid met een of ander crypto-derivaat betaalt in plaats van dat er werkelijk een transactie op de blockchain plaatsvind. Of kost het betalen van een kopje koffie dan $20 extra aan transactiekosten en moet je 2 uur wachten totdat de transactie is afgerond?
Ik denk dat je gewoon met euro/dollar betaalt die aan het eind van de maand wordt afgerekend in bitcoin tegen de koers op moment van transactie. Kan eigenlijk niet anders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547524
Baby are you down down down
pi_199547525
Dumpen maar :')
pi_199547537
Dit zijn gewoon spelletjes van die whales laat je niet bespelen.

Zoveel mogelijk mensen afschudden.
blablablabla
pi_199547538
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hiermee kan je gewoon je shit betalen met crypto.

@:erasmus
Maar dan zit er wel weer zo'n vermaledijde financiële marktpartij tussen :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547550
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hiermee kan je gewoon je shit betalen met crypto.

@:erasmus
Je kon er ook een huis mee kopen. Wel in Veghel, maar toch.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:22 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:17 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je kon er ook een huis mee kopen. Wel in Veghel, maar toch.
Bij het kopen van een huis maken 20 dollar transactiekosten en een wachttijd van 2 uur niet uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547597
Lekker ETH bijkopen _O_
blablablabla
pi_199547652
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:14 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ik heb m sinds kort, ben benieuwd! Moet nog wel even uitzoeken hoe het exact werkt 😂
nice :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199547655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef Elan het volgende:
Lekker ETH bijkopen _O_
Niet wachten tot er nog minstens de helft af is :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier in werkelijkheid met een of ander crypto-derivaat betaalt in plaats van dat er werkelijk een transactie op de blockchain plaatsvind. Of kost het betalen van een kopje koffie dan $20 extra aan transactiekosten en moet je 2 uur wachten totdat de transactie is afgerond?
Ik denk dat je gewoon met euro/dollar betaalt die aan het eind van de maand wordt afgerekend in bitcoin tegen de koers op moment van transactie. Kan eigenlijk niet anders.
Nee ik had op youtube gezien dat je kan kiezen welke crypto van je binance wallet gebruikt mogen worden en in welke volgorde, dan wordt er op het moment van aankoop die gekozen crypto verkocht voor de huidige prijs en gebruikt voor je aankoop als ik het goed heb onthouden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199547683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet wachten tot er nog minstens de helft af is :')
Deze man weet ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199547685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:17 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je kon er ook een huis mee kopen. Wel in Veghel, maar toch.
wel een mooi huis :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199547694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef Elan het volgende:
Lekker ETH bijkopen _O_
Volgende week koop je het dubbele voor de helft van de prijs. :P.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:24:30 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547709
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee ik had op youtube gezien dat je kan kiezen welke crypto van je binance wallet gebruikt mogen worden en in welke volgorde, dan wordt er op het moment van aankoop die gekozen crypto verkocht voor de huidige prijs en gebruikt voor je aankoop als ik het goed heb onthouden.
Maar dan gelijktijdig van alle mensen die op dat moment iets kopen. Dan zou je de transactiekosten kunnen delen. Per transactie is het onhaalbaar als gevolg van de hoge kosten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Volgende week koop je het dubbele voor de helft van de prijs. :P.
En een week daarna weer het dubbele :P
pi_199547729
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Volgende week koop je het dubbele voor de helft van de prijs. :P.
Dus zo ver gaat het nog dippen, we zullen zien 😋
pi_199547732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:23 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Deze man weet ^O^
Het blijft natuurlijk altijd gokken maar je moet toch wel behoorlijk durven om terwijl de boel in real time keihard aan het crashen is er serieus geld in te steken :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:26:13 #48
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199547756
Ada wordt gewoon n dollartje zometeen :9
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199547772
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:26 schreef Rozevla het volgende:
Ada wordt gewoon n dollartje zometeen :9
Even ordertje zetten _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:27:32 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547784
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk altijd gokken maar je moet toch wel behoorlijk durven om terwijl de boel in real time keihard aan het crashen is er serieus geld in te steken :T
Het is praktisch onmogelijk om de bodem te timen. Als je in zo’n downtrend instapt is de kans heel groot dat de koers later toch lager staat.
Beter wacht je tot het ‘uitgebodemd’ is en de weg omhoog weer is ingeslagen. Wat je dan misloopt door niet helemaal op de bodem te zitten weegt niet op tegen wat je kunt verliezen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar dan gelijktijdig van alle mensen die op dat moment iets kopen. Dan zou je de transactiekosten kunnen delen. Per transactie is het onhaalbaar als gevolg van de hoge kosten.
Ja geen idee hoe dat precies zit maar dit was het idee erachter, en die gozer had het getest bij een supermarkt en kon zonder issue zijn boodschappen afrekenen (in Nederland, volgens mij de AH in Rotterdam)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199547789
Verwacht straks wel weer een lange tijd (lees: minstens een jaar) om coins voor bodemprijzen op te kopen. Snap die haast niet zo. :/
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:29:08 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547820
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja geen idee hoe dat precies zit maar dit was het idee erachter, en die gozer had het getest bij een supermarkt en kon zonder issue zijn boodschappen afrekenen (in Nederland, volgens mij de AH in Rotterdam)
Logisch dat het zo werkt. Zo is het risico op koersverschillen voor de verstrekker ook minimaal.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547842
Ik vraag altijd eerst wat @Nattekat wil gaan kopen, dan zorg ik dat ik dát spul iig niet aanraak. :T :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547851
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Verwacht straks wel weer een lange tijd (lees: minstens een jaar) om coins voor bodemprijzen op te kopen. Snap die haast niet zo. :/
Denk dat men nog steeds verwacht/hoopt dat het zo weer omhoog schiet.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:31:31 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199547858
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag altijd eerst wat @:Nattekat wil gaan kopen, dan zorg ik dat ik dát spul iig niet aanraak. :T :+
Bitcoin
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199547864
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin
Dat raak ik sowieso niet aan :{w
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:32:06 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199547868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Verwacht straks wel weer een lange tijd (lees: minstens een jaar) om coins voor bodemprijzen op te kopen. Snap die haast niet zo. :/
Ja, precies. Als de bull nog niet klaar is heb je tijd zat om in te stappen en te profiteren, terwijl je hard gaat afschrijven mocht je nu instappen en de bodem is nog lang niet bereikt.

Zou mooi wachten tot het stof neergedaald is.
Huilen dan.
pi_199547873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin
Thx pik! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:32:47 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199547882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat raak ik sowieso niet aan :{w
Daarna ook Ethereum
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199547888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daarna ook Ethereum
Ja maar neeee :'(
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:33:17 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547894
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:31 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Denk dat men nog steeds verwacht/hoopt dat het zo weer omhoog schiet.
https://www.investopedia.com/terms/r/randomwalktheory.asp

Het is gewoon random
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199547909
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, precies. Als de bull nog niet klaar is heb je tijd zat om in te stappen en te profiteren, terwijl je hard gaat afschrijven mocht je nu instappen en de bodem is nog lang niet bereikt.

Zou mooi wachten tot het stof neergedaald is.
Het gaat nu wel zó hard dat ik binnen een week wel weer ergens een tijdelijke opleving verwacht. Dus als je een beetje wil gokken om snel weer te verkopen snap ik het wel. Kopen om het vervolgens eens lekker te gaan hodlen lijkt me wel echt een heel beroerd moment.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199547916
quote:
De afgelopen 3 maanden waren alles behalve random :') Volkomen gestoord, ja, maar zeker niet random.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199547950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Volgende week koop je het dubbele voor de helft van de prijs. :P.
Dat weet je nooit.
blablablabla
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:36:32 #66
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199547955
Bullmarkt is afgelopen maar alle shitcoins vliegen nog steeds het dak door na launch.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:37:35 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199547977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:36 schreef Quotidien het volgende:
Bullmarkt is afgelopen maar alle shitcoins vliegen nog steeds het dak door na launch.
Je zou bijna denken dat er nog niks afgelopen is en dat we over een maandje lachen om deze crash.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199547979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Verwacht straks wel weer een lange tijd (lees: minstens een jaar) om coins voor bodemprijzen op te kopen. Snap die haast niet zo. :/
Denken dat mensen het beu zijn om geld te verdienen :') .

Bullrun is alles behalve over.
blablablabla
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:38:04 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199547985
A
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

De afgelopen 3 maanden waren alles behalve random :') Volkomen gestoord, ja, maar zeker niet random.
Als het niet random is dan is het voorspelbaar en zou je dus heel veel moeten kunnen verdienen (als je weet hoe je het zou kunnen voorspellen dan). De algemeen geaccepteerde theorie is dat koersen een random walk volgen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199548052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat er nog niks afgelopen is en dat we over een maandje lachen om deze crash.
80K+ easy!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199548072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat er nog niks afgelopen is en dat we over een maandje lachen om deze crash.
Je airco komende zomer:

pi_199548084
Ik heb alles nog even op pauze staan. Het lijkt erop dat alles nog even blijft dalen
pi_199548090
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je airco komende zomer:

[ afbeelding ]
Denken dat we komende zomer nog stroom kunnen betalen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:45:39 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je airco komende zomer:

[ afbeelding ]
Lach maar, maar mijn huidige airco is gewoon in staat om mijn zolder koel te houden momenteel :6
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548134
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:38 schreef LXIV het volgende:
A
[..]

Als het niet random is dan is het voorspelbaar en zou je dus heel veel moeten kunnen verdienen (als je weet hoe je het zou kunnen voorspellen dan). De algemeen geaccepteerde theorie is dat koersen een random walk volgen.
Het is voorspelbaar in de zin dat je weet dat de gekkigheid van afgelopen maanden vroeg of laat klaar moet zijn. En hoe hoger die prijs opliep, des te groter de kans dat de boel in elkaar zou storten. Het was al weken onhoudbaar, en het is eigenlijk een wonder dat het nog zo lang doorging.

Andersom heeft crypto ook redelijk bewezen dat het om de zoveel tijd een opleving heeft. Het hele concept van hodl en buy the dip is gebaseerd op het idee dat bepaalde crypto over 10 jaar gegarandeerd enorm gestegen is. Iedereen die nu/straks gaat inkopen zet in op een grote payout over x jaar.

Op een korte termijn is het volkomen random, dat is zeker waar. Daytraden is puur gokken. Maar over een langere tijd kun je wel een voorzichtige voorspelling doen.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:53:49 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548262
Was geen grap trouwens, ik ben mijn airco even aan het testen om te kijken of ik nog even zonder nieuwe ga overleven :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is voorspelbaar in de zin dat je weet dat de gekkigheid van afgelopen maanden vroeg of laat klaar moet zijn. En hoe hoger die prijs opliep, des te groter de kans dat de boel in elkaar zou storten. Het was al weken onhoudbaar, en het is eigenlijk een wonder dat het nog zo lang doorging.

Andersom heeft crypto ook redelijk bewezen dat het om de zoveel tijd een opleving heeft. Het hele concept van hodl en buy the dip is gebaseerd op het idee dat bepaalde crypto over 10 jaar gegarandeerd enorm gestegen is. Iedereen die nu/straks gaat inkopen zet in op een grote payout over x jaar.

Op een korte termijn is het volkomen random, dat is zeker waar. Daytraden is puur gokken. Maar over een langere tijd kun je wel een voorzichtige voorspelling doen.
Persoonlijk vind ik elke prijs boven een paar cent complete gekkigheid voor de huidige crypto's.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199548285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Was geen grap trouwens, ik ben mijn airco even aan het testen om te kijken of ik nog even zonder nieuwe ga overleven :')
Bolke ( :B ) kan wel een paar van zijn pinguïnmatties langs sturen met verse ijsschotsen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 mei 2021 @ 22:55:11 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199548288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is voorspelbaar in de zin dat je weet dat de gekkigheid van afgelopen maanden vroeg of laat klaar moet zijn. En hoe hoger die prijs opliep, des te groter de kans dat de boel in elkaar zou storten. Het was al weken onhoudbaar, en het is eigenlijk een wonder dat het nog zo lang doorging.

Andersom heeft crypto ook redelijk bewezen dat het om de zoveel tijd een opleving heeft. Het hele concept van hodl en buy the dip is gebaseerd op het idee dat bepaalde crypto over 10 jaar gegarandeerd enorm gestegen is. Iedereen die nu/straks gaat inkopen zet in op een grote payout over x jaar.

Op een korte termijn is het volkomen random, dat is zeker waar. Daytraden is puur gokken. Maar over een langere tijd kun je wel een voorzichtige voorspelling doen.
Klopt. LT zit er een trend in, net als met aandelen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 22:58:01 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548326
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bolke ( :B ) kan wel een paar van zijn pinguïnmatties langs sturen met verse ijsschotsen.
Test succesvol. Zo lang er geen extreme hittegolf komt, ga ik het nog wel overleven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Test succesvol. Zo lang er geen extreme hittegolf komt, ga ik het nog wel overleven.
Wat is er mis met je airco dan? Zo'n ding doet het toch of doet het niet? :+
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199548346

Een man om te volgen. Doe er je voordeel mee
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:01:15 #83
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199548372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Was geen grap trouwens, ik ben mijn airco even aan het testen om te kijken of ik nog even zonder nieuwe ga overleven :')
En anders ff een pijp vanuit je auto met airco aan je woonkamer in laten blazen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:02:13 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wat is er mis met je airco dan? Zo'n ding doet het toch of doet het niet? :+
Afgelopen zomer zat ik in de herrie en ging ik nog steeds helemaal kapot aan de hitte. Dus dit jaar had ik me voorgenomen om een veel krachtigere te kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:05:22 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199548445
Zo duur is een airco toch ook weer niet
Laffe huichelaar
pi_199548456
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Afgelopen zomer zat ik in de herrie en ging ik nog steeds helemaal kapot aan de hitte. Dus dit jaar had ik me voorgenomen om een veel krachtigere te kopen.
Klinkt alsof je zo'n bagger mobiel ding hebt :{w Cash wat crypto en koop een degelijke airco aan de muur *O*
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:06:56 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Klinkt alsof je zo'n bagger mobiel ding hebt :{w Cash wat crypto en koop een degelijke airco aan de muur *O*
Het dak gaat er volgend jaar af, dus dat is kapitaalvernietiging :P

Er komt gewoon een beter mobiel ding zodat ik er ook na mijn verhuizing wat aan heb.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548529
Nou, daar is de 35k. Kijken wat er gebeurt :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199548556
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou, daar is de 35k. Kijken wat er gebeurt :o
Glijbaan naar 34k
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:11:54 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548567
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou, daar is de 35k. Kijken wat er gebeurt :o
30k Euro is kapot *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 23:12:14 #91
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199548573
Daar gaan we weer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199548574
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:12:44 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199548580
Oehh goed moment om de dip te kopen!!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199548667
Binance trekt het allemaal niet meer :{

kan niet eens mijn trade overzicht meer laden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199548722
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Binance trekt het allemaal niet meer :{

kan niet eens mijn trade overzicht meer laden
Dan is er toch wel sprake van enige paniek :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199548734
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan is er toch wel sprake van enige paniek :P
ja geen idee, zou goed kunnen dat het te druk is met verkopers of zo :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:21:49 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548735
Wel erg toevallig dat precies het moment dat die panter opduikt, dat de koers crasht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548763
zwarte katten die van links komen brengen naar het schijnt ongeluk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199548793
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Wel erg toevallig dat precies het moment dat die panter opduikt, dat de koers crasht.
Ik vind dit soort crashes altijd erg interessant, vandaar :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199548794
Gaat weer alle kanten op :')
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:42 #102
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199548801
Op neer op neer
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199548813
33.4k net, tering zeg
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:27:08 #104
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199548823
Kut Ada stond bijna op m’n koop punt :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:28:50 #105
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_199548849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:26 schreef Oriente het volgende:
33.4k net, tering zeg
:o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:29:38 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548860
Ik heb een probleem :')

Rekening helemaal geplunderd tot het absolute minimale en een kooporder op 31000 gezet _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:29:58 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548862
Op poll gestemd ondanks verwijdering.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548874
Ik voorzie mooie inkoopmogelijkheden vannacht tussen 02:00 en 03:00
pi_199548881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:30 schreef michiel_merk het volgende:
Ik voorzie mooie inkoopmogelijkheden vannacht tussen 02:00 en 03:00
wat specifiek, why?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:32:08 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199548890
POLL
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:32:32 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548897
Ik denk dat een flashcrash niet zo heel snel meer gaat gebeuren, alle stoplosses en zwakke handjes zijn er inmiddels wel uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199548902
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=2458]
35-40
pi_199548907
Zie hem nog 1x dippen zo/straks, nog eens naar 33.5-34k en daarna rustig weer iets omhoog naar een 35.5-36-36.5k
pi_199548910
En nee ik ben niet van 4chan dus geen advies :P
pi_199548932
Ja en zo’n dikke 33% MC loss. Mag je hopen dat ze allemaal aan dr kant staan te wachten
pi_199548941
36,5k alweer lol, whales hebben plezier
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:37:16 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199548951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:35 schreef Oriente het volgende:
36,5k alweer lol, whales hebben plezier
Bounce terug omlaag in 3..2..1..
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:16 #118
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_199548984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bounce terug omlaag in 3..2..1..
Niet recht naar de 80K? -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:19 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199548985
Bounce mooi m'n bedje in, kijk morgenochtend wel hoe de vlaggen erbij hangen :P .
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 mei 2021 @ 23:41:58 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199549008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet recht naar de 80K? -O-
Nee, eerst mijn order op 30900 even aantikken. Dit is mijn nieuwe airco pot, gezien de rest inmiddels verdwenen is naar Ethereum.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199549017
Nou tot zover de grote crash naar 25k :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199549025
Bearmarket voorbij, bullmarket gaat beginnen *O*
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:44:23 #123
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_199549031
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bearmarket voorbij, bullmarket gaat beginnen *O*
BUY BUY BUY!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:44:28 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199549035
ik had er net zin in, helemaal failliet. Laat maar weer dan
Laffe huichelaar
pi_199549044
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bearmarket voorbij, bullmarket gaat beginnen *O*
Doe eens rustig man
Vakman pur sang
pi_199549074
Piek weer bereikt, we gaan weer zakken.

Maargoed, ik zie het morgenochtend wel weer wat er is gebeurd :P
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:48:54 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199549088
Gewoon hetzelfde beeld als de hele dag, doodbloeden, crash, mensen die de dip kopen, verder doodbloeden etc.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199549092
Ordertjes uitgezet voor de nacht, je weet maar nooit. Kijken hoe het er morgen bij ligt. :W
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199549104
Hoop dat ik meer Matic en Ada kan oppikken voor onder de 1 euro. Ook wat Zil in aan het slaan.
pi_199549108
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Ordertjes uitgezet voor de nacht, je weet maar nooit. Kijken hoe het er morgen bij ligt. :W
We hopen op het beste O-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199549207
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Binance trekt het allemaal niet meer :{

kan niet eens mijn trade overzicht meer laden
Geen paniek, funds are Safu _O_
pi_199549285
Hoe komt die nauwe koppeling tussen btc en andere crypto qua prijs eigenlijk? Is het zo als btc zakt men denkt oh dan verkoop ik mijn eth/ada/whatever ook gelijk?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199549288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:59 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Geen paniek, funds are Safu _O_
Maar wel met een stop loss graag :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 22 mei 2021 @ 00:11:02 #134
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_199549300
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe komt die nauwe koppeling tussen btc en andere crypto qua prijs eigenlijk? Is het zo als btc zakt men denkt oh dan verkoop ik mijn eth/ada/whatever ook gelijk?
Zie vaak dat men de alt coin verkopen en daarvoor in de plaats bitcoin opkomen

De reden dat de altcoin zakt nadat de bitcoin is gedaalt.
Dan zie je dat de bitcoin weer gaat stijgen.

Probleem is dat china hun bitcoins aan het dumpen zijn.
En dat zorgt voor die dalen.

Ondertussen worden overal die domme shiba coin gepromote omdat het een china coin is.

Anderen woorden china probeerd de markt te gaan slopen om hun coin als enigste in de top te krijgen.
pi_199549313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Zie vaak dat men de alt coin verkopen en daarvoor in de plaats bitcoin opkomen

De reden dat de altcoin zakt nadat de bitcoin is gedaalt.
Dan zie je dat de bitcoin weer gaat stijgen.
Ah oke op die manier. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 22 mei 2021 @ 00:17:45 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199549364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 21:37 schreef Ronald het volgende:

[..]

Nou ja gooi gerust je vakantiegeld er in, maar dat wordt wel een teleurstelling vrees ik.
Over 5 jaar lach je de ballen uit je broek
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199549381
Dip van eth gekocht. Jij ook @Nattekat? Kijken of het een goede call is :W
mag het weten
pi_199549456
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Zie vaak dat men de alt coin verkopen en daarvoor in de plaats bitcoin opkomen

De reden dat de altcoin zakt nadat de bitcoin is gedaalt.
Dan zie je dat de bitcoin weer gaat stijgen.

Probleem is dat china hun bitcoins aan het dumpen zijn.
En dat zorgt voor die dalen.

Ondertussen worden overal die domme shiba coin gepromote omdat het een china coin is.

Anderen woorden china probeerd de markt te gaan slopen om hun coin als enigste in de top te krijgen.
Dat is zo'n beetje de verliezer van de week :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199549467
Zullen we voor de zekerheid al een prijs noemen waarop we "Het einde van de crypto!1!!" gaan roepen? :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199549483
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zullen we voor de zekerheid al een prijs noemen waarop we "Het einde van de crypto!1!!" gaan roepen? :@
Btc 27.750¤
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199549505
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Btc 27.750¤
Da's te dichtbij :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199549515
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Da's te dichtbij :T
Maar dan is er wel snel paniek :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 00:35:28 #143
18653 crew  D.
pi_199549518
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zullen we voor de zekerheid al een prijs noemen waarop we "Het einde van de crypto!1!!" gaan roepen? :@
Einde?

We zijn pas net begonnen :Y
pi_199549568
37k alweer
  zaterdag 22 mei 2021 @ 01:03:10 #145
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_199549765
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is zo'n beetje de verliezer van de week :D
Slecht is de coin niet .

Was voor de coi crash .

0.000010 (13) in koop en verkoop 0.000016 .
Tot 3 tot 6 verschil kan je aardige wat aan verdienen.
Alleen je moet er zo veel van inkopen .
Je kan je geld met 30 tot 60% winst mee krijgen
pi_199549948
nieuwe bear markt. have fun.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 01:37:28 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199549991
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:31 schreef weetjewel5 het volgende:
nieuwe bear markt. have fun.
paniek paniek
Laffe huichelaar
pi_199550019
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:31 schreef weetjewel5 het volgende:
nieuwe bear markt. have fun.
Echt niet.

pi_199550021
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=2458]
40-45 uiteraard.
pi_199550090
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

paniek paniek
valt mee. genoeg winst genomen al.
pi_199550278
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Echt niet.

[ afbeelding ]
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat we tussen fear en capitulation zitten.




[ Bericht 7% gewijzigd door Sjemmert op 22-05-2021 03:33:42 ]
  zaterdag 22 mei 2021 @ 04:15:37 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199550303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 22:03 schreef Elan het volgende:

[..]

BTC pompen met je exorbitante cashflow, dom klapvee mee lokken in een zogenaamde cryptorevolutie. Verkopen met winst. Klapvee blijft geruïneerd achter.

Fijn een financieel systeem zonder enige vorm van regulering, wie wil dat nou niet.
:')

dE OverhEId mOET er WAt aan dOEn dAt DIT kaN in NEDERLAND!!!!!????
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 mei 2021 @ 04:17:45 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199550309
Geen onderdeel van de revolutie zijn :')

Bang zijn voor een beetje volatiliteit :')

Geen diamond Hands hebben :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 mei 2021 @ 05:52:20 #154
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_199550357
Volgens mij licht alles plat in de weekend.
Alleen wat farm coin bots aan het werk .
pi_199550387
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Echt niet.

[ afbeelding ]
Haha die grafiek, gaan we op maar hyperinflatie?

Iedereen in deze reeks multimiljonair _O_, maar een brood kost 2 ton USD. :P
pi_199550472
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 04:17 schreef fathank het volgende:
Geen onderdeel van de revolutie zijn :')

Bang zijn voor een beetje volatiliteit :')

Geen diamond Hands hebben :')
Ik heb gewoon bijgekocht hoor, alleen wat te vroeg naar het zich laat aanzien :(

Het is wel duidelijk dat we rock bottom moeten hitten voor we weer een keer gaan pompen.
blablablabla
pi_199550479
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 04:15 schreef fathank het volgende:

[..]

:')

dE OverhEId mOET er WAt aan dOEn dAt DIT kaN in NEDERLAND!!!!!????
Er zijn een heleboel mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaan en hun life savings in de piek van de bullrun inzetten. Regulering is sowieso noodzakelijk om verder te groeien als markt, volgens mij is iedereen het daar inmiddels ook wel over eens.
blablablabla
pi_199550505
Het blijft maar zakken en weekend is meestal al kut
  zaterdag 22 mei 2021 @ 08:27:12 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199550748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 07:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaan en hun life savings in de piek van de bullrun inzetten. Regulering is sowieso noodzakelijk om verder te groeien als markt, volgens mij is iedereen het daar inmiddels ook wel over eens.
Wat gaat regulering veranderen aan mensen die achterlijke dingen doen? Het is niet alsof het verboden is ofzo. Mensen gaan ook op de dag dat de bijstand gestort wordt naar het casino om alles er doorheen te jagen. In een door de staat gecontroleerde omgeving. Lekkere regulering _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 mei 2021 @ 08:31:26 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199550788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 07:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaan en hun life savings in de piek van de bullrun inzetten.
Moete hunnie zelf wetuh.

Mensen doen domme dingen, wil je dat gaan verbieden of zo?
Huilen dan.
pi_199550831
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 04:17 schreef fathank het volgende:
Geen onderdeel van de revolutie zijn :')

Bang zijn voor een beetje volatiliteit :')

Geen diamond Hands hebben :')
Volatiliteit is heerlijk als je aan het traden bent. Ik hold echt helemaal niets.
pi_199551215
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 07:39 schreef amp25 het volgende:
Het blijft maar zakken en weekend is meestal al kut
Dit is pas het begin, lang weekend. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Jed1Gam op 22-05-2021 09:23:00 ]
pi_199551349
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 08:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat gaat regulering veranderen aan mensen die achterlijke dingen doen? Het is niet alsof het verboden is ofzo. Mensen gaan ook op de dag dat de bijstand gestort wordt naar het casino om alles er doorheen te jagen. In een door de staat gecontroleerde omgeving. Lekkere regulering _O_
Daarom zijn er juridische kaders die bepalen wanneer iets gokken is en wanneer je bezig bent een financieel product aan te bieden.
blablablabla
pi_199551356
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 07:39 schreef amp25 het volgende:
Het blijft maar zakken en weekend is meestal al kut
Ach komt wel weer terug, de vraag is alleen hoelang zal het duren. Als je het geld kan missen gewoon vasthouden, en je bags vullen met koopjes. Ik baal alleen dat ik vorige maand ben ingestapt en voordat ik wat winst heb kunnen cashen ik nu even moet doorbijten. Had met die inzet van vorige maand helemaal los kunnen gaan nu :')

Maar we gooien er gewoon wat tientjes tegenaan de komende weken bij leuke koopjes, komt wel goed. :Y
pi_199551371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 07:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die er gewoon niet mee om kunnen gaan en hun life savings in de piek van de bullrun inzetten. Regulering is sowieso noodzakelijk om verder te groeien als markt, volgens mij is iedereen het daar inmiddels ook wel over eens.
Aan de andere kant weet je ook dat het nooit tot een nulpunt zal zakken. Veel mensen die op de piek hebben ingekocht en moeten wachten tot de volgende cycle. Ok mensen die teveel hebben ingezet en met geld spelen dat ze nu nodig hebben die maken verlies, maar een groot aantal zal wachten de komende tijd totdat ze minimaal hun inzet terug kunnen pakken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 09:44:04 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199551417
Mij is beloofd dat mijn kooporder deze nacht tussen 2 en 3 erdoorheen zou gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 22 mei 2021 @ 09:53:34 #167
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199551472
Zo jammer he, had iemand beloofd te fistfucken als btc onder de 30k usd zou schieten. Gaat nu dus mooi even niet door
pi_199551477
Binance roept mensen op om USD te kopen. Uhhh, oké. Dat klinkt alsof ze ergens een tekort hebben.
pi_199551490
twitter
pi_199551508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Aan de andere kant weet je ook dat het nooit tot een nulpunt zal zakken. Veel mensen die op de piek hebben ingekocht en moeten wachten tot de volgende cycle. Ok mensen die teveel hebben ingezet en met geld spelen dat ze nu nodig hebben die maken verlies, maar een groot aantal zal wachten de komende tijd totdat ze minimaal hun inzet terug kunnen pakken.
Dat laatste is natuurlijk ook een enorme valkuil. Koersen zijn pas echt omhoog geschoten toen Biden aan de macht kwam en uitspraken ging doen over regulering.

Ik geloof dat niet maar het zou zomaar klaar kunnen zijn in de huidige hoedanigheid en meer het karakter gaan krijgen van een normale aandelenmarkt.
blablablabla
pi_199551511
twitter

twitter
pi_199551534
Gaat China er dit keer echt mee stoppen? Maar dit keer ook echt, ja echt, geen grap? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199551566
Kut China. Niks goeds uit dat land.
Goedkope action rommel,vervuilt de wereld, 0 mensenrechten of privacy, oeigoeren in concentratiekampen, covid en nubde cryptomark ook om zeep geholpen.
pi_199551580
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Aan de andere kant weet je ook dat het nooit tot een nulpunt zal zakken. Veel mensen die op de piek hebben ingekocht en moeten wachten tot de volgende cycle. Ok mensen die teveel hebben ingezet en met geld spelen dat ze nu nodig hebben die maken verlies, maar een groot aantal zal wachten de komende tijd totdat ze minimaal hun inzet terug kunnen pakken.
Het is maar de vraag of je je inzet nog weer terug kunt halen bij een eventuele volgende bullrun.

Genoeg coins uit de periode 2017/2018 hebben nooit meer hun ATH gehaald, soms bij lange na niet.

Jajaaaa Universa bijvoorbeeld https://coinmarketcap.com/currencies/universa/
٩๏̯͡๏)۶
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 10:09:29 #175
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199551617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kut China. Niks goeds uit dat land.
Goedkope action rommel,vervuilt de wereld, 0 mensenrechten of privacy, oeigoeren in concentratiekampen, covid en nubde cryptomark ook om zeep geholpen.
Paar weken geleden was het nog een GROOT probleem dat China de mining markt zo domineerde. Gaan ze exit is het weer niet goed
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199551644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:06 schreef Ronald het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of je je inzet nog weer terug kunt halen bij een eventuele volgende bullrun.

Genoeg coins uit de periode 2017/2018 hebben nooit meer hun ATH gehaald, soms bij lange na niet.
Dat weet niemand, gisteren nog een video gezien waarin gesproken werd dat je de crypto markt totaal niet kan vergelijken met Wallstreet. Veel mensen proberen dat wel in de hoop te voorspellen wat er gebeurd. Ik zie dat de totale marketcap meer dan 50% gezakt is in een paar weken, dus een hoop mensen hebben hun geld eruit gehaald. Velen zullen dat door angst gedaan hebben, maar ik denk wel dat die terugkomen. Wat ik al een tijdje interessant vind is hoe die totale marketcap is gegroeid vanaf december vorig jaar. Ik denk ook dat velen de kat een beetje uit de boom gekeken hebben en in zijn gestapt nadat ze overtuigd waren dat crypto blijft. Wat crypto nodig heeft is meer acceptatie en vertrouwen, dan zullen veel meer mensen instappen en stijgt die totale marketcap weer. En welke coins dan stijgen dat zullen we zien, daarom heb ik gelukkig geld gezet op de coins die al jaren liepen en ik zie niet in waarom dat over 6 maanden geen goede investering zou kunnen zijn voor mensen die willen instappen.

Maar we gaan het zien wat er gebeurd, ik blijf gewoon wat leuke dips kopen en hopen dat we nog een leuke cent kunnen verdienen. Heb gelukkig een divers portfolio en elke coin falen zie ik niet snel gebeuren (hoop ik dan) :P
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:15:54 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199551694
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarom zijn er juridische kaders die bepalen wanneer iets gokken is en wanneer je bezig bent een financieel product aan te bieden.
Wat wil je gaan doen met je juridische kaders als iemand z'n laatste centen in Bitcoin stopt? Mag je pas Bitcoin kopen als je minimaal 6 maandsalarissen op de spaarrekening hebt staan ofzo? En hoe wil je die juridische kaders gaan toepassen op DEX'en?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199551758
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen met je juridische kaders als iemand z'n laatste centen in Bitcoin stopt? Mag je pas Bitcoin kopen als je minimaal 6 maandsalarissen op de spaarrekening hebt staan ofzo? En hoe wil je die juridische kaders gaan toepassen op DEX'en?
Daar gaat het niet om. Regulering gaat om kaders voor alle spelers, niet om gedrag van individuele idioten aanpakken. De vraag is of grootschalige en publieke marktmanipulatie van deelnemers mag blijven bestaan bijvoorbeeld. En laat nou juist dat het risico veroorzaken.
blablablabla
pi_199551770
Een Elon Musk die niet over Tesla maar wel over dogecoin mocht praten op SNL bijvoorbeeld.
blablablabla
pi_199551836
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat China er dit keer echt mee stoppen? Maar dit keer ook echt, ja echt, geen grap? :')
Lijkt wel zo te zijn. :Y Aankondiging door het leiderschap zelf wordt daar heel serieus genomen.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:33:27 #181
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199551854
Ziet er naar uit dat het opgeklopte fud is. Misschien valt de boel in elkaar, maar de leugens die verspreid worden, gaan er ook bij de veteranen hier als zoete koek in blijkbaar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199551889
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Paar weken geleden was het nog een GROOT probleem dat China de mining markt zo domineerde. Gaan ze exit is het weer niet goed
Dat was wel mijn grootste probleem met Bitcoin. Te afhankelijk van de Chinese regering en de miners daar. Dus wat dat betreft is het fijn dat dit nu gebeurt.
pi_199551928
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:33 schreef Quotidien het volgende:
Ziet er naar uit dat het opgeklopte fud is. Misschien valt de boel in elkaar, maar de leugens die verspreid worden, gaan er ook bij de veteranen hier als zoete koek in blijkbaar.
De sept 2017 van van China was ook geen FUD. Ze hebben toen wel degelijk opgetreden en veel platformen gesloten (BTCC, Yunbi).
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:42:42 #184
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199551958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kut China. Niks goeds uit dat land.
Goedkope action rommel,vervuilt de wereld, 0 mensenrechten of privacy, oeigoeren in concentratiekampen, covid en nubde cryptomark ook om zeep geholpen.
Wat zijn dan de slechte dingen uit China ?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199551976
Dit ziet er wel behoorlijk parabolisch uit zo.
twitter
pi_199552010
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef viceversa het volgende:

[..]

De sept 2017 van van China was ook geen FUD. Ze hebben toen wel degelijk opgetreden en veel platformen gesloten (BTCC, Yunbi).
Het doel van FUD is om geruchten / nieuws dat (ter dele) waar is, te gebruiken en groot op te blazen om de markt in paniek te jagen.

Het is dus wel degelijk FUD ;)

De daling staat in geen verhouding tot het nieuws. China wordt veel te belangrijk gemaakt.
pi_199552056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het doel van FUD is om geruchten / nieuws dat (ter dele) waar is, te gebruiken en groot op te blazen om de markt in paniek te jagen.

Het is dus wel degelijk FUD ;)

De daling staat in geen verhouding tot het nieuws. China wordt veel te belangrijk gemaakt.
De impact die het heeft laat zien dat de markt al onzeker was.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:04:14 #188
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199552142
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef viceversa het volgende:
Dit ziet er wel behoorlijk parabolisch uit zo.
[ twitter ]
Dat hangt er maar net vanaf hoe je het grafiekje insteld. Verder was 2017 20x de vorige ATH en 2021 een dikke 3x vorige ATH.
pi_199552147
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 03:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zou kunnen. Zou ook kunnen dat we tussen fear en capitulation zitten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen.
pi_199552168
Vergelijk BTC dominance van 2021 eens met 2017/2018. Waar die in 2017 en vaak dipte en lang dipte, is dat dit keer bij 1 korte keer gebleven. Dan lijken we pas begonnen :P

Ter illustratie, de strepen hebben we gehad, de cirkel zou dan eventueel nog kunnen komen:



En dit:

twitter


[ Bericht 32% gewijzigd door Drxx op 22-05-2021 11:17:47 ]
pi_199552191
Alles kan maar het blijft gokken
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:20:03 #192
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199552269
De complot theorieën schieten weer als paddestoelen uit de grond zie ik al :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199552345
Lol, denken dat de China daadwerkelijk minen gaat verbieden. De Chinese overheid heeft zelf ook genoeg miners staan.

Zo hebben ze in Iran hele complexen staan waar ze bitcoin aan het minen zijn. Ze krijgen heel goedkoop stroom van de Iraanse overheid. Waardoor de normale mensen weer dagelijks te maken hebben met stroomuitval.

Winnie the Pooh is echt niet gek hoor.
pi_199552414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kut China. Niks goeds uit dat land.
Goedkope action rommel,vervuilt de wereld, 0 mensenrechten of privacy, oeigoeren in concentratiekampen, covid en nubde cryptomark ook om zeep geholpen.
Top China.
Lekker goedkope spulletjes, grootste producent ter wereld van zonnepanelen, niemand heeft iets te verbergen, geen moslim terrorisme, oplossing voor de vergrijzing en laat ons nog meer goedkope digitale muntjes kopen!
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:38:13 #195
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199552424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:30 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, denken dat de China daadwerkelijk minen gaat verbieden. De Chinese overheid heeft zelf ook genoeg miners staan.

Zo hebben ze in Iran hele complexen staan waar ze bitcoin aan het minen zijn. Ze krijgen heel goedkoop stroom van de Iraanse overheid. Waardoor de normale mensen weer dagelijks te maken hebben met stroomuitval.

Winnie the Pooh is echt niet gek hoor.
Ja als ze in Iran staan, dan staan ze niet in China en is het prima te verbieden.

Net zoals Nederland die z’n plastic aan India verkoopt en daar wordt het op groene wijze verwekt ( verbrand )

Of asbest schepen die aan Turkije worden verkocht en op het strand aan stukken worden gezaagd.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199552557
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:30 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, denken dat de China daadwerkelijk minen gaat verbieden. De Chinese overheid heeft zelf ook genoeg miners staan.

Zo hebben ze in Iran hele complexen staan waar ze bitcoin aan het minen zijn. Ze krijgen heel goedkoop stroom van de Iraanse overheid. Waardoor de normale mensen weer dagelijks te maken hebben met stroomuitval.

Winnie the Pooh is echt niet gek hoor.
Volgens mij gaan ze minen niet verbieden voor iedereen, maar alleen voor de mensen die niet een portfolio hebben voor 1 miljoen aan crypto. Ach komen steeds meer coins uit die niet gemined hoeven te worden, maak mij er zelf niet zo druk om. Wel stoort het mij dat de rijke man/vrouw dus wel weer mag minen in China maar de arbeider die zijn kans ruikt in deze markt pech heeft. Hoe houd je een onderklasse in stand.
pi_199552562
Begint er langzaam weer wat beter uit te zien. Kijken of de Amerikanen straks gaan FOMO'en of weer alles dumpen.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:52:53 #198
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552579
28K incoming boys prepare your anus
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:03:19 #199
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199552663
Voor de noobs die onlangs zijn begonnen met crypto en een kleine inleg hebben, stop met kijken naar je wallet en beschouw het als verlies.

Voor de pro's met duizenden/tienduizenden/honderduizenden euro's in je wallet, you are doomed

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciclon op 22-05-2021 12:14:01 ]
pi_199552687
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:03 schreef Ciclon het volgende:
Voor de noobs die onlangs zijn begonnen met crypto en een kleine inleg hebben, stop met kijken naar je wallet en beschouw het als verlies.

Voor de pro's met duizenden/tienduizenden/honderduizenden euro's in je wallet, you are doomned
Ik zal mijn wallets dan maar wegpleuren dankjewel voor deze wijsheid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:08:41 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552709
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:09:43 #202
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199552725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:03 schreef Ciclon het volgende:
Voor de noobs die onlangs zijn begonnen met crypto en een kleine inleg hebben, stop met kijken naar je wallet en beschouw het als verlies.

Voor de pro's met duizenden/tienduizenden/honderduizenden euro's in je wallet, you are doomned
Doomed? Waarom ga je dan niet full short met leverage?
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:09:53 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552728
Final capitulation this weekend boys
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:13:18 #204
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199552764
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zal mijn wallets dan maar wegpleuren dankjewel voor deze wijsheid.
Graag gedaan mijn zoon des crypto
pi_199552768
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:03 schreef Ciclon het volgende:
Voor de noobs die onlangs zijn begonnen met crypto en een kleine inleg hebben, stop met kijken naar je wallet en beschouw het als verlies.

Voor de pro's met duizenden/tienduizenden/honderduizenden euro's in je wallet, you are doomned
:')
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:13:27 #206
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199552769
Nog een uurtje of 2 / 3 en dan.... :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:14:36 #208
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199552777
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:13 schreef Rozevla het volgende:
Nog een uurtje of 2 / 3 en dan.... :)
?
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:16:49 #209
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552801
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:14 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Afgeschermde tweet.
Big oof zal ff kijken of ik hem kan plaatsen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199552812
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Big oof zal ff kijken of ik hem kan plaatsen
Des noods even een screenshotje.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:20:34 #211
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552861
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:14 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Afgeschermde tweet.
https://imgur.com/a/HHROQ3k
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:28:46 #212
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199552982
quote:
Oke meteen spaargeld erin gepompt
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199553119
Dus vanavond/nacht Is het een hel
pi_199553148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:14 schreef Ciclon het volgende:

[..]

?
Dan is in de VS ongeveer iedereen wakker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199553229
pompje nu.
pi_199553307
quote:
Wie of wat heeft die grafiek op basis waarvan dan gemaakt?
What Would Goku Do
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:55:56 #217
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199553312
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:55 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wie of wat heeft die grafiek op basis waarvan dan gemaakt?
Goede vraag goede vraag
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:04:04 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199553489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:55 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wie of wat heeft die grafiek op basis waarvan dan gemaakt?
Fractal tooling (https://www.tradingview.com/scripts/fractal/)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 13:12:30 #219
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199553622
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:55 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wie of wat heeft die grafiek op basis waarvan dan gemaakt?
Die persoon moet inmiddels wel miljardair zijn!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:14:03 #220
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199553641
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die persoon moet inmiddels wel miljardair zijn!
Idd lol
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:17:39 #221
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_199553683
twitter


We zijn erdoorheen *O* *O* :')
pi_199553692
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die persoon moet inmiddels wel miljardair zijn!
Wel mooi dat die crypto miljardairs niet zijn gaan rentenieren maar ons stervelingen blijven voorzien van advies. :Y
pi_199553697
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

We zijn erdoorheen *O* *O* :')
Ok, ik geloof er niets van maar even voor een paar tientjes de bags vullen met coins die lekker laag staan :7
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:22:45 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199553755
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

We zijn erdoorheen *O* *O* :')
Haha dit was ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199553871
twitter
pi_199553956
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

We zijn erdoorheen *O* *O* :')
Z'n voorspelling van gister kwam ook niet uit dus :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199554000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Z'n voorspelling van gister kwam ook niet uit dus :{w
Jawel hoor, we dachten rond 9 uur maar was rond 3 zoiets, tot nu toe zat die 2x goed. Ach we gaan het wel zien, sta niet van te kijken als 1 groep zich bijvoorbeeld in China heeft samengepakt om die markt te bespelen met wat voor een reden dan ook.
pi_199554055
Valt me wel iets op de laatste dagen. In alle telegram groepen waar ik zit en ook op reddit zie ik steeds vaker mensen roepen dat een bepaalde coin dood is. Volgens mij ook een trollenlegertje die angst proberen te zaaien zodat ze goedkoop kunnen inkopen.
pi_199554080
twitter
pi_199554155
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jawel hoor, we dachten rond 9 uur maar was rond 3 zoiets, tot nu toe zat die 2x goed. Ach we gaan het wel zien, sta niet van te kijken als 1 groep zich bijvoorbeeld in China heeft samengepakt om die markt te bespelen met wat voor een reden dan ook.
Hij zei ook dat het tot 25k zou zakken en we zijn amper de 35k voorbij gegaan. Dus leuk en gedeeltelijk goed gegokt, maar ik geloof er weinig van. Daarbij heb ik het donkerbruine vermoeden dat, stel hij heeft wel echt insider knowledge, die laatste oproep om nu te kopen bedoeld is om iedereen keihard te naaien. Dus ik zit het nog even uit :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199554376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:48 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hij zei ook dat het tot 25k zou zakken en we zijn amper de 35k voorbij gegaan. Dus leuk en gedeeltelijk goed gegokt, maar ik geloof er weinig van. Daarbij heb ik het donkerbruine vermoeden dat, stel hij heeft wel echt insider knowledge, die laatste oproep om nu te kopen bedoeld is om iedereen keihard te naaien. Dus ik zit het nog even uit :D
Misschien is hij een sympathieke whale die wel om onze kleine jongens geeft.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 14:14:28 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199554520
Misschien moet die onzin gewoon geen aandacht krijgen?
Huilen dan.
pi_199554574
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Misschien is hij een sympathieke whale die wel om onze kleine jongens geeft.
Dat zal het zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 14:20:25 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199554586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

We zijn erdoorheen *O* *O* :')
Kooporder verlaagd naar 29k
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199554640
Kooporder gezet op de exchange btc-e voor $750

@Nattekat
pi_199554702
Richting de 39k alweer overigens. Mij benieuwen of we over een paar uurtjes gewoon weer op de 41k van gisteren zitten.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 14:35:29 #237
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199554735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:32 schreef Oriente het volgende:
Richting de 39k alweer overigens. Mij benieuwen of we over een paar uurtjes gewoon weer op de 41k van gisteren zitten.
Maar volgens user @Scorpie gaan we naar 25k want dat staat in de tekening op Twitter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 14:51:02 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199554942
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:26 schreef Oriente het volgende:
Kooporder gezet op de exchange btc-e voor $750

@:Nattekat
Btc-e _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 14:52:33 #239
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199554966
Btc-e was ik echt net op tijd weg met m'n crypto. Mooi die cowboytijden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199555067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Btc-e _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
Btc-e was ik echt net op tijd weg met m'n crypto. Mooi die cowboytijden
Ja dat was gaar. Net als Cryptsy :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 15:02:49 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199555094
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:

[..]

[..]

Ja dat was gaar. Net als Cryptsy :r
Ohhhh, Craptsy helemaal vergeten _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199555106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ohhhh, Craptsy helemaal vergeten _O_
In die tijd was het echt het wilde westen qua exchanges joh. Mintpal had je toen ook nog, al weet ik niet eens of die ook de boel belazerd hebben
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 15:05:27 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199555115
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:04 schreef Oriente het volgende:

[..]

In die tijd was het echt het wilde westen qua exchanges joh. Mintpal had je toen ook nog, al weet ik niet eens of die ook de boel belazerd hebben
Van wie ben jij een kloon?

Mintpal heeft ook de boel belazerd ja. Gelukkig was ik er toen net weg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199555117
Beetje motivatie voor de hodlers:

The world record of hodling was made by Mackenzie Scott after she married Jeff Bezos for 26 years and then divorced, resulting in a $63 billion profit
  zaterdag 22 mei 2021 @ 15:08:03 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199555143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:05 schreef Oriente het volgende:
Beetje motivatie voor de hodlers:

The world record of hodling was made by Mackenzie Scott after she married Jeff Bezos for 26 years and then divorced, resulting in a $63 billion profit
Humor om te lachen
Laffe huichelaar
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 15:09:46 #246
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199555171
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Humor om te lachen
Had zo op de FP gekund. Zamigrappen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199556071
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:03 schreef Ciclon het volgende:
Voor de noobs die onlangs zijn begonnen met crypto en een kleine inleg hebben, stop met kijken naar je wallet en beschouw het als verlies.

Voor de pro's met duizenden/tienduizenden/honderduizenden euro's in je wallet, you are doomed
Nah waarom nou weer 😂

Ik voel me dus aangesproken omdat ik zo’n noob ben. Een vriendin van mij heeft laatst voor 100 euro’s aan crypto gekocht, maar omdat het dus steeds naar beneden ging heeft ze het er bij 70 euro uitgehaald om niet nog meer te verliezen 😜 haha volgens mij gebeurt dat nu ook veel
pi_199556245
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:57 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Nah waarom nou weer 😂

Ik voel me dus aangesproken omdat ik zo’n noob ben. Een vriendin van mij heeft laatst voor 100 euro’s aan crypto gekocht, maar omdat het dus steeds naar beneden ging heeft ze het er bij 70 euro uitgehaald om niet nog meer te verliezen 😜 haha volgens mij gebeurt dat nu ook veel
Ik ben ook een noob..maar dat is volgens mij echt wel regel 1,, niet met verlies verkopen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_199556253
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:57 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Nah waarom nou weer 😂

Ik voel me dus aangesproken omdat ik zo’n noob ben. Een vriendin van mij heeft laatst voor 100 euro’s aan crypto gekocht, maar omdat het dus steeds naar beneden ging heeft ze het er bij 70 euro uitgehaald om niet nog meer te verliezen 😜 haha volgens mij gebeurt dat nu ook veel
Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand bij 30 euro verlies in paniek raakt _O-
pi_199556549
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:04 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand bij 30 euro verlies in paniek raakt _O-
En bij 30%?
What Would Goku Do
pi_199556867
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:04 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand bij 30 euro verlies in paniek raakt _O-
Tja.....Als je gewoon blijft vasthouden heb je geen verlies, gewoon wachten tot de waarde van de muntjes weer gaat toenemen
pi_199557090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:18 schreef viagraap het volgende:

[..]

En bij 30%?
Ook niet. Bij de 90% mag je wel een traantje laten voordat je bijkoopt
pi_199557138
Als je in paniek raakt als je geld verliest dan heb je er teveel geld inzitten.
pi_199557181
Ik blijf gewoon Bitcoin bijkopen.
pi_199557224
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als je in paniek raakt als je geld verliest dan heb je er teveel geld inzitten.
Lijkt mij ook dan was het geen geld wat over was denk ik..als je net begint en je ziet ineens dat je in een paar uur paar 100 verliest sja geen fijn beeld natuurlijk ook al wist je van te voren dat het kon gebeuren...

Zelf iets van 600 "verloren" maar ik ga er niet serieus geld instoppen ..
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 17:07:55 #256
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_199557513
Bij 30 euro verlies alles eruit halen :')

Men dacht zeker binnen een week schathemeltjerijk te worden.

Gewoon hold, zoals altijd en af en toe je winst afromen O+. Verlies nemen echter :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_199557516
Geen halve lambos hebben zien verdampen :')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 22 mei 2021 @ 17:11:09 #258
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199557571
Ik heb zowaar een muntje dat in het groen staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199557804
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:39 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Tja.....Als je gewoon blijft vasthouden heb je geen verlies, gewoon wachten tot de waarde van de muntjes weer gaat toenemen
Tvp 2023
pi_199557834
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

We zijn erdoorheen *O* *O* :')
Deze dagen poppen er wel erg veel Jomandas op.
pi_199557966
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lijkt mij ook dan was het geen geld wat over was denk ik..als je net begint en je ziet ineens dat je in een paar uur paar 100 verliest sja geen fijn beeld natuurlijk ook al wist je van te voren dat het kon gebeuren...

Zelf iets van 600 "verloren" maar ik ga er niet serieus geld instoppen ..
Ik ben net 3 weken begonnen, op 30 april. Eerste week wat beginnersfouten gemaakt, maar ondertussen zo'n 1100 euro erin zitten en sta op zo'n 350 verlies. Maar ja maak me er niet druk om, zie het wel de komende periode, is het weg dan is het weg, liever hier een gokje mee wagen dan het geld aan domme aankopen uit te geven.
pi_199557985
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ben net 3 weken begonnen, op 30 april. Eerste week wat beginnersfouten gemaakt, maar ondertussen zo'n 1100 euro erin zitten en sta op zo'n 350 verlies. Maar ja maak me er niet druk om, zie het wel de komende periode, is het weg dan is het weg, liever hier een gokje mee wagen dan het geld aan domme aankopen uit te geven.
Precies gewoon kijken wat het wordt
Ik zwaai naar dieren.
pi_199558003
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen halve lambos hebben zien verdampen :')
Ik zag wel mijn hambo's verdampen. Wordt weer Aldi diepvries IPV Wagyu.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199558020
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 01:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Echt niet.

[ afbeelding ]
jullie kenners wanneer verwachten jullie die flinke lijn naar beneden
pi_199558127
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:42 schreef amp25 het volgende:

[..]

jullie kenners wanneer verwachten jullie die flinke lijn naar beneden
Ik zou zeggen dat we daar momenteel in zitten. :P

Maar je kan met genoeg inzoomen, uitzoomen, schuiven met de tijdschaal altijd wel een koersgrafiek tevoorschijn toveren waar je die bubbleburstgrafiek overheen legt en zeggen dat je 'daar en daar' in de cyclus zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199558164
Die groene dildo naar 38.7 net ineens, dat zegt genoeg
pi_199558212
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:56 schreef Oriente het volgende:
Die groene dildo naar 38.7 net ineens, dat zegt genoeg
Buy buy buy!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199558288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:56 schreef Oriente het volgende:
Die groene dildo naar 38.7 net ineens, dat zegt genoeg
Komt nu weer een rode voor terug
pi_199558413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:05 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Komt nu weer een rode voor terug
Dat zal dan vast ook wel weer 'genoeg zeggen' :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 22 mei 2021 @ 18:19:26 #270
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199558494
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar volgens user @:scorpie gaan we naar 25k want dat staat in de tekening op Twitter
Zeker zeker
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199558552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeker zeker
In hoeverre ben je daarvan overtuigd?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199558587
:)
pi_199558604
gefeliciteerd allemaal, de noobtrap was weer succesvol
pi_199558618
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:26 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd allemaal, de noobtrap was weer succesvol
ik ben heel niet gevangen dus dat valt alles mee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199558784
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ben net 3 weken begonnen, op 30 april. Eerste week wat beginnersfouten gemaakt, maar ondertussen zo'n 1100 euro erin zitten en sta op zo'n 350 verlies. Maar ja maak me er niet druk om, zie het wel de komende periode, is het weg dan is het weg, liever hier een gokje mee wagen dan het geld aan domme aankopen uit te geven.
Je las in het nieuws Bitcoin hoogste waarde ooit op $60.000 en dacht goh laat ik er eens een Meier insteken? ^O^
Vakman pur sang
pi_199558886
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je las in het nieuws Bitcoin hoogste waarde ooit op $60.000 en dacht goh laat ik er eens een Meier insteken? ^O^
Hahaha, als het zo simpel was. Nee, heb collega's bitcoins zien minen en verzamelen en een leuke cent aan verdienen, maar ik was te bang om in te stappen. ETH heb ik een beetje zien aankomen, maar weer te bang om in te stappen. Doge heb ik de hype vanaf het begin mee gekregen en te bang om in te stappen, en toen stond die nog laag. Ik volgde het wel een beetje, las er wel wat over maar ik had het vertrouwen nog niet en ook elke keer dacht "ik ben te laat". En vorige maand ben ik eens ingestapt, ok misschien niet op het juiste moment en baal een klein beetje dat ik nu niet ben ingestapt met de uitverkoop, aan de andere kant als ik alles rood had gezien was ik misschien niet ingestapt. Ben al een tijdje opzoek om een leuk zakcentje te kunnen bijverdienen, nou aandelen heb ik geen kaas van gegeten en kan me ook niet echt boeien, die crypto wereld vind ik buiten het geld verdienen sowieso fascinerend. En als er ergens een kans ligt om voor normale mensen zoals ons een leuke cent bij te verdienen dan is het wel met crypto. Stort het in dan ben ik veel mensen een excuses schuldig want dat is wel een beetje de rode draad in mijn leven met de hoeveelheid pech die ik soms heb. _O-
pi_199559012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 17:42 schreef amp25 het volgende:

[..]

jullie kenners wanneer verwachten jullie die flinke lijn naar beneden
Ik ben geen kenner maar ben wel bullish. Ik denk dat we nog de 100k gaan zien dit jaar.

#Hopium
pi_199559025
N
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner maar ben wel bullish. Ik denk dat we nog de 100k gaan zien dit jaar.

#Hopium
neuh wel eind 2022, schat ik.
Vakman pur sang
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:02:11 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199559151
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:26 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd allemaal, de noobtrap was weer succesvol
Het baken van licht is terug _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:05:28 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559210
Ik ga denk ik boven de 40k meteen kopen. Daarvoor wacht ik nog rustig af wat er gebeuren gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga denk ik boven de 40k meteen kopen. Daarvoor wacht ik nog rustig af wat er gebeuren gaat.
waarom meteen en direct en koersen checken. Waarom niet eerst eens op vakantie en in aug/sept eens weer instappen als het al weken voortkabbelt?
Vakman pur sang
pi_199559304
Zijn jullie al bekend met Xpose? https://xposeprotocol.com/
Zojuist bekend geworden dat Ralph de Geus van 433 en Balr in het team gaat komen. Willen zich veel bezighouden met marketing, ik ben benieuwd! + nog maar 10mln marketcap
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:13:02 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559315
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

waarom meteen en direct en koersen checken. Waarom niet eerst eens op vakantie en in aug/sept eens weer instappen als het al weken voortkabbelt?
Dit is poging 2 om een airco te kunnen bekostigen met crypto, voor de korte termijn dus :@

Poging 1 heb ik inmiddels doorgesluisd naar mijn Ethereum wallet, dat staat zwaar in het rood momenteel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559338
Da
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is poging 2 om een airco te kunnen bekostigen met crypto, voor de korte termijn dus :@

Poging 1 heb ik inmiddels doorgesluisd naar mijn Ethereum wallet, dat staat zwaar in het rood momenteel.
Dat is het domste wat je kunt doen.
Koop eerst een airco en van het geld dat je overhoud ga je na de zomer in crypto en schuift wat bij tot de piek in 2022.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:16:18 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559371
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Da
[..]

Dat is het domste wat je kunt doen.
Koop eerst een airco en van het geld dat je overhoud ga je na de zomer in crypto en schuift wat bij tot de piek in 2022.
Als er een keer een hittegolf in de weersvoorspelling verschijnt, dan sluis ik direct door wat er nodig is :P
Er had er allang één gestaan hier als we hetzelfde weer als afgelopen jaar hadden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als er een keer een hittegolf in de weersvoorspelling verschijnt, dan sluis ik direct door wat er nodig is :P
Er had er allang één gestaan hier als we hetzelfde weer als afgelopen jaar hadden.
Als je pech hebt duurt het 3 maanden voor ze kunnen plaatsen in de zomer :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:20:23 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je pech hebt duurt het 3 maanden voor ze kunnen plaatsen in de zomer :P
Het is een mobiel onding, dus het enige waar ik me druk om hoef te maken is dat het niet uitverkocht is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559470
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je pech hebt duurt het 3 maanden voor ze kunnen plaatsen in de zomer :P
Nou idd, die van mij duurde ook extreem lang, zomer was zo voorbij. Moet ook door een speciaal bedrijf en alles, maar goed, als je zonnepanelen hebt en je kan er ook mee verwarmen scheelt veel gas.

Juist daardoor nu geld over elke maand voor crypto :9 alleen pas net jaarnota gehad, dus komt allemaal nog.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:24:18 #289
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199559493
Neukeh!
pi_199559504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:12 schreef tgev het volgende:
Zijn jullie al bekend met Xpose? https://xposeprotocol.com/
Zojuist bekend geworden dat Ralph de Geus van 433 en Balr in het team gaat komen. Willen zich veel bezighouden met marketing, ik ben benieuwd! + nog maar 10mln marketcap
Nou heb ik nog wat euro's over op Pancake en Binance om te investeren. Hoop maar dat de bodem geraakt is. :Y
Willen jullie nog wat shillen voor mij? _O_
pi_199559512
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 16:04 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand bij 30 euro verlies in paniek raakt _O-
Elke keer klein verlies accepteren is ook veel.
pi_199559576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is een mobiel onding, dus het enige waar ik me druk om hoef te maken is dat het niet uitverkocht is.
Je maakt je druk om 200¤ en niet eens een split airco?
Een split ben je nu misschien al te laat mee.
Ik verhandel ze ook. :7
Vakman pur sang
pi_199559588
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:24 schreef tgev het volgende:

[..]

Nou heb ik nog wat euro's over op Pancake en Binance om te investeren. Hoop maar dat de bodem geraakt is. :Y
Willen jullie nog wat shillen voor mij? _O_
Deze reacties kunnen hier niet.
Graag verwijderen.
Vakman pur sang
pi_199559610
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:26 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd allemaal, de noobtrap was weer succesvol
Voel me direct 10 jaar ouder
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:30:46 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559625
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je maakt je druk om 200¤ en niet eens een split airco?
Een split ben je nu misschien al te laat mee.
Ik verhandel ze ook. :7
Als ie ¤200 kostte, kon ik net zo goed een ventilator naast het raam zetten :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559641
M
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ie ¤200 kostte, kon ik net zo goed een ventilator naast het raam zetten :')
mobiele split unit?
Zou ik nu snel kopen dan voordat de prijzen 50% hoger gaan.
Vakman pur sang
pi_199559657
Interessante ontwikkeling nu. ETH gaat omlaag, BTC gaat omhoog.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199559669
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:24 schreef tgev het volgende:

[..]

Nou heb ik nog wat euro's over op Pancake en Binance om te investeren. Hoop maar dat de bodem geraakt is. :Y
Willen jullie nog wat shillen voor mij? _O_
GLCH
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:34:32 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559679
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]

mobiele split unit?
Zou ik nu snel kopen dan voordat de prijzen 50% hoger gaan.
Nee, eentje met een deftige hoeveelheid koelvermogen waar ik meer aan heb dan de 7000BTU die mijn huidige ac claimt te hebben.

Aangezien jij er waarschijnlijk verstand van hebt; zit er nog een verschil tussen het dure spul en goedkope merken, of is het één pot nat? :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199559689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Interessante ontwikkeling nu. ETH gaat omlaag, BTC gaat omhoog.
Zou er niet veel altcoin waarde in BTC stromen momenteel? Zou ik wel logisch vinden.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 19:35:31 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199559702
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Interessante ontwikkeling nu. ETH gaat omlaag, BTC gaat omhoog.
ETH staat op het laagste punt sinds 2 weken geleden :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')