Ik vergeet nog: antiblank racisme en voor meer zedelijkheid.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:00 schreef Dave het volgende:
Vanavond om 18.00 uur een demonstratie tegen diversiteit bij Ahoy.
Moet het dan allemaal witte boze mannen in ahoy zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:00 schreef Dave het volgende:
Sinds wanneer is dat programma op zaterdagochtend?quote:
Watquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:00 schreef Dave het volgende:
Speciale ESF uitzending.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat programma op zaterdagochtend?
Ze moeten niet zeiken. Genoeg acts die divers zijn zowel in kleur als soundquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net. En tegendemonstraties van Bij1, GroenLinks etc.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef Dave het volgende:
De presentatoren zijn overigens allemaal negatief getest.
Een tegendemonstratie tegen die andere demonstratie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken. Genoeg acts die divers zijn zowel in kleur als sound. Tevens de eerste transgender presentator op het ESF.
Nou gezelligquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net. En tegendemonstraties van Bij1, GroenLinks etc.
Yesssquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef Dave het volgende:
Ik ben niet meer gewend dat dit programma al om 10 uur begintquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:14 schreef usagi414 het volgende:
Branco (het jochie uit de Vooravond van van de week) is nu bij Spijkers met koppen.
Hij neemt meteen weer het hele programma over
Virtual Reality?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:15 schreef Dave het volgende:
Overhandiging van de trofee blijft nog een geheim.
Zouden ze zoiets tijdens de family show uittesten. Kunnen onze spionnen die bij family show dan melden hier in dit topicquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij zei er niets over, wel dat er geen videoverbinding met Duncan zal zijn.
Mss kan hij tijdens de race Hamilton aanhoudenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/auto/po(...)ty-car-aan~a924e7f7/
Politie houdt safety car aan op het monaco circuit
En dat is het dan qua testen toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef Dave het volgende:
Ik zit gewoon op de stoel te kijken vanavond.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:33 schreef Yesse het volgende:
Zijn er nog mensen die ook vanaf de bank kijken vanavond?
Dat lijkt me wel, weet niet of er nog delegaties getest moeten worden, maar hoop dat ze dat allemaal gisteren hebben gedaan.quote:
Zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, weet niet of er nog delegaties getest moeten worden, maar hoop dat ze dat allemaal gisteren hebben gedaan.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/auto/po(...)ty-car-aan~a924e7f7/
Politie houdt safety car aan op het monaco circuit
Die zag zo uit:quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:41 schreef Nexum het volgende:
Voelt zo onwerkelijk dat we deze dag hebben bereikt na 2 jaar .... ik kan me mijn exacte reactie nog herinneren toen Duncan won
Radio aan en kwalificatie aan op de tv, maar geluid van de tv uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag kiezen tussen kwalificatie F1 of internationale ESF top50 op de radio luisteren
Bedankt voor in oplossingen denkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Radio aan en kwalificatie aan op de tv, maar geluid van de tv uit.
Ik heb daar ook nog wel een vrij actieve herinnering aan ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:41 schreef Nexum het volgende:
Voelt zo onwerkelijk dat we deze dag hebben bereikt na 2 jaar .... ik kan me mijn exacte reactie nog herinneren toen Duncan won
Ha, zou wel gaaf zijn. Maar zie ik niet zo snel gebeuren. Misschien als Italië wint dit jaar ?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:58 schreef MMF93 het volgende:
@:Momo ik heb vannacht gedroomd dat Volbeat mee ging doen voor Denemarken volgend jaar.
FINALEDAG EINDELIJK. Ik ben gewoon zenuwachtig, het is zo'n sterk jaar dat ik niet eens weet wie ik nou wil dat er gaat winnen
.
Oh pak van mijn hart.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef Dave het volgende:
Inclusief puntenaantal.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
Ik had de Wiki-pagina van gisterenavond nog openstaan en zag nu pas dat iemand daar enthousiast de overwinning aan Rusland had gegeven
[ afbeelding ]
Echt lastig te voorspellen dit jaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd wie gaat winnen!
Ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
Zijn er hier naast mij eigenlijk nog mensen die nog nooit een covid-test hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |