Ik zal jou eens lassenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Even kijken hoe het sentiment hier is:
[poll=2453]
Heb ik al eens verteld dat ik vroeger met zangeres Do heb gekust? (dus niet met Chantal Janzen)quote:
Da's spreektaal, enorme plukker.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dan wel gestemd op zaterdag omdat ik verwacht te begrijpen wat er bedoeld wordt, maar ik had liever dat ze het ESF af zouden gelasten. Ik zie niet in wat lassers daar zouden moeten gaan doen.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als er vanavond geen spelletje is dan weet ik je te vinden.
Op hoeveel KM schakelen we naar de Giro?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om even terug te komen op het onderwerp van gisteravond, deze act word ik moe van.
Da's spreektaal, enorme plukker.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld dat ik vroeger met zangeres Do heb gekust? (dus niet met Chantal Janzen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco, grote vriend van me.quote:
Ik heb hem als behang opstaan maar rond 5km doe ik het geluid even aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Op hoeveel KM schakelen we naar de Giro?
Dat was ook een mokerlekker wijf.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld dat ik vroeger met zangeres Do heb gekust? (dus niet met Chantal Janzen)
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Heeft gewoon in de playboy gestaan hè. Kun je zonder moeilijk te doen naar de poes kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |