https://streams.nfgd.nl/kort-geding-fc-utrecht-knvbquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Oh Afkicken gaat over iets anders praten, heeft iemand dat andere linkje nog een keer?
Dit wordt diep in de nacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat er lichtelijk naast met mijn schatting van een dik uur.
Ah, zondag dus gewoon spelen... Mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die staat al wel vast, maar moet nog uitgesproken worden.
vBenthem lost het wel opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:04 schreef De_Kraam het volgende:
KNVB mannetje kan beter zijn mond houden.
Even doen alsof ze Utrecht serieus nemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef De_Kraam het volgende:
Half 8, verdomme man. 5 minuten bedenktijd moet toch voldoende zijn.
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:13 schreef fetX het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen? (ik heb niet gekeken).
Dan ga ik daar ook maar vanuitquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.
Die scheidsrechter gaat eerst even naar de Burger King.quote:
Verstandige man. Die heeft zeker hier meegelezen met mijn posts.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.
Heeft van Seumeren dan weer geld verloren aan een rechtszaakquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
Verwacht gewoon dat de rechter gaat zeggen dat ze niet inhoudelijk gaan oordelen over reglementen van de KNVB en het overlaten aan de KNVB zelf. Dus er wordt gewoon gevoetbald zondag.
Mja je kunt communicerend en ethisch niet zo lekker uit komen maar de (uitzonderingen op) reglementen zijn duidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:25 schreef De_Kraam het volgende:
Ben bang dat ze Utrecht gelijk gaat geven, anders was die uitspraak er al geweest lijkt mij. KNVB kwam er ook niet echt lekker uit.
mwa, ik vind het op z'n zachtst gezegd amateuristisch van de KNVB dat er uberhaupt een rechtszaak van komtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja je kunt communicerend en ethisch niet zo lekker uit komen maar de (uitzonderingen op) reglementen zijn duidelijk.
Wel een beetje van zowel KNVB als Feyenoord;quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, ik vind het op z'n zachtst gezegd amateuristisch van de KNVB dat er uberhaupt een rechtszaak van komt
Inhoudelijk oordelen over reglementen is juist waar deze rechtszaak over gaat, zou een beetje gek zijn als de rechter dat vervolgens niet doet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
Verwacht gewoon dat de rechter gaat zeggen dat ze niet inhoudelijk gaan oordelen over reglementen van de KNVB en het overlaten aan de KNVB zelf. Dus er wordt gewoon gevoetbald zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |