Dit wordt diep in de nacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat er lichtelijk naast met mijn schatting van een dik uur.
Ah, zondag dus gewoon spelen... Mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die staat al wel vast, maar moet nog uitgesproken worden.
vBenthem lost het wel opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:04 schreef De_Kraam het volgende:
KNVB mannetje kan beter zijn mond houden.
Even doen alsof ze Utrecht serieus nemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef De_Kraam het volgende:
Half 8, verdomme man. 5 minuten bedenktijd moet toch voldoende zijn.
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:13 schreef fetX het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen? (ik heb niet gekeken).
Dan ga ik daar ook maar vanuitquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.
Die scheidsrechter gaat eerst even naar de Burger King.quote:
Verstandige man. Die heeft zeker hier meegelezen met mijn posts.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetbaladvocaatje bij FC Afkicken schat de kans voor Utrecht echt heel laag in, en wie ben ik om hem tegen te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |