En Petra Urban tekeningen maakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat Sas geen twitterverslag doet van dit hele gebeuren.
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het leukste is nog dat dit gaat over de pleeoffs voor het plaatsen van de pleeoffs van de Conference Liek.
Ja een heel leuk tripje voor @Caland en zijn kornuiten maar daar ga je ook gewoon nat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komen
Het gaat om het principe!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het leukste is nog dat dit gaat over de pleeoffs voor het plaatsen van de pleeoffs van de Conference Liek.
Ach, da's wel het niveau van deze 2 clubs, helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komen
Die zou ik niet doen.quote:
Het leven is niet altijd eerlijk. Dat heb ik geleerd van @GGMMquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel eerlijk, vind je wel? Bij winst naar het Feyenoord topic, bij verlies naar huis...
En dat is uiteraard ook weer waar idd... Ik leg me hier bij neer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd eerlijk. Dat heb ik geleerd van @:ggmm
Ik vind de KNVB in deze ook niet ijzersterk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks het mokerzwakke optreden van de advocaat van Utrecht eindigt de FOK!poll toch in 5-5
Nope.quote:
Snel, zoek via mycroft de post van Stijn op!quote:
Ik krijg ook niet de indruk dat mevrouw de rechter het een bijster sterk verhaal vindt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de KNVB in deze ook niet ijzersterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |