Als verdachtequote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:50 schreef tjoptjop het volgende:
In welke rol zit van Benthem er eigenlijk? Een advocaat heeft toch altijd zo'n jurk aan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan @:Coco de 'op naar het Feyenoord topic'gifjes vast klaarzetten
Lijkt me simpel toch? Regels zijn regels. Knvb had genoeg tijd om zich daarop aan te laten passen. Hebben ze niet gedaan, pech gehad.quote:
Jammer dat Sas geen twitterverslag doet van dit hele gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het leukste is nog dat dit gaat over de pleeoffs voor het plaatsen van de pleeoffs van de Conference Liek.
Niet heel eerlijk, vind je wel? Bij winst naar het Feyenoord topic, bij verlies naar huis...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt me simpel toch? Regels zijn regels. Knvb had genoeg tijd om zich daarop aan te laten passen. Hebben ze niet gedaan, pech gehad.
Mocht Utrecht verliezen dan kunnen we gelijk met zn allen naar huis.
En Petra Urban tekeningen maakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat Sas geen twitterverslag doet van dit hele gebeuren.
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het leukste is nog dat dit gaat over de pleeoffs voor het plaatsen van de pleeoffs van de Conference Liek.
Ja een heel leuk tripje voor @Caland en zijn kornuiten maar daar ga je ook gewoon nat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komen
Het gaat om het principe!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, da's wel het niveau van deze 2 clubs, helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e voorronde. Om uiteindelijk tegen de Rode Ster Belgrado's van deze wereld uit te komen
Die zou ik niet doen.quote:
Het leven is niet altijd eerlijk. Dat heb ik geleerd van @GGMMquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel eerlijk, vind je wel? Bij winst naar het Feyenoord topic, bij verlies naar huis...
En dat is uiteraard ook weer waar idd... Ik leg me hier bij neer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd eerlijk. Dat heb ik geleerd van @:ggmm
Ik vind de KNVB in deze ook niet ijzersterk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks het mokerzwakke optreden van de advocaat van Utrecht eindigt de FOK!poll toch in 5-5
Nope.quote:
Snel, zoek via mycroft de post van Stijn op!quote:
Ik krijg ook niet de indruk dat mevrouw de rechter het een bijster sterk verhaal vindt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de KNVB in deze ook niet ijzersterk.
Utrecht hoeft nauwelijks nog iets te doen om hun kansen te zien stijgen na hun pleidooiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze weet het allemaal niet heel goed te verbergen nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet de indruk dat mevrouw de rechter het een bijster sterk verhaal vindt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |