SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 21-05-2021 12:38:14 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Afgezien van die paar crashes was er weinig aan.quote:
Nee, was vrij saai. Maar ja, Monaco..quote:
Hoogtepunten bekijken is genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Mwaah, als je een lekker middagdutje wilt
Afgaande op jullie quotes leek het best spannend.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Afgezien van die paar crashes was er weinig aan.
Maar wel pole voor de 2e racequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Armstrong pakt Daruvala nog (levert geen punten op echter)
Volgens mij kost dit een plek juist als ik die nieuwe regels goed onthouden heb.quote:
Top 10 wordt omgedraaid.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij kost dit een plek juist als ik die nieuwe regels goed onthouden heb.
Lekker vroegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:38 schreef Starflyer het volgende:
Let op: morgen is de sprintrace om 8.20 uur!
Veel te vroegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:38 schreef Starflyer het volgende:
Let op: morgen is de sprintrace om 8.20 uur!
Had ik ook in mijn hoofd, totdat ik zag dat Zhou op pole stond en niet Lawson. Toen bleek het de top 10 te zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, geen idee waar ik 12 vandaan heb dan.
Britse toerwagens doen dat wel eens. Maar die maken het dan ook heerlijk ingewikkeld met een loting erbij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, geen idee waar ik 12 vandaan heb dan.
Vierde startplek door een reversed grid en niet kunnen inhalen in Monaco. En het uitvallen van Lundgaard, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:43 schreef 4-elements het volgende:
Zit nu pas even de uitslag door te nemen. Nissany 3e? In Monaco? Hoe dan?
Rijden kon hij toch niet meer doordat hij geen tijd heeft gezet. Alleen de 28 best gekwalificeerde coureurs van de 33 doen mee. De beste 14 coureurs van beide groepen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is Franco Colapinto in het FREC vanmorgen al zijn rondetijden kwijtgeraakt wegens 'non-conformity' van de auto, waarna hij (of zijn team) zelfs besloot de auto volledig terug te trekken voor dit weekeinde. Apart. Nederlanders in het middenveld op de grid morgen.
https://formularegionaleu(...)-Entry-List-V1-1.pdf
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:53 schreef Fer het volgende:
Wat een belachelijke tijden, wat is belangrijker aan F2 in Monaco?
De Formula Regional European Championship by Alpine die om 10.15 uur verreden wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:53 schreef Fer het volgende:
Wat een belachelijke tijden, wat is belangrijker aan F2 in Monaco?
Lekker toch, gelijk bij het ontbijt al F2quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Begint morgen om 8.20 al, dat zijn F4 tijden.
F1TV dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:22 schreef heywoodu het volgende:
De race van vanmiddag wordt niet uitgezonden, zelfs niet op Racing
Boutvoetbal
Heb ik niet.quote:
Later pas, zag ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:22 schreef heywoodu het volgende:
De race van vanmiddag wordt niet uitgezonden, zelfs niet op Racing
Boutvoetbal
Zo te zien pas om een uur of acht, gaat krap worden met andere dingen die ik wil zien. Nou ja, het zij zo.quote:
In Monaco kan je 'm beter langs de vangrail parkeren dan in run off area lijkt het voor snel weghalenquote:
Vast weg moeten duwen daarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In Monaco kan je 'm beter langs de vangrail parkeren dan in run off area lijkt het voor snel weghalen
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Eerder slordig, lijkt te vroeg op zijn gas te gaan, waardoor hij steeds gast glijdenquote:
Gelukkig, die kunnen we nu ook doorstrepen.quote:
Liever zichzelfquote:
Lijkt nu ook wat beter te gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eerder slordig, lijkt te vroeg op zijn gas te gaan, waardoor hij steeds gast glijden
niet zo vroeg gek!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sprintrace 2 F2
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:57 schreef Zorro het volgende:
Ja luister eens daar, het is natuurlijk wel de bedoeling DAT er een moment komt dat slicks de juiste keuze zijn he. En dan bedoel ik VOOR het eind van de race.
Beter opletten gekquote:
Ja, eigenlijk heeft hij gewoon n plek verlorenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:59 schreef Starflyer het volgende:
Die twee plekken van Viscaal komt door het wegvallen van Zhou en Drugovich en Armstrong.
Helaasquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:03 schreef Zorro het volgende:
JAAAAA weer een slicks poging
En nou geen SC gvd
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:04 schreef Sabata het volgende:
Ah de safety car is niet in beslag genomen vanmorgen
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:04 schreef Sabata het volgende:
Ah de safety car is niet in beslag genomen vanmorgen
Niet als de SC nu naar binnen gaat, dan staat alsnog alleen Shwartzman op slicks toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:05 schreef Zorro het volgende:
Heel het slicksgenot wordt ons ontnomen.
Bedankt Viscaal
agentje dacht een rijke sportwagen eigenaar op de bon te slingeren toen maylander het circuit op kwam. Wist niet dat het de officile SC was. Sacre bleuquote:
Gaat echt niemand meer pitten hoor..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet als de SC nu naar binnen gaat, dan staat alsnog alleen Shwartzman op slicks toch?
Niet ideaal, maar goed.
Nee sacre vertquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
agentje dacht een rijke sportwagen eigenaar op de bon te slingeren toen maylander het circuit op kwam. Wist niet dat het de officile SC was. Sacre bleu
Ah zo, grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
agentje dacht een rijke sportwagen eigenaar op de bon te slingeren toen maylander het circuit op kwam. Wist niet dat het de officile SC was. Sacre bleu
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Heeft gepit. Naar slicksquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Schwartzman op een halve minuut van degene voor hem?
Ja ok, maar achter de SC, dus ik ging er vanuit dat het veld gewoon netjes bij elkaar zat, zoals dat hoort bij een SC.quote:
Ook voor Ronald is het vroeg.quote:
Weet van Dam veelquote:
Nee, die zijn voor Lawson, danquote:
quote:In each race, two points will be awarded to the driver who achieves the fastest lap time, providing he was in the top 10 positions of the final race classification. No point will be awarded if the fastest lap time is achieved by a driver who was classified outside the top ten positions.
Hij weet hetquote:
Zo heet hij nietquote:
Heeft vast iemand hem ingefluisterd.quote:
Dan laat ie zijn naam maar mooi veranderen. Beetje rare spelling gebruiken, gek dat het is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo heet hij niet![]()
En punten krijgt hij ook niet.
Liever er naastquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:14 schreef StephanL het volgende:
Je zal daar maar in een appartement wonen op de finislijn
Gister even gekeken. Appartementje daar begint bij een paar miljoenquote:
Dat is al een aantal jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:18 schreef Zorro het volgende:
Oh hebben ze voortaan een podium? Nieuw of heb ik te lang onder mijn steen gelegen?
Dat krijg je met die Wolga Duitsers die zich in de jaren 20 bij het communisme aansloten hquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan laat ie zijn naam maar mooi veranderen. Beetje rare spelling gebruiken, gek dat het is.
Hmm. Laat maar weer eens zien hoe geinteresseerd ik ben in dat podiumgeneuzel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is al een aantal jaar.
Edit: Sinds 2017 zo te zien.
Wordt pas om 20 uur uitgezonden. F1TV lijkt de enige optie om live te kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:39 schreef mikieu het volgende:
Waar komt de race straks? Zie hem niet in de ziggo gids?
Thanks! F1TV helemaal vergetenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wordt pas om 20 uur uitgezonden. F1TV lijkt de enige optie om live te kijken.
Ik lees op de website van Servus TV dat die ook een stream hebben. Wel VPN op Oostenrijk instellen. even checken of het geen foutje is dadelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wordt pas om 20 uur uitgezonden. F1TV lijkt de enige optie om live te kijken.
Vanavond ipv live. Want voetbal.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
Huh de race begint nu toch? Maar zie 't nergens op ziggo
Manmanmanquote:
Om race 2 te herhalen, duhquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom dan een Racing kanaal hebben?
Normaliter is het daar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat er iets teveel voetbalwedstrijden zijn om te negeren, helaas.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met Deladadada, kun je niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we nou echt na 10 ronden al bijna blauwe vlaggen krijgen ja?
Die niet eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Met Deladadada, kun je niet voorzichtig genoeg zijn
Maar is geen Monaco zoals bij Leclercquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:19 schreef Sabata het volgende:
Pourchaire gaat zijn "thuisrace" winnen. Komt uit Grasse, niet zo ver van Monte Carlo
Huhwat? Daar worden we toch ook al gigantisch mee genaaid door Ziggo?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fulltime naar de Q van de Indy 500 nu
Sky UK bedoel je? Zeker hebben die de rechten. Sky Duitsland maakt ook van hun stream gebruikquote:
Viscaal dacht blijkbaar dat er een rode vlag was:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uitslag Q:
P1 LAW
P2 VIP
P3 PIA
Viscaal P15
Verschoor P16
Viscaal begon aardig (P8), maar zakte gedurende het laatste deel vd Q flink naar beneden.
Eerst even WTCR af kijken, daarna schakel ik wel in (vanaf de start)quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:27 schreef Starflyer het volgende:
@:franklop
@:Whiskers2009
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
| Forum Opties | |