Ja, ik wil ook wel een onderzoeksteam runnen van publieke gelden om mijn persoonlijke stokpaardje te onderzoekenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Avi Loeb wou wel een onderzoeksteam runnen dat gebruik maakt van sensoren, radarsystemen, etc. van publieke gelden en die niet classified zijn. Er is genoeg data hoor, maar die krijgen wij niet te zien omdat dat allemaal classified is. Gewoon open data, alles publiekelijk maken, laat wetenschappers maar samenwerken met elkaar. En ze werken nu ook aan betere meldingsprocedures. China en Japan gaan nu met A.I. systemen werken om UAPs te analyseren (https://www.insider.com/u(...)odd-sightings-2021-6 en https://www.scmp.com/news(...)idly-increasing-ufos).
Nergens zeg ik ook dat dat gaat gebeuren. Het zou alleen moeten. Jij vind de conclusie van "Er zijn UAPs en we weten niet wat het zijn..." eigenlijk wel prima lijkt het. Einde discussie. Anders snap ik niet waarom je een discussie probeert te voeren, want dan zijn we het gewoon eens. Maar hopelijk leaked het volledige rapport nog wel. Die Pentagon videos waren ook geleaked vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel een onderzoeksteam runnen van publieke gelden om mijn persoonlijke stokpaardje te onderzoeken
Wat jij vraagt gaat niet gebeuren, er kunnen legio redenen zijn voor classificaties als geheim en vertrouwelijk, niet in het geringste de exacte capaciteiten van militaire sensors en radar systemen. Dus nee, die krijgen wij niet te zien.
En niets in dit rapport geeft aanleiding of urgentie om dat allemaal wel openbaar te maken, de conclusies verschillen eigenlijk niet van het vorige onderzoek. Er zijn UAP's en we weten niet wat het zijn....anders waren het ook geen UAP's.
Ik begrijp je wel, je suggereert of pretendeert idd helemaal niksquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Nee, ik stel niet dat alle UAP waarnemingen bolbliksem zijn. Ik neem aan (en dat stellen ze ook in het rapport) dat alle atmosferische fenomenen zijn onderzocht als oorzaak. Ik probeer aan te geven dat het rapport stelt dat de UAP's radio straling veroorzaken. En dat dat nieuw voor mij is.
Ik pretendeer absoluut niet hier op dit forum even dit raadsel op te lossen. Het zijn UAP's en het blijven UAP's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |