Hartelijk bedankt voor het aanbod. Het is gelukt!quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.
Dat is een goede tip. Dom dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gewoon 3-4 browsers gebruiken met incognito en normale tab + telefoon
Kom je er altijd wel door
Tip voor de volgende keer enzo
Gezellig, doen we in de rust wel een pilsjequote:
Ik zie @fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezellig, doen we in de rust wel een pilsje(als je niet bang bent om de fok-illusie te breken).
Das niet erg verstandig, dan weet @klaasweetalles direct wie hij moet neerschieten als hij ook aanwezig is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie @:fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'
Zoals tijdens Darts in Ahoyquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie @:fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'
Ik neem aan dat Klaas een gebiedsverbod heeft rondom Toornstraquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet erg verstandig, dan weet @:klaasweetalles direct wie hij moet neerschieten als hij ook aanwezig is.
Mijn postcode is R’dam Centrum en mijn dichtstbijzijnde testlocaties zijn Ridderkerk en Delftquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lukt mij trouwens niet om een testafspraak te maken in Rotterdam, alleen in andere steden (als in hij geeft enkel keuzes als Gouda, Delft en Ridderkerk). Erg irritant. Lukt het andere Rotterdamse fokkers wel? @:erasmus bijvoorbeeld
Doelpuntenmaker misschien ook interessant?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima assist van Hendriks trouwens.
Die gozer had wel iets grappigs. Geen kut gepresteerd maar altijd met zijn kop vooraan als er wat te vieren was.quote:
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gozer had wel iets grappigs. Geen kut gepresteerd maar altijd met zijn kop vooraan als er wat te vieren was.
Ach het was zo opzichtig dat ik er wel om kon lachen. Jammer dat hij niet zo goed was als we dachten toen hij werd gehaaldquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.
Hij had toch wel een belangrijke bijdrage met zijn 0 goalsquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.
Dit projectquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-stadion-feyenoord
Het is voor Utrecht enkel en alleen te doen om voordeel verkrijgen, aldus hun directeur (in mijn interpretatie):quote:
Of toen hij inviel voor enkele minuten, alles fout deed, iemand met het schuim op de bek neertrapte voor een kaart en achteraf voor de camera wauwelde: "Ik vind dat ik het goed heb ingevuld" o.i.dquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah nee...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ook geen jeugd EK. Dat is wel erg zuur voor Geertruida zeg.
Dat zag er al niet zo goed uit. Hopen dat hij er weer is bij de voorbereiding van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Sowieso weet ik niet of ie daarvoor geselecteerd zou zijn. De vorige keer zat ie ook alleen maar op de bank volgens mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |