Traditie.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:12 schreef Nattekat het volgende:
De voorlopig laatste GP van Monaco op de Nederlandse tv
Ah traditie. Normaal gesproken krijg ik van vrijdag (in dit geval dan donderdag) niet zoveel mee, maar nu met thuiswerken kan ik meer kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Traditie.
Er is wel wat, trouwens. Formula Regional European Championship by Alpine kwalificatie en de eerste F2 race aan het eind van de ochtend. 's middags is er niets.
F1 al een saaie optocht is en Monaco daar nog de ergste van. Kutbaan, heeft niks met racen te maken. Vorig jaar totaal niet gemist.quote:
Ook de GP van Oostenrijk, Groot-Brittannië, Hongarije, België, Italië, Singapore en al het andere zal dit jaar voor het laatst te zien zijn op Nederlandse tv. Klinkt het nu nog steeds zo goed?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
F1 al een saaie optocht is en Monaco daar nog de ergste van. Kutbaan, heeft niks met racen te maken. Vorig jaar totaal niet gemist.
Je typte expliciet Monaco.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook de GP van Oostenrijk, Groot-Brittannië, Hongarije, België, Italië, Singapore en al het andere zal dit jaar voor het laatst te zien zijn op Nederlandse tv. Klinkt het nu nog steeds zo goed?
Je zou bijna denken dat ik expliciet de GP erbij haal die dit weekend gereden wordt. En het is natuurlijk ook wel heel erg logisch dat ze alleen deze GP niet meer zouden uitzetten.quote:
Volgens mij komt dat door een afspraak van oudsher met de lokale bewoners. Geeft de kans hun weekendboodschappen te doen en de horeca te bevoorraden.quote:
Dat weet ik, maar ik reageerde op Monacoquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik expliciet de GP erbij haal die dit weekend gereden wordt. En het is natuurlijk ook wel heel erg logisch dat ze alleen deze GP niet meer zouden uitzetten.
Dat jij blij wordt van het feit dat er überhaupt een race niet meer op tv zou zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op Monaco
Dam begrijp jij niet waarom motorsport en zeker F1 bestaat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
F1 al een saaie optocht is en Monaco daar nog de ergste van. Kutbaan, heeft niks met racen te maken. Vorig jaar totaal niet gemist.
Van de F1, wat om geld gaat en niet om sport of auto's of wat dan ook, is Monaco wel het grootste nepcircus wat er is. 23 optochten races is belachelijk veel en ook onnodig dus wat mij betreft mag Monaco uit de kalender (en van de TVquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij blij wordt van het feit dat er überhaupt een race niet meer op tv zou zijn
Dat niet eens, het verdwijnt helemaal van tv.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:59 schreef daNpy het volgende:
Dat de F1 achter een betaal muur komt is natuurlijk niet leuk. Ik denk ook dat ze zich flink verkijken op hoeveel mensen F1 kijken en hoeveel er F1 echt willen zien.
Je kan dus beter de Clio cup, NLS en V8 Supercars kijken als je races wil zien. F1 heeft niks met motorsport te maken, maar je stelling "dat ik motorsport niet begrijp" is incorrect gebaseerd op je eigen argumentatie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dam begrijp jij niet waarom motorsport en zeker F1 bestaat.
Motorsport is voor de rijken, en door de rijken. Dus is Monaco de meest logische plek voor een race.
F1 heeft echter nagelaten om een formule te creëren, die werkt op de circuits waar ze rijden.
En dat is hetgene dat F1 echt aangerekend kan worden.
We hebben nu al 40 jaar het gezeik dat auto's elkaar niet kunnen volgen, en dat inhalen onmogelijk is. En de FIA weigert circuits te bouwen voor aero auto's, die Tilke circuits en de moderne eisen doen niets voor aero, en ze weigeren de auto's aan te passen.
Hopelijk dat volgend jaar wat verlichting gaat brengen met het nieuwe technische reglement.
Maar ook dan zit F1 nog steeds vast aan een te grote en zware auto, achterlijke betrouwbaarheidsregels, achterlijke bandenregels, en gelimiteerde innovatie en ontwikkeling.
Blijkbaar is dit de bedoeling.
Streaming diensten zijn voor TV. You're getting old, opaquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat niet eens, het verdwijnt helemaal van tv.
Motorsport bestaat enkel bij de gratie van de rijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan dus beter de Clio cup, NLS en V8 Supercars kijken als je races wil zien. F1 heeft niks met motorsport te maken, maar je stelling "dat ik motorsport niet begrijp" is incorrect gebaseerd op je eigen argumentatie.
Haha, wat een dramaqueen ben je toch ook.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Je bent op de hoogte van zijn smalle databundel? Die raakt bij één gif al overstuur!quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Haha, wat een dramaqueen ben je toch ook.
Live sport moet gewoon op tv voor minimaal gezeik met buffering en castenquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Streaming diensten zijn voor TV. You're getting old, opa
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van zijn smalle databundel? Die raakt bij één gif al overstuur!
Als Nattekat straks een stream moet zoeken.....
Jij weet al welke 6 GP's er volgend jaar op het open net worden uitgezonden?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Uhm... Spanje, Rusland, Azerbeidzjan, Frankrijk, Nederland, Abu Dhabiquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Jij weet al welke 6 GP's er volgend jaar op het open net worden uitgezonden?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm... Spanje, Rusland, Azerbeidzjan, Frankrijk, Nederland, Abu Dhabi
Dan nog is het een stream, en niet op TV.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Jij weet al welke 6 GP's er volgend jaar op het open net worden uitgezonden?
2 tot 3 minuten lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is wel triest want als kijker kijk je dadelijk met een vertraging van mogelijk 2 tot 3 minuten naar iets waar LIVE in beeld staat.
er is met opzet een vertraging van 7 seconde om het gevloek van coureurs te kunnen censureren.
overdracht van de beelden naar NENT group.
comprimeren tot MPEG4 stream.
ViaPlay geeft zelf al de suggestie om de beelden te downloaden zodat je offline kunt kijken. zucht
in 3,2 1....quote:
De latency is nu al 30 tot 60 seconde.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 tot 3 minuten lijkt me lichtelijk overdreven
Zelfs ik kan met minder latency streamen.
Ik lees hier idd meestal iets 30 seconden eerder voordat ik het op Ziggo zie. Ook een reden dat ik niet in dit topic kijk tijdens quali en race.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De latency is nu al 30 tot 60 seconde.
Ik weet niet of je in een videospelletje wel eens op Monaco hebt gereden. Maar dat is verruit de moeilijkste baan van het seizoen. De kleinste fout zal ervoor zorgen dat je in de muur zit..... best spannend en een fantastisch mooie baan!quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Whehe zelfs in n00b mode werd ik 3x gelaptquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in een videospelletje wel eens op Monaco hebt gereden. Maar dat is verruit de moeilijkste baan van het seizoen. De kleinste fout zal ervoor zorgen dat je in de muur zit..... best spannend en een fantastisch mooie baan!
geen tracklimits dat is wel leuk maar in het algemeen de zaterdag toch spannender dan de zondagquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in een videospelletje wel eens op Monaco hebt gereden. Maar dat is verruit de moeilijkste baan van het seizoen. De kleinste fout zal ervoor zorgen dat je in de muur zit..... best spannend en een fantastisch mooie baan!
Dus de nummer 1 kan gewoon rustig aan doen en winnen. Ja dat is de essentie van racen hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
quote:
Waar is de halo?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:57 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar hoeveel groter F1 auto's zijn geworden.
Heeft mede te maken met niet meer bijtanken waardoor er grotere tank nodig is, maar toch..
Volgend jaar worden ze iets korter, maar niet veel en nog even breed wrs
Sainz reed z’n snelste ronde ook op de medium.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:33 schreef nils7 het volgende:
Max en de Mercs snelste rondje op mediums gereden?
Okdoeiquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sandbaggen tot de punten verdeeld worden. Nu dus op zaterdag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zegt natuurlijk nog geen reet, maar hoe vet zou het zijn als RBR echt 1-2 kan staan hier met daarachter een Gasly en een Leclerc? En dat die in de race Mercedes ook echt achter zich kunnen houden, in elk geval lange tijd.
Inb4 1-2 Mercedes in de kwali
Die komen morgenquote:
Jacht van Latifi wellicht? Is het oude jacht van papa Strollquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:01 schreef Red_85 het volgende:
Wat een mega oceaanwaardig jacht ligt er daar in het midden van de haven. Fucking hell.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:01 schreef Red_85 het volgende:
Wat een mega oceaanwaardig jacht ligt er daar in het midden van de haven. Fucking hell.
Terwijl het op het oog zo’n lieve jongen is!quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:05 schreef potjecreme het volgende:
Gasly heeft echt geen vrienden gemaakt bij rbr.
Wie heeft dat voorspeldquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
Waar zijn alle voorspelde rode vlaggen?
quote:
Pas met een heli ben je een baas inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die daar in het midden?
Die is van Papa Latifi (en daarvoor van Stroll Sr.)
Best een leuk bootje, weer eens wat anders dan de sloep in Center Parcs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas met een heli ben je een baas inderdaad.
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die daar in het midden?
Die is van Papa Latifi (en daarvoor van Stroll Sr.)
Best een leuk bootje, weer eens wat anders dan de sloep in Center Parcs
[ afbeelding ]
Op donderdag moet ik werken, op vrijdag nietquote:
Ga eens aan het werk!quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op donderdag moet ik werken, op vrijdag niet
Mwah….quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gingen dit seizoen wel vaker hard op vrijdag (of nu dan donderdag)
In Spanje Leclerc nog 3de en heel dichtbij Bottas in VT2. Dat verschil was in de kwalificatie iets groter..quote:
Ik denk ik gooi die FP even lekker aan, word ik weer een of andere klotecall in gezogen. Heb het meeste gemist. Ferrari vrij baan en Merc / RB wat verkeer?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:50 schreef Newone82 het volgende:
Sky F1 denkt wel even dat Ferrari pole traint. Domme Engelsen…
Gewoon een domme fout van Mickquote:
Sjoemelsotware, weinig rechte stukkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:58 schreef Tinos85 het volgende:
Wat heeft Ferrari gedaan dan ze zo snel zijn?
Die hoeft er pas in Frankrijk afquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
rb is gewoon te langzaam geworden, misschien door niet buigbare vleugel
einde tijdperk rb danquote:
Dat eindigde halverwege de race in Bahrein al toen de motor teruggeschroefd werd.quote:
Binnenkort kan de boel weer open geschroefd worden. Deze race testen ze de aanpassing op de auto van Tsunoda. Daarna op de rest.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eindigde halverwege de race in Bahrein al toen de motor teruggeschroefd werd.
@Neef_Wuppiequote:Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had in het verkeerde topic gepost zag ik, dus bij deze ook in het goede topic: Plooij zou weer positief getest zijn en vervangen worden door Winkelman: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/
Hoor je wel vaker. De eerste keer licht besmet en nauwelijks ziek om vervolgens later toch een doorbraak te hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:11 schreef Marcoss het volgende:
Wel apart verhaal, hij zat vorige week ook gewoon nog bij F1-café
quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had in het verkeerde topic gepost zag ik, dus bij deze ook in het goede topic: Plooij zou weer positief getest zijn en vervangen worden door Winkelman: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:28 schreef potjecreme het volgende:
Wie heeft er dit weekend moddienst? Ik vraag dit zodat we weten hoe ver we kunnen gaan met grappen.
Oh fijn. Ik hoop dat Ricciardo niks noemenswaardig doet dan...quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat riep Rick ook al maar ik had het idee dat dat gewoon was om hem te verdedigenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Leek alsof de band al lek was voor hij de muur raakte
hij wil gewoon een 1-2 voor Mercedes forceren. Hoort bij het spel en de FIA moet gewoon nee zeggen tegen Toto.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:24 schreef opreis het volgende:
Toto vind Baku niet snel genoeg voor de aanpassingen. Wat een gejank
https://nl.motorsport.com(...)leugeltests/6511822/quote:McLaren boos op FIA om uitstel vleugeltests
McLaren vindt het niet acceptabel dat de introductie van nieuwe tests om de flexibiliteit van F1-vleugels te testen is uitgesteld. De renstal uit Woking is daarover in gesprek met de FIA.
https://the-race.com/form(...)flexi-wing-outburst/quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)leugeltests/6511822/
Volgens mij ligt de druk nog steeds bij RBR zelf om een winnende auto te bouwen. Max heeft al bewezen dat ie een beetje kan sturen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Druk op Max wordt flink opgevoerd. Wordt interessant om te zien hoe hij daarmee omgaat, vooral bij tegenslag.
De RBR voldoet prima aan de regels, zoals opgesteld in het technisch reglement, dat nu halverwege het seizoen aangepast wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef shiz het volgende:
So they're bending the rules a bit (and their wings, then again: RedBull...) what gives?
Duurde ook lang genoeg voordat DAS niet meer mocht. Tja, ook een zaag kan zagen of zingen, een beetje logisch dat alles in enige mate flexibel is/beweegt. Dat je daar dan creatief mee omgaat en het niet illegaal wordt bevonden, nou, da's net als DAS nu net de sport en hetgeen de F1 de koningsklasse van de motorsport maakt en ontwikkeling pusht. Ook prima dat ze dan op een gegeven moment verduidelijken wat wel en niet toelaatbaar is, maar 2 races is op zich best te doen als voorheen alles gewoon legaal bevonden was. Maar goed, aanvechten wat je aanvechten kan hoort daar dan ook wel weer bij, al is het een beetje een Kalimero-move.
RBR huilt om regels die overtreden worden. Mercedes vraagt een regel wijziging tijdens het seizoen aan. En de FIA doet dat gewoon. Vind je het gek dat er BNW geluiden komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:25 schreef potjecreme het volgende:
En weer bnw gehuil hier over Hamilton.
Alsof rbr nooit huilt om zaken bij andere teams.
Het verschil is dat Mercedes een grijs gebied vind en hier het seizoen mee mag afmaken want "je kan geen regels veranderen tijdens het seizoen"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:25 schreef potjecreme het volgende:
En weer bnw gehuil hier over Hamilton.
Alsof rbr nooit huilt om zaken bij andere teams.
Lastig advantage, die kent Hamilton wel goed in Monaco. Vraag maar aan Ricciardo en Verstappen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het verschil is dat Mercedes een grijs gebied vind en hier het seizoen mee mag afmaken want "je kan geen regels veranderen tijdens het seizoen"
En nu de concurrent van Mercedes een grijs gebied heeft gevonden worden de testen aangepast en moeten de onderdelen aangepast worden. Niks BNW aan, gewoon feiten.
Net als dat 0,2 sec per rondje winnen een lasting advantage is. En dat je ten alle tijde binnen de baan moet blijven. Dat soort regels gelden voor het ene team wel en het andere team niet.
Eigenlijk wel mee eens. Alsof dat DAS-systeem 'in the spirit of the rules' was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het verschil is dat Mercedes een grijs gebied vind en hier het seizoen mee mag afmaken want "je kan geen regels veranderen tijdens het seizoen"
En nu de concurrent van Mercedes een grijs gebied heeft gevonden worden de testen aangepast en moeten de onderdelen aangepast worden. Niks BNW aan, gewoon feiten.
Precies. Dit was ook gewoon legaal vanwege een maas in de regels.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:10 schreef Starflyer het volgende:
Het is een sport om de mazen in de regels op te zoeken in je eigen voordeel. Mercedes deed dat met DAS, andere teams door de flexibele vleugels. Prima dat ze het aankaarten (gebeurde met DAS ook), maar ga dan niet zitten huilen als de uitkomst je niet bevalt. Dat is gewoon hypocriet.
Al verbaast me dat dit seizoen niet, want al sinds het begin van het seizoen zijn ze bezig net psychologische oorlogsvoering in de richting van Red Bull Racing. Blijkbaar knijpen ze hem dit seizoen wel.
Hij reedt er wel lang vlak achter, en zei dat hij daar meer van had geleerd (over het rijden van Verstappen) dan in lle andere races.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
RBR huilt om regels die overtreden worden. Mercedes vraagt een regel wijziging tijdens het seizoen aan. En de FIA doet dat gewoon. Vind je het gek dat er BNW geluiden komen.
Je gelooft toch zelf niet dat Hamilton de vleugel zag buigen met het blote oog in Spanje?
Ja, allemaal psychologisch gelul om Verstappen onder druk te zetten. No way dat je met 300km per uur een achtervleugel een paar centimeter ziet zakken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hij reedt er wel lang vlak achter, en zei dat hij daar meer van had geleerd (over het rijden van Verstappen) dan in lle andere races.
En is het ook het einde van innovaties waar de auto-industrie van kan profiteren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Dit was ook gewoon legaal vanwege een maas in de regels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we ophouden met het zoeken naar innovatieve dingen in f1, dan is f1 dood.
Alsof Mercedes niet een dozijn mensen in dienst heeft om slimme dingen van andere auto's in kaart te brengen/kopiëren. Daar hebben ze Lewis niet voor nodig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hij reedt er wel lang vlak achter, en zei dat hij daar meer van had geleerd (over het rijden van Verstappen) dan in lle andere races.
We gingen er allemaal vanuit dat Ferrari magischerwijs het gat met Merc en RB had gedicht toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:45 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-pk-teruggeschroefd/
Nooit verwacht![]()
Ik dacht dat zij nu ook "illegale" vleugels haddenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
We gingen er allemaal vanuit dat Ferrari magischerwijs het gat met Merc en RB had gedicht toch?
Zeker. Karel en Karel 1-2 in WDC.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
We gingen er allemaal vanuit dat Ferrari magischerwijs het gat met Merc en RB had gedicht toch?
Zou niet weten maar denk dat we het wel horen bij Formule 1 Café. Helaas loop ik wat achter in tijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Iemand nog een update gezien of gehoord van Jack Plooij na zijn eerste twee corona testen?
Want hij zou nog een derde keer getest worden en als die uitslag negatief zou zijn dan terugkeren naar Nederland. Maar als het positief is, dan zit hij en de rest van "zijn" team wederom in quarantaine?
Je vergeet best crowd, hardest race of my life, for nikkiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lewis Hamilton pakt pole. "get in there, Lewis" krijgt hij over zijn boordradio.
Max Verstappen 2de
Valtteri Bottas 3e
en een hele hoop gele vlaggen.
[ afbeelding ]
Dus niet treuzelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Tijdens de kwalificatie geldt een maximum delta tijd van 1:24 tussen de twee Safety Car lijnen.
https://www.fia.com/sites(...)-%20Race%20Directors'%20Note%20SC1-SC2%20Time%20.pdf
Nope! Dat mag dan niet meer.quote:
De link werkt niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Tijdens de kwalificatie geldt een maximum delta tijd van 1:24 tussen de twee Safety Car lijnen.
https://www.fia.com/sites(...)-%20Race%20Directors'%20Note%20SC1-SC2%20Time%20.pdf
Nu wel. Komt doordat Fok de link afbreekt of zo.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu wel. Komt doordat Fok de link afbreekt of zo.
kan nog genoeg getreuzel opleveren. Een paar seconden sneller zou al heel veel schelen denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef Starflyer het volgende:
quote:Politieagent in Monaco houdt F1-safety car aan
Een Franse politieagent dacht beet te hebben toen hij een groene Aston Martin zonder kentekenplaten het Formule 1-circuit in Monaco op zag draaien. Hij hield de auto aan om de bestuurder een reprimande te geven.
Mwah. Baku is met lange rechte stukken Mercedes eigendom….quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Als verstappen wint met snelste ronde en Hamilton eindigt P4, dan staan ze weer gelijk met een circuit waar RB waarschijnlijk sterk is als volgende race
Net als Bahrein zeker. Het is geen 2016 meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:31 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Baku is met lange rechte stukken Mercedes eigendom….
NOOOIT Mercedes uitvlakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:29 schreef Newone82 het volgende:
Lijkt tussen Sainz, Leclerc en Max te gaan voor pole
Maar RBR wint daar 0,6 seconden door hun achtervleugel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:31 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Baku is met lange rechte stukken Mercedes eigendom….
Bahrein had Mercedes de auto niet in orde. Sinds Imola zijn ze gewoon in de race sterker.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als Bahrein zeker. Het is geen 2016 meer.
Moeten ze wel het probleem met de ERS gefixt hebben anders kunnen ze niet voluit gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar RBR wint daar 0,6 seconden door hun achtervleugel.
(Woorden van Lewis hé, niet van mij)
*kijkt naar winnaar Bahrein*quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bahrein had Mercedes de auto niet in orde. Sinds Imola zijn ze gewoon in de race sterker.
Hamilton zal echt in racepace over 2 weken dominant zijn ala Spanje…
Tot nu toe zijn ze het beste hierquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:38 schreef Marcoss het volgende:
Ah, weer een verhaal dat RB nu echt de beste is op het volgende circuit!
Iederee keer als hij dreigt te spinnen, geeft die muur hem weer een zetje de goede kant op.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Mazespin 15e op dit moment. Wat is deze ...
werkt niet voor Latifiquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iederee keer als hij dreigt te spinnen, geeft die muur hem weer een zetje de goede kant op.
Vermoeden heb ik ondertussen nu ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin te denken dat Mercedes niet aan het sandbaggen is.
Jij denkt nogal watquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin ook te denken dat RB niet aan het sandbaggen is.
eerst zien dan geloven. Jij gelooft Toto Wolff toch ook niet meer?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin te denken dat Mercedes niet aan het sandbaggen is.
Da's tegen doorliggen.quote:
Daar wilde ik net wat over zeggen, heerlijk hoe snel en efficiënt ze daar zijn.quote:
Krijg je geen punten voorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Max elke keer de snelste in VT3 dit seizoen, geloof ik
Hoe meer de Mercedessen naar beneden worden geduwd, hoe beter het is voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:02 schreef Monolith het volgende:
Zou toch lekker zijn als zowel de RBs als de Ferrari's voor Mercedes zouden staan, met Verstappen op 1 natuurlijk.
echt hequote:
Die staan er straks in de quali echt wel weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari top 3 is raar om te zien
Mercedes is helemaal nergens
Dat was dan ook de enige keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leek veelbelovend in de eerste race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |