SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 april 2021:
Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: september 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: december 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Januari 2021:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY
Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly
Voorgaande ware liefdes <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond deze de leukste, mensen![]()
Mocht ze nog met een extra schilderij komen, dan noemen we het volgende topic 'Tussen kut en kitsch'.![]()
Roddelen is super leuk ik doe er graag aan mee maar iemand door de slijk halen en andere mensen daarin meesleuren is gewoon niet goed.
Stel je voor dat zo een vies nep account over jou wordt gemaakt, hoe zou jij je dan voelen.
Barbie is geen helder licht en doet enorme domme dingen maar dit gaat te ver.![]()
lijkt wel of jij ze persoonlijk kent, aaltje, die raoul en zn oostblokske. of is dat wat je zo verzint bij een paar foto's en een stukje text wat erbij geschreven staat?![]()
heb je helemaal gelijk in, maar iedereen vindt het heerlijk meesmullen. en als we niet volgen dan graag een dm....quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef -river- het volgende:
Roddelen is super leuk ik doe er graag aan mee maar iemand door de slijk halen en andere mensen daarin meesleuren is gewoon niet goed.
Stel je voor dat zo een vies nep account over jou wordt gemaakt, hoe zou jij je dan voelen.
Barbie is geen helder licht en doet enorme domme dingen maar dit gaat te ver.![]()
Ja, ben ik met je eens, hoor, ik bedoel: we kijken er allemaal op en we smullen ervan mee, maar het is idd duidelijk dat degene achter het roddelaccount Samantha echt tot in haar schoenzolen haat, want anders doe je dit niet. Het lijkt idd een persoonlijke vete die ze met haar heeft. Kan me niet voorstellen dat een volslagen vreemde dit zo ver door zou voeren.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef -river- het volgende:
Ken de mentaliteit onder Oostblokvrouwen een beetje. Kan natuurlijk dat ik ernaast zit, hoor, het blijft uiteraard spiegelogie van de kouwe grond.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef suzi1 het volgende:
lijkt wel of jij ze persoonlijk kent, aaltje, die raoul en zn oostblokske. of is dat wat je zo verzint bij een paar foto's en een stukje text wat erbij geschreven staat?![]()
ja een beetje zoals hoe energie over borderliners schrijft.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:58 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ken de mentaliteit onder Oostblokvrouwen een beetje. Kan natuurlijk dat ik ernaast zit, hoor, het blijft uiteraard spiegelogie van de kouwe grond.![]()
Kunnen wij de leukste en knapste roddeldames er dan rekening mee houden dat FOK! een veel hoger niveau heeft?![]()
Overigens: we openden op 25 april het topic 'Rust in vrede, Gelmore', nummer 73 in de reeks. We zijn gewoon elf topics verder in drie weken!![]()
![]()
Tussen al die vuiligheid in las ik dat ze nu weer een nieuwe vriend heeft? Of is dat een oude vlam van haar?![]()
Doen we goedquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Aaltje1978 het volgende:
Overigens: we openden op 25 april het topic 'Rust in vrede, Gelmore', nummer 73 in de reeks. We zijn gewoon elf topics verder in drie weken!![]()
![]()
![]()
![]()
In die drie weken heeft ze dan ook meer meegemaakt dan ik ooit ga beleven 😅quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Aaltje1978 het volgende:
Voor zover we hier konden nagaan geen oude vlam, wel kent ze die Dave al heel wat jaren, maar gewoon als vriend, en nu is de vonk dan kennelijk overgesprongen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef -river- het volgende:
Tussen al die vuiligheid in las ik dat ze nu weer een nieuwe vriend heeft? Of is dat een oude vlam van haar?![]()
Sorry Kimberley 😔 zal geen grapjes meer maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef -river- het volgende:
Barbie is geen helder licht en doet enorme domme dingen maar dit gaat te ver.People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:06 schreef Lievert het volgende:
[..]
Sorry Kimberley 😔 zal geen grapjes meer maken.![]()
![]()
Dat is rap, arme Gelmorequote:Op woensdag 19 mei 2021 22:04 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Voor zover we hier konden nagaan geen oude vlam, wel kent ze die Dave al heel wat jaren, maar gewoon als vriend, en nu is de vonk dan kennelijk overgesprongen.![]()
![]()
Ja die had ik gepost in het vorige topic. Lol.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:03 schreef Woonbootjes het volgende:
Samant staat op sexy .model.fanpage op Insta 🤔Zo en hoe zeg.. tjongequote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef Sugarglider het volgende:
[..]
In die drie weken heeft ze dan ook meer meegemaakt dan ik ooit ga beleven 😅![]()
Stuur haar lekker een kaartje via Greetz zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:25 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Sam, als je meeleest plaats dan een foto van een broccoli op je insta 😎🤗![]()
Ja, zoiets zal het wel zijn. Vraag me af of ze dat dan zelf beseft.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat leidt af. Als je obsessief met je nieuwe liefde bezig bent, hoef je niet stil te staan bij jezelf. Alles wat Samantha doet of laat, staat in het teken van haar eigen leegte ontlopen.
Haar 'beste/goede vriendin' Kimberley die zal denk ik ook niet weten wat ze ermee moet. Maar zal hopelijk wel zoiets hebben van - dit is een beetje vreemd gedrag. Zodra ze er tegenin gaat dan krijgt zij de volle lading over haar heen. Ik vind het wel bijzonder hoe iemand met borderline zo makkelijk mensen kan aantrekken/afstoten. Kimberley was toch eerst compleet 'slecht'. En nu is ze weer terug. Die meid gaat waarschijnlijk nu ook helemaal mee in het verhaal van Samantha - waarbij ze dus ook partij kiest voor haar. Doet ze dat niet, dan stoot Samantha haar weer af. Dat gaan we ongetwijfeld ook wel weer zien gebeuren. Ondertussen komt die Kimberley nu in het kwade daglicht te staan. Wat zal er gebeuren: Kimberley wordt afgestoten en blijft met de gebakken peren zitten en Samantha gaat weer vrolijk verder met anderen.
We zouden eigenlijk weddenschappen moeten kunnen plaatsen op Fok.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Die Kimberley heeft ze volgens mij ook niet allemaal op een rijtje, hoor. Ook typisch zo'n bodemloos mokkel dat verwikkeld is in allerlei toxic relaties en wat na een lieve glimlach en wat mooie praatjes met je plat gaat.![]()
De beheerder van het roddelaccount blijkt zich goed te beseffen dat Kimberley momenteel een steun is voor Samant. Zie geen andere reden dan ruzie stoken tussen die twee in de laatste post. Durf dus wel te concluderen dat de vete van roddelaccount vs Samant persoonlijk is en erg diep zit 🤨People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ik ken haar niet of haar achtergrond verhaal. Ik weet wel dat Samantha haar een paar keer heeft getagged onder de noemer: beste/goede vriendin. En dat ik hier op dit forum vervolgens onbegrip las, omdat ze kennelijk eerder al door Samantha was betitelt als 'een slecht persoon'. In hoeverre dat klopt, geen idee. Echter nu is ze betitteld als 'een goed persoon'. Het is natuurlijk wel heel zuur voor Kimberley. Bedoel wat heeft zij nu met al dit te maken dan of wat is haar verhaal - behalve steeds getagged te worden?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:41 schreef Aaltje1978 het volgende:
Die Kimberley heeft ze volgens mij ook niet allemaal op een rijtje, hoor. Ook typisch zo'n stuurloos mokkel dat verwikkeld is in allerlei toxic relaties en wat na een lieve glimlach en wat mooie praatjes met je plat gaat.
Ik denk (aannames) dat tussen Samantha / Kimberley eerder iets was gebeurd, Kimberley wordt afgedankt. Maar snapt er eigenlijk niets van. Immers iemand met borderline: woede-uitbarstingen/extreme emoties. Nu is er weer iets heftigs gebeurd in het leven van Samantha. Komt weer in contact met Kimberley, zij heeft wel 'normale' emoties. Denkt ok, kon gebeuren, wat er is gebeurd is inderdaad heftig, ik geef vriendschap opnieuw een kans. En zodoende is Kimberley weer terug. Ondertussen wordt Kimberley bestempeld als 'best friend forever - en noem het maar op'. Maar ook dat is zodra er iets gebeurd in 1 klap over en uit.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef Lievert het volgende:
De beheerder van het roddelaccount blijkt zich goed te beseffen dat Kimberley momenteel een steun is voor Samant. Zie geen andere reden dan ruzie stoken tussen die twee in de laatste post. Durf dus wel te concluderen dat de vete van roddelaccount vs Samant persoonlijk is en erg diep zit 🤨
Je ziet op dat account echt mensen heel lelijk schrijven.
Ben meer benieuwd nu naar wie er zo vol gif kan zitten dan naar Samantha haar volgende drama.
Zoveel haat kan geen leuk persoon zijn.![]()
Is het die dochter van Wil Vink misschien die achter het account zit?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Is het haat? Bedoel de dingen die de afgelopen maanden/jaar gebeurd zijn. Die zijn niet bepaald ok. Zwanger, kind krijgt naam 1 vervolgens naam 2. Dan is die de vader en dan die. En ga zo maar door. Denk niet dat het haat is, vooral frustratie. Zo van! kijk eens hoe ze werkelijk is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef Slomeduikelaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.
Ben meer benieuwd nu naar wie er zo vol gif kan zitten dan naar Samantha haar volgende drama.
Zoveel haat kan geen leuk persoon zijn.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Ik probeerde er gister een paar te lezen omdat ik het sterfgeval helemaal had gemist, maar was geen doen joh. Nog steeds gaat driekwart van wat hier wordt gezegd volledig langs me heen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Aaltje1978 het volgende:
Overigens: we openden op 25 april het topic 'Rust in vrede, Gelmore', nummer 73 in de reeks. We zijn gewoon elf topics verder in drie weken!Tap tap tap![]()
Tja, wie weet is het wel iemand van hier die zich voorbeeldig gedraagt en daar op dat account helemaal losgaat, aangemoedigd door een leger kontenlikkers. En als ze zich even vervelen komen hier op FOK! de boel proberen te ontregelen en tegen elkaar op te stoken. Je weet het niet, he, alles kan. Het stikt hier van de nieuwe borderliners, al dan niet met een hoog iq, dus drama zal en moet er zijn!![]()
![]()
![]()
Lekker boeien wat Samant doet, die is knettergek maar niet zo vies als de persoon die achter dat haat account zit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:09 schreef Energie het volgende:
[..]
Is het haat? Bedoel de dingen die de afgelopen maanden/jaar gebeurd zijn. Die zijn niet bepaald ok. Zwanger, kind krijgt naam 1 vervolgens naam 2. Dan is die de vader en dan die. En ga zo maar door. Denk niet dat het haat is, vooral frustratie. Zo van! kijk eens hoe ze werkelijk is.![]()
Die persoon zit hier op FOK! de heilige maagd Maria uit te hangen, wat ik je zeg. Zogenaamd amper iets weten maar de Telegraaf er niks bij.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Lekker boeien wat Samant doet, die is knettergek maar niet zo vies als de persoon die achter dat haat account zit.![]()
Nah, het is weer genoeg geweest voor vandaag. Begint saai te worden met al die uitgekauwde troep die al honderd jaar geleden is doorgelicht op het forum.![]()
![]()
Secondquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Straadthont het volgende:
Tja, wie weet is het wel iemand van hier die zich voorbeeldig gedraagt en daar op dat account helemaal losgaat, aangemoedigd door een leger kontenlikkers. En als ze zich even vervelen komen hier op FOK! de boel proberen te ontregelen en tegen elkaar op te stoken. Je weet het niet, he, alles kan. Het stikt hier van de nieuwe borderliners, al dan niet met een hoog iq, dus drama zal en moet er zijn!![]()
![]()
Godver. Je hebt me.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Straadthont het volgende:
Ik heb trouwens een hoog IQ, veel fantasie én ben psycholoog![]()
Yep, hier ligt wel een grens.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef -river- het volgende:
Klopt, ook mensen die haar helemaal niet kennen, sensatiezoekers van Instagram zogezegd. Die gaan ook helemaal los, alsof ze hen persoonlijk iets misdaan heeft, joh. Bizar om te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef Slomeduikelaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.
Sowieso is het wel een vrouwending, hoor, met z'n allen op één, en al helemaal als het om moederschap en zo gaat. Je zult bij mannen echt nooit een roddelaccount op Instagram zien om een gevallen vader tot de grond toe af te branden. Die houden zich gewoon helemaal niet met dat soort shit bezig.
Of het Kamp Gerrit is betwijfel ik ook weer, vooral ook omdat die persoon toch best wel wat schijnt te weten. Van Gerrits kant is volgens mij sinds december al geen contact meer met Barbie. Diegene achter het roddelaccount zei gisteren tegen mij dat het "zeker is" dat die Raoul de vader van Angelo is. Maar toen ik vroeg hoe ze dat dan wist werd mijn reactie verwijderd. En ze gaat dus nooit op dat soort vragen in. Ze beweert heel stellig allerlei dingen, maar geeft niet prijs hoe ze dat dan weet.
Maar als het allemaal klopt wat er gezegd wordt, dan is het zeker iemand van heel dichtbij. Het zou mij nog niet eens verbazen als het Naomi is, serieus. Die is volgens mij ook behoorlijk klaar met Samant en haar kuren, maar als ze het openlijk zou doen, dan verliest ze natuurlijk haar gezicht. Dus dan anoniem om zo toch haar gram te halen. Ik zou er eerlijk gezegd niet eens van opkijken.![]()
Ja dat, zo’n vies meelees trutje.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:34 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
100% dat die hier meeleest. En waarschijnlijk post ze nooit wat.
[..]
Wat ik ervan weet heeft Kimberley juist Samant uit haar leven gegooid, omdat Samant het aan probeerde te leggen met haar vent (de vader van haar baby). Maar die zit nu vast en ze heeft hem toch weer een nieuwe kans gegeven, dus waarschijnlijk is de woede weer gezakt en heeft ze het toen ook met Samant maar weer bijgelegd.
Te bang om zelf wat te posten, maar wel wat te roddelen hebben aan de lopende band morgen, of op het schoolplein. Zuur, heel zuur.![]()
naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:41 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Klopt, ook mensen die haar helemaal niet kennen, sensatiezoekers van Instagram zogezegd. Die gaan ook helemaal los, alsof ze hen persoonlijk iets misdaan heeft, joh. Bizar om te zien.
Sowieso is het wel een vrouwending, hoor, met z'n allen op één, en al helemaal als het om moederschap en zo gaat. Je zult bij mannen echt nooit een roddelaccount op Instagram zien om een gevallen vader tot de grond toe af te branden. Die houden zich gewoon helemaal niet met dat soort shit bezig.
Of het Kamp Gerrit is betwijfel ik ook weer, vooral ook omdat die persoon toch best wel wat schijnt te weten. Van Gerrits kant is volgens mij sinds december al geen contact meer met Barbie. Diegene achter het roddelaccount zei gisteren tegen mij dat het "zeker is" dat die Raoul de vader van Angelo is. Maar toen ik vroeg hoe ze dat dan wist werd mijn reactie verwijderd. En ze gaat dus nooit op dat soort vragen in. Ze beweert heel stellig allerlei dingen, maar geeft niet prijs hoe ze dat dan weet.
Maar als het allemaal klopt wat er gezegd wordt, dan is het zeker iemand van heel dichtbij. Het zou mij nog niet eens verbazen als het Naomi is, serieus. Die is volgens mij ook behoorlijk klaar met Samant en haar kuren, maar als ze het openlijk zou doen, dan verliest ze natuurlijk haar gezicht. Dus dan anoniem om zo toch haar gram te halen. Ik zou er eerlijk gezegd niet eens van opkijken.
Maar Barbie is Barbie, en ze is wel onze domme Barbie. Dus daar blijf je wel vanaf.
Ik vind dat gissen naar de vader van Angelo ook echt niet tof. Ze weet het waarschijnlijk zelf niet.
Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.
Die vrouw is gewoon heel dom en daar moeten we hier als posters en lurkens wel rekening mee houden.
Zij denkt dat ze met een stalen bek Gerrit kan overtuigen dat Angelo zijn zoon is, idem bij Gelmore. Ik las gisteren weer het verhaal over de dood van Joyce uit Ridderkerk. Vermoord door een knettergek wijf, ik dacht vervolgens onze Samant die pakt er binnenkort ook een. Het gaat wel ver nu hier.![]()
Ik weet dus niet of het gissen is... dat account klinkt behoorlijk zeker van haar zaak. Ik heb er dan weer moeite mee om te geloven dat ze zomaar gaat beweren dat een wildvreemde Angelo's vader is, zonder enige aanleiding of op z'n minst een grondig vermoeden. Dus wat die Raoul nu op Instagram beweert, dat hij Sam "totaal niet kent", daar geloof ik ook niets van. Je wordt niet zomaar als potentiële vader van Angelo over Instagram gegooid. Dan mag je er op z'n minst vanuit gaan dat die vent Samant kent.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind dat gissen naar de vader van Angelo ook echt niet tof. Ze weet het waarschijnlijk zelf niet.
Daarnaast zou het ook nog kunnen dat Samant wel degelijk wist dat Raoul één van de potentiële vaders van Angelo kon zijn, maar dat ze dat zelf stil heeft gehouden omdat ze wist dat ie getrouwd was en ze ook wel wist dat hij écht geen type is dat je tegen je in het harnas moet jagen. Samantha mag in de meeste gevallen schijt hebben, maar ook voor haar is er een grens. Die Raoul lijkt me echt geen frisse.Ik denk dat ze met Gelmore op de proppen is gekomen, juist om de roddels en speculaties over wie Angelo's vader was te doen verstommen. Ze wist zelf heel goed dat Gelmore de vader niet was.quote:Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.
Gerrit wist van tevoren al dat er een kans bestond dat Angelo niet van hem was. Ze hebben niet voor niks na de geboorte gelijk die DNA-test gedaan. Dus ik denk niet dat ze hem "met een stalen bek heeft overtuigd dat Angelo zijn zoon is", zoals jij zegt. Ik denk gewoon dat het haar niet zoveel boeide wie nou precies de vader was, precies zoals Gerrit in dat interview zei: 'het konden er wel meer zijn'. Zeker omdat ze het kind op dat moment toch nog samen met Gerrit op zou gaan voeden en hij dus als vaderfiguur in beeld was.![]()
Dus Gelmore is 100% zeker niet de vader van het kind? Ik snap die mannen dan niet. Want dan zijn zowel Gerrit als Gelmore meegegaan in het verhaal dat zij de vader van het kind zijn. Of Samantha moet ze hebben overtuigd dat ze de vader zijn. Maar ik las hier op het forum dat Gerrit eigenlijk al 100% zeker wist dat hij niet de vader kon zijn want dat klopte qua tijdslijnen niet of iets in die strekking.
Dus waar komt deze Raoul dan vandaan. Van een periode vlak voor Gerrit? Sonny was december 2019 - maart 2020 (als ik de topic start goed lees - zou handig zijn als de topic start geupdate wordt). Dus dat moet dan januari-februari 2020 zijn geweest?Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Sonny was al voor de Kerst weer exit, dat heeft maar heel kort geduurd: https://www.superguide.nl(...)een-coke-probleem-tvquote:Op donderdag 20 mei 2021 01:11 schreef Energie het volgende:
Dus waar komt deze Raoul dan vandaan. Van een periode vlak voor Gerrit? Sonny was december 2019 - maart 2020 (als ik de topic start goed lees - zou handig zijn als de topic start geupdate wordt). Dus dat moet dan januari-februari 2020 zijn geweest?
Tussen Sonny en Gerrit zaten volgens mij vooral scharrels. Rond de jaarwisseling had ze een habibi, maar ook die bleef niet lang. Kan me 1 of 2 Instagram posts herinneren en daarna hebben we die ook niet meer teruggezien.
Volgens berichten zou die Raoul haar dealer of pooier zijn geweest. We weten dat ze voor Gerrit idd een nogal wilde periode heeft gehad met veel drugs en sex, dus in beide opties past Raoul en in dat geval is het ook verklaarbaar dat hij Instagram nooit gehaald heeft. En Joost mag weten met wie ze in die periode nog meer naar bed is geweest natuurlijk. Volgens mij is haar dat zelf niet eens allemaal bijgebleven.
Dat Gerrit ermee akkoord ging om in eerste instantie te doen alsof hij de vader van de baby was is nog enigszins verklaarbaar. Ze zouden het immers samen opvoeden en dan is het maar beter als je gewoon niet al teveel sensatievragen van de buitenwereld krijgt. Ook voor de kleine. Maar waarom Gelmore in vredesnaam dat spelletje meespeelde is me inderdaad echt een raadsel.![]()
Dus dan kan Raoul inderdaad de vader zijn. Dit blijft zo bizar allemaal. Ik heb wel het vermoeden dat als ze terug naar Michael kan, dan zou ze dat zo doen. Puur op basis van wat er gebeurde rond 1 april op haar Instagram. Toen ze uit het niets de naam Gelmore verwijderde toen Michael en Naomi zeiden uit elkaar te zijn. Dus mocht dat kloppen dan is Gelmore (lijkt mij) sowieso de vader niet. Alleen ja, met dit soort toestanden en hoe zij met de emoties omgaat weet je het maar nooit.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Nee, je weet het idd maar nooit. 't Kan net zo goed geweest zijn omdat Gelmore rond die tijd is opgepakt en ze misschien al dagen niks van hem gehoord had, en hem ook niet te pakken kreeg. Dat ze dacht gedumpt te zijn en toen ook maar meteen radicaal een streep eronder zette. Met Samant kan het echt alle kanten op.![]()
Voor jou misschien, maar voor mij is dit zeker niet het geval. Ik vind Samandas destructieve leven fascinerend en laat me graag verrassen, maar dat mensen haar kapot willen maken om wat voor een reden dan ook boeit mij niet zo veel, hoort bij de soap.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.
Maar Barbie is Barbie, en ze is wel onze domme Barbie. Dus daar blijf je wel vanaf.
Heeft iemand trouwens de link van die Raoul in mijn DM?![]()
Dat soort wijven bevestigt elkaar in hun gekte en trekken elkaar daarmee naar beneden. Sam post ook steeds van die quotes over dat iedereen gek is behalve zij en tagt daar Kimberley in. Samen haten op de hatersquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:39 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel zijn. Vraag me af of ze dat dan zelf beseft.
Haar 'beste/goede vriendin' Kimberley die zal denk ik ook niet weten wat ze ermee moet. Maar zal hopelijk wel zoiets hebben van - dit is een beetje vreemd gedrag. Zodra ze er tegenin gaat dan krijgt zij de volle lading over haar heen. Ik vind het wel bijzonder hoe iemand met borderline zo makkelijk mensen kan aantrekken/afstoten. Kimberley was toch eerst compleet 'slecht'. En nu is ze weer terug. Die meid gaat waarschijnlijk nu ook helemaal mee in het verhaal van Samantha - waarbij ze dus ook partij kiest voor haar. Doet ze dat niet, dan stoot Samantha haar weer af. Dat gaan we ongetwijfeld ook wel weer zien gebeuren. Ondertussen komt die Kimberley nu in het kwade daglicht te staan. Wat zal er gebeuren: Kimberley wordt afgestoten en blijft met de gebakken peren zitten en Samantha gaat weer vrolijk verder met anderen.
We zouden eigenlijk weddenschappen moeten kunnen plaatsen op Fok.maar inderdaad, binnen de kortste keren zal Samantha haar weer onder het kopje haters scharen.
Het destructieve van zulke loeders in vriendschappen is dat ze uitstekend op de hoogte zijn van elkaars dirt, daar tijdens de "vriendschap" alleen maar in meegaan maar achteraf alles gebruiken als modder om te gooien. Zo makkelijk als iemand (weer) als bff wordt aangenomen, wordt die ook weer afgestoten.
Die Kimberley is ook een heftig type. Weet nog wel dat ze in de Linda Meiden stond met een heel kwijlverhaal over dat ze al zwanger aan het wachten was op haar vriend die in het gevang zat. Uiteraard een onschuldig lieverdje en zij waren Bonnie en Clyde tegen de rest van de wereld. Hij was net uit de nor, de baby was twee weken oud toen hij met een vriendin van haar (niet Samand) het bed in dook.
Paar weken later was het weer goed tussen hen en was hij toch wel de liefde van haar leven, haar allessie etc.![]()
Dat weet je dus niet, dat "heel zeker" zijn van zo'n account hoeft ook nergens op gebaseerd te zijn, dat kan prima op basis van een kleine informatiedump zijn geweest die vervolgens een eigen leven is gaan leiden en tot slot waarheid is geworden omdat de roddel via andere kanalen weer terugkwam.quote:Op donderdag 20 mei 2021 01:04 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of het gissen is... dat account klinkt behoorlijk zeker van haar zaak. Ik heb er dan weer moeite mee om te geloven dat ze zomaar gaat beweren dat een wildvreemde Angelo's vader is, zonder enige aanleiding of op z'n minst een grondig vermoeden. Dus wat die Raoul nu op Instagram beweert, dat hij Sam "totaal niet kent", daar geloof ik ook niets van. Je wordt niet zomaar als potentiële vader van Angelo over Instagram gegooid. Dan mag je er op z'n minst vanuit gaan dat die vent Samant kent.
Een paar weken geleden was het nog een of andere voetballer.
Deze mensen gaan over lijken en het boeit ze niet wiens lijken, ook als je niemand van dat volk kent kunnen ze je zomaar in het verhaal betrekken omdat je toevallig op Angelo lijkt, of omdat je kind op Angelo lijkt, of omdat ze met jou ook nog een appeltje te schillen hebben.
Het grootste gevaar is eigenlijk dat mensen zich niet voor kunnen stellen dat ze zomaar iemand tot vader gaan bombarderen, en het dus wel zal kloppen, want waar rook is is vuur en hij is ook niet zo'n lekker figuur, vinden ze. Op basis waarvan?![]()
hier worden toch net zo goed verschillende mannen benoemd die de eventuele vader kunnen zijn. en alles waar sams roddelaccount uit bestaat blijkt hier ook (al) beschreven te zijn..
dan is dat account van die en dan weer van die, en nu kan het weleens van naomi zijn.
dus eigenlijk is dat account een soort samenvatting van wat hier voorbij komt.
foto's van zgn gesprekken in een chat zijn simpel te manipuleren.
oja en de santinos hebben de kids al op zo'n plexiglasplaat gezet, dus ja je kan die kinderen niet overal hangen.![]()
Ja, eens. Het wordt hier allemaal erg modderig en zompig. Er mág hier en daar eventueel een kern van waarheid in de reacties zitten. Een beetje speculeren kan ook nog, daar zijn we tenslotte groot mee geworden, maar helemáál in het luchtledige baggeren hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:32 schreef -river- het volgende:
Gaat dit topic nu veranderen in die domme neppe leugen account?
Wat hier nu gebeurt is veel te laag voor FOK!.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Is er nu niemand in haar omgeving ik denk aan haar ouders die zeggen Samantha dit kan niet langer zo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.
Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.
Die vrouw is gewoon heel dom en daar moeten we hier als posters en lurkens wel rekening mee houden.
Zij denkt dat ze met een stalen bek Gerrit kan overtuigen dat Angelo zijn zoon is, idem bij Gelmore. Ik las gisteren weer het verhaal over de dood van Joyce uit Ridderkerk. Vermoord door een knettergek wijf, ik dacht vervolgens onze Samant die pakt er binnenkort ook een. Het gaat wel ver nu hier."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Denk dat ze het allemaal al tig keer gezegd hebben. Reden voor Samant om het contact dan maar te verbreken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is er nu niemand in haar omgeving ik denk aan haar ouders die zeggen Samantha dit kan niet langer zo.![]()
alleen haar lichaam kan dat denk ik zeggen. als die niet meer tegen de dope en drank kunnen dan wil je nog weleens stoppen. ouders en/of vrienden kunnen daar weinig tot niks tegen doen.![]()
De ouders en zeker de moeder zijn/is onderdeel van het probleem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is er nu niemand in haar omgeving ik denk aan haar ouders die zeggen Samantha dit kan niet langer zo.![]()
Klopt,er zijn alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De ouders en zeker de moeder zijn/is onderdeel van het probleem.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ze is volwassen, en heeft toch allang bewezen dat ze zich hiervan niets aantrekt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is er nu niemand in haar omgeving ik denk aan haar ouders die zeggen Samantha dit kan niet langer zo.
Toen ze opgenomen geweest is ging ze toch binnen enkele dagen ook weer vrolijk door met social media, porno filmpjes opnemen e.d
Zij wíl niet geholpen worden“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Wat is er met die ma dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De ouders en zeker de moeder zijn/is onderdeel van het probleem.![]()
Vraag ik me ook af. Ze is niet echt heel slim, maar m.i. staat dat los van het puinhoopleven van Samant.quote:![]()
In een gezamenlijk interview met Beau Monde zei mams dat ze wel eens onder schooltijd gingen winkelen. School was niet zo belangrijk, zei ze.quote:![]()
Oei. Is die broer van Barbie wel goed terecht gekomen? Of is dat ook een drama pakhuis?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
In een gezamenlijk interview met Beau Monde zei mams dat ze wel eens onder schooltijd gingen winkelen. School was niet zo belangrijk, zei ze.People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ja okee, maar dat is wel heeeel erg lang geleden. Alleen daardoor zal ze heus echt niet zo ontspoord zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
In een gezamenlijk interview met Beau Monde zei mams dat ze wel eens onder schooltijd gingen winkelen. School was niet zo belangrijk, zei ze.
In deze mate van zelfdestructie en de gehele omgeving naast de verslaafde is het beter om los te laten. Wordt ook altijd geadviseerd door professionals. Zie ook bij het programma 'Verslaafd' .
Heb het al eens eerder gezegd alleen in niet zo nette bewoordingen als wenselijk is, maar het is niet fair om de ouders steeds maar weer een soort van schuld te geven dat ze er niet [meer] zijn voor haar om de puinhopen op te ruimen.
Hier een stukje random leesvoer voor de beeldvorming. https://www.bd.nl/oss-e-o(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Ik heb het natuurlijk niet alleen over dit "incident" maar het is wel exemplarisch voor de denkwijze van zulke mensen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:17 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is wel heeeel erg lang geleden. Alleen daardoor zal ze heus echt niet zo ontspoord zijn.
In deze mate van zelfdestructie en de gehele omgeving naast de verslaafde is het beter om los te laten. Wordt ook altijd geadviseerd door professionals. Zie ook bij het programma 'Verslaafd' .
Heb het al eens eerder gezegd alleen in niet zo nette bewoordingen als wenselijk is, maar het is niet fair om de ouders steeds maar weer een soort van schuld te geven dat ze er niet [meer] zijn voor haar om de puinhopen op te ruimen.
Hier een stukje random leesvoer voor de beeldvorming. https://www.bd.nl/oss-e-o(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Nee, ze zullen inderdaad nooit een award krijgen voor ouder van het jaar. Ze hadden haar beter een paar flinke schoppen onder haar arrogante hol moeten geven ipv haar tot op het bot te verwennen, misschien had dat nog wat geholpen. Dat ze al eens een kindje hebben verloren [toch?] zal ook wel meegespeeld hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet alleen over dit "incident" maar het is wel exemplarisch voor de denkwijze van zulke mensen.![]()
Ja, Melissa. Angelina is naar haar vernoemd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:32 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Nee, ze zullen inderdaad nooit een award krijgen voor ouder van het jaar. Ze hadden haar beter een paar flinke schoppen onder haar arrogante hol moeten geven ipv haar tot op het bot te verwennen, misschien had dat nog wat geholpen. Dat ze al eens een kindje hebben verloren [toch?] zal ook wel meegespeeld hebben.![]()
Ik vraag me af of dit ook werkt bij iemand met borderline. Ergens betwijfel ik het, omdat ze het echt gewoon zelf niet in lijken te zien. Ze zal ongetwijfeld wel ergens denken - iets klopt niet. Maar na een bepaalde gebeurtenis kan ineens de emotie helemaal omslaan het positieve in, waarbij dan direct de conclusie is. Nee, er is toch niets mis.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:17 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is wel heeeel erg lang geleden. Alleen daardoor zal ze heus echt niet zo ontspoord zijn.
Hier een stukje random leesvoer voor de beeldvorming. https://www.bd.nl/oss-e-o(...)%2Fwww.google.com%2FOoiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
De ene borderliner is de andere niet, dat is al zo vaak gezegd. Plus dat dit veel verder gaat dan dat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:20 schreef Energie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit ook werkt bij iemand met borderline. Ergens betwijfel ik het, omdat ze het echt gewoon zelf niet in lijken te zien. Ze zal ongetwijfeld wel ergens denken - iets klopt niet. Maar na een bepaalde gebeurtenis kan ineens de emotie helemaal omslaan het positieve in, waarbij dan direct de conclusie is. Nee, er is toch niets mis.
En ik heb nieuws; ook mensen zonder borderline zullen het niet kunnen waarderen dat anderen voor hen willen bepalen hoe ze hun leven moeten leiden en daar flink tegen ageren.
Ben jij soms die pseudo psycholoog die graag van iedereen wilde weten hoe men zou reageren als Barbie zou overlijden? Je schrijft en denkt net zo wazig en onsamenhangend.![]()
Anyhow, wanneer is dat account aangemaakt? Was dat voor of na het spotten over een overleden kind?
Grafwijf hier ken je wel blij.doen maar over een overleden kind spotten ken je ook maar berichten antwoorden durf je niet vies vuil teringwijf kun je geen pb antwoorden want oh meisje jou vind ik en ik vreet jou op vies goor wijf he want tsja n dood kind is ook niet meer lastig zei je zal nooit meer Huilen dus maar goed dat die dood is deze woorden komen jou duur te staan![]()
Ja, die meid van die tekst is in ieder geval niet haar bestie en ook geen één in wording.Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Het dode kindje was toch Gerrits kleinzoon? Komt het uit die hoek?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:52 schreef Straadthont het volgende:
Anyhow, wanneer is dat account aangemaakt? Was dat voor of na het spotten over een overleden kind?
Grafwijf hier ken je wel blij.doen maar over een overleden kind spotten ken je ook maar berichten antwoorden durf je niet vies vuil teringwijf kun je geen pb antwoorden want oh meisje jou vind ik en ik vreet jou op vies goor wijf he want tsja n dood kind is ook niet meer lastig zei je zal nooit meer Huilen dus maar goed dat die dood is deze woorden komen jou duur te staan![]()
Kan, maar denk het niet, denk dat Barbie te laf is om nog contact te hebben gehad met de familie die ze zwaar genaaid heeft. Gerrit zei volgens mij ook dat hij nooit meer contact heeft gehad en dat ze hun leventje ook gewoon weer hebben opgepakt nu.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het dode kindje was toch Gerrits kleinzoon? Komt het uit die hoek?![]()
Dit bericht ging volgens mij niet over het klein zoontje van Gerrit die overleden is. Maar over wie het wel ging, ben ik vergeten. Of in welke periode dit is geplaatst.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het dode kindje was toch Gerrits kleinzoon? Komt het uit die hoek?![]()
Goeiemorgen, ik vind het nogal een aanname om te suggereren dat mensen, met overleden kinderen, Sammie’s op de wereld zetten. Zelf mama van een overleden zoon... dus mochten jullie weten wat het verband is tussen overleden kindjes en gestoorde levende kinderen, dan hoor ik het graag. Moet er niet aan denken dat mijn zoon er zo eentje als Sam wordt. 😝![]()
Alleen iemand met een gezond verstand zal niet zijn complete huis verbouwen bij het minst of geringste. Of in de ene crisis moment naar de ander komen. Of zich in de ene naar de andere relatie storten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:28 schreef Straadthont het volgende:
[..]
De ene borderliner is de andere niet, dat is al zo vaak gezegd. Plus dat dit veel verder gaat dan dat.
En ik heb nieuws; ook mensen zonder borderline zullen het niet kunnen waarderen dat anderen voor hen willen bepalen hoe ze hun leven moeten leiden en daar flink tegen ageren.
Ben jij soms die pseudo psycholoog die graag van iedereen wilde weten hoe men zou reageren als Barbie zou overlijden? Je schrijft en denkt net zo wazig en onsamenhangend.
En op je laatste vraag, nee, wat is dat voor bizarre vraag. Daar ga ik verder niet eens op in. Degene die zich daar mee bezighouden mogen zich ook laten nakijken.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Dit bericht liep anders dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:27 schreef CajunsCakeje het volgende:
Goeiemorgen, ik vind het nogal een aanname om te suggereren dat mensen, met overleden kinderen, Sammie’s op de wereld zetten. Zelf mama van een overleden zoon... dus mochten jullie weten wat het verband is tussen overleden kindjes en gestoorde levende kinderen, dan hoor ik het graag. Moet er niet aan denken dat mijn zoon er zo eentje als Sam wordt. 😝Tap tap tap![]()
@straathont,
Je bedoelt de ‘ spiegeling van de koude grond’?!
Nee dat was ik.
Blijkbaar is een gewone menselijke vraag stellen op dit forum ‘onsamenhangend en vaag’ een reden om mensen buiten te sluiten en belachelijk te maken.
Mensen afbekken achter je schermpje, nee dat is topSignaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊![]()
Euh, waar bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:27 schreef CajunsCakeje het volgende:
Goeiemorgen, ik vind het nogal een aanname om te suggereren dat mensen, met overleden kinderen, Sammie’s op de wereld zetten. Zelf mama van een overleden zoon... dus mochten jullie weten wat het verband is tussen overleden kindjes en gestoorde levende kinderen, dan hoor ik het graag. Moet er niet aan denken dat mijn zoon er zo eentje als Sam wordt. 😝![]()
Sarcasme spat waarschijnlijk niet zo goed van het scherm af. Het argument dat Sam een overleden zusje heeft, wordt regelmatig aangehaald als reden voor haar bizarre gedrag of gebrek aan opvoeding. Maar helaas kan ik uit ervaring meepraten dat dit de grootste bullshit ooit is. Een overleden kindje betekent niet opeens dat je daarna een shitty ouder bent, anders hadden er nu heel veel Sam-figuren rondgelopen. Ik snap dat de meeste mensen anders naar dode kinderen kijken dan degenen die het hebben meegemaakt, maar haar overleden zusje steeds benoemen als reden voor Sam’s gestoordheid, vind ik net zo respectloos als na nog geen drie weken, nadat je partner is overleden, je benen wijd doen voor Jan en alleman.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit bericht liep anders dan ik had verwacht.![]()
Christus, hou es op met dat gefocus op elkaar en ga het gewoon over Samant hebben. Het is SHO, maak anders even een topic aan in LIF waar je het lekker over jouw leven kan hebben.
Ik kom hier voor Samantha. She's iconic, jullie niet.Go hard or go home![]()
Nou je eerste helft was serieus en dramatisch en de tweede helft had een mooie wendingquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef CajunsCakeje het volgende:
[..]
Sarcasme spat waarschijnlijk niet zo goed van het scherm af. Het argument dat Sam een overleden zusje heeft, wordt regelmatig aangehaald als reden voor haar bizarre gedrag of gebrek aan opvoeding. Maar helaas kan ik uit ervaring meepraten dat dit de grootste bullshit ooit is. Een overleden kindje betekent niet opeens dat je daarna een shitty ouder bent, anders hadden er nu heel veel Sam-figuren rondgelopen. Ik snap dat de meeste mensen anders naar dode kinderen kijken dan degenen die het hebben meegemaakt, maar haar overleden zusje steeds benoemen als reden voor Sam’s gestoordheid, vind ik net zo respectloos als na nog geen drie weken, nadat je partner is overleden, je benen wijd doen voor Jan en alleman.Durfde geen
te gebruiken bij een bericht over dode kinderen.
Tap tap tap![]()
She’s iconic,quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef Noek het volgende:
Christus, hou es op met dat gefocus op elkaar en ga het gewoon over Samant hebben. Het is SHO, maak anders even een topic aan in LIF waar je het lekker over jouw leven kan hebben.
Ik kom hier voor Samantha. She's iconic, jullie niet.![]()
Geweldig.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef Noek het volgende:
Ik kom hier voor Samantha. She's iconic, jullie niet.![]()
![]()
![]()
Ze lopen achter; ze denken dat Gelmore de papa is van Angelo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan de meesten ook niet volgen, Barbie stond in de Belgische krant eergisteren, misschien zijn het Belgen.
https://www.hln.be/showbi(...)w-verliefd~aad4495b/![]()
Dat schilderij. Waarom geen foto van de muur waaraan dat gedrocht schijnt te hangen? Dan pas geloof ik het.![]()
Nou inderdaad; het is wachten op een nieuwe aflebberfoto op de brederibbank onder dat ""kunstwerk"".quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:55 schreef Straadthont het volgende:
Dat schilderij. Waarom geen foto van de muur waaraan dat gedrocht schijnt te hangen? Dan pas geloof ik het.![]()
Ik vind het schilderij wel mooi. 🙄 Alleen de koppen er op wat minder.
Waar de meesten kiezen voor toch wel professionele foto’s, neemt Sam genoegen met Snapchat kwaliteit foto’s... verschil moet er zijn, zeker?![]()
De meesten zouden kiezen voor foto's van hun kinderen voor zoiets ...quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:58 schreef CajunsCakeje het volgende:
Waar de meesten kiezen voor toch wel professionele foto’s, neemt Sam genoegen met Snapchat kwaliteit foto’s... verschil moet er zijn, zeker?![]()
Aangezien ze ook reclame maakte voor degene die het heeft gemaakt. Vermoed ik dat ze het gratis heeft gekregen. Dus even snel wat leuke foto's opsturen en klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:58 schreef CajunsCakeje het volgende:
Waar de meesten kiezen voor toch wel professionele foto’s, neemt Sam genoegen met Snapchat kwaliteit foto’s... verschil moet er zijn, zeker?Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
nee hoor, check het account van die makers maar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
De meesten zouden kiezen voor foto's van hun kinderen voor zoiets ...
ik zou er ook mezelf in laten bewerken.
en daar staat er ook eentje tussen van micheal, naomie met de koters.;)![]()
Ze staat er ook alleen zelf duidelijk opquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:51 schreef Phoebster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie er ook zo een met je meest verse liefde?![]()
En de pier.Tap tap tap![]()
Ik zie er genoeg met kinderen op dat account hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee hoor, check het account van die makers maar.
ik zou er ook mezelf in laten bewerken.
en daar staat er ook eentje tussen van micheal, naomie met de koters.;)Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Dat gaat Babs natuurlijk niet boven de bank hangen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef suzi1 het volgende:
en daar staat er ook eentje tussen van micheal, naomie met de koters.;)![]()
Dit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef Energie het volgende:
[..]
Aangezien ze ook reclame maakte voor degene die het heeft gemaakt. Vermoed ik dat ze het gratis heeft gekregen. Dus even snel wat leuke foto's opsturen en klaar.![]()
Bij alarmeringen.nl woonplaats en dan waar het meest de ambulance voor moet rijden, zit je voor 98% goed denk ik .quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet haar adres niet, en daarbij haak ik in op het gesprek over of ze meeleest of niet.
Foto van broccoli is te veel gevraagd waarschijnlijk .![]()
Is dit nu het kloon-bespreek-topic?
Ik ga zo maar eens alles verwijderen wat niet meer over Sam/Barbie gaat.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
O hell no….. kennelijk is het kunstwerk 2.0.
Het originele ding was even lelijk maar dan met foto’s van Gelmore 😵People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Volgens het Barbie roddelaccount heeft ons Sam een week voor de dood van Gelmore een bijna exact schilderij laten maken met haar en Gelmore in plaats van met de nieuwe clyde. 🤭 That shit hurts though.
Ik geloof het, want Sam deelde al dingetjes van de maker van dit schilderij, ver voordat Gelmore kwam te overlijden.![]()
En volgens het roddelaccount hebben ze goedkeuring van de familie van Gil om het eerdere 'schilderij' te posten, waar Gil opstaat. Die hebben dus goede contacten.![]()
Goede contacten betwijfel ik. Ze hebben beiden een appeltje te schillen met Samanda.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:20 schreef -Spring het volgende:
En volgens het roddelaccount hebben ze goedkeuring van de familie van Gil om het eerdere 'schilderij' te posten, waar Gil opstaat. Die hebben dus goede contacten.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Samant wordt de rest van haar leven geconfronteerd met Gelmore in de spiegel. Kan me voorstellen dat ze hem dan ook niet boven de bank wil.![]()
Och, en dat terwijl ze dat schilderij zo makkelijk als eerbetoon had kunnen ophangen...quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:57 schreef CajunsCakeje het volgende:
Volgens het Barbie roddelaccount heeft ons Sam een week voor de dood van Gelmore een bijna exact schilderij laten maken met haar en Gelmore in plaats van met de nieuwe clyde. 🤭 That shit hurts though.
Ik geloof het, want Sam deelde al dingetjes van de maker van dit schilderij, ver voordat Gelmore kwam te overlijden.
Ik vraag me af hoe dat gegaan is, benaderd om wat reclame te maken in ruil voor zo'n "schilderij", foto's doorgegeven, schilderij gemaakt en voor ze het kan ophangen: liefde van haar leven overleden.
Hoe speelt ze dat dan? Drie weken later van "Ja Ehm... ik heb een nieuw zwaantje, voor altijd en eeuwig, want die oude deed het niet meer, mag ik een nieuw schilderij, ik kan toch niks met dat oude..."
Hoe dan??![]()
er is vast wel weer een tattoo shop of laser bedrijfje die haar er binnenkort wel weer vanaf wil helpen voor wat reclame op haar insta. Gratis natuurlijk....quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
rdt de rest van haar leven geconfronteerd met Gelmore in de spiegel. Kan me voorstellen dat ze hem dan ook niet boven de b![]()
Eerst maar eens zien of er echt een nieuw schilderij is of dat het enkel een plaatje is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, en dat terwijl ze dat schilderij zo makkelijk als eerbetoon had kunnen ophangen...
Ik vraag me af hoe dat gegaan is, benaderd om wat reclame te maken in ruil voor zo'n "schilderij", foto's doorgegeven, schilderij gemaakt en voor ze het kan ophangen: liefde van haar leven overleden.
Hoe speelt ze dat dan? Drie weken later van "Ja Ehm... ik heb een nieuw zwaantje, voor altijd en eeuwig, want die oude deed het niet meer, mag ik een nieuw schilderij, ik kan toch niks met dat oude..."
Hoe dan??Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Een heel rouwboeket aan bloemen eroverheen laten tatoeëren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:04 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
er is vast wel weer een tattoo shop of laser bedrijfje die haar er binnenkort wel weer vanaf wil helpen voor wat reclame op haar insta. Gratis natuurlijk....![]()
quote:Ja zo ziet ze er in het echt niet uit. Dit is wel lollig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben inderdaad benieuwd wat ze met de tatoeage gaat doen. Denk dat ze geen spijt van heeft of iets dergelijks. Dus welke opties hebben we 1) Ze laat het staat 2) De aanbiedingen voor coverups komen haar DM's binnen - dus waarom ook niet 3) De aanbiedingen voor lasers komen haar DM's binnen - dus waarom ook niet. En dan als sub keuze. a) ze heeft spijt van die tattoo b) geen spijt. Ik ga voor optie 1b. Even kijken hoe voorspelbaar dit gaat zijn. Verwacht wel dat die mannen die na haar komen er wel een punt van gaan maken. Maar dat zij dan zoiets heeft, take it or leave it. Ik ben er gelukkig mee. Tenzij ze bang is dat die man dan wegloopt en ze denkt, tsja waarom ook niet. Oh! zo voorspelbaar maar toch ook niet.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Ze kunnen tegenwoordig zoveel coveren en het laseren is ook veel beter vandaag de dag. Dus als ze wil heeft ze opties.
Al weet ik niet hoe het werkt met de zonnebank met laseren.
Ik heb in ieder geval elke zomer een mooi wit plekje op mijn been:(![]()
Ik begreep dat het wel echt maanden/jaren kan duren. En het wordt nooit meer zoals het was (littekens enz). Haar hele voorgevel is bedekt. Dat laat echt wel zijn sporen na. Ik persoonlijk vind het echt zonde. Zou wel top zijn als er een technologie bestond die het echt ongedaan kon maken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Slomeduikelaar het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig zoveel coveren en het laseren is ook veel beter vandaag de dag. Dus als ze wil heeft ze opties.
Al weet ik niet hoe het werkt met de zonnebank met laseren.
Ik heb in ieder geval elke zomer een mooi wit plekje op mijn been:(Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Die skibrillen ook altijd en eeuwigIs dat zodat ze haar niet herkennen als wereldberoemde realityster in eigen land?
Zo liep ze ook eens zwaar bebrild in de Primark dacht ik, met Gerrit, waar het leek alsof hij haar blindengeleider was.![]()
![]()
Ik weet niet hoe het nu is. Ik heb een tatoeage laten verwijderen in 2012, dat was circa 5 bij 5 cm en dat is nu in de zomer gewoon een niet meekleurende vlek. Een ander heb ik laten coveren en dat is naar mijn mening goed gelukt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:11 schreef Energie het volgende:
[..]
Ik begreep dat het wel echt maanden/jaren kan duren. En het wordt nooit meer zoals het was (littekens enz). Haar hele voorgevel is bedekt. Dat laat echt wel zijn sporen na. Ik persoonlijk vind het echt zonde. Zou wel top zijn als er een technologie bestond die het echt ongedaan kon maken.
Deze tatoeages ( even terugrekenen) had ik in 2012 al 16 jaar erop zitten.
Die van Samantha zit er enkele maanden? Als ik haar was zou ik coveren. Ik vermoed dat de huid namelijk nog steeds niet meer verkleurd met de huidige techniek.![]()
We hebben er zelfs een topicreeks overquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:30 schreef Slomeduikelaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is. Ik heb een tatoeage laten verwijderen in 2012, dat was circa 5 bij 5 cm en dat is nu in de zomer gewoon een niet meekleurende vlek. Een ander heb ik laten coveren en dat is naar mijn mening goed gelukt.
Deze tatoeages ( even terugrekenen) had ik in 2012 al 16 jaar erop zitten.
Die van Samantha zit er enkele maanden? Als ik haar was zou ik coveren. Ik vermoed dat de huid namelijk nog steeds niet meer verkleurd met de huidige techniek.![]()
![]()
Mensen, dat Barbie dit een schilderij noemt is één ding, maar laten we daar niet in meegaan. Schilderijen zijn die dingen die Van Gogh maakte met een kwast en verf en zo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:51 schreef Phoebster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie er ook zo een met je meest verse liefde?
Afijn, ik zie een parallel met de tekeningen van Gelmore: symboliek. Diepe gronden, dat moge duidelijk zijn. We zien een reuzenrad en strand (Scheveningen), klok, dollarbiljet en roulettetafel. Wel een stuk onschuldiger dan vuurwapens en grafstenen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Santino's signatuur is onmiskenbaar. Net als Dali laat hij klokken terugkomen in zijn werk, een verwijzing naar de eindigheid van dit alles.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Daar krijg je een snorkel bij cadeauquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef Straadthont het volgende:
Die skibrillen ook altijd en eeuwigIs dat zodat ze haar niet herkennen als wereldberoemde realityster in eigen land?
Zo liep ze ook eens zwaar bebrild in de Primark dacht ik, met Gerrit, waar het leek alsof hij haar blindengeleider was.![]()
Staat er nou 'Eigendom van Gelmore.'quote:![]()
Ik dacht nog dat het een tijdelijk ding was, maar het is een echte, daar zit ze dan mooi aan vast.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jeanne_Darc op 20-05-2021 20:38:34 ]![]()
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar krijg je een snorkel bij cadeau![]()
![]()
Godver, daar ging m’n snackworteltjequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.![]()
![]()
Neeeeee, serieus? Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Staat er nou 'Eigendom van Gelmore.'![]()
Ik dacht nog dat het een tijdelijk ding was, maar het is een echte, daar zit ze dan mooi aan vast.![]()
![]()
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.![]()
Ik zie alleen tandjes, de rest verbleekt valt niet op.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:16 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.![]()
Hier ging de thee door de kamer, want ik zie er ook nog roze zwemvliezen bij... Bij hem.. 😳 😅quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Godver, daar ging m’n snackworteltjeIk had privé detective moeten worden. :-)![]()
Ik begrijp sowieso alle verbouwingen aan het lichaam niet en dat je dan nog 26 filters nodig denkt te hebben.
Hoe dan? Waarom dan?
Of ben ik inmiddels echt stokoud dat ik dit niet begrijp?![]()
Dat lichtgevende gebit is misschien nog wel wanstaltiger als het 'schilderij'.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:23 schreef wizzer het volgende:
Ik zie alleen tandjes, de rest verbleekt valt niet op.![]()
Lol 😂 😂quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.![]()
Zijn sokken!quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat lichtgevende gebit is misschien nog wel wanstaltiger als het 'schilderij'.![]()
![]()
Victor Reinier.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:46 schreef Vlinder het volgende:
Maar wie is toch die gast rechts op de foto?![]()
Daar staat geen ''STRAF GEVANGENIS" op de muren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:16 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.
En MDCCCCI bestaat niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mis alleen nog een mooie quote. Iets van “The eyes Chico they never lie” past er wel mooi bij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef Straadthont het volgende:
De klok, dollar bills en roulettetafel zitten op vrijwel op elk exemplaar wel ergens in verweven.
Over de tattoo: een vriendin van me heeft haar tattoo laten laseren en zij heeft nu letterlijk een tattoo maar dan van lichte huid 🙃 Dus dat is niet echt een optie voor de Eigendom tattoo denk ik. Coveren lijkt me dan beter, en inderdaad zoiets als hier gefotoshopt is. Mocht ze dat willen natuurlijk, misschien wil ze er wel helemaal niet vanaf, dat maken wij ervan.![]()
In mijn eerste oogopslag dacht ik dat het H&M logo rechtsboven stondquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.![]()
Getekend hoor. Rechtsonder bij ongepast.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
nou er is een petitie gaande
https://secure.avaaz.org/(...)_samantha_in_de_ggz/
of
![]()
Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef Straadthont het volgende:
De klok, dollar bills en roulettetafel zitten op vrijwel op elk exemplaar wel ergens in verweven.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ah kijk. Als het stond voor witwassen in het casino had ik het ook geloofd. Zeker bij het type dat dit soort meuk koopt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.![]()
Kunst uitleggen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.Amateur.
![]()
Geen van beiden ....quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
nou er is een petitie gaande
https://secure.avaaz.org/(...)_samantha_in_de_ggz/
of
Wat een achterlijke petitie ....![]()
![]()
Even de reddende engel spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen van beiden ....
Wat een achterlijke petitie ....![]()
Bemoeials.![]()
Dit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen van beiden ....
Wat een achterlijke petitie ....
Wat een niveau ook weer![]()
Dat andere account is ook weer online.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Ja dit, blijf lekker van Samant af. Heb nog nooit iemand gezien met zo’n grote ruggengraat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen van beiden ....
Wat een achterlijke petitie ....
Heb er ondertussen respect voor. Niet kapot te krijgen ook al zoek ze de ellende zelf op.![]()
Samant doet het op haar niveau best goed, zeg maar heel erg goed. En zo zit Nederland vol met Samantha’s.
Maar er zijn zoveel figuren zoals Samant. In heel Nederland, dus doneer die kleren aan de verloskundigen en kraamzorghulpen. Zorg dat ze die spullen hebben.
[ Bericht 26% gewijzigd door Cynix ® op 21-05-2021 08:08:24 (Probeer je eigen ervaringen voor jezelf te houden ) ]![]()
Hier ligt een baby van vier weken, Samant bracht haar baby van drie weken naar de pleegzorg.
Hop weg was Angelo, ik vind dat heftig maar Samant niet, ik vind dat proces heel fascinerend. Want ik snap er geen flikker van.
Hup al haar kids de deur uit, bonuskids erin, en weer weg.
[ Bericht 52% gewijzigd door Cynix ® op 21-05-2021 08:09:43 (Idem, hoog 'lief dagboek' gehalte) ]![]()
Ik snap dat ook niet zo goed. Het zal haar ongetwijfeld wel raken. Het is vooral zuur voor die kinderen. Die kunnen er niets aandoen. Ik vraag me ook af wat er door Samantha heen ging toen ze zwanger was. Het lijkt mij behoorlijk bizar. Al je kinderen weg en ondertussen komt er alweer een nieuwe kind aan. Maar nu ook deze weer weg is, lijkt ze vrolijk verder te gaan met haar leven. Ze vertoonde wel even goed gedrag toen met Gelmore, voordat ze los ging op Naoami.
Ze functioneert gewoon niet. Ze kan eigenlijk niet voor zichzelf zorgen. Al denkt ze waarschijnlijk- soort van - van wel. Dus hoe gaat ze zo een moeder willen zijn dan. Misschien moet ze deze vraag boven haar bed hangen.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Ze kan wel lachten en doorgaan, maar we weten niet hoe ongelukkig ze echt is hč. Dat destructieve gedrag komt ergens vandaan en het lijkt steeds erger te worden. Waarschijnlijk juist doordat de kindjes (terecht) weg zijn.. Dat vrolijke is waarschijnlijk niet echt, maar puur uiterlijke schijn. Het is allemaal heel tragisch, fascinerend tragisch.![]()
Ze is drugsverslaafd. The end
Kun je tig theorieën op loslaten hoe desctructief ze is en je afvragen waarom niemand iets doet.
Natuurlijk is het sneu voor die kindjes maar dat is een bijwerking van een verslaving. Zij geeft geen fuck want zij geeft enkel maar om haar primaire behoefte.
Vandaar ook de ski bril en dat ze zo mooi dun is, met dr rijst en kip op een bedje van drugs.
Ze is als Amy, alleen had Amy wel echt talent maar het is hetzelfde tragische beeld.Go hard or go home![]()
Ze heeft toch helemaal geen geld voor die troep?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:50 schreef Noek het volgende:
Kun je tig theorieën op loslaten hoe desctructief ze is en je afvragen waarom niemand iets doet.
Natuurlijk is het sneu voor die kindjes maar dat is een bijwerking van een verslaving. Zij geeft geen fuck want zij geeft enkel maar om haar primaire behoefte.
Vandaar ook de ski bril en dat ze zo mooi dun is, met dr rijst en kip op een bedje van drugs.
Ze is als Amy, alleen had Amy wel echt talent maar het is hetzelfde tragische beeld.![]()
Het kost in Nederland heel veel moeite om je kinderen permanent “kwijt” te raken. Er wordt vaak ettelijke keren hulp aangeboden, die dan elke keer wordt geweigerd, voordat er overgegaan wordt tot zoiets heftigs - met name voor het kind. Dat zegt in mijn ogen al genoeg over de welwillendheid van Sam om iets van haar leven te maken. Zij leeft liever dit leven dan het saaie burgerlijke denk ik? Verslaafd of niet, genoeg verslaafden die deze ziekte wel weten te overwinnen.![]()
Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal geen geld voor die troep?![]()
Waar dóet ze het van!?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
![]()
Meth en GHB zijn met goedkope middelen zo gemaakt. Al zal ze waarschijnlijk geen meth gebruiken want daar ga je niet heel florisant van uit zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar ja, zo goed ziet ze er niet uit. Haar hoofd is echt geen pretje (bedoel ik niet qua knap/lelijk). Daarbij ziet niemand van ons haar dichtbij. Je schrikt je vast lam, aangezien daar geen geil filtertje overheen zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meth en GHB zijn met goedkope middelen zo gemaakt. Al zal ze waarschijnlijk geen meth gebruiken want daar ga je niet heel florisant van uit zien.![]()
Ook weer waar. Ze draagt volgens mij altijd kilo's make-up.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ja, zo goed ziet ze er niet uit. Haar hoofd is echt geen pretje (bedoel ik niet qua knap/lelijk). Daarbij ziet niemand van ons haar dichtbij. Je schrikt je vast lam, aangezien daar geen geil filtertje overheen zit.
Ik heb verschillende docu's gezien over drugsverslaafden en elke keer werd ik er weer naar van. Wat een ellende... Ik hoop zó dat dat bij haar niet het geval is...![]()
Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Ze draagt volgens mij altijd kilo's make-up.
Ik heb verschillende docu's gezien over drugsverslaafden en elke keer werd ik er weer naar van. Wat een ellende... Ik hoop zó dat dat bij haar niet het geval is...![]()
![]()
Daarvoor zet ze Kelie Wand inquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal geen geld voor die troep?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ze zoekt niet voor niks kerels uit die dezelfde hobby hebben. Scheelt natuurlijk ook qua kosten en moeite.![]()
Je denkt dat ze dat niet bijeen neukt?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal geen geld voor die troep?Go hard or go home![]()
Nou ik snap de constructie, direct een vent met een uitkering laten inwonen zodat ze twee uitkeringen hebben, en dus een uitkering kunnen gebruiken voor drugs. Dat is denk ik het geval geweest bij Gelmore.quote:
Ik weet niet hoeveel dat geneuk opbrengt, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat veel is.![]()
Elke verslaafde heeft geld voor zulke troep, anders zouden ze rap afgekickt zijn. Linksom rechtsom, die zorgen wel voor hun shit. Denken dat ze er geen geld voor heeft terwijl je overal verslaafde zwervers ziet, is een beetje gek.Go hard or go home![]()
Dat roddelaccount zet weer vol de aanval in. Die rusten pas als ze zelfmoord pleegt. Het je echt iemand die haar kapot wil maken![]()
Inmiddels ook een nieuw account op Insta waarin men oproept om de GGZ petitie te tekenen. Zou die weer van Jolanda zijn? Roddelaccount zegt dat dit tweede account los van hun staat. Ik snap die mensen niet 😒 Ja, iedereen weet dat het niet goed gaat met Samantha, ja ze heeft hulp nodig. Maar denken die lui nou serieus te helpen door extra reuring te creëren? Als je oprecht wilt helpen trek je haar niet nog verder onderuit. Dit zijn gewoon aandachts-ridders. Ik ga dan ook zeker niet tekenen, ben verdorie de gestapo niet!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:43 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat roddelaccount zet weer vol de aanval in. Die rusten pas als ze zelfmoord pleegt. Het je echt iemand die haar kapot wil maken
[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 11:56:27 (.)(.) ]People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Overigens is een dergelijke petitie ook volstrekt zinloos. Gedwongen opname kan alleen middels een RM (Rechterlijke Machtiging). In dat geval zou politie/ fam om een beoordeling bij een GGZ crisisdienst moeten vragen nav een acute crisis.
Zou de wereld 🌍 op zijn kop zijn als je middels deze constructie mensen achter een dikke deur kan krijgen.
Bah, bloedhonden! Zitten zeker met een vieze grijns zichzelf de held te voelen. Sneu volk.People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Niets is onmogelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens, hoor, ik bedoel: we kijken er allemaal op en we smullen ervan mee, maar het is idd duidelijk dat degene achter het roddelaccount Samantha echt tot in haar schoenzolen haat, want anders doe je dit niet. Het lijkt idd een persoonlijke vete die ze met haar heeft. Kan me niet voorstellen dat een volslagen vreemde dit zo ver door zou voeren.
Toen ik tussen 2003-2006 onder een andere naam actief was op Fok en ernaast blogde, had ik een kleine kern erg actieve Internet haters die zelfs mijn oma hebben gebeld. En die ook verkondigden dat ik zelfmoord zou hebben gepkeegd.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik toen wel heel erg vast zat in mijn borderline en eetstoornis, maar anonieme intetnethaat kan heel ver gaan. Daarom ben ik nu anoniem en vertel ik vrijwel niks meer over mijn leven. Gelukkig was dit allemaal voor Facebook en Instagram tijdperk. Maar bij tijd en wijle heb ik nog steeds last van mijn verleden en naiviteit van toen en de verstrekkende gevolgen voor zowel mijzelf en mijn omgeving.
Internet kan het lelijkste in mensen naar boven halen.![]()
Het wordt tijd dat die Avaaz zelf mee gaat lezen en ingrijpt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Lievert het volgende:
[..]
Inmiddels ook een nieuw account op Insta waarin men oproept om de GGZ petitie te tekenen. Zou die weer van Jolanda zijn? Roddelaccount zegt dat dit tweede account los van hun staat. Ik snap die mensen niet 😒 Ja, iedereen weet dat het niet goed gaat met Samantha, ja ze heeft hulp nodig. Maar denken die lui nou serieus te helpen door extra reuring te creëren? Als je oprecht wilt helpen trek je haar niet nog verder onderuit. Dit zijn gewoon aandachts-ridders. Ik ga dan ook zeker niet tekenen, ben verdorie de gestapo niet!![]()
Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:50 schreef Noek het volgende:
Ze is als Amy, alleen had Amy wel echt talent maar het is hetzelfde tragische beeld.![]()
Misschien heb ik iets gemist, maar wie is Jolanda?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Lievert het volgende:
[..]
Inmiddels ook een nieuw account op Insta waarin men oproept om de GGZ petitie te tekenen. Zou die weer van Jolanda zijn?![]()
Die zijn echt niet gek hoor. Als ze toestemming hadden van een rechter hadden ze dat waarschijnlijk al lang gedaan. Maar iemands vrijheid benemen is (gelukkig) een van de zwaarste handelingen in NL. Avaaz zal ongetwijfeld hun dossier aan het opbouwen zijn. Maak ik me geen zorgen over.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die Avaaz zelf mee gaat lezen en ingrijpt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 12:18:20 (.)(.) ]People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ene Jolanda is een online petitie gestart om Samantha gedwongen te laten opnemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar wie is Jolanda?
Sinds vandaag is er ook ineens een insta met hetzelfde doel.People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
https://secure.avaaz.org/(...)_samantha_in_de_ggz/quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar wie is Jolanda?![]()
Godsamme, wat zijn er toch veel engnekken op deze wereld.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Lievert het volgende:
[..]
Ene Jolanda is een online petitie gestart om Samantha gedwongen te laten opnemen.
Sinds vandaag is er ook ineens een insta met hetzelfde doel.Go hard or go home![]()
Wat een gek. Misschien moet ze zelf eens langs. Dat je al die moeite gaat doen. Een insta account aanmaken en dan de hele dag bijhoudenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Lievert het volgende:
[..]
Ene Jolanda is een online petitie gestart om Samantha gedwongen te laten opnemen.
Sinds vandaag is er ook ineens een insta met hetzelfde doel.![]()
![]()
Heel griezelige ontwikkelingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Godsamme, wat zijn er toch veel engnekken op deze wereld.![]()
IIs dat niet omdat ze met de tandjes naar Turkije moet ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:44 schreef amaranta het volgende:
Zou karma dan nu bij Naomi voor de deur staan? Ze gaat een Corona sneltest doen.![]()
Nee, ze voelt zich beroerdquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:47 schreef rebel-angel het volgende:
I
[..]
Is dat niet omdat ze met de tandjes naar Turkije moet ?![]()
Alweer? Lijkt wel wekelijksquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:47 schreef rebel-angel het volgende:
I
[..]
Is dat niet omdat ze met de tandjes naar Turkije moet ?![]()
Zitten die nog steeds in Turkije?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:44 schreef amaranta het volgende:
Zou karma dan nu bij Naomi voor de deur staan? Ze gaat een Corona sneltest doen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Hoelang ben je uit dit topic geweest?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar wie is Jolanda?
Een half uurtje weg en je mist een half leven!![]()
Om de boel weer compleet te houden:
- de dochter van Gerrit (Thea) kletst ook gezellig mee in het petitie account. Zij geeft nogmaals aan dat Samant gesteriliseerd is. (Ging erover of Babs weer zwanger zou zijn/ worden)
- degene die het petitie account runt maakt verwijten dat barbie’s fam. moet ingrijpen en alleen op geld en roem uit is. Ze krijgt vervolgens in de comments zelf een flinke veeg uit de pan omdat ze zich zou uitgeven als ‘een nicht van Samantha’.
(Barbie…. Als je meeleest: heb je een nicht die Jolanda D. heet want dan zou ik even opletten nu)
En door!People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Wat is dit voor intens lelijk gephotoshopte ellende.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou, daar zit een HELE diepe filosofie achter blijkt. 😅quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat is dit voor intens lelijk gephotoshopte ellende.
Plato, Freud en Goethe zijn er niets bij. 🙈
Allemaal heul vilosoovies hoor!
Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.
Nou, dus je ziet het, er hangt een HELE diepe betekenis aan de muur. 😅Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Ik heb al langer, maar zeker sinds Gelmore's dood, het idee dat ik naar een verstandelijk gehandicapte zit te kijken. Wat de oorzaak ook is, ze is toch totaal ontoerekeningsvatbaar? Die moet gewoon begeleid wonen en onder bewind.
Snap niet dat sommigen hier haar nog langs een soort morele meetlat leggen, dan denk je dat er nog een rationele hersencel inzit ofzo?![]()
*hoopt dat geintjes nog een beetje kunnen ondanks alle treurige ellende*Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Ah Sam der behandelaar gespot.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 14:37:02 (.)(.) ]People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
😂 ook nog voor hun neus allemaal opgevroten?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….
Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.
Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 14:57:00 (.)(.) ]People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
![]()
Dat denkt Dave ook. 🙈quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he!Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….
Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.
Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.![]()
En dan ook nog 'Barbie is zwanger' daarop posten, terwijl dat gewoon een oud artikel is over toen ze zwanger was van Angelo, maar dat account doet dus net alsof het recent is en Barbie weer een baby krijgt. Eerst zogenaamd heel bezorgd doen dat ze hulp moet krijgen, maar wel de puinhoop voeden door dit soort onware berichten de wereld in te slingeren. Heel sjiek hoor, man man man. Die Jolanda is zelf ook niet in orde.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Wat een gek. Misschien moet ze zelf eens langs. Dat je al die moeite gaat doen. Een insta account aanmaken en dan de hele dag bijhouden![]()
Waarom zou die kerel op de vlucht moeten slaan? Heb je hem al eens goed bekeken? Ziet er niet uit als iemand waar je graag ruzie mee wilt. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜![]()
Dat iemand geen zin heeft in dat circus snap ik wel. Het zijn vooral de zogenaamde besties van Barbie die hysterisch de Story bellen om hun portie aandacht op te eisen. En een paar exen. Jeffrey Lake bv.
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Edit; er leiden meerdere wegen naar Rome. Hysterie is niet altijd de goede manier...![]()
Egoďst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Bedankt.![]()
Ik hoop maar dat dit een grapje is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
In Den Haag lopen wel meer van het type Samantha rond, mannen net zo goed. Alleen hebben die geen tv serie gehad en dan worden hun drama's niet steeds opgerakeld.
Ik ken er 1tje die heeft het nog bonter gemaakt dan Sam en wijt het aan haar adhd 🙃![]()
Ik zou dit zomaar kunnen doen hoorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 15:56:10 ]![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Egoďst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.
Bedankt.Is dat een serieuze vraag ??quote:
Man man man
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Samant doet het op haar niveau best goed, zeg maar heel erg goed. En zo zit Nederland vol met Samantha’s.
Maar er zijn zoveel figuren zoals Samant. In heel Nederland, dus doneer die kleren aan de verloskundigen en kraamzorghulpen. Zorg dat ze die spullen hebben.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Ik niet. Zou me de hele dag schuldig voelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou dit zomaar kunnen doen hoor
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Die mensen bestaan gewoon hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef Lievert het volgende:
[..]
[..]
Is dat een serieuze vraag ??
Man man manDeceit for a lifetime has taken it's toll.
Geloof me, jij mag dan haar persoonlijke ggz-behandelaar zijn, maar ik weet heeel goed wat borderline inhoudt. Ik weet ook heel goed dat als er sprake is van een verslaving, je dat eerst moet oplossen alvorens je aan andere problemen werkt. Ik ken verschillende ggz-instellingen waar ze mensen behandelen met persoonlijkheidsstoornissen maar waarbij je pas in behandeling kunt als je verslaving onder controle is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Dus nee, ik roep niet zomaar wat. Dat ik op basis van mijn eigen ervaring dingen anders zie, betekent niet dat ik niet snap wat borderline inhoudt.![]()
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.![]()
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neuktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Precies mijn gedachte… maar ik hoop inmiddels stiekem op een LOI diploma wanneer ik braaf al die spiegelogische posts blijf lezenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.
En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩Ik voel iets groeien tussen ons! Goeie kans dat jij me nekst bff wordt!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.![]()
LOLquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.
En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.Iedereen is een kutlultrut
In één van haar reacties schrijft deze Jolanda... "Ik voel mij pas beter wanneer dit wijf van instagram afgerot is."quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
Druipt het echt meeleven niet echt vanaf inderdaad.Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.![]()
Waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.
Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
Overigens is de kans ook nog eens groot dat ze je op het politiebureau weer naar huis sturen met de opmerking dat je je niet zo druk moet maken omdat de ellende sneller voorbij is als je stil blijft zitten dan wanneer je heibel gaat trappen.![]()
Ik denk een kilootje of twee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Waarom zou hij zijn instagram moeten verwijderen en moeten vluchten? Omdat er een stel treurige figuren zijn die er een dagtaak van hebben gemaakt om 1 persoon naar de klote te helpen en hem hier ook in betrekken?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Dus als ik een fittie heb met iemand, ik klaarblijkelijk mentaal niet helemaal ok ben, ik vervolgens een insta over deze persoon begin en jou hier in betrek als schuldige van het een of ander, dan moet jij vluchten en je insta opdoeken? Vervolgens ben jij ook nog verdacht, want je hebt je insta ineens dicht....
Ff serieus😁 Tuurlijk gooi je die dicht als leipen alles doorspitten, screenshots maken etc en misschien zelfs dm'en. Zou ik ook doen. Als het mij zou overkomen dan zou ik er geen moer energie insteken, nergens op reageren en als het me te dol wordt schakel ik autoriteiten in om te zorgen dat het stopt.
Vwb de 'gelijkenis', dat kind ziet er gewoon uit als een gemengd kind, waarvan iedere knakker met pigment de pa kan zijn.
Zelf ben ik ook gemengd en heb 3 broers/zussen en we hebben allen dezelfde ouders. Mijn vader is zelf ook gemengd (zwart/blank/hindoestaans/spaans) We zien er allemaal anders uit, dat krijg je wanneer je gaat mixen. Bij de een zijn bepaalde genen sterker dan de ander. De lichtste broer met een blanke vrouw heeft het donkerste kind, raar maar waar. Er kan vanalles uitkomen.
Zou die knakker zijn vader kunnen zijn? Ja kan. Alles kan, koffiekan. Het kan net zo goed iedere andere motherfucker met kleur zijn op deze aardkloot. We weten het niet he en hoe betrouwbaar is iemand die zich de hele dag bezig houdt met het onderhouden van een insta om iemand naar de klote te helpen, tja...![]()
Nou, als het werkelijk goed bedoeld was dan had er geen foto bij hoeven staan van Samantha vlak na het auto-ongeluk, want hoe ze er toen uitzag had nou eens niets met haar eigen middelengebruik of zelfmoordpogingen te maken, het was het gevolg van een ongeluk waar zij niet voor verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Echt heel smerig, die hele petitie, maar aan de keuze voor de foto kun je al zien dat er geen goede bedoeling bij zit.![]()
Mensen, was gezellig. Ik haal deze uit m’n AT. De lol is er voor mij wel vanaf inmiddels. Tot ooit weer.![]()
Iedereen met een beetje gezond verstand zal tot de conclusie komen dat dat nieuwe account met de oproep om de petitie te tekenen om Samantha gedwongen op te laten nemen niks met "bezorgdheid" te maken heeft. Gewoon een van de vele eencellige die een hetze begint. Bizar en net zo gestoord en wraakzuchtig als barbie zelf, dus geen haar beter. Ik vraag me af in welke parallelle wereld deze mensen leven. Ik voel me iig niet meer zo afwijkend als ik dacht te zijn, en das wel fijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.![]()
Ps, wat ik ook echt bizar vind is die snotaap van 15 (Romano Q) met zijn achtergrond er schijnbaar ook een stijf piemeltje van krijgt. Reageert ook overal op terwijl hij het zelf (begrijpelijk!) ook vreselijk vond toen zijn moeder met haar nieuwe relatie door het slijk getrokken werd. Wat een stel pauperdownies bij elkaar zeg. Ineens lijkt mijn vrij burgerlijke leventje zo slecht nog niet met een mandje aan mijn fiets.![]()
Ja, vroeger hadden we er tehuizen in de bossen voor. Nu woont dat ze zelfstandig, en is ze trots dat ze rijst met broccoli kan maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...![]()
En er hebben ook echt mensen getekend,quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/![]()
![]()
moet ik me nu af gaan vragen wie romano q is
ik snap wel dat sommigen het hier voor gezien houden. bb beviel me stukken beter![]()
Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Misschien Jolanda zelf met steeds een andere naam en wat die hard kontenlikkers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,
Dat figuur zal toch zelf ook wel een keer ge-exposed worden lijkt me? Zullen zat mensen zijn die weten wie erachter zit. En iets met karma, het favoriete woordje dat ze te pas en te onpas gebruiken.![]()
Bizar idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:15 schreef HeelVaakBlij het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.
Weet wel dat volgers en likes gekocht kunnen worden en verdenk haar daar ook van.![]()
tis nog een jonge meid die 'jolanda. met lang blond of lichtbruin haar. zag het filmpje gister nog waar ze erover sprak. dus ze zal niet bang aangelegd zijn als ze zoiets online zet![]()
Voorbeeld van een topdeal. Voor nog geen 10 euro heb je er zo 1000 likes bij. Voor iemand die leeft van Insta een musthave natuurlijk.![]()
![]()
Nondetju… had nog maar 3 punten nodig voor m’n propedeuse. Bedankt hč Cynix 😒quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Er zijn farms voor likes krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:25 schreef Straadthont het volgende:
Voorbeeld van een topdeal. Voor nog geen 10 euro heb je er zo 1000 likes bij. Voor iemand die leeft van Insta een musthave natuurlijk.
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)![]()
Beste lieve aan Jolanda D.
Nou meid, je hebt het voor elkaar! Je achterlijke petitie in de media én óók nog een extra petitie account op insta met de meest smakeloze foto ever.
Jeetje, wat zal jouw haat tov Samantha diep zitten zeg! Wat was de aanleiding eigenlijk?
Had Samant grotere tieten? Is haar pruik langerrr en blonderrr dan de jouwe? Wat een leed wat een leed kind!
Inmiddels heb jij ook wel vernomen dat die smerige petitie van je hč-le-maal niets gaat veranderen. Want face it…. Zo werkt het niet in NL 🇳🇱🥳
Maar ach, we weten ook allebei wel dat je nooit écht de intentie had om iets goeds te betekenen voor Barbie. Nee joh, zo rol jij niet. Want hoe sympathiek en meelevend jezelf ook probeert te profileren, de armoe en wrok druipt er vanaf in je comments 😒
Ik ben dan ook benieuwd hoe je dit gaat acteren nu je petitie media aandacht krijgt. Dus als we je straks weer zien verschijnen ergens en jij je met een uitgestreken smoel als heilige moeder Theresa voordoet.. weet dan dat iedereen weet wat een smerige huichelaar je bent.
Kap met deze uit de hand gelopen wraakactie, marcheer terug naar het bijstand-krot waar je vandaan komt en cancel deze ellende!!
Barbie mag er dan vaak naast zitten maar hoop dat een ding klopt: die Karma trein gaat je uiteindelijk vinden. Tjoek tjoek Jolanda. 🚞
Met vriendelijke groet
Lievert(je)People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ahh wat lief.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, ben vrij nieuw hier. Ben weken bezig geweest met me in te lezen. (Ja maak wel eens domme opmerkingen) maar Who The Fuck is
Romano Q nou weer??![]()
https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:03 schreef Vladimir-Putin het volgende:
Sorry hoor, ben vrij nieuw hier. Ben weken bezig geweest met me in te lezen. (Ja maak wel eens domme opmerkingen) maar Who The Fuck is
Romano Q nou weer??
Uit tv programma 'Een huis vol'
[Info van Viva want ik kijk die troep niet]![]()
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:06 schreef Straadthont het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/
Uit tv programma 'Een huis vol'
[Info van Viva want ik kijk die troep niet]![]()
Nee hoor, een jongen van een jaar of 15 uit een nogal disfunctioneel gezin.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??![]()
Wil iemand misschien een nieuwe topic reeks starten, waar het weer ouderwets stil is als er geen nieuws over Samantha is?
En niet eindeloze geratel over heel Scheveningen??*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
Haha ja dat zijn ook echt de enige 2 categorieën als het om kerels rondom Samanda gaat: (potentiële) nieuwe grote liefdes of hatersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had.Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊![]()
[quJa dit dus. Dubbel diagnose. Zowel drugsverslaafd als als gedragsstoornis. De drugsverslaving overheerst totaal. Daar is geen vat op te krijgen. Totaal empathie-loos.ote]quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had.
[/quote]Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊![]()
[quDat klinkt waarschijnlijk. Zonder testen en persoonlijke observatie in de realiteit weet je niks. Ik denk dat je goed zit maar het blijft gissen. De verslavingsproblematiekquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
En het bijbehorende gedrag heeft nu de overhand. Dat lukt mij wel duidelijk. Het blijft natte vinger werk op een afstand. Mensen die dichtbij haar staan kunnen misschien ingrijpen maar ze blijft vaak een bepaald niveau houden waarbij dat niet mogelijk is.ote]Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.
[/quote]
[quJa dit dus. Dubbel diagnose. Zowel drugsverslaafd als als gedragsstoornis. De drugsverslaving overheerst totaal. Daar is geen vat op te krijgen. Totaal empathie-loos.ote]Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had.
[/quote]Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik heb weer even wat opgeruimd. Het kán theoretisch zijn dat er per on ongeluk 1 of 2 on topic reacties zaten tussen de kant noch wal rakende bagger, excuses dan daarvoor.
Nu wel echt graag iets meer on topic. elke reactie in deze reeks moet in principe enige link naar Samantha/Barbie hebben, zo is dit forum nou eenmaal bedoeld..Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Goedemorgen, ik heb maar weer een keertje ingelogd. Voor topics als deze lees ik fok, de bagger kan mij niet erg genoeg zijn en dat moet wat mij betreft zo blijven, amen.
Barbie gewoon lekker doorgaan en hoe gekker hoe beter...![]()
Fijn. Welkom. Maar ook jij blijft on topic of je kunt weer snel uitloggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:45 schreef goldback het volgende:
Goedemorgen, ik heb maar weer een keertje ingelogd. Voor topics als deze lees ik fok...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Is wel vaker dat ze een paar dagen stil is. Misschien is ze de laatste spulletjes van Gelmore aan het opkuisen? Of misschien is het even rustig qua freebie reclameaanbod? Mooiste zou zijn als zelfs Samant het besef blijkt te hebben dat het nu even beter is om stil te zitten. Mag aannemen dat Mieke haar ondertussen van enig advies heeft voorzien?quote:
Ik ben mijn dag iig productief begonnen door het roddelaccount weer eens te rapporteren. Mag dan helaas niet definitief zijn steeds maar weet zeker dat die backstabbert het reuze irritânt vindt 👍🏻
Daar doen we het voor!People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')![]()
Ja, misschien toch "Deef, die rust geef" en zitten ze samen hun chakra's in balans te brengen, met een gezichts maskertje op onder het genot van een vers gembertheetje.quote:
Of misschien toch "Deef, die chaos geef" en is ze even d'r eigen boontjes aan het doppen.
Spercieboontjes welteverstaan.Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Die Deef krijgt wel een heel grote rol toebedeeld. Hij is, [of was inmiddels] alleen maar in the picture zodat Barbie haar wraakzuchtig klusje kon klaren.![]()
Michella Kox heeft er ook weer wat over gezegd in haar stories. En ze heeft wel gelijk eigenlijk.Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef Draaksel het volgende:
Michella Kox heeft er ook weer wat over gezegd in haar stories. En ze heeft wel gelijk eigenlijk.Go hard or go home![]()
De Diederik Gommers van de reality-tv.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.![]()
Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.
Samantha zelf is verdacht stil. Dat kan ook goed nieuws zijn.Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:39 schreef Draaksel het volgende:
[..]
Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.
Samantha zelf is verdacht stil. Dat kan ook goed nieuws zijn.
Zulke dooddoeners zijn alleen maar kwetsend voor naasten die bijna alles geven om iemand te willen helpen en daar weet ik alles van.
Allemaal van die mensen op de wal die gewoon hun muil moeten houden met hun ongevraagde mening maar op Insta krijgt ze er vast wel 10 likes voor. We zouden de samenleving in bescherming moeten nemen tegen alle Michella’s op de wereld.Go hard or go home![]()
Zie post hierbovenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.
Zulke dooddoeners zijn alleen maar kwetsend voor naasten die bijna alles geven om iemand te willen helpen en daar weet ik alles van.
Allemaal van die mensen op de wal die gewoon hun muil moeten houden met hun ongevraagde mening.![]()
Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef mijntjexx het volgende:
Ze zit in een kliniek zegt het roddelaccount, is opgehaald met een ambulance donderdag
Bestaat het roddelaccount nog wel?
Bij mij komt het niet meer boven in een search.![]()
Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniekquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.
Bestaat het roddelaccount nog wel?
Bij mij komt het niet meer boven in een search.![]()
En maandag 17 mei ook al een ambulance bij Barbie in de straat, voor dezelfde codes: https://alarmeringen.nl/z(...)aat-in-den-haag.html![]()
Nee, dat begreep ik al.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniek
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al.
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen![]()
![]()
Nee zo bedoelde ik het ook niet, bedoelde meer "het Barbie in de kliniek" accountquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al.
Ik hoop dat ze haar voorlopig niet laten gaan. Die toko van haar leeghalen en weg daar! Voor altijd.
Heeft het zin? Waarschijnlijk niet.
Ben ook van mening dat als iemand zo graag de pijp uit wil gaan, let it be. Genoeg is genoeg met dat gezeik en bekijk het.![]()
Alleen de direct naasten van zo iemand kunnen deze gedachtengang begrijpen..
Dat account..proficiat! Niet dat ze denkt dat het door de handtekeningen verzamelen dit voor elkaar heeft gekregen. Mocht ze willen.
En ik, de hypocriet, heb weer wat geleerd. Het kan altijd erger...
[ Bericht 10% gewijzigd door Cynix ® op 23-05-2021 01:35:16 (Het mag iets minder grof) ]![]()
Mijn mond bleef al steeds openvallen door alles, maar als ze haar nu laten gaan, dan krijg ik 'm niet meer dicht ook.Ik had privé detective moeten worden. :-)![]()
Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:16 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Mijn mond bleef al steeds openvallen door alles, maar als ze haar nu laten gaan, dan krijg ik 'm niet meer dicht ook.
Voor haar een ander die hemel en aarde smeekt voor de plek die zij [voor de 30ste keer] inneemt. En het mooie is, je gunt iemand die echt en heus wil werken aan zichzelf ook die plek.![]()
Helemaal met je eens. Ik dacht meer aan dat gedwongen opname nu toch wel in de buurt gaat komen, met oog op gevaar voor jezelf zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:25 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.
Voor haar een ander die hemel en aarde smeekt voor de plek die zij [voor de 30ste keer] inneemt. En het mooie is, je gunt iemand die echt en heus wil werken aan zichzelf ook die plek.Ik had privé detective moeten worden. :-)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: